Denon AVR-X6700H - AVR-X4700H



Ndis

Titika
Μηνύματα
1.960
Reaction score
4.812
Πολύ καλώς το site κάνει γάργαρα το bug στο chip του hdmi 2.1 η έλλειψη φωτιζομενου πληκτρολογίου είναι σημαντικότερη...

Ρε πόσο πλάκα έχουν ορισμένοι ειδικοί .
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.796
Reaction score
82.486
Πολύ καλώς το site κάνει γάργαρα το bug στο chip του hdmi 2.1 η έλλειψη φωτιζομενου πληκτρολογίου είναι σημαντικότερη...

Ρε πόσο πλάκα έχουν ορισμένοι ειδικοί .
δεν σε πιάνω....τι εννοείς?
έχει αναφερθεί το πρόβλημα με το 2.1
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Υπαρχει και ενα θέμα με την αρχική παρτίδα, δεν ξέρω αν αποσύρθηκε παγκοσμίως ή κυκλοφορούν ανάμεσα σας
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Υπάρχει αλλά δεν αποτελεί πρόβλημα . Ακουστό τουλάχιστον . Μόνο στις μετρήσεις εμφανίζεται . Διαβάστε Αμιρ να δείτε.
Κατά τα άλλα είναι μιά χαρά μηχάνημα , και παίζει τα πάντα και κάνει σχεδόν νομίζω απόλα.
Για το HDMI 2,1 η λύση από ότι βλέπω θα έρθει με firmware update.
Η αρχική παρτίδα δεν αποσύρθηκε , είπαν από την denon , και θα αντικαταστήσουν την πλακέτα σε όσα μηχανήματα είχαν το πρόβλημα. Σιγά τα ωά , δυο κωλοπυκνωτές είναι η ιστορία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Η αρχική παρτίδα δεν αποσύρθηκε , είπαν από την denon , και θα αντικαταστήσουν την πλακέτα σε όσα μηχανήματα είχαν το πρόβλημα. Σιγά τα ωά , δυο κωλοπυκνωτές είναι η ιστορία.
Και που ξέρει ο αγοραστής αν το μηχάνημα που αγόρασε ανήκει στην αρχική παρτίδα;
Mail, αναμονή δυο τρεις βδομάδες, το στέλνεις πίσω στην Ασία, αργεί να γυρίσει, ξανα στέλνεις mail, αναμονή δυο τρεις βδομάδες, ξανα στέλνεις mail, και αν είσαι τυχερός σε κανα τετράμηνο θα το εχεις πίσω.

Εφιάλτης.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Στο ASR στείλανε σειριακό αριθμό στην denon , και τους απάντησε η denon.
Η μάλλον από το asr. Πάντως usa μεριά το πας σε αντιπρόσωπο και στο αλλάζει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Στο ASR στείλανε σειριακό αριθμό στην denon , και τους απάντησε η denon.
Στο ASR έχουν απευθείας επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα.

Εσύ θα στείλεις στο customer support και θα περιμένεις να βγει το εμβόλιο
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Οχι ρε συ έχουμε και εδώ αντιπρόσωπο.
Δεν εννοούσα το asr ως site αλλά κάποιους που αγόρασαν το μηχάνημα, και είναιαπλώς μέλη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Οχι ρε συ έχουμε και εδώ αντιπρόσωπο.
Δεν εννοούσα το asr ως site αλλά κάποιους που αγόρασαν το μηχάνημα, και είναιαπλώς μέλη.
Και σε ποσό καιρό το πήραν πίσω;

Θα εμπαινες εν γνωσει σου σε αυτήν την διαδικασία;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Δεν θυμάμαι τώρα σε πόσο καιρό, νομίζω σε κανά δυό βδομάδες. Τους ειδοποίησαν να πάνε πίσω το παλιό και να πάρουν το νέο.
Σιγά τα ωά ρε μήτσε. Οι πιο πολλοί ούτε που έπαιρναν χαμπάρι τις διαφορές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Για μένα ειναι απαράδεκτοι που δεν έκαναν ανάκληση όλης της παρτίδας. Ελπίζουν στον κακομοίρη ανενημέρωτο που δεν θα πάρει πρέφα.

Δεν κάνουν έτσι οι σοβαρές εταιρίες.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Μα το είπαν ! Στείλτε μας το serial number , να σας πούμε αν είναι στην πρώτη παρτίδα.
Αν είναι θα σας ειδοποιήσουμε να παραλάβετε άλλο μηχάνημα ρε συ.
Τι άλλο να κάνουν?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Μα το είπαν ! Στείλτε μας το serial number , να σας πούμε αν είναι στην πρώτη παρτίδα.
Αν είναι θα σας ειδοποιήσουμε να παραλάβετε άλλο μηχάνημα ρε συ.
Τι άλλο να κάνουν?
Που το είπαν; Που θα το μάθει ο κακομοίρης που δεν μπαίνει στο ASR?

Έπρεπε να κάνουν ανάκληση όλη την παρτίδα. Αυτό.
Και γιατι δηλαδη να μπει ο πελάτης στην διαδικασία της αλλαγής; Ειναι ευθύνη της εταιρίας
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Κοίτα , η ελατωματική παρτίδα ήταν το πρώτο batch που πήγε αμερική.
Ειδοποίησαν και είπαν μπλα μπλα μπλα. Ευθύνη των λοκαλ αντιπροσώπων να βρούν και να ενημερώσουν τον κόσμο.
Τόσο απλά.
Ο πελάτης όταν ειδοποιηθεί πάει το κακό πίσω και παραλαμβάνει καινούργιο. Αυτή είναι η διαδικασία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.339
Reaction score
88.703
Και σου αρέσει εσένα αυτό;

Λαμβάνοντας υπόψιν πως δεν είχαν πει τίποτα μεχρι που αποκαλύφθηκε στις μετρησεις, και ενώ το γνώριζαν;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.483
Reaction score
29.080
Ε τι να γίνει ρε dimi γίνονται και λάθη.
Εδώ άλλα μηχανήματα δεν δουλεύουν καλά καλά και δεν λένε τίποτα οι κατασκευαστές.
Δεν είπα , ούτε και είναι φυσικά αγγελούδια οι κατασκευαστές.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.172
Μηνύματα
3.003.588
Members
38.420
Νεότερο μέλος
Iliashifi
Top