ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Κατ'αρχάς να σου απαντήσω οτι όσον αφορά το δικό μου σχόλιο-ανέκδοτο με το Yugo πουθενά πριν απο εκείνο το μύνημα δεν ανέφερες οτι το "mazdaκι" σου είναι το mps.
Eγώ που να το καταλάβω.Με τον όρο mazdaκι το μυαλό μου πήγε σε άλλη κατηγορία.

Όσο δε για το παραπάνω σχόλιό σου να σου πω οτι δεν είναι πάντα έτσι κατα την γνώμη μου:ο κατασκευαστής πράγματι σου παρέχει ενα all around σωστό αυτοκίνητο όμως σίγουρα δεν είναι το καλύτερο δυνατο...αλλίως θα υπήρχε μια 3άρα BMW η Μ3 ένα Audi A4 το S4....αυτό που σου δίνει είναι το καλύτερο δυνατό που μπορούν να αγοράσουν τα λεφτά σου εκείνη την χρονική στιγμή που προβαίνεις στη αγορά.Όλα τα αυτοκήνητα θα ήταν καλύτερα φόρώντας τα καλύτερα bilstein έχοντας για λάστιχα την ακριβώτερη σειρά της michelin έχοντας οροφή απο ανθρακονήματα,φρένα brembo.........κ.α.
Το θέμα με το tuning είναι πως πρέπει να έχεις την τεχνογνωσία όταν πειράζεις κάτι στο αυτοκίνητο να ξέρεις τι άλλο συμπαρασύρει σαν χιονοστοιβάδα και να το βελτιώνεις συνολικά...όχι μόνο γκάζια,ίππους,επιδόσεις αλλά και φρένα , ακαμψία, ανάρτηση, αεροδυναμικη, κράτημα....κ.α.

Έχω όμως και παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν ήταν σωστές οι προδιαγραφές τους απο τον κατασκευαστή και σε διαψεύδουν περίτρανα:
1) Fiat Uno-Punto Turbo :αν είχες οδηγήσει ποτε κάτι απ'τα δυο με το "μαμίσιο" στήσιμο θα είχες διαπιστώσει οτι αν το αυτοκίνητο turbiζε σε στροφή απλώς πήγαινε ευθεία!!!!
2)Mazda RX7 : για 280 ίππους αυτοκίνητο νομίζεις οτι το κράτημά του ήταν επαρκές? εγώ όχι.Το οδήγησα με πολύ εγκράτεια μια εβδομάδα και είναι θέλημα θεού οτι δεν βγήκα απ'το δρόμο.Αν έβρεχε .....δεν σου λέω τίποτα καλύτερα με τα πόδια!!
οντως το rx7 στην τελευταια εκδοση βγηκε με 280 αλογα. Οσο για το στησιμο διαφωνω εντελως. Με πισω κινηση και μπλοκε και 50-50 κατανομη βαρους στους 2 αξονες απλα ξεφτιλιζε οτιδηποτε ειχε τεσσερις τροχους εκεινη την εποχη αλλα και σημερα. Το θεμα ειναι οτι απλα ηθελε-θελει "χερια". Δεν ειναι για τον οποιοδηποτε. Εγω εχω το ρχ8 και σε πληροφορω οτι αν δεν εχεις το μυαλο σου τοτε μπορει να γινει επικινδυνο. Αν ξερεις να το πας εισαι δυσκολος "αντιπαλος".
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Έχει δίκιο ο Σάββας που λέει ότι τα ρχ7-ρχ8 σε γυαλί οδόστρωμα είναι σκοτώστρες... Σε καλή άσφαλτο είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα και σου επιτρέπουν να μπεις με πολλά στις στροφές...όχι όμως και να βγείς. Δεν μπορείς να υπερβείς τους νόμους της φυσικής και όταν έχεις κάτι παραπάνω από 50% του βάρους στους κινητήριους τροχούς δεν μπορείς να βγείς από μια στροφή όπως με τετρακίνητο. Οπότε σε όσο χειρότερες συνθήκες οδηγάς τόσο πιο μεγάλο κυάλι πρέπει να πάρεις για να βλέπεις τα τετρακίνητα που χάνονται...
 

Μηνύματα
12.855
Reaction score
10.072
Αν και είναι εναντίων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, σε RX-8 231 ίππων που είχα μπει, ο οδηγός δεν το απενεργοποίησε ποτέ. Και ποιός ο λόγος άλλωστε να το κάνει αυτό; Για να είναι συνέχεια στην τσίτα μη συμβεί τίποτα; Με traction control on μια χαρά βόλτα κάναμε, και πιάσαμε και τα 217 Km/h. (πραγματικά από το GPS).
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Re: Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Έχει δίκιο ο Σάββας που λέει ότι τα ρχ7-ρχ8 σε γυαλί οδόστρωμα είναι σκοτώστρες... Σε καλή άσφαλτο είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα και σου επιτρέπουν να μπεις με πολλά στις στροφές...όχι όμως και να βγείς. Δεν μπορείς να υπερβείς τους νόμους της φυσικής και όταν έχεις κάτι παραπάνω από 50% του βάρους στους κινητήριους τροχούς δεν μπορείς να βγείς από μια στροφή όπως με τετρακίνητο. Οπότε σε όσο χειρότερες συνθήκες οδηγάς τόσο πιο μεγάλο κυάλι πρέπει να πάρεις για να βλέπεις τα τετρακίνητα που χάνονται...
http://uk.youtube.com/watch?v=OpyFRAecc3Q
Για δειτε τι παθαινει το τερας των 600 ιππων! Καποιος αλλος θελει κυαλια...
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

1- Τα αυτοκίνητα είχανε παραπλήσια κιλά/ίππο
2- Η γιαπωνέζικη άσφαλτος έιναι από τις καλύτερες στον κόσμο οπότε χάνεται το πλεονέκτημα της 4κίνησης. Αν έχεις ρχ7 με 380Ηρ στην Ελλάδα θα είναι συνέχεια στον αέρα κάτι που δεν συμβαίνει με Σκαιλαιν 600Ηρ που δεν σπινιάρει ούτε η 1η...
3- Το Skyline δεν είχε το στήσιμο που πρέπει (είχε υποστροφικό πρόβλημα!) αν είναι δυνατόν σε Skyline! ενώ το ρχ7 το είχανε στήσει τέλεια.
4- Οι ικανότητες του κάθε οδηγού παίζουνε ρόλο.
5- Μου άρεσε το επίπεδο του αγώνα με την γκόμενα-λεοπάρδαλη...

http://www.youtube.com/watch?v=rR3i2qIak_k
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
1
Ειναι το λιγοτερο αστειο να συγκρινεις οποιαδηποτε τουμπανιασμενη αηδια, οτι και να γραφει πανω, με supercar σε drag race. Ακομα πιο αστειο ειναι να συγκρινεις οποιοδηποτε τουμπανιασμενο με Ferrari.
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Re: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Ειναι το λιγοτερο αστειο να συγκρινεις οποιαδηποτε τουμπανιασμενη αηδια, οτι και να γραφει πανω, με supercar σε drag race. Ακομα πιο αστειο ειναι να συγκρινεις οποιοδηποτε τουμπανιασμενο με Ferrari.
Πονάει που την έφαγε το Fiat?
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
1
Το ποιο? :142: Tι επαθε? :142: :142:

Λιγος σεβασμος στα ιερα και τα οσια δεν βλαπτει :139:
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Λάθος πράγματα έχεις για ιερά και όσια νομίζω αδερφε...
 

Μηνύματα
460
Reaction score
0
Οσο για το στησιμο διαφωνω εντελως. Με πισω κινηση και μπλοκε και 50-50 κατανομη βαρους στους 2 αξονες απλα ξεφτιλιζε οτιδηποτε ειχε τεσσερις τροχους εκεινη την εποχη αλλα και σημερα. Το θεμα ειναι οτι απλα ηθελε-θελει "χερια". Δεν ειναι για τον οποιοδηποτε. Εγω εχω το ρχ8 και σε πληροφορω οτι αν δεν εχεις το μυαλο σου τοτε μπορει να γινει επικινδυνο. Αν ξερεις να το πας εισαι δυσκολος "αντιπαλος".
Γιάννη αν διαβάσεις προηγούμενο post μου στο ίδιο thread θα δεις που γράφω οτι το RX8 ειναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο κατα την άποψή μου πάντα.
Εχει τύχει να έχω οδηγήσει και το RX7 των 280 ίππων και to RΧ8 των 231 ίππων.
Δεν είμαι "χεράς" ούτε ρισκαδόρος ούτε δημοσιογράφος του ειδικού τύπου, αλλά φίλε το RX8 κινείται στο δρόμο σαν lotus elise σε σχέση με το RX7!!!!
Θες τα ηλεκτρονικά θες η πολύ καλύτερη ακαμψία.....δεν ξέρω ...πάντως στο RX8 και με πάγο στο δρόμο έβαζα θα το παιδί μου μέσα ........στο RX7 ,με βροχή, ... ούτε εγω δεν έμπαινα μέσα!!!!!
Πάντως όλα τα RX ήταν πάντα πολυ αμφιλεγόμενα αυτοκίνητα.....ή τα μισείς ή τα λατρεύεις!!


Δεν ξέρω βέβαια ποιο RX8 έχεις το cosmo ή το challenge πάντως το challenge με τα 192(????αν είναι τόσα δηλαδή) δεν είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος τουλάχιστον για το VOLVO μου.....χωρίς να θέλω να πουλήσω πνεύμα....πραγματικά με βάζει σε σκέψεις αν αποδίδει αυτά τα άλογα στο δρόμο.
 


Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Το ποιο? :142: Tι επαθε? :142: :142:

Λιγος σεβασμος στα ιερα και τα οσια δεν βλαπτει :139:

Μα ρε συ spresv

κανει τωρα να συγκρινεις μια ferrari με ενα κολοφτιαγμενο fiat???
Πας καλα??? Τι λες τωρα. Εδω βλεπουμε στο utube αγωνες αυτοκινητων και γνωριζουμε ποιο ειναι το στησιμο τους και το εαν εχει η δεν εχει υποστροφικο προβλημα χωρις καν να το δουμε απο κοντα και εσυ ερχεσαι να συγκρινεις τωρα μια κολοferrari με τα turba.
Για συμορφωσου σε παρακαλω.
 


Μηνύματα
1.821
Reaction score
341
Τελικα ο Δημητριαδης ποιος ειναι ρε παιδια.:104:

γνωστός βελτιωτής στην περιοχή του Πειραιά...
αν δε με προλάβει κάποιος θα ψάξω αύριο να βρω το τηλέφωνό του..:126:
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Δημητριάδης Γρηγόρης
ACE motorsport - Ασκληπιού 4-6 Πειραιάς Τηλ. 210 4101250
 



Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Καλά τόσο αργές είναι οι φεράρι τελικά;
Α ρε σαν τα φτιαγμένα δεν έχει...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Για να βάλουμε μερικά πραγματάκια στη θέση τους, οποιοδήποτε τουμπανιασμένο, γεμάτο πλαστικουριές, μοντιφιές, τρελό ζαντολάστιχο κλπ, 'τον-έχω-μικρό', τετράτροχο, δεν πρόκεται ποτέ να είναι καλύτερο ή πιο όμορφο από μερικά αυτοκίνητα στην κορυφή του design και της οδηγικής αίσθησης όπως μια Ferrari.
Δεν έχει μόνο σημασία ποιό πάει ίσως πιο γρήγορα στην ευθεία, αλλά και με τι τρόπο πας, και πώς στρίβει κλπ...:109:

Εν τέλει, προσωπικά εμπιστεύομαι σίγουρα περισσότερο τους μηχανικούς της Ferrari, της Porsche, της M-Technik, ακόμα ακόμα και της AMG, της Brabus και της quattro GmbH, με τα σοβαρά budgets και τα εργαλεία τους, παρά τον οποιοδήποτε Μπουλεκοδημητριαδοπαπαδόπουλο...:126:

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος παίρνει ένα αυτοκίνητο με 15000 ευρώ και ρίχνει άλλα 20000 για βελτιώσεις, που το κάνουν άσχημο και επικίνδυνο, αντί να δώσει 35000 για ένα καλό μεταχειρισμένο πολλές κλάσεις ανώτερο. Μερικοί άνθρωποι χρειάζονται να βρουν ένα νόημα στη ζωή, σίγουρα...:107:
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Re: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Εδω βλεπουμε στο utube αγωνες αυτοκινητων και γνωριζουμε ποιο ειναι το στησιμο τους και το εαν εχει η δεν εχει υποστροφικο προβλημα χωρις καν να το δουμε απο κοντα και εσυ ερχεσαι να συγκρινεις τωρα μια κολοferrari με τα turba.
Για συμορφωσου σε παρακαλω.
Καλώς τον!
Ο "παίρνω 911 Turbo" για την ασφάλεια την δική μου και της οικογένειάς μου!
Μούλειψες...
Δικαιολογήσαι κάπως γιατί οι άνθρωποι της ηλικίας σου συνήθως δεν ξέρουν αγγλικά αλλιώς θα άκουγες να συζητούν ότι είχε υποστροφικό πρόβλημα το σκαιλάιν και όσο για τα 600 άλογα δεν μετρούσαν γιατί είχε και 400 κιλά παραπάνω και δεν μπορούσε να τον "μαζέψει" στην ευθεία γιαυτό και τελικά έχασε...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.621
Μηνύματα
2.868.386
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top