Elp Η Γνωριμια

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ξεκινάω εγώ το θέμα,γιατί μάλλον οι υπόλοιποι,δεν μπορούν να χωνέψουν ακόμη αυτό που είδαν και που άκουσαν.

Σε ιδιαίτερο χώρο στον δεύτερο όροφο σε ένα απο τα δωμάτια ακροάσεων της Stepcom και συγκεκριμένα στο κόκκινο δωμάτιο,ήταν στημένο το αναλογικό σύστημα με ενισχυτικά (λαμπάτα) της VTL,ηχεία της JMlab και πηγές το ELP καθώς και ένα κανονικό πικάπ της Clearaudio.

Παρόντες ήσαν μέλη του δικού μας site,καθώς και μέλη απο το αδελφό site του aca.gr.
Πρίν προχωρήσω σε ακουστικές εντυπώσεις και σκεφθεί κάποιος ότι "επιρέασα" τους υπόλοιπους,θα ήθελα πρώτα να γραφούν κάποιες εντυπώσεις απο τους παρευρισκομένους και μετά να πω και γω την άποψή μου.
Μάς τίμησε με την παρουσία του ο κ. Κώστας Μόσχος του ΙΕΜΑ, www.iema.gr ,δίνοντας εκτός απο πληροφορίες για το ΕLP και την υπόσχεση,ότι θα μας καλέσει στο Μουσικό Ινστιτούτο,για γνωριμία και ενημέρωση.
Απών απο την συγκέντρωση εκτός των άλλων που δήλωσαν οτι θα έρθουν, ήταν ο Λευτέρης 1721,γιατί μάλλον ο καναπές του, παρα ήταν καλός.

Ευχαριστούμε την πάντα φιλόξενη Stepcom και το επιτελείο της,που εκτός απο το ότι μας "ανέχονται",άλλαξε και προμηθευτή στα ζαμπονοτυροπιττάκια,που αυτήν την φορά,καταναλώθηκαν σε χρόνο dt.... :smile: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Το μόνο που μπορώ να γράψω προς το παρόν είναι ότι η συσκευή είναι μεγάλη σε όγκο και κιλά και πως εάν μετακινηθεί,θέλει περίπου 15΄για καλυμπράρισμα.
Ακόμη υπάρχει τηλεχειρισμός και κατόπιν έγκυρων πληροφοριών,διαβάζει τον δίσκο και απο τις δύο πλευρές,όπως και να τον τοποθετήσουμε.
Ακόμη όλοι οι δίσκοι πριν μπούν στο συρτάρι του πρέπει να περάσουν πρώτα απο πλυντήριο και τέλος μπορεί να διαβάσει και σπασμένους δίσκους και ας τους λείπει ακόμη και κάποιο μικρό κομμάτι... :shock: :shock: :wink:

Υ.Γ.
Λευτέρης 2175 νομίζω ότι είναι το σωστό. :smile:
 

Μηνύματα
959
Reaction score
498
Καταρχήν, ευχαριστώ πολύ τον Αντώνη για μία ακόμη πολλοστή φορά για την

φιλοξενία.


Κατά δεύτερον θα ήθελα να δηλώσω και αυτό φαίνεται και από

οποιοδήποτε άλλο thread έχω ανοίξει ή γράψει σε αυτό πως προσωπικά προτιμώ το

βινύλιο από το cd κυρίως σε φυσικά όργανα και φωνές. Παρόλα αυτά ΔΕΝ διατίθεμαι

να έχω στην κατοχή μου ένα γιατί είμαι τεμπέλης, δεν έχω ούτε έναν δίσκο και δεν

είμαι ρομαντικός και λάτρης της διαδικασίας μιας και την εποχή του ρομαντισμού

ήμουν πολύ μα πολύ μικρός..Αυτά τα δηλώνω γιατί ειπώθηκαν κάτι λόγια ότι είμαι

biased στο cd πράγμα που μπορεί να ειπώθηκε για πλάκα αλλά σίγουρα δεν ισχύει για

μένα και μερικά πράγματα τα παίρνω σοβαρά.


Τώρα στο δια ταύτα:

Η εν λόγω συσκευή μου άφησε πολύ ανάμεικτα συναισθήματα.Σε κόντρα με το πικάπ

εάν υποθέσουμε πως χωρίζαμε τα αξιολογούμενα μέρη (ανάλυση, χροιές, δυναμικά

κλπ κλπ) τις μισές φορές προτιμούσα το πικάπ και τις άλλες μισές το ELP. Εάν

αναλογιστεί κανείς πως το ELP είναι μία συσκευή και δεν αλλάζει και το πικάπ

μπορούμε να το φέρουμε στα μέτρα μας με παίξιμο με πλατώ,βραχίονα,κεφαλή,phono

stage και δεδομένου ότι όσα Clearaudio πικάπ έχω ακούσει έχουν κάτι που δεν μου

αρέσει είμαι πεπεισμένος πως με τα χρήματα του ELP σίγουρα θα έφτιαχνα πικάπ που

να το σκότωνε σε όλα σχεδόν τα σημεία. Τί δεν θα είχα:

1. Το βαθύ σκάψιμο του laser και την παραπάνω πληροφορία

2. Δεν θα μπορούσα να παίξω κατεστραμμένο δίσκο. Λόγω ενός ατυχούς αυμβάντος

είχαμε και αυτή την ευκαιρία και κουφαθήκαμε. Το έπαιζε κανονικότατα απλά είχε

περισσότερο θόρυβο..

3.Τηλεχειρισμό και την δυνατότητα επιλογή των tracks, fast forward, rewind κλπ... !


Το να έχει ένα πικάπ τηλεχειριστήριο βοηθάει και κάνει την ζωή σου πιο εύκολη αλλά

εάν είναι για να παίξεις χωρίς πολύ θόρυβο κάθε φορά να τον βάζεις τον δίσκο στο

πλυντήριο γίνεται η ζωή σου δύσκολη αλλού. Εκτός εάν είναι και αυτό μέρος της...

ιεροτελεστίας ... :twisted:


Εντωμεταξύ πολύ πατατάκι ρε παιδί μου. Σε όλες τις περιπτώσεις που άκουσα είχε

πάντα περισσότερο θόρυβο από το πικάπ. Βέβαια δεν άκουσα φρεσκοπλυμένο δίσκο

για να κάνω σύγκριση πριν και μετά. Περισσότερη πληροφορία αλλά εάν είναι ο

θόρυβος να σε ενοχλεί τί να πώ, εγώ δεν μπορούσα να ζήσω με αυτό..



Εν κατακλείδι, για ένα μουσείο μουσικής ή για επαγγελματική χρήση καταπληκτικό

και δεν υπάρχει όμοιό του. Για τον μουσικόφιλο, μέχρι νεωτέρας μέχρι κάποιος να

δείξει το αντίθετο στα αυτιά μου MEANINGLESS. Εάν θέλετε αναλογικό ήχο

πικάπ, εάν θέλετε ευκολίες cd..


Για υποψήφιους ενδιαφερόμενους μην ακούτε εμένα ή άλλους, ακούστε το οι ίδιοι και

κρίνετε μόνοι σας. ΜΟΝΟ έτσι θα βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα. Αυτή είναι η

ταπεινή και προσωπική μου άποψη. Πατέρα επίζω να μην με αποκληρώσεις μετά από

αυτό.. :mrgreen:
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Mac σιγά να μην είναι και ΛΕΥΤΕΡΗΣ 090 256634555 ΠΑΡΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΤΑΡΟ, χα, χα, χα!!!

Κρίμα που έχασα τέτοια ευκαιρία, ας όψεται η opel και τα αμάξια που φτιάχνει...έμεινα στα μέσα της διαδρομής Νίκαια - Ελληνικό από βαλβίδα λαδιού...

Κι έπρεπε να φιλήσω και το χέρι του πατέρα του προέδρου που με σκέφτηκε...

Περιμένω τα αναλυτικά σας σχόλια για το ELP λοιπόν

Λευτέρης 090 44556228565226555 και κάτι ψιλά, OVER!!!
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Χρήστο Νικήτα,γιέ του πατέρα.
Μήν το παίρνεις προσωπικά αυτό που σου είπαν για το πικάπ.
Το μήλο ούτως ή αλλοιώς κάτω απο την μηλιά θα πέσει... :mrgreen: :mrgreen:

Καλό όμως είναι που ξεχώρισες την τεμπελιά απο την απόλαυση. :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Λευτέρη 0800....987,ο καθένας θέλει τον Γερμανό του,εκτός εάν είναι Ασιάτης... :wink: :lol:

Πάντως πράγματι έχασες κάτι το διαφορετικό,ακόμη και τα πειράγματα του πατέρα στον γιό... :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Ευχαριστώ την Λίνα τον Αντώνη και τον Δημήτρη για τη θερμή φιλοξενία στην Stepcom.
To κλίμα ήταν ιδιαίτερα φιλικό. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και κάποια νέα μέλη του φόρουμ μας.
Η παρουσίαση του ELP2 έγινε κυρίως από τον Δημήτρη στον ειδικό χώρο που είχε προετοιμαστεί για αυτό το σκοπό. Ο Δημήτρης, όπως πάντα, είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος για μια παρουσίαση που έχει να κάνει με ακρόαση διαφορετικών συσκευών, δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε κάθε μηχάνημα να δώσει τα μέγιστα των δυνατοτήτων του.
Επομένως θέλω να πιστεύω ότι το πικάπ με laser ELP2 και το συμβατικό πικάπ με βελόνα της ClearAudio είχαν στηθεί σωστά.

Οι ακουστικές διαφορές μεταξύ των δύο πικάπ ήταν τεράστιες. Δεν υπάρχει καμία ομοιότητα μεταξύ τους για να μπορέσω να τα συγκρίνω. Άλλα πράγματα διάβαζε το Clearaudio και άλλα το ELP2.
Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου προσεγγίζοντας το θέμα με μαθηματικό ή λογικό αν θέλετε τρόπο.

Το ClearAudio διάβαζε μέρος της πληροφορίας του δίσκου , δηλαδή μόνο από τα σημεία επαφής της βελόνας με το αυλάκι και πρόσθετε ταυτόχρονα και τους δικούς της μικρο-συντονισμούς στο σήμα. Αυτός άλλωστε είναι και ο τρόπος που διαβάζουν όλα τα συμβατικά πικάπ με βελόνα και αυτό είναι κάτι που έχει ήδη προβλεφτεί κατά την χάραξη της πρωτότυπης μήτρας από την οποία κατασκευάστηκαν όλα τα αντίγραφα σε δίσκους βινυλίου. Με λίγα λόγια, η ανάγνωση του δίσκου σε ένα συμβατικό πικάπ γίνεται με τον τρόπο που ορίζει η συγκεκριμένη μέθοδος χάραξης της πρωτότυπης μήτρας. Ποτέ δεν είχε προβλεφτεί η ανάγνωση να γίνεται με laser.

Τι γίνεται όμως όταν η χάραξη της μήτρας γίνεται με βελόνα και η ανάγνωση με laser ?
Εδώ λοιπόν το πικάπ ELP2 με laser διαβάζει και την απαγορευμένη, ας πούμε, ζώνη στο αυλάκι του δίσκου ενώ ταυτόχρονα δεν μπορεί να ξεχωρίσει τι είναι μουσικό σήμα και τι θόρυβος από σκόνη ή ατέλειες τις επιφανείας του δίσκου. Διαβάζει τα πάντα και μαζί με το μουσικό σήμα και όλες τις ατέλειες, κάτι που το συμβατικό πικάπ λόγω περιορισμένης επαφής με τον δίσκο δεν μπορεί να διαβάσει. Το laser όμως δεν προσθέτει στο μουσικό σήμα πρόσθετη πληροφορία ή κάποιου άλλου είδους παραμόρφωσης λόγω μικρο-συντονισμών ή λαθών ανάγνωσης του μηχανισμού συστήματος κεφαλής-βραχίονα-πλατό όπως κάνουν όλα τα συμβατικά πκαπ με βελόνα.

Το ELP2 με εντυπωσίασε στην μεσαία περιοχή συχνοτήτων. Δεν υπήρχε ίχνος γρέζι στα τελειώματα της ανθρώπινης φωνής. Οι φωνή του Καζατζίδη για παράδειγμα ακούγονταν ανθρώπινη και με τη σωστή δόση όγκου και ηχοχρώματος που την έκανε πολύ φυσική και με τη σωστή τοποθέτηση στο χώρο.
Σε δύσκολα κομμάτια ροκ μουσικής με ηλεκτρική κιθάρα και ηλεκτρικά μπάσα το ClearAudio μπέρδευε χοντρά με έναν ήχο πλαστικό-ηλεκτρονικό ανακατεμένο με γρέζι και βρόμικο από τους συντονισμούς. Δεν μπορούσα να ξωρίσω τις νότες της ηλεκτρικής κιθάρας και της βάσης της μουσικής όταν έπαιζε το ηλεκτρικό μπάσο. Με το ELP2 το άκουσμα ήταν μεν πιο μουντό (αχρωμάτιστο ?) αλλά μπορούσα άνετα να ξεχωρίσω τα όργανα και την αληθινή χροιά μιας πουσαρισμένης ηλεκτρικής κιθάρας. Κάποια στιγμή σε ένα δυνατό κομμάτι ένοιωσα δίπλα μου να παίζει το μεγάφωνο του ενισχυτή της κιθάρας του καλλιτέχνη και ανατρίχιασα. Αν έχετε ποτέ στη ζωή σας παρακολουθήσει μια live rock συναυλία και έτυχε να βρίσκεστε από πίσω και δίπλα σε έναν ενισχυτή ηλεκτρικής κιθάρας θα καταλάβετε τι θέλω να πω.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του ELP2 ήταν η υπερβολική ανάγνωση της μη χρήσιμης πληροφορίας που είχε ο δίσκος. . Δηλαδή η ανάγνωση της πληροφορίας λόγω της φυσικής φθοράς του βινυλίου από γτατζουνιές και σκόνη.

Εγώ πάντως ενθουσιάστηκα με το ELP2 γιατί άκουσα πράγματα με τα δικά μου βινύλια που δεν είχα ακούσει με κανένα άλλο πικάπ πριν. Αφού δεν κατάφερε το ClearAudio να βγάλει τη βρώμικη ηλεκτρική κιθάρα όπως πρέπει, είναι για μένα ένα άχρηστο εφετζίδικο εργαλείο. Θα έλεγα ότι τελικά μόνο σε εμφάνιση μετράει και τίποτα περισσότερο.
Επιτρέπεται ένα αναλογικό Setup της ClearAudio των 6.000 ευρώ να ακούγεται τόσο ψεύτικα δυναμικό και χρωματισμένο μόνο για λόγους εντυπωσιασμού του ακροατή ?
Επιτρέπεται να αποδίδει τα βρώμικα ηλεκτρονικά περάσματα της rock μουσικής τόσο ψεύτικα μπερδεμένα και πλαστικά ?

Κάποιος φίλος από το aca μας είπε ότι το ELP2 στην Αμερική το αγοράζεις με 8.500 δολάρια.

Εγώ πάντως θα περιμένω μέχρι να βγεί το ELP3. Θα το αγοράσω για πολλούς λόγους.

Επίσης σαν εργαλείο δουλειάς το ELP2 είναι απαραίτητο. Διαβάζει ακόμα και την πληροφορία που έχει μείνει από ένα σπασμένο ή λειωμένο από τη ζέστη βινύλιο. Το είδαμε και το ακούσαμε στην πράξη.

Αυτό που δεν είχαμε στη διάθεσή μας ήταν ένα βινύλιο των 78 στροφών από γραμμόφωνο. Πολύ θα ήθελε να ακούσω κάποιους δίσκους με αυθεντικά τραγούδια της παλιάς Αθήνας.


Χάρηκα που σας είδα στην παρουσίαση φίλοι μου.



Υ.Γ.1 Με εσένα γιε μου θα τα πούμε από Δευτέρα. Ετοιμάσου για το ξύλο της αρκούδας.

Υ.Γ.2 Λευτέρη σε περιμένει ένας παθητικός προενισχυτής με 4 εισόδους που έφταιξα ειδικά για σένα και τον ψηφιακό τελικό της TACT που έχεις.
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
«Αφού δεν κατάφερε το ClearAudio να βγάλει τη βρώμικη ηλεκτρική κιθάρα όπως πρέπει, είναι για μένα ένα άχρηστο εφετζίδικο εργαλείο. Θα έλεγα ότι τελικά μόνο σε εμφάνιση μετράει και τίποτα περισσότερο.
Επιτρέπεται ένα αναλογικό Setup της ClearAudio των 6.000 ευρώ να ακούγεται τόσο ψεύτικα δυναμικό και χρωματισμένο μόνο για λόγους εντυπωσιασμού του ακροατή ?»

g.kar,

Είσαι άδικος.

Την παραπάνω παρατήρηση θα μπορούσαμε να την κάνουμε, μόνο και εφόσον, είχαμε αντίστοιχης αξίας αναλογικά συστήματα σε αντιπαράθεση του ClearAudio.
Διαφορετικά, θα πρέπει να σκεφτούμε ότι σε πολλές περιπτώσεις προτιμήσαμε την αναπαραγωγή, έστω και ψεύτικη, του αναλογικού σε σχέση με το «ψηφιακό».

Στον Καζαντζίδη, για παράδειγμα, συμφωνήσαμε ότι το ELP πετούσε, αλλά το αναλογικό ήταν που μας έδινε την διάθεση για κέφι και χορό, με τον «φτιαξιάρικο» ήχο. Και τέτοιο ήταν το κομμάτι που ακούγαμε!

Επίσης, πιστεύω, ότι το συμπέρασμα της ακρόασης ήταν κοινό για όλους:

Το ELP, δεν ήρθε για να απειλήσει το αναλογικό τρόπο ανάγνωσης, τουλάχιστον όχι ακόμα.
Αυτό γιατί, όλοι όσοι θα επιθυμούσαν αυτό το σύστημα, έχουν ήδη μία δισκοθήκη η οποία αποτελείται από πολυπαιγμένα βινύλια, που το ELP τα αντιμετωπίζει υπεροπτικά, χτυπώντας τις ατέλειες και την κακή χρήση των τόσων ετών που κουβαλάνε στην πλάτη τους.
Μόνο αν είχαμε άριστης κατάστασης (συντήρησης + καθαριότητας) δίσκους και αφού συγκρίναμε ένα αντίστοιχης αξίας «παλαιό» σύστημα, καθαρά ως ήχο και όχι σύνολο φθοράς στο χρόνο, έχει αξία σύγκρισης.

Πάντως ως προσωπικό συμπέρασμα, είναι ότι αν ήταν φθηνότερο, θα άξιζε να είναι στο έπιπλο του συστήματός μου, επιλέγοντάς το να ακούσω εξαιρετικά τα προσεγμένα, καθαρά βινύλιά μου.
Για όλα τα υπόλοιπα, θα έβγαζε το φίδι από την τρύπα ο παλιός μου φίλος που λέγεται κεφαλή/βραχίονας, που είναι σε αυτή τη θέση τόσα χρόνια και μου προσφέρει την ευχαρίστηση του έργου και όχι της ποιότητας ή της κακής χρήσης του υλικού που είναι τυπωμένο το έργο!
Και είναι πολύ περισσότερα…
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Αντώνη, ήδη ανέφερα όλα τα πρακτικά προβλήματα που είχε η ανάγνωση με laser του ELP2.

Απλά εμένα το ClearAudio, στο συγκεκριμένο setup με ενοχλούσε με τον ήχο του. Μου άρεσε πολυ καλύτερα το CD player που ακούσαμε στη διπλανή αίθουσα και μαλιστα σε ένα φτηνότερο σύστημα. Το CD μπορεί να μην είναι αναλογικό αλλά δεν μπερδεύει όταν μπαίνουν πολλά ηλεκτρονικά όργανα μαζί.
Το μπέρδεμα και την πλαστικότητα του ClearAudio στα δύσκολα rock κομμάτια την άκουσαν οι περισσότεροι.

Το Cearaudio σαν πιο χρωματισμένο από το ELP ακούστηκε πιο πριμάτο και πιο ζωντανό από το ELP2.
Το τι μας φτιάχνει την δάθεση για χορό είναι καθαρά υποκειμενικό. Κάποτε ατα πάρτι βάζαμε στο τέρμα τα μπάσα και τα πρίμα και ακούγαμε μουσική χορεύοντας μέχρι το πρωΙ.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Εγω δεν θα πω και παρα πολλα για το ELP μιας και ειμαι νεος στο χωρο και "υπο εκπαιδευση" HiEnd-ας. :mrgreen:
Ωντως το ΕLP διαβαζει τα παντα που υπαρχουν στο αυλακι ενος δισκου.
Απο το τριξιμο; :wink: του σκαμπω του πιανιστα μεχρι το "gimme a light man" του μπασιστα που φωναζει χαμηλοφωνα στον μηχανικο ηχου στο Live. :lol:
Aυτο βεβαια δεν συνεπαγεται και καλυτερη αποδοση-αναπαραγωγη ενος δισκου.
Το ELP "σκεφτεται" περισσοτερο "λογικα" παρα "μουσικα".
Ξεχωριζεις καλυτερα το καθε τι, σε ενα μουσικο κομματι ,αλλα νιωθεις οτι λειπει κατι.
Ειναι περισσοτερο αποστειρωμενος ο ηχος του σε σχεση με ενα πλατω.
Κατα την αποψη μου νομιζω (θα χρησιμοποιησω εναν hiend ορο) οτι δεν εδινε ΣΩΜΑ στο κομματι.(Μac να το γραψεις στο δελτιο αξιολογησης αυτο) :lol: :lol:
Μη φανταστειτε βεβαια οτι ειναι το μηχανημα για τα μπαζα.
Απλα εχει καποια αρνητικα.
Παντα σε συναρτηση με αυτο που ζητα ο καθενας απο μας σε σχεση με τη μουσικη.
Ενα αλλο αρνητικο βεβαια ειναι και η τιμη του.
Σιγουρα αν η τιμη του ηταν διαφορετικη, για τους εραστες του βινυλιου θα ηταν ενα gadget που θα συντροφευε το πικ-απ στο κατω πατωμα του rack.
Γιατι;;
Ποιος δεν θα ηθελε να επιλεγει τα κομματια ενος δισκου με την ευκολια ενος CD;;
Ποιος δεν θα ηθελε να ακουσει εναν σπανιο συλλεκτικο δισκο που ομως ειναι χιλιογρατσουνισμενος και λιιιιιιιιιγο σπασμενος;;;;
Αν οχι ολοι ,τουλαχιστον αρκετοι.Including me.
Λογω περιορισμενων γνωσεων δεν θα "εκτεθω " αλλο.
Φοβαμαι οτι η τιμωρια του εκπαιδευτη MAC-Λοχια Τρομαρα θα ειναι σκληρη.
Ηδη μιας και εκπαιδευομαι στο Hiend ,για Σαββατοκυριακο μου εβαλε ασκηση να "στρωσω" 3 κουλουρες 50μετρες λαστιχο κηπουρικης. :lol:
Mac θα το παρουμε το μηχανημα τελικα η τζαμπα ανοιξαμε το μαγαζι;; :lol: :lol: :lol:
Βεβαια θαπρεπει οπωσδηπote να αναφερω την ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ της Stepcom και του Αντωνη που μου εκαναν πραγματικα μεγαλη εντυπωση.
Ενιωθες οτι δεν ησουν σε ενα μαγαζι αλλα στο σπιτι καποιου φιλου για να ακουσετε μουσικη απο τα μηχανηματα του.
ΜΠΡΑΒΟ στον Αντωνη και στο υπολοιπο team της STEPCOM γιατι ,τουλαχιστον για μενα φανηκε οτι το μερακι ,η αγαπη γι αυτο που κανεις, και ο σωστος επαγγελματισμος
ΔΕΝ ειναι πραγματα που εχουν εκλειψει.
Οι παααρα πολυ ομορφοι και προσεγμενοι αισθητικα χωροι ΑΚΑ demo rooms αποδυκνυουν ενα μικρο κομματι οσων προανεφερα.
Κι ας ισχυριζεται ο Αντωνης οτι δεν ειναι ετοιμα ακομα και πρεπει να περιμενουμε μεχρι τον Αυγουστο. :lol:
Ειδικα το red room οπου εγινε και η παρουσιαση του ELP ηταν .........Α Ψ Ο Γ Ο .
Δεν θελω να γραψω αλλα μη φανει οτι κανω και πλατες.
Ομως δεν γινεται να μην αναφερω τουλαχιστον το ποιον ενος ανθρωπου που τον εβλεπα για δευτερη φορα στη ζωη μου(η πρωτη ηταν στην πιττα) ,και ακομα και απο τα γραπτα του στο foroum,διεκρινα εναν ανθρωπο με πολλες γνωσεις χαμηλων τονων και οχι ξερολα που αγαπαει τη δουλεια του και σε βλεπει σαν ανθρωπο που μοιραζεστε την ιδια αγαπη για τη μουσικη .
Μπραβο Αντωνη.
Επισης ο κ. Μόσχος του ΙΕΜΑ μας κατατοπισε για την προσπαθεια που γινεται για την καταγραφη της μουσικης μας κληρονομιας ,το ELP και ...τους κραδασμους στα cd.:lol:
Περιμενουμε την προσκληση του για το Μουσικό Ινστιτούτο.
Χαρηκα που γνωρισα και αλλα μελη του foroum στην παρουσιαση, και μου απεδειξαν -για αλλη μια φορα -οτι την διαφορα του AVSite την κανουν οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Δεν ειναι μια επιπλεον ιντερνετικη κοινοτητα.
Ειναι μια Μεεεεγαααααααλη παρεα που συνεχως μεγαλωνει!!!!

Δεν γραφω αλλα γιατι μου ΄χουν μεινει ακομα 15 μετρα λαστιχο αστρωτο.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Παντα τετοια!
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Μα καλά τι σόι συνάντηση ήταν αυτή???

Λουκανοπιτάκια δεν είχε?

Μπας και ακούγατε νηστικοί μεσημεριάτικα και σας φταίγαν όλα???
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι εγώ απλά εκφράζω την δική μου προσωπική άποψη.

Εκφράσεις του τύπου είσαι άδικος με το Χ ή με το Ψ μηχάνημα μόνο καλό δεν κάνουν σε αυτή τη συζήτηση.
Οποιος επιθυμεί, μπορεί ο ίδιος να ακούσει τα συγκεκριμένα μηχανήματα στους αντιπροσώπους και στα διάφορα συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής.

Διαφορετικά δεν έχει νόημα να γράφουμε τα σχόλιά μας μετά από ακροάσεις/παρουσιάσεις μηχανημάτων.

Εγώ τουλάχιστον θα συνεχίζω να γράφω πάντα αυτό που με εκφράζει κι όποιος νιώθει ότι αδικείται το Χ ή το Ψ μηχάνημα ή ο αντιπρόσωπος, ελάχιστα με απασχολεί.


Ομολογώ ότι ήμουν αρκετά αστηρός με το πικαπ της ClearAudio. Οταν όμως άκουσα από το ELP2 πως ήταν πραγματικά γραμμένη η μουσική πληροφορία μέσα στο αυλάκι του δίσκου δεν μπόρεσα να δικαιολογήσω τα 6 χιλίαρικα που ζητάει το setup της ClearAudio.
To ClearAudio διάβαζε, στην καλύτερη περίπτωση, το 50% της μουσικης πληροφορίας που υπήρχε στο αυλάκι του δ΄σκου κι όμως ακουγότανε σε κάποιους πιο εντυπωσιακό και πιο αναλυτικό από το ELP2 που διάβαζε το 100/% .

Για ένα πραγμα είμαι απόλυτα σίγουρος πλέον.
Υπάρχει πολύ μα πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα πληροφορίας χαραγμένη μέσα στο αυλάκι του βινυλίου.
Σκοπός μας είναι να πάρουμε όσο περισσότερο πληροφορία μπορούμε από το αυλάκι κι όχι να προσθέσουμε πράγματα που δεν υπάρχουν μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσουμε τον ακροατή.

Το ELP2 σε συνδιασμό με ένα ενσωμετωμένο έξυπνο σύστημα αποθορυβοποίησης μπορεί να κάνει θαύματα.
Πιστεύω ότι το ELP2, με διαθέσιμη δυναμική 95dB, μας φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα κι όχι σε αυτό που έχουμε συνηθίσει να ακούμε μέχρι σήμερα από τα συμβατικά πικάπ. Υπάρχει διαθέσιμο τόσο πολύ μουσικό σήμα που η αποθορυβοποίηση θα μειώσει στο ελάχιστο το τελικό μουσικό αποτέλεσμα.

Περιμένω λοιπόν να βγεί το ELP3 . Μέχρι τότε καλό είναι να συνεχιζουμε να αγοράζουμε βινύλια.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Το ELP2 σε συνδιασμό με ένα ενσωμετωμένο έξυπνο σύστημα αποθορυβοποίησης μπορεί να κάνει θαύματα.
Πιστεύω ότι το ELP2, με διαθέσιμη δυναμική 95dB, μας φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα κι όχι σε αυτό που έχουμε συνηθίσει να ακούμε μέχρι σήμερα από τα συμβατικά πικάπ.
Αν κυκλοφορήσει κάτι τέτοιο σε μία έστω και τσιμπημένη τιμή βλέπω πολλούς να βαράν κεφαλιές στους τοίχους...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα όσα γράφετε.

Νομίζω ότι το κυριότερο ερώτημα : "Τελικά είναι το ELP ένας καλύτερος αναγνώστης βινυλίου από ότι το πικάπ...?", απαντήθηκε και εμένα προσωπικά αυτό μου αρκεί γιατί τελικά ο όγκος της πληροφορίας είναι αυτός που μετράει περισσότερο από όλα. Τα περί χροιών ή περί μεσαίας περιοχής, είναι υποκειμενικά και αφορούν και την υπόλοιπη αλυσίδα πέραν των πηγών.

Ένα μπράβο σε όλους κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντώνη και την StepCom.


p.s. Μην βάζετε τόσες φωτογραφίες βρε παιδιά, θα πέσει ο server :mrgreen:
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Σπύρο μου, είναι απαραίτητο να ενσωματωθεί και το σύστημα έξυπνης αποθορυβοποίησης. Το κόστος στα πικαπ οπτικής ανάγνωσης θα πέσει σημαντικά στο μελλον. Θα δείς που τα ίδια πικάπ θα διαβάζουν και τα CDs.

Εγώ καταλαβαίνω τι νιώθουν όσοι εντυπωσιάζονται στο να βλέπουν τις τροχαλίες και τους ιμάντες να περιστρέφουν ένα υπερβολικά όμορφο και βαρύ πλατό. Κι εγώ την βρίσκω δεν λέω, αλλά άλλο πράγμα είναι η αναζήτηση λύσης για την καλύτερη αναπαραγωγή της μουσικής κι αλλο πράγμα να χαζεύεις το μηχάνημα που ακούς. Είναι δυο τελείως διαφορετικά θέματα που πρέπει κάποια στιγμή να τα ξεχωρίσουμε.
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Νίκο, θα ανεβάσω αύριο τις φωτογρφίες που θα μου στείλει ο Αντώνης.
 

Μηνύματα
8.226
Reaction score
3.468
Νίκο μιλάμε για ανάγνωση 100% της μουσικής πληροφορίας και 100% του θορύβου.

Ετσι και κάποιος καταφέρει να αφαιρέσει το 70% του θορύβου και μαζί με αυτόν αναπόφευκτα το 10% του μουσικού σήματος, θα έχουμε το 90% της μουσικής πληροφορίας και μόνο το 30% του θορύβου που υπάρχει στο αυλάκι του βινυλίου.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Εγώ καταλαβαίνω τι νιώθουν όσοι εντυπωσιάζονται στο να βλέπουν τις τροχαλίες και τους ιμάντες να περιστρέφουν ένα υπερβολικά όμορφο και βαρύ πλατό. Κι εγώ την βρίσκω δεν λέω, αλλά άλλο πράγμα είναι η αναζήτηση λύσης για την καλύτερη αναπαραγωγή της μουσικής κι αλλο πράγμα να χαζεύεις το μηχάνημα που ακούς. Είναι δυο τελείως διαφορετικά θέματα που πρέπει κάποια στιγμή να τα ξεχωρίσουμε.
You are the best...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Νίκο μιλάμε για ανάγνωση 100% της μουσικής πληροφορίας και 100% του θορύβου.
Καλά που το κατάλαβες. :mrgreen:
Αφού αναπόφευκτα στο βινύλιο συνυπάρχει η πληροφορία με τον θόρυβο, τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λες. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να επικροτούμε την συσκευή που καταφέρνει να διαβάζει εξ ολοκλήρου το μέσο, ότι κι αν έχει αυτό επάνω του...

Αλλιώς γίνεσαι ντιτζιταλοφρίκουλας και τελειώνεις με δαύτα... :lol: :lol:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Γράφτηκαν αρκετά οπότε μπορώ να κάνω μια μικρή διευκρίνηση που δεν γράφτηκε απο κανέναν.
Απο τους πρώτους που άκουσε τις δύο πηγές πρωϊ πρωϊ,11 πμ,ήμουν εγώ.
Θέλοντας ο Αντώνης να μας αποδείξει τα περί ηχητικής υπογραφής του πικάπ,άλλαξε την χωρητικότητα στο phonostage,άσχετη με την κανονική που ήθελε η συγκεκριμμένη κεφαλή και έμεινε δυστυχώς έτσι και όλοι άκουσαν την λάθος αυτή ρύθμιση.
Οταν κατά το μεσημέρι ξανα ανέβηκα στο "κόκκινο δωμάτιο",χωρίς να γνωρίζω τίποτα,είπα στον Δημήτρη,ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το πικάπ.
Αργότερα όταν ανέβηκε ο Αντώνης,προς το τέλος των ακροάσεων,επανέφερε τις σωστές ρυθμίσεις στο phonostage.
Tότε ξαναβάλαμε κάποια δισκάκια και μαζί με αυτά και τον Καζαντζίδη με τον Χρύσανθο και παίξαμε,φθάνοντας σε εξωπραγματικές εντάσεις,τέτοιες που με το ΕLP δεν μπορέσαμε και ο g.kar,είπε την ατάκα της ημέρας."Αυτός ο ήχος σε προκαλεί να χορέψης". :D
Φυσικά υπήρχε και η κούραση απο τις πολλές ώρες και κάποια πράγματα δικαιολογούνται. :wink:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.593
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top