Don't buy it! (Θάψιμο συσκευών) 😁

Μηνύματα
6.049
Reaction score
10.358
Το νοημα πισω απο ολους αυτους τους υπολογισμους ειναι να επιλεξει κανεις καταλληλο ενισχυτη που δεν θα τερματιζει πριν τερματισει το ηχειο. Δηλαδη να αποφυγει κανεις για παραδειγμα να οδηγει με εναν ολιγοβατο ενισχυτη ηχεια που μπορουν να πιασουν σταθμες αναφορας.
 

gid

Μηνύματα
9.710
Reaction score
10.903
Σημειωτέον, τα απαραίτητα βατ του ενισχυτή είναι 2*350, όχι 2*700 όπως σίγουρα κάποιοι κατάλαβαν.

Βέβαια η ουσία δεν βρίσκεται εκεί αλλα στο γεγονός πως πάρα πολλοί μουσικόφιλοι απολαμβάνουν τη μουσική τους στο σπίτι τους σε στάθμες κάτω από τις στάθμες αναφοράς και με πολύ χαμηλότερο headroom.

Ευτυχώς, γιατί διαφορετικά η ακρόαση μουσικής θα ήταν δυνατή μόνο για την οικονομική ελίτ.
 

Μηνύματα
30.812
Reaction score
30.739
οκ.
Η άποψή μου για την ισχύ είναι γνωστή. Εχε όση περισσότερη μπορείς να έχεις , αλλά χρήση με μέτρο , γιατί τα περισσότερα μεγάφωνα δεν αντέχουν μεγάλη ισχύ .
Ενα midwoofer 6,5 ιντσών , με 1 ιντσα πηνίο φωνής δεν μπορεί να φάει πάνω από 50-60 watts και να μην καεί.
Το μόνο που μου έρχεται τώρα στο μυαλό , είναι το 6,5άρι της B&W το οποίο έχει 1,5 ίντσα πηνίο και δέχεται μεγαλύτερη ισχύ , με τις ειδικές οπές αερισμού στο πλάι και την σχεδόν ανύπαρκτη ανάρτηση suround, με ελάχιστες διαδρομές.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.150
Reaction score
60.423
...
Βέβαια η ουσία δεν βρίσκεται εκεί αλλα στο γεγονός πως πάρα πολλοί μουσικόφιλοι απολαμβάνουν τη μουσική τους στο σπίτι τους σε στάθμες κάτω από τις στάθμες αναφοράς και με πολύ χαμηλότερο headroom.
...
Θέτοντας δυνητικά τα (παθητικά) ηχεία τους σε ανώτερο κίνδυνο άμα κάποια φορά από διάθεση ενθουσιασμού προς συγκεκριμένο μουσικό έργο , διεξαγωγή πάρτυ κττ. πάνε ν'ανεβάσουν στάθμες πάνω από τα απαραμόρφωτα όρια οδήγησης στον τελικό ενισχυτή.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.212
Reaction score
21.879
Θέτοντας δυνητικά τα (παθητικά) ηχεία τους σε ανώτερο κίνδυνο άμα κάποια φορά από διάθεση ενθουσιασμού προς συγκεκριμένο μουσικό έργο , διεξαγωγή πάρτυ κττ. πάνε ν'ανεβάσουν στάθμες πάνω από τα απαραμόρφωτα όρια οδήγησης στον τελικό ενισχυτή.
8 στις 10 αντέχουν.. 😜
Κι αν δεν ''στείλεις'' για τσάι 1-2 ζεύγη σ' αυτή τη ζωή τι έχεις κάμει δηλαδή..? :tongue:
Αυτοί τώρα που πήραν και ''έστειλαν'' ηχεία που κοστίζουν όσο μια φάρμα στο Μιλγουώκι.. οκ.
Ήταν εκτός προγράμματος..
Ας έκαμαν πάρτυ με αφρώδες ποτό και σαγηνευτικούς ήχους άρπας, όχι κλαρίνα.. :biggrin:
 

gid

Μηνύματα
9.710
Reaction score
10.903
Θέτοντας δυνητικά τα (παθητικά) ηχεία τους σε ανώτερο κίνδυνο άμα κάποια φορά από διάθεση ενθουσιασμού προς συγκεκριμένο μουσικό έργο , διεξαγωγή πάρτυ κττ. πάνε ν'ανεβάσουν στάθμες πάνω από τα απαραμόρφωτα όρια οδήγησης στον τελικό ενισχυτή.
Έτερον εκάτερον.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.346
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top