Build Your Dreams (BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.348
Reaction score
33.282
Προς κατόχους BYD και όποιον άλλον θέλει να απαντήσει.

Το EV Clinic λέει πως τόσο η BYD όσο και άλλοι Κινέζοι δεν δίνουν πρόσβαση σε third party repair. Ούτε manuals, ούτε καταλόγους, ούτε σχετικά software. Βασικά ότι χρειαστεί το αμάξι θα το κάνουν αυτοί. Αυτό δείχνει πως θα συμβαίνει ακόμη και όταν τα οχήματα είναι εκτός εγγύησης.

Με δεδομένο ότι ένα όχημα θα αγοραζόταν για τουλάχιστον μια 15ετία:

1) Θα προχωρούσατε σε αγορά με αυτά τα δεδομένα;
2) Αν ναι θα το κάνατε επειδή δεν σας ενοχλεί ή επειδή θεωρείτε ότι αυτό θα αλλάξει στο μέλλον;
 

Μηνύματα
401
Reaction score
416
Με δεδομένο ότι ένα όχημα θα αγοραζόταν για τουλάχιστον μια 15ετία:
Αυτό ισχύει για Ελλάδα μόνο.
Αλλά ακόμα και έτσι πάλι θα προχωρούσα σε αγορά.
Τα πρώτα 8 χρόνια έχει εγγύηση.
Αν κάνεις και καλή χρήση σου βγάζει αλλά 8 χωρίς ζημιές.
Να τα 15. 😉
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.348
Reaction score
33.282
Αυτό ισχύει για Ελλάδα μόνο.
Τι εννοείς;
Αν κάνεις και καλή χρήση σου βγάζει αλλά 8 χωρίς ζημιές.
Να τα 15. 😉
Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα; Δεν βάζω μέσα την μπαταρία καθώς είναι γνωστό πως δεν επισκευάζεται.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει μπαταρία cell to body που δέχεται επισκευή.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.757
Reaction score
91.893
Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα;
Εγώ θα το έλεγα.
Δεν θα το πήγαινα ποτέ σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο/αντιπροσωπεία.
Το φθηνό είναι ακριβό.
 

Μηνύματα
401
Reaction score
416
1. Τι εννοείς;

2. Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα; Δεν βάζω μέσα την μπαταρία καθώς είναι γνωστό πως δεν επισκευάζεται.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει μπαταρία cell to body που δέχεται επισκευή.
1. Εννοώ ότι η αγορά αυτοκινήτου με ορίζοντα χρήσης 15ετιας στην Ευρώπη είναι σπάνιο. Για Ελλάδα σύνηθες.

2. Όλα εξαρτώνται το κόστος. Αν συμφέρει το κάνεις. Αν όχι το σκοτώνεις και πας για άλλο. Καινούριο η μεταχειρισμένο.
Βέβαια δε ξέρεις τι θα γίνει η τι θα ισχύει σε 10 χρόνια.
Στο evclinic πως κάνουν επισκευές χωρίς μανουαλ καταλόγους και λογισμικό ΣΗΜΕΡΑ;
Σε 10 χρόνια θα ξέρει σίγουρα περισσότερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.348
Reaction score
33.282
Εγώ θα το έλεγα.
Δεν θα το πήγαινα ποτέ σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο/αντιπροσωπεία.
Το φθηνό είναι ακριβό.
Ισχύει αλλά όχι παντού και πάντα. Η εμπειρία μου από τα εταιρικά συνεργεία λέει πως είναι ανταλακτικατζίδες. Βγάλε βάλε. Τίποτα παραπάνω. Άσχετα αν επισκευάζεται. Το πληρώνεις χρυσό. Αυτό ή την εργασία ή και τα δύο
Στο evclinic πως κάνουν επισκευές χωρίς μανουαλ καταλόγους και λογισμικό ΣΗΜΕΡΑ;
Σε 10 χρόνια θα ξέρει σίγουρα περισσότερα.
Δεν κάνουν. Δεν έχουν πρόσβαση στα απαραίτητα.
 

Μηνύματα
17.917
Reaction score
25.812
το να θες να πας μόνο στο επίσημο δίκτυο είναι θεμιτό, το να μην δίνουν εγχειρίδια επισκευής σε 3ους είναι απαράδεκτο.
να τα χαίρεστε.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.402
Reaction score
10.846
Το right to repair περιλαμβάνει και τα φώτα, τους γρύλους των παραθύρων, την 12βολτη. Πράγματα που μάλλον θα χρειαστούν κάποια επισκευή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.132
Reaction score
145.264
το να θες να πας μόνο στο επίσημο δίκτυο είναι θεμιτό, το να μην δίνουν εγχειρίδια επισκευής σε 3ους είναι απαράδεκτο.
να τα χαίρεστε.
Είναι απλά τα πράγματα.

Βασίζονται σε μελλοντικά έσοδα, από τα σερβίς του στόλου που πουλάνε.

Αυτά τα μελλοντικά έσοδα, θέλουν να είναι ΟΛΑ δικά τους. Κατά τα γερμανικά πρότυπα, που ως γνωστόν πουλάνε αυτοκίνητα εδώ και 10-ετιες χωρίς ιδιαίτερο κέρδος, και βασίζονται στο να έχουν έσοδα από υπερτιμημένα ανταλλακτικά και σέρβις σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα (αχρείαστα). Για να έχεις την "εγγύηση". Γνωστή καραμέλα.

Ε, αυτή είναι κι η κινέζικη καραμέλα πλέον.
Είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.348
Reaction score
33.282
Το right to repair περιλαμβάνει και τα φώτα, τους γρύλους των παραθύρων, την 12βολτη. Πράγματα που μάλλον θα χρειαστούν κάποια επισκευή.
Η 12v είναι λιθίου και κάπως συνδεδεμένη με την Blade. Όταν χρειάζεται ρεύμα τραβάει από εκεί. Και όταν το όχημα είναι σε μακρά ακινησία μπαίνει σε κάτι σαν standby mode. Ούτε το όχημα δεν ανοίγει. Για να ανοίξει πρέπει να την ξυπνήσεις από το πόμολο. Η διαδικασία είναι στο manual. Απλή. Οπότε θα αργήσει πολύ να έρθει η αλλαγή. Αλλά κάποια στιγμή θα έρθει. Για κάποιον που αλλάζει συχνά όχημα μπορεί να μην έρθει και ποτέ.
 

Μηνύματα
17.917
Reaction score
25.812
Για να έχεις την "εγγύηση".
δεν ισχύει αυτό στην ευρωπαϊκή αγορά χρόνια τώρα, η ορθή συντήρηση του οχήματος είναι αδιάφορη της συντήρησης εντός δικτύου και δεν σχετίζεται με την εγγύηση.
αυτό που κάνει η BYD είναι κινεζιά πολυτελείας , δεν μου κάνει εντύπωση καμία, δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από αυτούς.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.402
Reaction score
10.846
Με την υποχρεωτική διετία όχι, δεν σχετίζεται. Με την επταετία όμως;
 

Μηνύματα
17.917
Reaction score
25.812
ούτε για αυτό πλέον πάνε στο παιχνίδι της επέκτασης εγγύησης ως "δώρο" που χρησιμοποιείς το "επίσημο" δίκτυο.

παρ όλα αυτά οι τεχνικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες και για αυτούς που αδιαφορούν για τέτοια δώρα (που έχουν πολλά μικρά γράμματα)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.314
Μηνύματα
3.048.215
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top