CD ή SACD ή Tidal or Spotify ή Vinyl ή Flac (γενικα lossless αρχείο) (PC)

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
236
Reaction score
138
Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα το ....μου αρέσει όπως παίζει από το παίζει σωστά.

Δύστυχος από την στιγμή που αναφερόμαστε σε μηχανήματα και ειδικότερα από την στιγμή που μπορούμε να μετρήσουμε ποσό σωστά ( με βάση το αρχικό σήμα που το τροφοδοτούμε ) μπορεί να παίξει ένα μηχανιμα, είμαστε υποχρεωμένοι να ορίσουμε ως σωστό αυτό που θα βγάλει το καλύτερο μετρημένο αποτέλεσμα.

Από την άλλη μου έχει τύχει και μένα πολλές φορές να ακούσω συστήματά με λάμπες και πικαπ και κόρνες και φουλ παραμόρφωση και να μου αρέσουν παρά παρά παρά πολύ.......


Το τι θα επιλέξει τελικά ο κάθε ένας μας είναι θέμα προσωπικών επιλογών αρκεί να ξέρεις τα ελαττώματα και τα προτερήματα της κάθε τεχνολογίας.

Το cd, το στριμινκ, το πικαπ υπάρχουν για να μας προσφέρουν την μουσικη που θελουμε να ακούσουμε και να εισπράξουμε από αυτήν οτι ζητάει ο κάθε ένας μας .....όλα είναι καλά και εμείς τυχεροί που τα έχουμε όλα.......
Ότι σε ευχαριστεί είναι και το καλλίτερο, άλλος θέλει πολλά μπάσα, άλλος λιγότερα και διαύγεια.....
Οπότε περί ορέξεως ουδείς λόγος, πάντως μπορώ να σου πω ότι σοβαροί audioplile μουσικόφιλοι με πολυετη παρουσία στο χώρο, μου έχουν δώσει συγχαρητηρια
Παρουσία στο χώρο και στον χρονο
Πολλά Depon


Όχι, οσα και να βάλεις δεν θα τα ακούω απο δω που είμαι. Εσύ πρέπει να ικανοποιηθείς, και να ξεφύγεις από αυτήν την “άμπαση μιζέρια” σου. Βάλε δυο για ξεκίνημα.


Για αρχή κόψε τον αστακό.
μα αφού δεν παχαίνει...... όσο για αμπαση μιζέρια ξέρω ένα καλό ωρλ
 

Attachments



Μηνύματα
236
Reaction score
138
Άντε, πήγαινε :tongue:

Σοβαρά τώρα: ο πίνακας πίσω απο τον καναπέ εχει μέσα απορρόφηση;
Όχι γιατί δεν χρειαζόταν, είναι τα πάντα μετρημένα και αξιόλογημένα από σοβαρότατο τεχνικο
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
32.424
Reaction score
59.264
Μετά τον γουιζι με τα b&w 802 που έβαλε σαμπ και έλεγε τι έχανε τόσα χρόνια, και μετά τον Τζιοβάνι που με τα πανάκριβα εκπληκτικά τέρατα της PMC έβαλε σαμπ και είπε τα ίδια πράγματα, αμφότεροι με εξαιρετικά τελικά στάδια οδήγησης, και βεβαίως μετά τα δικά μας παραδείγματα στην ένταξη πολλαπλών σαμπ σε σεταπ και τα παραδείγματα άλλων φίλων, είναι πλέον βέβαιο πως όποιος μπει σε αυτό το φόρουμ και πει πως δε χρειάζεται σάμπ, έχει σοβαρές ελλείψεις γνώσεων, εμπειριών, ακροάσεων, κλπ κλπ κλπ, κρίμα για τον εαυτό του.
Δεν πείθει όμως κανέναν εδώ, ούτε καν τον εαυτό του. ;)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.362
...
Από την άλλη μου έχει τύχει και μένα πολλές φορές να ακούσω συστήματά με λάμπες και πικαπ και κόρνες και φουλ παραμόρφωση και να μου αρέσουν παρά παρά παρά πολύ.......
...
...τις λίγες (ακόμα και αρκετές...) φορές που τα άκουσες, αποσπασματικά όμως, δίχως να αναγκαστείς να συμβιώσεις μ' αυτά μετά το δικό σου σύστημα.
Ανάλογα με το παραπάνω, μπορεί να σ΄αρέσει καμιά φορά να τρως λακέρδα αλλά για σκέψου να έφτιαχνε η γυναίκα σου ΚΑΘΕ φαγητό (ακόμα και γλυκό) σα λακέρδα...

Όπως λέει και ο Bruno, μηχανήματα με έντονο "χαρακτήρα" μπορούν ενίοτε να ακουστούν ευχάριστα, σε βάθος χρόνου όμως μοιάζουν με μηχανικό ήχου που κάνει πάντα τις ίδιες ρυθμίσεις για κάθε track, για κάθε δίσκο, για κάθε μουσικό είδος, ή με σεφ που χρησιμοποιεί τα ίδια καρυκεύματα και τον ίδιο τρόπο παρασκευής σε κάθε φαγητό.
Κουραστικά και μονότονα δηλαδή.

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με τα μηχανήματα με τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα.
Το δύσκολο όμως είναι το να μπορέσεις να διατηρήσεις αυτόν τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα all the way, συμπεριλαμβάνοντας δηλαδή και την αλληλεπίδραση των ηχείων με το χώρο.

Συνεπώς, σε βάθος χρόνου και με ποικιλία μουσικού υλικού, όχι μόνο δεν ισχύει το παρακάτω που γράφεις

Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα το ....μου αρέσει όπως παίζει από το παίζει σωστά.

Δύστυχος από την στιγμή που αναφερόμαστε σε μηχανήματα και ειδικότερα από την στιγμή που μπορούμε να μετρήσουμε ποσό σωστά ( με βάση το αρχικό σήμα που το τροφοδοτούμε ) μπορεί να παίξει ένα μηχανιμα, είμαστε υποχρεωμένοι να ορίσουμε ως σωστό αυτό που θα βγάλει το καλύτερο μετρημένο αποτέλεσμα.

...
, αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο:

Όσο πιο "σωστό" ένα ηχοσύστημα-χώρος, τόσο περισσότερο θα τείνει να αρέσει στους περισσότερους ανθρώπους στη μεγαλύτερη ποικιλία μουσικού υλικού.
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
15.766
Reaction score
37.125
...τις λίγες (ακόμα και αρκετές...) φορές που τα άκουσες, αποσπασματικά όμως, δίχως να αναγκαστείς να συμβιώσεις μ' αυτά μετά το δικό σου σύστημα.
Ανάλογα με το παραπάνω, μπορεί να σ΄αρέσει καμιά φορά να τρως λακέρδα αλλά για σκέψου να έφτιαχνε η γυναίκα σου ΚΑΘΕ φαγητό (ακόμα και γλυκό) σα λακέρδα...

Όπως λέει και ο Bruno, μηχανήματα με έντονο "χαρακτήρα" μπορούν ενίοτε να ακουστούν ευχάριστα, σε βάθος χρόνου όμως μοιάζουν με μηχανικό ήχου που κάνει πάντα τις ίδιες ρυθμίσεις για κάθε track, για κάθε δίσκο, για κάθε μουσικό είδος, ή με σεφ που χρησιμοποιεί τα ίδια καρυκεύματα και τον ίδιο τρόπο παρασκευής σε κάθε φαγητό.
Κουραστικά και μονότονα δηλαδή.

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με τα μηχανήματα με τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα.
Το δύσκολο όμως είναι το να μπορέσεις να διατηρήσεις αυτόν τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα all the way, συμπεριλαμβάνοντας δηλαδή και την αλληλεπίδραση των ηχείων με το χώρο.

Συνεπώς, σε βάθος χρόνου και με ποικιλία μουσικού υλικού, όχι μόνο δεν ισχύει το παρακάτω που γράφεις


αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
Τα ίδια ακριβώς του έλεγα προ ημερών, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα την τουλούμπα με πολύ σορόπι :roflmao:
 

jiovani75

Sailing!
Μηνύματα
2.158
Reaction score
9.982
...τις λίγες (ακόμα και αρκετές...) φορές που τα άκουσες, αποσπασματικά όμως, δίχως να αναγκαστείς να συμβιώσεις μ' αυτά μετά το δικό σου σύστημα.
Ανάλογα με το παραπάνω, μπορεί να σ΄αρέσει καμιά φορά να τρως λακέρδα αλλά για σκέψου να έφτιαχνε η γυναίκα σου ΚΑΘΕ φαγητό (ακόμα και γλυκό) σα λακέρδα...

Όπως λέει και ο Bruno, μηχανήματα με έντονο "χαρακτήρα" μπορούν ενίοτε να ακουστούν ευχάριστα, σε βάθος χρόνου όμως μοιάζουν με μηχανικό ήχου που κάνει πάντα τις ίδιες ρυθμίσεις για κάθε track, για κάθε δίσκο, για κάθε μουσικό είδος, ή με σεφ που χρησιμοποιεί τα ίδια καρυκεύματα και τον ίδιο τρόπο παρασκευής σε κάθε φαγητό.
Κουραστικά και μονότονα δηλαδή.

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με τα μηχανήματα με τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα.
Το δύσκολο όμως είναι το να μπορέσεις να διατηρήσεις αυτόν τον ελάχιστο δυνατό χαρακτήρα all the way, συμπεριλαμβάνοντας δηλαδή και την αλληλεπίδραση των ηχείων με το χώρο.

Συνεπώς, σε βάθος χρόνου και με ποικιλία μουσικού υλικού, όχι μόνο δεν ισχύει το παρακάτω που γράφεις


αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Το έχω καταλάβει ,το έχω νιώσει και γω.
Ο χρωματισμένος ηχος δεν είναι για πολύ.......ωστόσο κάποιες ακροάσεις δεν παύουν να είναι ψαρωτικα εντυπωσιακές !
 

Μηνύματα
236
Reaction score
138
Μετά τον γουιζι με τα b&w 802 που έβαλε σαμπ και έλεγε τι έχανε τόσα χρόνια, και μετά τον Τζιοβάνι που με τα πανάκριβα εκπληκτικά τέρατα της PMC έβαλε σαμπ και είπε τα ίδια πράγματα, αμφότεροι με εξαιρετικά τελικά στάδια οδήγησης, και βεβαίως μετά τα δικά μας παραδείγματα στην ένταξη πολλαπλών σαμπ σε σεταπ και τα παραδείγματα άλλων φίλων, είναι πλέον βέβαιο πως όποιος μπει σε αυτό το φόρουμ και πει πως δε χρειάζεται σάμπ, έχει σοβαρές ελλείψεις γνώσεων, εμπειριών, ακροάσεων, κλπ κλπ κλπ, κρίμα για τον εαυτό του.
Δεν πείθει όμως κανέναν εδώ, ούτε καν τον εαυτό του. ;)
Αγαπητέ φίλε, πότε δε προσπάθησα να πίσω οποιονδήποτε για οτιδήποτε, εσείς προσπαθείτε να με πείσετε για τη χρήση sub. Ήδη είχα πολλά μπάσα και πλήρωσα ειδικό για να τα μαζεψω, μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι μέσα στα 40 χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ, έχω ακούσει άπειρα συστήματα πριν καταλήξω εδώ που είμαι. Η ακουστική εμπειρία μου ξεκινάει από τον κάποτε γνωστό "θείο" στη Φερρων και τον Γ. Ζωδιατη που ειμασταν εργασιακοί γείτονες από όπου και πήρα τα πρώτα μου μονομπλοκ B W μέχρι τον Β.Ησυχοπουλο της Ayon κλπ.
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
15.766
Reaction score
37.125
Αγαπητέ φίλε, πότε δε προσπάθησα να πίσω οποιονδήποτε για οτιδήποτε, εσείς προσπαθείτε να με πείσετε για τη χρήση sub. Ήδη είχα πολλά μπάσα και πλήρωσα ειδικό για να τα μαζεψω, μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι μέσα στα 40 χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ, έχω ακούσει άπειρα συστήματα πριν καταλήξω εδώ που είμαι. Η ακουστική εμπειρία μου ξεκινάει από τον κάποτε γνωστό "θείο" στη Φερρων και τον Γ. Ζωδιατη που ειμασταν εργασιακοί γείτονες από όπου και πήρα τα πρώτα μου μονομπλοκ B W μέχρι τον Β.Ησυχοπουλο της Ayon κλπ.
Αγαπητέ φιλε

Εχεις ενα συμπαθητικό μικρό συστηματάκι, μια χαρούλα μπροστά σε άλλα που έχουμε δει απο άλλους “έμπειρους γνώστες” εδώ μέσα, να το χαίρεσαι. Φαίνεσαι και μερακλής.

Καλά θα κάνεις ομως να κόψεις τις κούφιες αλαζονείες για αλεπούδες, κρεμαστάρια και αστακούς, και την υβριστική συμπεριφορά (“νούμερα”), γιατί εδώ δεν περνάνε. Θα σου γυρίζουν μπούμεραγκ συνεχώς.
 


Μηνύματα
3.380
Reaction score
6.098
Ήδη είχα πολλά μπάσα και πλήρωσα ειδικό για να τα μαζεψω, μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι μέσα στα 40 χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ, έχω ακούσει άπειρα συστήματα πριν καταλήξω εδώ που είμαι.
Η δουλειά του "φροντιστή" του χώρου δεν είναι να σου κάνει μια μορφοποίηση του ήχου στα γούστα σου, αλλά να στο φέρει να λειτουργεί "φλατ" ( αν αφήσουμε στην άκρη τα target curves ) σε όλο το ακουστικό μας φάσμα. Αφού λοιπόν πάλεψε να σου μαζέψει τα μπάσα, προφανώς ήταν πάχυνση αυτών και πιθανώς οδηγούσε και σε ακυρώσεις σε κάποιες άλλες περιοχές στα πιο χαμηλά ( στα οσα υπάρχουν δηλαδή ).
Ενδιαφέρον θα ήταν αν είχες μετρήσεις του χώρου πριν και μετά τις παρεμβάσεις ( όπως ενδιαφέρον θα ήταν σε αυτή τη περίπτωση να είχες μια εικόνα της συμπεριφοράς στα μπάσα πριν και μετά τις παρεμβάσεις, πόσο δηλαδή πραγματικά κατεβαίνει το σύστημα σε αυτό το χώρο ).
 

Μηνύματα
458
Reaction score
299
Κυριε Θεμη, πιστευω οτι το συστημα σας θα απεδιδε καλυτερα αν "στηνοταν" στην αλλη πλευρα του δωματιου,τη μικροτερη.Βεβαια,καταλαβαινω οτι τοτε θα αποκλειοταν η εξοδος στο μπαλκονι.
 

Μηνύματα
4.095
Reaction score
2.468
Ότι σε ευχαριστεί είναι και το καλλίτερο, άλλος θέλει πολλά μπάσα, άλλος λιγότερα και διαύγεια.....
Οπότε περί ορέξεως ουδείς λόγος, πάντως μπορώ να σου πω ότι σοβαροί audioplile μουσικόφιλοι με πολυετη παρουσία στο χώρο, μου έχουν δώσει συγχαρητηρια
Παρουσία στο χώρο και στον χρονο

μα αφού δεν παχαίνει...... όσο για αμπαση μιζέρια ξέρω ένα καλό ωρλ
Παντως ετσι όπως είναι στημενο το συστημα (δεν ξερω αν υπαρχουν εναλλακτικες - καθετη τοποθετηση) δεν είναι δυνατον να παιξει εδώ μεσα μπασο. Οποτε λογικη η αποστρεφεια προς μπασο (στον χωρο σας).
Καλα εκανε αυτος που αφαιρεσε μπασο. Αλλα οπως και να το κανουμε τα μηχανηματα εχασαν την αξια τους. Αλλες προδιαγραφες εχουν. Και φυσικα εδω δεν μπαινει σαμπ. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Η ερωτηση ειναι όμως η εξης. Αφου ασχολειστε τοσα χρονια με τα ηχου, θα επρεπε να εχετε καποιες απλες γνωσεις και να πειτε οτι στην περιπτωση μου ενα φθηνο ηχοσυστημα θα ειχε το ιδιο ακριβως αποτελεσμα με ενα ακριβο. Ποιος ο λογος να ριξω τοσα χρηματα? Είναι καθαρα για λογους αισθητικης? Σεβαστο. Βεβαια μπορειτε επισης να πειτε μαγκια μου, κουμαντο στο πορτοφολι μου θα κανετε?

Οκ, αλλα απο την αλλη ομως ολη η παρεμβαση εδω μεσα ηταν τελειως αστοχη. Γιατι πολυ απλα κανατε επιδειξη αγνοιας βασικων πραγματων.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
23.004
Reaction score
13.509


Κύριε Θέμη, για να συμπληρώσω λιγάκι το παζλ, το διπλανό δωμάτιο, το μεγάλο, το γκραν λιβινγκρούμ, με τί το έχει γεμίσει η κάργια; Με σκρίνια, φοντανιέρες, χαυλιόδοντες και λουί σαιζ-λόνγκ;
 


Μηνύματα
459
Reaction score
221
Νομίζω πως αυτό δεν ισχύει. Εννοιολογικά και μόνον, η φράση mid high end δεν στέκει, αλλ' ας μη σταθώ εκεί. Σκεφθείτε πως η κεφαλή σας τιμάται μόλις 3500€ περίπου (ίσως 3600 - 3700€, κάπου τόσο τέλος πάντων), ενώ υπάρχουν κεφαλές που κοστίζουν τουλάχιστον τα τριπλάσια χρήματα. Τουλάχιστον.

Ακόμη χειρότερα, το πικάπ σας κοστίζει μόλις 9000$, τη στιγμή που στην αγορά και -κυρίως- σε σπίτια κατοικούν πικάπ ακόμη και 15πλάσιας τιμής. Ολογράφως, δεκαπενταπλάσιας, για να μην αναφερθώ σε εξεζητημένα, εξωτικής τιμής προϊόντα. Κατά τον ίδιον τρόπο μπορεί κάποιος να επεκτείνει αυτήν την επιχειρηματολογία και στα υπόλοιπα τμήματα που απαρτίζουν ένα βινυλιακό σύστημα (συγχωρήστε μου το νεολογισμό).

Κατανοώ πως το πικάπ σας είναι σωστά ρυθμισμένο και παίζει υπέροχα, πράγμα που σας έχει ενθουσιάσει - και πραγματικά χαίρομαι γι' αυτό. Όμως, το high end δεν είναι μόνον σωστή ρύθμιση και σωστός ήχος που ενθουσιάζει. Είναι κάτι ανώτερο, κυρίως χρηματικά. Πολύ ανώτερο. Δραματικά πολύ. Όσο πιο γρήγορα το κατανοήσετε αυτό, θα αποβεί προς όφελός σας, σε όλα τα επίπεδα.

Αναλογισθείτε πως παραπάνω επικρίνατε κάποιους οπαδούς των ψηφιακών, λέγοντάς τους τη γνωστή παροιμία με την αλεπού. Όμως, κατανοείτε πως αυτήν την περιφρονητική στάση μπορεί να επιδείξει κάποιος κάτοχος υψίστης στάθμης ηχητικού συστήματος για εσάς; Σκεφθείτε το λίγο, μπείτε για μια στιγμή στη θέση του, και αναλογισθείτε πώς θα αντιμετώπιζε εσάς κάποιος που έχει βινυλιακό σύστημα αξίας μισού εκατομμυρίου δολλαρίων, ή ακόμη χειρότερα, μοναδικό, που όμοιό του δεν μπορεί να υπάρξει.

Για να σας προλάβω, το δικό μου βινυλιακό σύστημα είναι σημαντικά φθηνότερο από το δικό σας, αλλ' αυτό δεν αναιρεί την επιχειρηματολογία μου - και σας το αποδεικνύω ευθύς αμέσως με έναν παραλληλισμό, που είμαι απολύτως σίγουρος πως θα καταλάβετε.

Επειδή εγώ έχω ένα 1000άρι Fiat Punto, δεν σημαίνει πως εσείς πρέπει να αρκεσθείτε στο 130 ίππων, 1400άρι Golf που έχετε. Ένα απλό γκολφάκι είναι. Και γιατί δηλαδή να μην αποκτήσετε κάποτε μια Flying Spur; Ακόμη, όμως, και τότε, δεν θα έχετε μπει στο χώρο του high end. Απλώς, θα έχετε πάρει λίγη μυρωδιά και μια πολύ μικρή πρόγευση.

Ως όρος και έννοια, το high end πολύ βαριά κουβέντα και καλόν είναι να τη χρησιμοποιούμε με μέτρο. Όχι αμετροεπώς.

(Πολύ ωραίο το σύστημά σας! Κάντε κάτι να αναβαθμίσετε τα ηχεία. Το πικάπ σας και ο ενισχυτής αξίζουν κάτι καλύτερο).
Κε Κόγια, δεν θεωρείτε αξιολογο ηχείο το contour της dynaudio για ενα τετοιο σύστημα? Γενικα τα ηχεια αυτής της εταιρίας χαίρουν μεγάλης εκτίμησης και θεωρώ οτι μπορούν να υποστηριξουν τετοια συστήματα επαρκώς.
Ειναι το μεγεθος του γούφερ που τα καθιστά ακατάλληλα ή κάτι άλλο?
 

leandros

Πάρτε παθητικά!!!
Μηνύματα
2.436
Reaction score
4.484


Κύριε Θέμη, για να συμπληρώσω λιγάκι το παζλ, το διπλανό δωμάτιο, το μεγάλο, το γκραν λιβινγκρούμ, με τί το έχει γεμίσει η κάργια; Με σκρίνια, φοντανιέρες, χαυλιόδοντες και λουί σαιζ-λόνγκ;
Νομίζω κύριε @Costas Coyias , ότι δεν πρέπει να γράφετε με αυτό τον απαξιωτικό τρόπο ούτε για το χώρο, ούτε και για τη σύζυγο του κυρίου Θέμη!
Το ότι δε συμφωνείτε ίσως με κάποιες επιλογές του δε νομίζω ότι σας δίνει το δικαίωμα να ειρωνευεστε το συνομιλητή σας, ειδικότερα δε όταν ο ίδιος δεν έχει εκτραπεί!
Λίγος σεβασμός δε βλάπτει!!.
υ.σ.
Ο κύριος Θέμης έδειξε το χώρο του και τα μηχανήματα του, από το δικό σας χώρο όμως δεν έχετε αναρτήσει απ' όσο γνωρίζω κάποιες φωτογραφίες για να μας υποδείξετε πως θα πρέπει να είναι φτιαγμένο ένα σαλόνι σύμφωνα με τις υποδείξεις σας...
Ούτε εννοείται κι απ' τον εξοπλισμό σας..... αφού θεωρείται ότι το βινυλιακο σύστημα του κυρίου Θέμη δεν είναι .. και τίποτα σπουδαίο με το κόστος του να υπερβαίνει τα 15000€ και μόνο η κεφαλή του να είναι της τάξεως των 3700€!!!
Αλήθεια το δικό σας βινυλιακο σύστημα πιο είναι???
Με τι ηχεία ακούτε??
Ποια είναι τα ενισχυτικά σας??
Ποιο το phono stage σας??
 
Last edited:



Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.227
Μηνύματα
2.346.819
Members
35.063
Νεότερο μέλος
George Markopoulos
Top