A
amoustakas
Guest
Κι εγώ πλάκα κάνω. Έχω τα κέφια μου τελευταία.Οι άλλοι δεν κάνουν πλάκα. Επιχειρηματολογούν πάνω σε ενα θέμα που δεν το κατέχουν.
Κι εγώ πλάκα κάνω. Έχω τα κέφια μου τελευταία.Οι άλλοι δεν κάνουν πλάκα. Επιχειρηματολογούν πάνω σε ενα θέμα που δεν το κατέχουν.
Τα είπες όλα, και λύσεις υπάρχουν για όλα, φτάνει να θέλεις γιατί αν δεν θέλεις υπάρχουν οι δικαιολογίες. Για τα Atmos ας είναι καλά οι γυψοσανίδες. Για τους Genelecάδες η εταιρία έχει ενεργά in-ceiling. Βέβαια έχουν 1300€ το ένα , αλλά ΟΚ, βάλε παθητικά. Και Subs παθητικά μπαίνουν μέσα σε κολώνες γυψοσανίδας. Έχει ενεργά και εκεί η Genelec για σπίτια αλλά έχουν 10.000€.Υπαρχει και κατι παρηγορο. Αν λιγο σε βοηθαει ο χωρος, τον πολυκαναλο τον στηνεις και σταδιακα. Όπως γραφει και ο Dimifood "σταδιακη αναβαθμιση συστηματος" Βαζεις ιδια ηχεια. Είναι γεγονός ότι ο Κωστας ΕΑΡ μου τα ελεγε αυτά τουλάχιστον πριν 10 χρονια.
Δηλαδη από δικαναλο το κανεις τρικαναλο (προσθετεις ένα κεντρικο ιδιο με τα πλαινα). Μετα πας σε τρικαναλο συν ένα. Μετα τρικαναλο συν δυο (τα δυο γουφερ αριστερα και δεξια εμπρος). Μετα μπορεις να προσθεςεις δυο μαζεμένα πισω και το εκανες 5 συν δυο. Σταδιακα προσθετεις κανα δυο γουφερ. Αν καποτε βαλεις 4 ψηλα σε ατμος εισαι αρχοντας. Δηλαδη κι αν δεν το κανεις δεν θα παθεις κατι, αλλα εν πασει περιπτωσει αυτό που σιγα σιγα προσθετεις μοναδες σου κανει και πολύ ομορφη την διαδρομή σου και καταλαβαίνεις ακομη καλυτερα τις αναβαθμίσεις σου.
Ο προενισχυτης είναι ένα λεπτο σημειο, αλλα κι εδώ υπαρχουν διαφορες ενδιαφέρουσες εναλλακτικες.
Μπορούμε τωρα να κανουμε καποιες απλες σκεψεις. Εστω ότι εχω ένα στημενο δικαναλο. Πχ το πρωτο μου συστημα στηριζοταν σ ένα ζευγος B&W 704. To κάθε ηχειο ειχε από ένα γουφερ 6,5 ιντσων κι ένα αντιστοιχο midwoofer. Το ζευγος καινουριο κοστιζε περιπου 2.400 ευρω αν δεν με απαταει η μνημη μου.
Ένα πεντακαναλο με Adam Τ7 και 4 ακομη σε ρολο atmos συν δυο σαμπ Prisonus 10 templor εχουν συνολικα: 9 γουφερ 7 ιντσων σε ρολο μιντ!! Συν δυο σαμπ 10 ιντσων!! Τιμη συνολικα 2.500 ευρω (χωρις τα 4 ατμος 1750 ευρω). Αν δουμε το μέγεθος των μοναδων μονο καταλαβαινουμε ότι εχουμε μια συντριπτικη διαφορα υπερ του πολυκαναλου απ ολες τις αποψεις. Στην πρωτη περιπτωση θα χρειαστείς ένα δικαναλο ενισχυτή στην δευτερη περιπτωση θα χρειαστείς ένα πολυκαναλο προενισχυτη.
Το επαναλαμβάνω, μπορούμε να διανοηθούμε πως είναι να παιζουν 5 η 9 7ιντσα ενεργα ηχεια με παραλληλη ενισχυση των χαμηλων από δυο 10ιντσα γουφερ? Δηλαδη τα ενεργα θα παιζουν από 80 χερτζ και πανω και τα δυο δεκαιντσα θα παιζουν από 80 και κατω. Τι να συγκρινεις από την άλλη οχθη. Και όλα αυτά όχι όπως τα παρουσιαζουν οι EAR + Dimifood (με ακριβα σεταπ) αλλα με τιμες για τον απλο λαο. Οντως υπαρχει τετοια πολυκαναλη επιλογή και εξαιρετικα αξιολογη. Και μαλιστα αν καποιος το ψαξει στις ιδιες τιμες μπορει να βρει αξιολογα 8ιντσα ενεργα. Αν σ ένα σαλονι καθιστικο υπαρχει πρόβλημα στα πισω ηχεια και στα οροφης τοτε μπορει να στηθει ένα 3καναλο συν ένα εως δυο σαμπ. Ακομη και σ αυτή την περιπτωση υπαρχει πολύ μεγαλη αναβαθμιση.
Και ούτε πρόκειται γιατί τότε υπήρχε μόνο αυτό και για τους πιο τρελούς το laserdisc. Τότε δεν υπήρχε ούτε downloading ούτε streaming.Πόσα τεμάχια 4K/HDR discs εχουν πουλήσει οι κινηματογραφικές εταιρίες συγκριτικά με τα παλαιότερα φορμάτ; Ούτε τα VHS δεν θα περνάνε.
Και βέβαια. Προσωπικά πιστεύω ότι το "δεν γίνεται" δεν υπάρχει. Σχεδόν πάντα το "δεν γίνεται" στέκεται πίσω από το "δεν θέλω, βαριέμαι, είναι πολύ δουλειά, που να τρέχω τώρα" ή βασίζεται σε πεποιθήσεις που δύσκολα αλλάζουν.Η όλη ιστορία έχει πολύ μέλλον
Λύσεις παρά πολλές
Η πιο φθυνη πάρε ένα minidsp dirac 8*8 και φώναξε κάποιον να στο ρυθμίσει ...
Αργότερα προσθέτεις και άλλα ηχεία
Ξεκινάς σιγά σιγά ...
Απαιτησεις , τι απαιτησεις ? Μονο η ακουστικη υπαρχει , η θεωρια της φυσικης δηλαδη και η πολιτικη επιστημηΦίλε μου αυτά που γράφεις έχουν να κάνουν με το μάρκετινκ της Dolby, σχετικά με την προώθηση του νέου της φορμά.
Αυτό που έγραψα εγώ αφορά τις απαιτήσεις σχετικά με την αναπαραγωγή πολυκάναλης μουσικής υψηλής πιστότητας.
Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.
Του κεφαλα με τα μπιενταμπλεγιου.H AURO με ποιο στουντιο θα συνεργαστει ξερει κανεις ?
Χμμ 801 κατω και 805 πανω. Αρα δεν μας κανουν.Την καλή σειρά καημένε, όχι την δικιά μου.... σαν του makis Pol
Πάρα πολλά στούντιο με σοβαρά ηχεία όπως τα b&w και όχι ενεργά..
View attachment 128639
εγω ιδια τα βλεπω ολα παντως.....Χμμ 801 κατω και 805 πανω. Αρα δεν μας κανουν.
ΟΛΑ ΙΔΙΑ, τελεια και παυλα.
Το σωστο, 7 σαλιγγαροι κατω και 4 πανω. Θα χρειαστούμε έναν γερανο για να τα σηκωσουμε αλλα όμως εχουμε ένα πραγματικα χαιενταδικο συστημα με πληρης ενεργα ηχεια (ξεχασα τα σαμπ, ποιος ακουει τον dimifoot)
Αυτό που γραφεις προφανως αφορα κινηματογραφο. Και ο λογος προφανης. Η πολύ πληροφορια είναι στα κυριως ηχεια το κεντρικο και σε αρκετες περιπτώσεις στα σαμπ. Οποτε οι εταιριες στην πλεοψηφια ακολουθησαν αυτό που γραφεις πιο πανω. Όχι ότι αν εβαζες ιδια δεν θ ακουγοταν καλα, αντιθέτως θ ακουγες καλυτερα, αλλα ανεβαζες πολύ τον πηχη στο οικονομικο για κατι που δεν ειχε τοσο μεγαλη πρακτικη αξια.εγω ιδια τα βλεπω ολα παντως.....
....ο αυτιας ειναι καταδικασμενος να ακουει auro3D ,ειτε σε upmix 2D η 3D.... η original auro
εκτος αν ακουει neo6 απο το sony ακομα
Δεν χρειαζονται ιδια ηχεια για πολυκαναλο, θελει ιδια σειρας ηχεια που να καλυπτουν ενα φασμα απο 80-90hz και πανω.....αυτο αρκει για να εχετε ενα πολυ ωραιο αποτελεσμα σαν setup ηχειων....
........ενεργα η παθητικα δεν εχει σημασια,οτι σας αρεσει και να καλυπτει τις εντασεις που θα παιζεται....
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβως θελεις να υποστηριξεις με τα κειμενο σου. Διακρινω μια ειρωνεια και καχυποψια σ αυτά που γραφεις τελευταια. Ειλικρινα δεν εχω κανενα πρόβλημα αν εχεις διαφορετικες αποψεις για το θεμα που συζητάμε. Γραφεις επακριβως τους ενδιασμους τους συζητάμε και τελος. Δεν χρειαζεται απαραίτητα καποιος να πεισθει. Αλλα σε φορουμ είμαστε εκθέτουμε δημοσια αποψεις και οσοι διαβαζουν βγαζουν καποια συμπερασματα που ενδεχομένως θεωρουν χρήσιμα για τον εαυτο τους και τις μελλοντικες επιλογες τους.Ξεκινά κ εσύ καημένε με 11 ίδια βάσεως
Διάλεξε εσύ μοντέλο κ ίδιους ενισχυτές .
Η πάρε 11 ενεργά ίδια η 13 για auro
Πάρε και 11 Σάμπ
Εκεί θα κολλήσουμε ;
Ίδια εεεε
Όλα !
Από τον Dr Toole:ΟΛΑ ΙΔΙΑ, τελεια και παυλα.
Οπότε με αυτά σαν L,R: https://www.skroutz.gr/s/4123738/KRK-Rokit-6-G3.htmlΑπό τον D. Toole:
Budget and space limits force many compromises, but if it is possible, the surround and elevation/immersive loudspeakers should be designed to the same sound quality standards as the front L, C, and R loudspeakers. The ideal situation is that the surround and immersive loudspeakers are smaller versions of the L, C and R loudspeakers, mounted so that the prime listening location receives direct sound radiated on axis or at least within the listening window of the loudspeaker (i.e., not more than 30 degrees off axis....
At this stage in the evolution of audio, listeners should be encouraged to embrace multichannel audio for music as well as movies. There is no reason why the L and R loudspeakers in a multichannel system cannot deliver state-of-the-art stereo. Having additional channels and loudspeakers in the room allows for the possibility of tasteful upmixing of stereo programs to enhance the sense of envelopment that only multiple channels can deliver persuasively.
Εφόσον ο Toole δεν είναι απόλυτος στο “όλα ίδια”, νομίζω πως μπορούμε να χαλαρώσουμε λίγο.
Προφανώς εννοείς L R C.Οπότε με αυτά σαν L,R
Δεν εχω ιδέα, δεν με νοιάζει, δεν μου αρέσει καν η 2L.
Και τι σχέση έχει στο κάτω κάτω;
Πόσα τεμάχια 4K/HDR discs εχουν πουλήσει οι κινηματογραφικές εταιρίες συγκριτικά με τα παλαιότερα φορμάτ; Ούτε τα VHS δεν θα περνάνε.
Εντάξει, καλά τα λες εσύ για ...C, τα έχουμε ξαναπεί... αλλά δε χωράει...Προφανώς εννοείς L R C.
Ναι, είναι οκ, για σύστημα πολύ μικρών αποστάσεων.
Νομίζω ότι πρέπει να κάτσεις να διαβάσεις σχετικά με την τοποθέτηση των ηχείων σε ένα πολυκάναλο σύστημα 5.1 ως 15.1Αυτό που γραφεις προφανως αφορα κινηματογραφο. Και ο λογος προφανης. Η πολύ πληροφορια είναι στα κυριως ηχεια το κεντρικο και σε αρκετες περιπτώσεις στα σαμπ. Οποτε οι εταιριες στην πλεοψηφια ακολουθησαν αυτό που γραφεις πιο πανω. Όχι ότι αν εβαζες ιδια δεν θ ακουγοταν καλα, αντιθέτως θ ακουγες καλυτερα, αλλα ανεβαζες πολύ τον πηχη στο οικονομικο για κατι που δεν ειχε τοσο μεγαλη πρακτικη αξια.
Στον πολυκαναλο ηχο πρεπει να παρεις υπ οψιν καποιες σημαντικες παραμέτρους.
Η πληροφορια είναι ιση παντου. Ακομη κι αν σε καποιες περιπτώσεις δεν είναι ιση δεν αποκλείεται να εχεις περισσοτερη πληροφορια σε ορισμένες περιπτώσεις πισω απ ότι μπροστα. Όμως το παρακατω εχει το ζουμι...
Εφόσον θελεις ν ακους πχ τον τραγουδιστη στη μεση το σαξ αριστερα τον μπασιστα δεξια σου, σ ενδιαφερουν οι ισομερεις αποστασεις ηχειων από τη θεση ακροασης (στον κινηματογραφο αυτό μεχρι πρότινος δεν ειχε ιδιαιτερη αξια) και να πετυχεις σωστη αναλογια στην ενταση των ηχειων κι εδώ εχει σημασια να είναι ιδια τα ηχεια διαφορετικα μπλέκεσαι σε πολύ συνθετα προβλήματα με τους διαφορετικούς χρονους ταχύτητας και διαφορετικο ογκο που φτανει από το κάθε διαφορετικο ηχειο στο αυτι σου.
Ετσι λοιπον εξηγειται όταν ακουμε στον Κωστα πολυκαναλη μουσικη παμε και στηνουμε αυτι στα πισω ηχεια να δουμε αν παιζουν, γιατι ενω παιζουν δεν καταλαβαίνεις τον ηχο από πισω. Δεν ακους βιολια πανω από το κεφαλι σου, κι εχεις μια απιστευτη στερεοφωνικη εικονα.
Πιστευω ότι κατι τετοιο δεν μπορεις να το πετυχεις με διαφορετικα ηχεια εστω κι αν είναι της ιδιας εταιριας. Ισως εξαιρεση ν αποτελει το κεντρικο ηχειο (πχ να είναι μεγαλυτερο) αλλα κι εδώ μαλλον το ιδανικο θα είναι να εχεις απολυτως ιδιο με τα υπολοιπα.
Νομιζω ότι το εγραψα οσο πιο απλα γινοταν.
Όλα (σχεδόν) αυτά που ανεβαίνουν στο νήμα https://www.avsite.gr/forum/threads/multichannel-music.172127/ είναι πολυκάναλα. Όχι up mix.φέρε μου αμιγές πολυκάναλο να το βάλω να παίξει να γουστάρω.
Αλλά πούντο?
Μην περιμένεις καθόλου, όρμαΘΑ περιμένω όσο χρειαστεί.
Αν δεν θες να βάλεις κεντρικό, άστο καλύτερα το πολυκάναλο.Εντάξει, καλά τα λες εσύ για ...C, τα έχουμε ξαναπεί... αλλά δε χωράει...
Είναι και μια οθόνη 32'' ανάμεσα...
View attachment 128685