- Μηνύματα
- 14.359
- Reaction score
- 37.156
Ε, η δευτερη ειδικα με το πρασινο χορταρι, ειναι λιγο....pantone...φωσφορουχο χορταρακι!!
είσαι μια μουσίτσα εσύ...:136::138:Να φερεις τις δικες σου δασκαλες τοτες... τις δικες μας δεν τις δινουμε...(ουτε εστιασμενες, ουτε ανεστιαστες)
Και μη ρωτησει κανεις, ποια ειναι εστιασμενη (κανον) και ποια οχι (Ε5)....
κοίτα, και οι φωτός και το μόνιτορ πρέπει να έχουν τον ίδιο "χρωματικό χώρο", είτε αυτός είναι srgb είτε adobe rgb.Αλλο πραγμα το μονιτορ και η ρυθμιση του και αλλο το κολορ προφιλ της φωτο, ετσι?
Θελω να πω, ασχετως αν ολες ειναι σωσμενες σε sRGB, δεν θα δειχνουν ιδιες σε ολα τα μονιτορ? (απο αποψη χρωματων)?
Τις δικες μου, τις εχω μεταφερει εως τωρα σε 4 διαφορετικα (και αρυθμιστα) μονιτορ, 3 λαπτοπ 5ετιας και βαλε και μια crt και δεν διαπιστωσα διαφορες (ενοχλητικες)... βεβαια δεν το ψειρισα κιολας...
αυτή έχει φυσικότατα χρώματα, και το μόνο που ίσως θα πείραζα είναι τη θερμοκρασία λευκού, ώστε σε κάποιο λευκό αντικείμενο της φωτό σου, το λευκό να είναι όντως λευκό και να μη πχ "κιτρινίζει". Αλλά κι αυτό δεν είναι καθόλου απαραίτητο, καθώς ο εκάστοτε φωτισμός του ήλιου διαφέρει σε θερμοκρασία λευκού και δε μας δείχνει "λευκά τα λευκά". Όμως, "τα βασικά" λένε πως στη συννεφιά η θερμοκρασία λευκού είναι στις 6000. εσύ τώρα, αναλόγως γούστου και συνθηκών, μπορεί να έχεις θερμοκρασία λευκού σε συννεφιά στο εύρος 5500-6500 ή και με λίγο περισσότερο εύρος. Δες λοιπόν το raw αρχείο σου που πάει με τη μετακίνηση της θερμοκρασίας λευκού από δω κι από κει, και αποφάσισε ποιο σου αρέσει περισσότερο ή/και ποιο αποδίδει πιο πιστά αυτό που έβλεπες εσύ με τα ματάκια σου.
εσύ ρε άτιμε στη φωτογραφία θες πιστότητα, απορώ γιατί στο hi-fi δε θες πιστότητα και παίρνεις λάμπες και βελόνες! :143::135:Θα μας διαβαζει τωρα κι ο EAR και θα μας τα χωνει στο HiEnd...
Στα λεγα εγω θα λεει...
Α) από κει και πέρα, το μόνιτορ για να σου δείξει τι ακριβώς χρώματα έχει στην πραγματικότητα η φωτό σου, αλλά και ποιό είναι το μαύρο της φωτός σου και που καίει τα λευκά, πρέπει να είναι καλιμπραρισμένο. Όλα τα υπόλοιπα, είναι κολοκύθια...
Β) για να κάνεις όμως δουλειά, πρέπει να έχεις καλιμπραρισμένο μόνιτορ. αλλιώς, ή θα φτιάχνεις τις φωτός σου ώστε να τις βλέπεις εσύ καλά κι εμείς να απορούμε, ή θα τις βλέπουμε εμείς καλά κι εσύ δε θα καταλαβαίνεις το γιατί μας αρέσουν....:144:
Από εμένα όχι πολύ, αλλά μια φωτογραφία, όταν θες να τη ρυθμίσεις σε λευκό-μαύρο, το κάνεις με τη βοήθεια του ιστογράμματος και όχι με το μάτι, πως φαίνεται στο μόνιτορ.Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος....
Το ξερω αυτο, πχ φωτογραφισεις μοδας ή και προιοντων... για πες κανα δυο λογακια... πως την ελεγχεις την πιστοτητα? Με το ματι? (εκεινη τη στιγμη βλεπεις πχ στο μονιτορ αν το χρωμα ταιριαζει?)Εχεις δικιο Ηλια αλλα σε συγκεκριμενες εφαρμογες που θελουν πιστη αναπαραγωγη, υπαρχει οριο, η απολυτη πιστοτητα.
Αν μεινουμε στο γκαζον -που μας ενδιαφερει εδω περισσοτερο- το βλεπω πιο πρασινο... εγινε αυτο μονο με το saturation ή πειραξες και hue?για να κάνουμε ένα τεστ:
για πες μου, πως βλέπεις το γκαζον στην τρίτη?
γενικά τι δε σου αρέσει στην τρίτη?