- Μηνύματα
- 46.276
- Reaction score
- 93.713
Μην σου πω ότι θα ξεκινούσε κι από το τέλος του grid...Και γιατί 3 θέσεις, αν ήταν άλλος, 5 θα του καταλογιζόταν. Ίσως επειδή είναι διεκδικητής του τίτλου ακολουθείται άλλη πολιτική...
Μην σου πω ότι θα ξεκινούσε κι από το τέλος του grid...Και γιατί 3 θέσεις, αν ήταν άλλος, 5 θα του καταλογιζόταν. Ίσως επειδή είναι διεκδικητής του τίτλου ακολουθείται άλλη πολιτική...
Όταν βλέπεις ότι μετά το σημερινό, το κοινό ψήφισε για οδηγό της ημέρας τον Φερστάπεν, η FIA βρίσκει πάτημα να του επιβάλλει τη μικρότερη δυνατή ποινή. Ο κόσμος διψάει για θέαμα όπως στις Ρωμαϊκές αρένες. Στο ρόλο του λιονταριού ο Ολλανδός κι όποιον πάρει ο χάρος.Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Φερσταπεν τιμωρήθηκε ενώ στον προηγούμενο αγώνα όχι. Ειλικρινά θα χαρώ πολύ αν πάρει τον όγδοο τίτλο ο Χάμιλτον αλλά φοβάμαι ότι αυτή η αλητικη συμπεριφορα του Ολλανδού αργά η γρήγορα θα τον κάνει πρωταθλητή.
Και όμως έπαιξε πολύ με τα φρένα δες την ανακοίνωση της FIA. Αν βγαίνανε και οι 2 εκτός αγώνα ο Φερσταπεν θα διατηρούσε τη διαφορά των 8 βαθμών στον τελευταίο αγώνα.Απλά λέω μην παρασύρεστε από το σχολιασμό των δικών μας σχολιαστών.
Φαίνεται ξεκάθαρα σε video ότι δεν έπαιξε με τα φρένα....
Στην ιστορία της f1 όποιος ήταν καλός οδηγός ήταν ταυτόχρονα και το κακό παιδί
τυχαίο?
Και μη ρίχνουμε το βάρος στον οδηγό όταν έχει την ενθάρρυνση από την ομάδα.
Μετά τον Alonso είναι ο επόμενος οδηγός που υποστηρίζω. Όλοι οι άλλοι είναι αχ μαμά με ακούμπησε...
Το κάνουν φυσικά και αυτοί πλέον, αλλά το κάνουν γιατί αυτό θέλει η liberty
Το ίδιο τότε μπορεί να κάνει και στον τελευταίο αγώνα. Αν εγκαταλείψουν και οι 2 τότε το πέρνει ο verstappen.Και όμως έπαιξε πολύ με τα φρένα δες την ανακοίνωση της FIA. Αν βγαίνανε και οι 2 εκτός αγώνα ο Φερσταπεν θα διατηρούσε τη διαφορά των 8 βαθμών στον τελευταίο αγώνα.
Άλλο φρέναρε παρατεταμένα και γρήγορα και άλλο έπαιξε.Και όμως έπαιξε πολύ με τα φρένα δες την ανακοίνωση της FIA. Αν βγαίνανε και οι 2 εκτός αγώνα ο Φερσταπεν θα διατηρούσε τη διαφορά των 8 βαθμών στον τελευταίο αγώνα.
o Φερστάπεν ήθελε σύγκρουση χθες τίποτα άλλο, όλη του η συμπεριφορά χθες, όλες του οι κινήσεις αυτό έδειχναν. Το ίδιο ισχύει και για τον επόμενο αγώνα, αν και ισοβαθμούν είναι μπροστά, απλά τα πράγματαIn deciding to penalise the driver of car 33, the key point for the stewards was that the driver of car 33 then braked suddenly [69 bar] and significantly, resulting in 2.4g deceleration.
"Whilst accepting that the driver of car 44 could have overtaken car 33 when that car first slowed, we understand why he [and the driver of Car 33] did not wish to be the first to cross the DRS.
"However, the sudden braking by the driver of car 33 was determined by the stewards to be erratic and hence the predominant cause of the collision
Το ίδιο τότε μπορεί να κάνει και στον τελευταίο αγώνα. Αν εγκαταλείψουν και οι 2 τότε το πέρνει ο verstappen.
Άλλο φρέναρε παρατεταμένα και γρήγορα και άλλο έπαιξε.
Στο όλο σκηνικό μόνο φρενάρει δεν πατάει και γκάζι η κάτι άλλο.
Ας αναλογιστούμε ότι ο μέσος θεατής που δεν είναι φανατικός αυτοκινητόφιλος με γνώσεις, αυτό που περιμένει στους αγώνες είναι τα τρακαρίσματα. Όλοι θα έχουμε ακούσει να λένε: "Ο αγώνας ήταν βαρετός, δεν έγινε ούτε ένα τρακάρισμα."Όταν βλέπεις ότι μετά το σημερινό, το κοινό ψήφισε για οδηγό της ημέρας τον Φερστάπεν, η FIA βρίσκει πάτημα να του επιβάλλει τη μικρότερη δυνατή ποινή. Ο κόσμος διψάει για θέαμα όπως στις Ρωμαϊκές αρένες. Στο ρόλο του λιονταριού ο Ολλανδός κι όποιον πάρει ο χάρος.
Και όλα αυτά τα ξεκίνησε, λίγο πριν το τέλος της καρριέρας του...... τυχαίο? Την έχει ψωνίσει ο Βρετανός, γνωρίζει ότι έχει φτάσει εκεί που έχει, λόγω ανώτερου (πολύ ανώτερου μονοθεσίου για αρκετά χρόνια και αυτό φαίνεται από το γεγονός,ότι ο σχεδόν ανύπαρκτος Μπότας, ανεβαίνει τόσο συχνά στο βάθρο) και αυτό είναι κάτι που τον έχει αποσυντονίσει. Θα φύγει από το σπορ και αυτό που θα μείνει, θα είναι ο τίτλος του οδηγού με το καλύτερο μονοθέσιο για πολλά χρόνια (περίπτωση Φετελ, υπό κλίμακα). Ο Ολλανδός όμως, δεν μπορεί να προστατεύσει τον ίδιο του τον εαυτό. Και εγώ πιστεύω ότι στον τελευταίο αγώνα θα έχουμε πάλι "ρινγκ". Ένας πραγματικά μεγάλος οδηγός, θα το πάλευε όσο μπορούσε και ας μην έπαιρνε τον τίτλο. Καλύτερα οριακά δεύτερος στο πρωτάθλημα οδηγών, αλλά για τους πραγματικούς φίλους της f1 (και όχι τα χουλιγκανια.....), ο καλύτερος οδηγός.Προσωπικά, αν και υποστήριζα ανέκαθεν τον Hamilton, όταν άρχισε να μας ζαλίζει με τις ακτιβιστικές του ανησυχίες, η συμπάθειά μου πήρε την κατηφόρα
Πάντως στο βίντεο φαίνεται ότι δε φρενάρει απότομα κι ο Χάμιλτον έχει όλο το χρόνο και το χώρο να περάσει, αλλά διστάζει. Δεν τον έχει ενημερώσει η ομάδα του ή νομίζει ότι έχει βγει κίτρινή σημαία ή αυτοκίνητο ασφαλείας ή απλά δε θέλει να του δώσει drs στην ευθεία. Ο Φερστάπεν έκανε πολλά στον αγώνα, κάποια δικαιολογημένα (πρωτάθλημα διεκδικεί) κάποια όχι. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ευθύνεται...
Τώρα γιατί τιμωρήθηκε για αυτό, νομίζω έχει να κάνει με την επιθετική οδήγηση σε μια πίστα που δεν τι σηκώνει....
Χάλια η πίστα.