christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 7.220
- Reaction score
- 15.292
αν λαβει κανεις υποψην του το ανθρωπινο ειδος, ναι.
αν λαβει κανεις τα ανθρωποειδη ως ειδη...τοτε οχι..



αν λαβει κανεις υποψην του το ανθρωπινο ειδος, ναι.
αν λαβει κανεις τα ανθρωποειδη ως ειδη...τοτε οχι..
Θα ενημερώσω μόλις ξαναπέσω πάνω τουςΘα με ενδιέφερε να μάθω σε ποιες "μικρές κεντροευρωπαικές audiophile εταιρείες" αναφέρεσαι και, ει δυνατόν, και σε λίγους συγκεκριμένους δίσκους, για να δω τι..."χάνω".
Λυπάμαι εάν ακούγεται τόσο "χάλια" σε σας. Έχω όλη τη σειρά με τις Σονάτες για Πιανοφόρτε με τον Brautigam, σε SACD, και ακούγονται περίφημα, χωρίς οι όποιοι "θόρυβοι" να είναι ενοχλητικοί. Η δε εκτέλεση είναι reference για Fortepiano μαζί με εκείνη του Paul Badura-Skoda. H τελευταία, όμως, είναι αρκετά παλαιά ως παραγωγή, καίτοι πολύ καλή. Επίσης, όσοι γνωστοί και φίλοι έχουν την σειρά όλη ή μέρος αυτής δεν έχουν παραπονεθεί σχετικά. Βέβαια, άλλα συστήματα...@Prince έπεσα πάνω σε ένα
View attachment 197630
Πολύ ενδιαφέρον απο ερμηνευτικής πλευράς.
Αλλά πχ το πρώτο μέρος της Moonlight είναι στολισμένο απο μηχανικούς θορύβους, υποθέτω το pedal.
Βάλτε το σε reference level ομως. Όχι ψιθυριστά.
Καλύτερα να ακούω τον Καναδό να τραγουδάει.
Και αυτό δεν είναι το εντονότερο που εχω ακούσει, υπάρχουν πολύ χειρότερα.
Ακούστε και την 6η με τον Ιάπωνα, αμέσως μετά την καταιγίδα.
Δεν θα το έλεγα “χάλια”. Απλώς είναι σαν να κάθεσαι πολυ κοντά στο πιάνο και όχι μερικά μετρα πιο εκεί, στο ακροατήριο. Δεν θέλω να ακούω τα πεντάλ. Την γυναίκα μου δεν την ενοχλεί.Λυπάμαι εάν ακούγεται τόσο "χάλια" σε σας.
Glenn Gould. Μουρμούρα ακατάπαυστη.Για ποιον Καναδό
Ο Takashi Asahina. Πολλοί θόρυβοι, αλλά οκ , είναι Live.και ποιος είναι ο "Ιάπωνας"?
Σαφώς ναι.παραμένει το ζήτημα της αξίας της σύνθεσης και του συνθέτη, όπου, στην πράξη, ισχύει, σχεδόν αποκλειστικά, στην Κλασική...
Εκείνο το καμπανάκι, το ακούς καθόλου;πολύ ενοχλητικές ηχογραφήσεις έργων με pianoforte (αλλά και σύγχρονα πιάνα), όπου ακούγονται συνεχώς τα μηχανικά μέρη και τα πεντάλς του οργάνου, ή τα κλείστρα του oboe, και η μουσική πέφτει θύμα του close miking και των μίξεων εντυπωσιασμού.
Σε παλαιότερα συστήματα που ειχα κατα καιρούς, όλα αυτά δεν ενοχλούσαν. Ακουγόταν ελάχιστα, τόσο όσο να χαρεί ο κάτοχος για το αναλυτικό του σύστημα.
Αμεεε. Μέχρι και τον αέρα που κουνιέται απ' το γλωσσίδι πέρα δώθε.Εκείνο το καμπανάκι, το ακούς καθόλου;
Έτσι είναι αυτές οι ηχογραφήσεις, κι έτσι ακούγονται σε οποιοδήποτε σοβαρό σεταπ που βγάζει όλη την ηχογράφηση πιστά (Χάι φαϊ στην αγγλικήν), κι όχι τη μισή.Λυπάμαι εάν ακούγεται τόσο "χάλια" σε σας.
Δυστυχώς ή ευτυχώς ακούγεται και αυτό σε κάποιες ηχογραφήσεις. Και τα σάλια.Αμεεε. Μέχρι και τον αέρα που κουνιέται απ' το γλωσσίδι πέρα δώθε.![]()
Όχι βέβαια.δηλαδή αξία σύνθεσης και συνθέτη,
δεν υπάρχει σε άλλα είδη μουσικής;
Α, κάποτε ακούγαμε κάποια λίγα σάλια.Και τα σάλια.
Αχ... +1 από μένα και πολύ άντεξα.Βέβαια, παραμένει το ζήτημα της αξίας της σύνθεσης και του συνθέτη, όπου, στην πράξη, ισχύει, σχεδόν αποκλειστικά, στην Κλασική...
γιατι εχουν βγαλει τιποτα λιγοτερο ?ΥΓ. Όλο το Βυζάντιο του ρεινινγκερ είναι θεϊκό. Όλο.
Συγκλονιστική φωνή, από συγκλονιστικό άνθρωπο με μαϊμού βιολί.γιατι εχουν βγαλει τιποτα λιγοτερο ?