Eίναι απαραίτητο το 24/192?

Μηνύματα
8.244
Reaction score
3.491
Για αρχεία ήχου, το 24/88.2 .
Ακόμα και ο John Atkinson του Stereophile το γνωρίζει .
Τώρα, για ποιο λόγο η αγορά του HD audio προτιμά υλικό HD σε 24/96 και 24/192 αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Οσο για τις διαφορές και κάτω από ποιες συνθήκες αυτές οι διαφορές γίνονται αντιληπτές, ετοιμάζεται το σχετικό test.
 


Μηνύματα
8.244
Reaction score
3.491
Υπάρχει τρόπος να μετατρέψεις ένα αρχείο ήχου από 24/96 σε MP3.

Τα πάντα γίνονται σήμερα. Αυτό που είναι δύσκολο να γίνει κάποιος σήμερα είναι ένας καλός ηχολήπτης ή ένας καλός μουσικός.
 

Μηνύματα
2.161
Reaction score
1
το Mp3 έχει και αυτό μέσα Khz (σίγουρα) και bit (Κρατάω μια επιφύλαξη)

Υπάρχουν mp3 44.1khz, Υπάρχουν 36khz, υπάρχουν stereo, Υπάρχουν joint stereo Κτλ. Όπως το WAV.

Υπάρχει λοιπόν Mp3 96khz/24bit... και ας είναι μετά 400Kbit/sec... ? (ερώτηση ήταν αυτό...)
 

Μηνύματα
519
Reaction score
80
Πρέπει, νομίζω, να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στο 24/176,4.

Ειδικώτερα δε στην υλοποίηση HRx της Reference Recordings, η ποιότητα αναπαραγωγής είναι καθηλωτική και η διαφορά μεταξύ του αντίστοιχου CD της RR και του HRx, είναι πολύ μεγάλη και άμεσα αναγνωρίσιμη.

Ελπίζω ότι με το HRx της RR, θα πείσθούν και οι πλέον δύσπιστοι αναλογικάριοι ότι το μέλλον ( αλλά και το παρόν ) ανήκει στην ψηφιακή τεχνολογία.
 


Μηνύματα
519
Reaction score
80
δηλαδη ενα 24/176.4 και ενα 24/96 εχουν σημαντικη διαφορα?
Δεν μπορώ να απαντήσω υπεύθυνα, δεδομένου ότι, σύγκριση υλικού σε μορφή HRx και 24/96 δέν έχω κάνει.

Πάντως, η διαφορά μεταξύ 16/44,1 και 24/88,2 ( Linn Records ) είναι σημαντική αλλά η αντίστοιχη διαφορά 16/44,1 και 24/176,4 ( HRx της RR ) είναι σημαντικότερη.

Με βάση την εμπειρία μου, πιθανολογώ ότι τα 24/176,4 πρέπει να είναι αισθητά ( το λιγότερο ... ) καλύτερα απο τα 24/96 ή τα 24/88,2

Ολα αυτά, είναι προσωπικές και μόνον απόψεις.

Για πληρέστερη απάντηση, αρμοδιότεροι όλων είναι οι επαγγελματίες ηχολήπτες.

Παραμένω ενθουσιώδης ( τουλάχιστον ) οπαδός του HRx της RR και σκέφτομαι να προτείνω την ανακύρηξη του Κeith Johnson σε "αγιο-προστάτη" των απανταχού απαιτητικών μουσικόφιλων. :137:

Πολύ σύντομα θα δημοσιευθούν στο ξένο τύπο ( The Absolute Sound ) κριτικές αναφορές πάνω στις ηχογραφήσεις HRx της RR.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Για αρχεία ήχου, το 24/88.2 .
Ακόμα και ο John Atkinson του Stereophile το γνωρίζει .
Τώρα, για ποιο λόγο η αγορά του HD audio προτιμά υλικό HD σε 24/96 και 24/192 αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Οσο για τις διαφορές και κάτω από ποιες συνθήκες αυτές οι διαφορές γίνονται αντιληπτές, ετοιμάζεται το σχετικό test.
Υπάρχει η γνώμη από πολλούς οτι το 88.2 & το 176.4 είναι προτιμότερα για κατοπινό πέρασμα σε CD (λόγω απλούστερου αλγόριθμου-υπο/τετρα-διπλασιασμός) και είναι α μόνος λόγος για τη χρήση αυτής της συχνότητας.
Όσο πάντως υψηλότερα και καλύτερα, αλλά όχι εντυπωσιακές βελτιώσεις.
 




Μηνύματα
1.998
Reaction score
140
Δεν μπορώ να απαντήσω υπεύθυνα, δεδομένου ότι, σύγκριση υλικού σε μορφή HRx και 24/96 δέν έχω κάνει.

Πάντως, η διαφορά μεταξύ 16/44,1 και 24/88,2 ( Linn Records ) είναι σημαντική αλλά η αντίστοιχη διαφορά 16/44,1 και 24/176,4 ( HRx της RR ) είναι σημαντικότερη.

Με βάση την εμπειρία μου, πιθανολογώ ότι τα 24/176,4 πρέπει να είναι αισθητά ( το λιγότερο ... ) καλύτερα απο τα 24/96 ή τα 24/88,2

Ολα αυτά, είναι προσωπικές και μόνον απόψεις.

Για πληρέστερη απάντηση, αρμοδιότεροι όλων είναι οι επαγγελματίες ηχολήπτες.

Παραμένω ενθουσιώδης ( τουλάχιστον ) οπαδός του HRx της RR και σκέφτομαι να προτείνω την ανακύρηξη του Κeith Johnson σε "αγιο-προστάτη" των απανταχού απαιτητικών μουσικόφιλων. :137:

Πολύ σύντομα θα δημοσιευθούν στο ξένο τύπο ( The Absolute Sound ) κριτικές αναφορές πάνω στις ηχογραφήσεις HRx της RR.
Βασίλη καλές όντως οι ηχογραφήσεις του professor Johnson αλλά τα έργα της RR είναι για παιδιά ρε συ , αυτός ο Eiji Oue την έχει κάνει την Minnesota για τα μούτρα του, πολύ εφετζίδικες πολύ!
 

Μηνύματα
1.998
Reaction score
140
Και ναι μεν αυτό¨
EIJI OUE / MINNESOTA ORCHESTRA
RR-96 HDCD
RACHMANINOFF
Grammy® Nominated 2003
Category 90– Best Engineered Album - Classical
Keith O. Johnson, enginee
Selected by SoundStage!.com as one of the "Best Recordings of 2001"
Chosen by THREE reviewers of The Absolute Sound magazine as one of the best releases of 2001
Αλλά δεν ακούγεται !

Σε σχέση ας πούμε με της Mobile Fidelity V. Fedoseyev, USSR TV & Radio Large Symphony Orchestra που είναι απλό master και αλουμινένιο ταπεινό δισκάκι
 

Μηνύματα
519
Reaction score
80
Βασίλη καλές όντως οι ηχογραφήσεις του professor Johnson αλλά τα έργα της RR είναι για παιδιά ρε συ , αυτός ο Eiji Oue την έχει κάνει την Minnesota για τα μούτρα του, πολύ εφετζίδικες πολύ!
Σχολιάζω μόνον την ποιότητα των ηχογραφήσεων της RR και όχι την ποιότητα των εκτελέσεων και την θεματική επιλογή.

Απο ότι γνωρίζω οι Αμερικάνικες ορχήστρες στηρίζονται αποκλειστικά σε χορηγίες και στα έσοδα απο τα εισιτήρια των συναλιών. Είναι λογικό να επιλέγουν θέματα σαφώς πιό εύπεπτα για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο στις συναυλίες.

Αλλωστε και ο Essa-Peka Salonen επέλεγε "εύπεπτο" ρεπερτόριο για το πρόγραμμα της Φιλαρμονικής του Los Angeles τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της "θητείας" του.

Για το δισκάκι που αναφέρεις δεν το γνωρίζω, δεν έχω άποψη.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.849
Μηνύματα
3.030.679
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top