- Μηνύματα
- 27.077
- Reaction score
- 25.012
Δεν ξέρω αν τα ματσουσιτα είναι έτσι σχεδιασμένα να τρώνε υγρασία, πάντως τα φανάρια του civic δεν έχουν ίχνος υγρασίας. Ποτέ δεν είχαν. Του ξάδελφου το prelude που έχει εργοστασιακά xenon το ballast δεν το έχει μέσα στο φανάρι αλλά στο πλάι του από πίσω. Ούτε σ΄¨αυτό περνάει καθόλου υγρασία. Τι να πω δεν ξέρω. Μάλλον άλλη σχεδίαση.τα matsushita εργοστασιακής τοποθέτησης δεν είναι
μάλιστα τοποθετούμενα στον πάτο του φαναριού , με την τρύπα γύρω από το πριζάκι υψηλής τάσης να μην σφραγίζει πουθενά , είναι ειδικά μελετημένα να καταπίνουν όλη την υγρασία που περνά στο φανάρι και στραγγίζει στον πάτο.
αποτέλεσμα σβήνει η λάμπα και νομίζεις οτι έκλασε.
αν δεν ξέρεις καταλλήγεις να σου χρεώνουν λάμπα και ballast.
αν όμως ξέρεις (γιατί το 2010 είχες πάρει έξτρα ballast προσπαθόντας να στριμώξεις δύο προβόλια e55 στο φανάρι - όχι ούτε για αστείο δεν μπαίνανε) το γυρνάς τούμπα , στραγγίζει , το ποτίζεις ισοπροπυλική , το κουνάς , το στραγγίζεις , το στεγνώνεις με πιστολάκι και voila έτοιμο σαν να μην έσβησε ποτε.
5 φορές το έχω κάνει αυτό - το πιο δύσκολο στην όλη διαδικασία ήταν να βγει ο προφυλακτήρας.
κάποια στιγμή που είχα βάλει αγγελεία διάφορα ανταλλακτικά με παίρνανε τηλέφωνα - φίλε έχεις ballast xenon;
4 ή 5 τα ζητήσανε , τους εξηγώ τι να κάνουν και αν δεν πετύχει πάρε με να στο στείλω.
2 ή 3 πήρανε "πωπω φίλε πόσο δίκιο είχες μια χαρά δούλεψε"
χωρίς ρητίνη και αθάνατα