- Μηνύματα
- 30.000
- Reaction score
- 29.732
Σωστά ! πρέπει να προσπερνάς με 200 + .Αν προσπερνάς με 180χαω κάτι κάνεις πολύ λάθος.

Σωστά ! πρέπει να προσπερνάς με 200 + .Αν προσπερνάς με 180χαω κάτι κάνεις πολύ λάθος.
Δεν είναι θέμα προσπέρασης στα 180 , απλά ένα αυτοκίνητο που διακοσαρίζει για πλάκα, έχει επίσης άνετα τα 60-90 ή 80-120 που είναι και οι πιο συνηθισμένες ταχύτητες.Αν προσπερνάς με 180χαω κάτι κάνεις πολύ λάθος.
Ένα θερμικό.Δεν είναι θέμα προσπέρασης στα 180 , απλά ένα αυτοκίνητο που διακοσαρίζει για πλάκα, έχει επίσης άνετα τα 60-90 ή 80-120 που είναι και οι πιο συνηθισμένες ταχύτητες.
Δεν είναι θέμα προσπέρασης στα 180 , απλά ένα αυτοκίνητο που διακοσαρίζει για πλάκα, έχει επίσης άνετα τα 60-90 ή 80-120 που είναι και οι πιο συνηθισμένες ταχύτητες.
Τα θερμικά με λεβιέ ταχυτήτων, είναι ένα θέμα, διότι η μέτρηση 80-120 είναι πολύ διαφορετική εάν πας με 3η, με 4η, με 5η ή με 6η, και για να επιτευχθεί ο καλύτερος χρόνος, θα πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα τέρμα κάτω, όσο πάει, μπας και επιτευχθεί ο καλύτερος χρόνος.Ένα θερμικό.
Ένα ηλεκτρικό μπορεί να έχει 80-120 σε χρόνο Porsche gt3 αλλά να έχει περιοριστη ταχύτητας στα 160.
Πουστ@ρ@δες ....Και στην τελική είναι περιορισμένο το LR (σε μένα στα 217 το κόβουν) ...
Σωστά. Μάλιστα έχει κιβώτιο δύο σχέσεων μόνον στον κινητήρα του πίσω άξονα, ώστε στην αρχή να δίνει την κυρίως δύναμη επιτάχυνσης και μετά, σε υψηλές ταχύτητες, να δουλεύει πιο αποδοτικά, και να θερμαίνεται λιγότερο.Porsche Taycan και το Audi e-tron GT: αυτά έχουν δύο σχέσεις μετάδοσης