F1 season 2007

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Εγώ το Σουμάχερ τον πήγαινα πάρα πολύ όταν ήταν στη Benneton. Δε με πείραζε που ήταν "βρώμικος", τον γούσταρα απίστευτα γιατί με ένα αυτοκίνητο μια κλάση κάτω (μετριοπαθώς) χόρευε την τότε Williams-Renault στο ταψί.
Στη Ferrari συνέχισα να τον υποστηρίζω αλλά με την ομάδα κυρίως "δέθηκα" μετά το τρακάρισμά του στο Silverstone και την επική πορεία του Irvine προς τον παρ' ολίγον τίτλο το 2000.
Μετά κάπου άρχισε η ρουτίνα, πήρε το 3ο, το 4ο.....7ο. Είχα βαρεθεί.
Τον Κίμι τον συμπάθησα εξαρχής, ειδικά το 2003 τον είχα υποστηρίξει και στεναχωρήθηκα που έχασε τον τίτλο γιατί του άξιζε.
Οπότε φέτος που ήρθε στην -ας πούμε- ομάδα μου και έχει ταχύτατο αυτοκίνητο έχω μεγάλες προσδοκίες από αυτόν.

ΥΓ. Καλά για τον Αλόνσο δεν το συζητάω, δεν τον αντέχει κανείς. Πολύ χάρηκα για την τρίτη του θέση χθες μέσα στην Ισπανία και μάλιστα κάτω από τον team-mate του.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Όσο για την κατάντια που έχει υποστεί η F1 τα τελευταία χρόνια εγώ πιστεύω οτι για να δούμε πρωτάθλημα της προκοπής πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα. Πρώτα και καλύτερα πρέπει να περιοριστεί αυτή η χαζή εξάρτηση που έχουν τα μονοθέσια από την αεροδυναμική, είναι χαζό πια να σπάει ένα αεροδυναμικό κομμάτι και το αμάξι να μην είναι οδηγίσιμο, να επανέλθουν τα sleeks και τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν μηχανική πρόσφυση, τότε μόνο θα δούμε προσπεράσεις. Τώρα το μόνο που μπορούν να κάνουν και αυτό με δυσκολία είναι να ακολουθούν ο ένας τον άλλο και να περιμένουν λάθος από τον μπροστινό γιατί μόλις βγούν από το slipstream για προσπέραση εκτός και αν το ένα αμάξι είναι πολύ πιο γρήγορο ή ελαφρύ προσπέραση δεν παίζει. Πόσες φορές ακόμα θα δούμε φέτος να ακολουθεί ο ένας τον άλλο στην ευθεία να βγαίνει ο πίσω για προσπέραση και τελικά πριν τη στροφή να ξαναμπαίνει πίσω αφού δεν καταφέρνει να φτάσει ούτε δίπλα στον άλλο. Καλό μάλλον θα κάνει η κατάργηση του TC του χρόνου αλλά δε το βλέπω αρκετό, θα δούμε περισσότερο οδηγική ικανότητα και ίσως περισσότερες προσπεράσεις λόγω λαθών αλλά δεν περιμένω τίποτα φοβερό. Χαζό επίσης βλέπω το πάγωμα των κινητήρων και τον περιορισμό των στροφών. Τι με νοιάζει αν το κόστος είναι μεγάλο για τις ομάδες ή αν θα μπορούν να υπάρχουν μικρές ομάδες, και που υπάρχουν (που δεν υπάρχουν πια έτσι, μη γελιόμαστε πάνε οι εποχές τις Jordan και της Minardi) τί προσφέρουν??? Πάντα οι κόντρες και το ενδιαφέρον γύρω από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα επικεντρώνεται. Άρα αφήστε τους να κάνουν εξελίξεις να βλέπουμε τουλάχιστον τεχνολογία. Άσε που σα να μην έφταναν όλα αυτά έχουμε και καινούριες υπερσύγχρονες πίστες όπως αυτή της Κίνας και του Bahrain που μόνο βαρετούς αγώνες έχουν προσφέρει μέχρι τώρα, από όλες τις καινούριες μόνο της Τουρκίας αξίζει. Και σα να μην έφταναν και όοοοολα αυτά κάθε τόσο μας παίρουν το SPA και καταργήσαν τη Suzuka έλεος πια με αυτά τα οικονομικά συμφέροντα ρε Bernie. Γιατί παρ'όλα τα προβλήματα αν η πίστα είναι καλή το θέαμα υπάρχει, πότε είδαμε κακό GP στο SPA ε??? Ποτέ!!! Eau Rouge FTW :bravo::bravo:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.459
Reaction score
99.830
Πρώτα και καλύτερα πρέπει να περιοριστεί αυτή η χαζή εξάρτηση που έχουν τα μονοθέσια από την αεροδυναμική, είναι χαζό πια να σπάει ένα αεροδυναμικό κομμάτι και το αμάξι να μην είναι οδηγίσιμο, να επανέλθουν τα sleeks και τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν μηχανική πρόσφυση, τότε μόνο θα δούμε προσπεράσεις.
:bravo: +1

Οι πολλές και συνεχείς τροποποιήσεις των κανονισμών, οδηγούν τις ομάδες στην υιοθέτηση νέων τρόπων για να "κρατάνε" τη μέση ταχύτητα του γύρου στα ίδια, ή και καλύτερα επίπεδα. Και τελικά η αεροδυναμική έχει απορροφήσει όλους τους περιορισμούς των άλλων τομέων.

Χαζό επίσης βλέπω το πάγωμα των κινητήρων και τον περιορισμό των στροφών. Τι με νοιάζει αν το κόστος είναι μεγάλο για τις ομάδες ή αν θα μπορούν να υπάρχουν μικρές ομάδες, και που υπάρχουν (που δεν υπάρχουν πια έτσι, μη γελιόμαστε πάνε οι εποχές τις Jordan και της Minardi) τί προσφέρουν???
:bravo: +10

Όποιος μπορεί, όποιος δε μπορεί ας το αφήσει το σπόρ.
Όπως θέλω επιστροφή του turbo . Θέλω τρελά νούμερα! :happy_5:
Η F1 είναι η προσωποποίηση της υπερβολής. Η υπερβολή δεν έχει όρια!

Και επίσης έχω βαρεθεί αυτό το "ρητό" που ισχύει όπου μας συμφέρει:
"Στην F1 δοκιμάζονται λύσεις που σε μερικά χρόνια θα εφαρμοστούν στα δικά μας αυτοκίνητα."
Θα βγάλουμε δηλαδή τις μίζες και θα φωνάζουμε το γείτονα να μας σπρώξει για να βάλουμε μπρος;;;
Θα αλλάζουμε λάστιχα και μοτέρ μετά από κάθε εκδρομή;
Θα καίμε μισό λίτρο καύσιμο το χιλιόμετρο;

Κάποια πράγματα βοηθούν στην εξέλιξη, κάποια άλλα όμως καθόλου. Η F1 είναι η τεχνολογική υπερβολή του αιώνα μας και το θέαμα είναι ο πρωτεύων στόχος της.
 


Μηνύματα
176
Reaction score
0
Η αλήθεια είναι πως έχει χαθεί το μέτρο στην φόρμουλα ...
και δεν εννοώ το μέτρο που μπαίνει στα λάστιχα, στα αεροδυναμικά, στον κινητήρα, στις στροφές, στα ελαστικα κλπ, κλπ, κλπ
Εννοώ έχει χαθεί το μέτρο στα μέτρα ... προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κάνουν ελκυστικό το θέαμα και συνεχίζουν σε έναν δρόμο ο οποίος δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στην απαξίωση.

Εχουν βάλει όρια στην τεχνολογία, ωραία, επειδή η F1 κινείται ούτως η άλλως στο όριο της τεχνολογίας προσπαθούν να τους φέρουν όλους πιο κοντά μειώνοντας τις τεχνολογικές αποστάσεις. Εδώ όμως συμβαίνει το εξής παράδοξο:

Έχοντας οριοθετήσει τεχνολογικά τα πάντα οι διαφορές (μεταξύ των κορυφαίων ομάδων) γίνονται πολύ μικρές και οι πίστες πολύ λίγες και προβλέψιμες για να κριθεί το αποτέλεσμα αγωνιστικά μέσα στην πίστα από τον οδηγό ... επειδή ούτως η άλλως η F1 κινείται στα όρια της φυσικής (και της φυσικής αντοχής)! Λογικό είναι να μην μπορείς να στρίψεις σε πέταλο με 300χλμ χωρίς να στείλεις τον οδηγό αδιάβαστο ...

70% Μονοθέσιο, 20%Στρατηγική, 10%Οδηγός ... και το 10% του οδηγού δεν απαιτεί ιδιαίτερη φαντασία ... κάνε αυτό που κάνεις απλά κάν'το τέλεια... οτιδήποτε λιγότερο είναι χαμένη θέση/βαθμοί!

Εγώ όμως προσωπικά δεν θέλω να σπαταλήσω 3 ώρες από την ζωή μου να χαζέψω μία μάχη Intel - AMD σε επεξεργαστική ικανότητα ... μου αρκούν τα highlights 5 λεπτά και τα αποτελέσματα.

Οι κορυφαίες ομάδες (2-3 κάθε χρόνο) πλησιάζουν τη σωστή μίξη τεχνολογίας - στησίματος - οργάνωσης και στο βαθύ τέλος οδηγικής ικανότητας με αποτέλεσμα το θέαμα να χαρακτηρίζεται επιεικώς booooring ... περιμένουμε να διαλυθεί καμιά ανάρτηση από την απίστευτη περσινή απόφαση για τα ελαστικά (θυμάστε τον Κίμι στον τελευταίο γύρο τι έπαθε), να πάρει κανένας φωτιά και μέχρι εκεί ... αγωνιστικά ΤΙΠΟΤΑ.

Είτε οδηγεί ο Σουμάχερ είτε το ξαδερφάκι μου στο PS3 το ίδιο και το αυτό!

Θυμάστε πριν 3-4 χρόνια στην Ferrari που από τα Pits ελέγχαν τις στροφές του κινητήρα σε κάθε στροφή? Σαν να έβαζαν τον πιλότο να τρώει τα G στο μονοθέσιο και ένα πιτσιρικά στο playstation να οδηγάει ...

Και όλα αυτά νομίζω ξεκινήσαν με την Williams με την απίστευτη εκείνη ανάρτηση που είχε φτιάξει και έστριβε 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο γύρο από όλους πριν από 15 χρόνια ... χαχαχαχα ... μέχρι και ο Mansell είχε πάρει πρωτάθλημα τότε!
Από εκεί και μετά ... άρχισαν τα ζόρια ... με αποκορύφωμα πιστεύω την απαγόρευση των σλικ .... νομίζω ότι αν επιτρεπόντουσαν τα σλικ θα δινόταν μεγαλύτερη ευελιξία εντός πίστας ...

Ισως η λύση να είναι να φύγουν από τις πίστες και να βγουν στις Εθνικές ...
Κάτι σαν το WRC ή το Νυρμπουρινγκ (Long)

Πάντως για να τα λέμε όλα η F1 ποτέ δεν φημιζόταν για τον έντονο ανταγωνισμό εντός πίστας, περισσότερο είναι το glamour και ο μύθος που χτίζεται γύρω από τη φόρμουλα παρά ο έντονος συναγωνισμός (αν εξαιρέσεις τα χρόνια του Senna vs Prost)

Μέχρι να ξανάρθουν τέτοιες μέρες ...

Mica + McLaren FTW

[youtube]fklYljCi0HM[/youtube]
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Κάποια ενδιαφέροντα που διάβασα στο άρθρο του Adam Cooper στο Autosport (sorry δε βάζω link γιατί θέλει συνδρομή για να το ανοίξεις).

Ο Kimi παρ'όλο που αισθανόταν πολύ καλύτερα με το αυτοκίνητο, τις βελτιώσεις και το setup του, μετά το τελευταίο testing στη Βαρκελώνη την Παρασκευή στο testing του GP πίστευε οτι το αμάξι του είχε προβλήματα και χρειάστηκε αρκετή πειθώ και να πείσει τους ανθρώπους της Ferrari να αλλάξει αυτοκίνητο για το quali και τον αγώνα. Βασικά το Σάββατο και στο GP έτρεξε με το T-car που βασικά ήταν το αυτοκίνητο που είχε στο testing. Χρειάστηκε αρκετή πειθώ γιατί απ'οτι λένε τα 2 αυτοκίνητα δεν είχαν καμία διαφορά μεταξύ τους. Πάντως το Σάββατο όντως τα πράγματα ήταν καλύτερα για τον Kimi και το κακό του quali και η διαφορά του από το Massa οφείλεται στο οτι μάλλον είχε εναν γύρο παραπάνω καύσιμο από τον Massa και σε κάποιο λάθος που έκανε στον τελευταίο γύρο του quali (σε αυτόν που βασικά μέτραγε :mad_2:).

Η ειρωνεία είναι οτι αν δεν είχε αλλάξει το αμάξι, είναι πολύ πιθανό οτι δε θα αντιμετώπιζε τα τεχνικά προβλήματα (στην καλωδίωση) και τουλάχιστον δε θα είχε DNF.

Στο θέμα της αποχώρησης του φυσικά, που σε πολλούς δεν κάθισε καλά αναφέρει οτι ο Kimi έφυγε αφού φυσικά είχε πάρει άδεια από την ομάδα και αφού είχε συμμετάσχει σε ένα μικρό post-race brief με τους μηχανικούς του. Ο λόγος που έφυγε ήταν γιατί ήθελε να προλάβει να δει τον τελικό Finland - Canada του παγκόσμιου πρωταθλήματος ice-hockey :happy_5: (το ice hockey στη Φινλανδία είναι πιο δημοφιλές ακόμα και από το ποδόσφαιρο). For the record η Φινλανδία έχασε :happy_5::happy_5::happy_5:

Γενικά πάντως η συμπεριφορά του δεν ήταν και οτι καλύτερα αν αναλογιστεί κανείς, οτι για την πάρτη του οι μηχανικοί την Παρασκευή δουλεύαν στο μονοθέσιο του για να μεταφέρουν τον κινητήρα και τα σχετικά στο T-car μέχρι τις 3 το βράδυ και οτι την Κυριακή ο Shumacher έφυγε από την πίστα στις 8 το βράδυ αφού συμμετείχε σε όλα τα post-race briefs.

Θα το πω άλλη μια φορά, εμένα μου την έσπασε η εμφάνιση του Shumi στην πίστα, ειδικά όταν δε μας λένε τί ακριβώς κάνει, δε του έχουν δώσει κάποια θέση στην ομάδα (που να δικαιολογεί την παρουσία του) και κατά την άποψη μου είναι οτι το μόνο που κάνει είναι να ρίχνει την ψυχολογία του οδηγού που η Ferrari για να τον αποκτήσει έχει δώσει τα περισσότερα χρήματα που έχουν δωθεί ever. Ενώ αντίθετα ενισχύει την ψυχολογία του Massa ο οποίος σε κάθε συνέντευξη του δεν ξεχνάει να μας πει οτι τον βλεπει σαν μέντορα και πόσο πολύτιμες ήταν οι συμβουλές που του έδωσε για το GP. Μη μου πείτε οτι το ίδιο έπρεπε να κάνει και ο Kimi όταν ο ίδιος ήταν σοβαρός ανταγωνιστής του τα περασμένα χρόνια και όταν δεν πήρε συμβουλές ούτε από τον συμπατριώτη του (Mika) όταν πρωτοδήγησε για την Mclaren.

Απ'οτι λέει το άρθρο πάντως ο Shumi θα είναι και στο Μονακό :crazy_1:
 

Μηνύματα
14.221
Reaction score
7.260
Νυχτερινό Grand Prix στη Σιγκαπούρη!

Απο το pathfinder.gr

"Οι φήμες για διεξαγωγή νυχτερινού αγώνα στη Formula 1 είναι γνωστές εδώ και αρκετό καιρό, όπως γνωστές είναι και οι προσπάθειες που έχει καταβάλλει η Σιγκαπούρη για τη διοργάνωση ενός Grand Prix στο έδαφός της, κάτι που θα της έφερνε τεράστια προβολή και θα ανέβαζε το παγκόσμιο προφίλ της.
Ε λοιπόν οι φήμες παύουν να είναι τέτοιες και από ό,τι φαίνεται οι προσπάθειες της ασιατικής χώρας για αγώνα F1 απέδωσαν καρπούς, αφού από την επόμενη χρονιά όχι μόνο θα διεξάγει Grand Prix, αλλά αυτό θα πραγματοποιείται στους δρόμους της πόλης μετά τη δύση του ήλιου.
Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί προς το τέλος του 2008 και σχετικά με αυτόν ο ισχυρός άνδρας της Formula 1, Μπέρνι Έκκλεστοουν τόνισε: Επειδή θα είναι νυχτερινός αγώνας περιμένουμε ότι σύντομα θα καθιερωθεί ως ένας από τους πιο δραματικούς και ατμοσφαιρικούς της χρονιάς."
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Κοιμούνται λίγο στο Pathfinder ε? :happy_5:
Η ανακοίνωση έγινε το Weekend του GP ή πιο πριν αν δεν κάνω λάθος, μας ξέφυγε να το γράψουμε εδώ.


Πάντως μέσα στις βλακείες που ακούσαμε από τον Πουρναράκη είπε και κάτι σωστό. Ο Bernie ήρθε στην Ελλάδα έκανε μια βόλτα στο Ελληνικό είπε οτι θέλει να κάνει GP εδώ και μεις τον γράψαμε στα @@ μας. Εύγε!!!
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Αυτός ο Max Mosley έχει βαλθεί να μην αφήσει ούτε ένα άτομο να παρακολουθεί F1 :mad_3::mad_3::mad_3::mad_3::mad_3:


Ακούστε τί μ@λ@κίες (sorry αλλά έχω φορτώσει) προτείνουν για τους κανονισμούς από το 2011 και μετά.

Next month's edition of F1 Racing reveals that these rules are for a turbo-compounded 2.2-litre V6, to run on bio-fuel and produce around 770bhp.
Maximum revs will be limited to 10,000rpm, and engines would be required to last five Grands Prix. Traction control, four-wheel drive and a 13-second per lap power boost facility are also being considered.

Sources have suggested that this regulations could extend as far as there being a single supplier of chassis for F1



Αν τα κάνουν όλα αυτά, εγώ αντί για F1 θα αρχίσω να βλέπω κόντρες στα Λιμανάκια...:crazy_1::crazy_1::crazy_1:
 













Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.949
Μηνύματα
3.067.837
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top