GPS.... σε κινητο


Μηνύματα
330
Reaction score
1
Αν είσαι έστω και λίγο σχετικός με υπολογιστές (που φαντάζομαι ότι είσαι) και θέλεις την καλύτερη και ταυτόχρονα τη φθηνότερη λύση για πλοήγηση, τότε PPC με ενσωματωμένο δέκτη GPS ή μέσω bluetooth .

Αν δεν πολυασχολείσαι, τότε οι λύσεις τύπου ΤΙΒΟ είναι ΟΚ.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Ψιλοσχετικός είμαι και γι' αυτό έχω μάθει ότι αν δεν θέλω να ψάχνω patch, να κατεβάζω προγράμματα, να ψάχνω λύσεις, να διαβάζω 1000 πράγματα και να ψάχνω σε 10 forum, καλύτερα να αγοράζω deticated συσκευές που, συνήθως, ή παίζουν ή δεν παίζουν :)
Μπορώ να βρω πχ PPC με μεγάλη οθόνη, GPS, πρόγραμμα και χάρτες με κάτω από 500€;
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Το έπιασα το υπονοούμενο... :)
Αλλά στην NGI θέλω να της τα ακουμπήσω για την δουλειά που κάνει. Εντάξει, η Microsoft τα έχει κονομήσει, αλλά όχι και στους συμπατριώτες μας που κάνουν εξαίρετη δουλειά :)
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Α! :)
Οι χάρτες μαζί με το πρόγραμμα κοστίζουν 170€. Υπάρχει καλό και γρήγορο PDA που να κοστίζει μαζί με το GPS 300€ ή να έχει ενσωματωμένο GPS;
 


Μηνύματα
562
Reaction score
2
Monsoon, το i-GO από που το κατέβασες; Είναι συμβατό με τους χάρτες της NGI; Αν όχι (το πιθανότερο) με ποιούς είναι και που τους βρίσκουμε; Πιο πολύ με ενδιαφέρει να δω τις διαφορές στο User Interface με τα D6 & PN που χρησιμοποιώ τώρα.
Λογικά θα μου απαντήσεις με pm, ε;
Ευχαριστώ πολύ!
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
unforgiven said:
Υπάρχει καλό και γρήγορο PDA που να κοστίζει μαζί με το GPS 300€ ή να έχει ενσωματωμένο GPS;
Για κοίταξε και τα Mitac Mio P350 και P550 με πολύ καλά χαρακτηριστικά και τιμές από το διαδίκτυο στα 300- και 400- Ευρώ αντίστοιχα. Εγώ σήμερα παρήγγειλα το πρώτο κια καλώς εχόντων των πραγμάτων την Δευτέρα θα το έχω.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Παιδιά, με περίπου 450€ παίρνεις το TiBO A1000 (που διαφοροποιείται από το S1000 μόνο στο μέγεθος της οθόνης που είναι κατά τι μικρότερη, 3.5" σε σχέση με τις 4.1")
Που είναι καλύτερο από όλα τα PDA με δέκτη GPS και χρήση Destinator........

Το TiBO είναι γρηγορότερο, πολύ πιο εύχρηστο (χάρη στην extra οπτική προειδοποίηση των led δεξιά και αριστερά) και απόλυτα λειτουργικό ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΟΝΗ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ (πολύ συνηθισμένο φαινόμενο στην Ελλάδα βεβαίως) αφού κανένα PDA δεν έχει ματ επίστρωση οθόνης. Οπότε σε αρκετές περιπτώσεις η οθόνη των PDA γυαλίζει και δεν βλέπεις......

Απ' την άλλη τα PDA είναι πιο αργά στην διάρκεια της πλοήγησης με αποτέλεσμα να σου πει να στρίψεις όταν είσαι στη διασταύρωση οπότε θα χάσεις την γωνία. Χώρια που η ανανέωση της διαδρομής είναι πιο αργή σε σχέση με ένα TiBO (περίπου 5-7 δευτερόλεπτα σε σχέση με 3-4) άρα προβληματίζουν στην κίνηση......

Σημεία ενδιαφέροντος μπορείς να περάσεις και στο TiBO μέσω του site της NGI (για τα ραντάρ πχ) ή απλά να τα δημιουργήσεις από μόνος σου!
Ααα...Και όλα ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ.
Και συνεπώς με δωρεάν αναβαθμίσεις χάρτη κάθε 4μηνο με απλή αποστολή της κάρτας SD στα γραφεία της Elasyn........

Aλλά το κυριότερο είναι το plug & play της συσκευής. Ούτε ψάχνω, ούτε εγκαθιστώ και απλά παίζω με το μηχανάκι......
Και για 450€ (και ίσως φθηνότερα) έχω Ελληνικότατα μενού και χάρτες (γνήσιους) πιστεύω ότι είναι πολύ λογική τιμή.

Κινητά με εξωτερικούς δέκτες GPS και με μικρή οθόνη που μόνο για ΑΣΦΑΛΗ πλοήγηση δεν κάνουν τα απορρίπτω ξεκάθαρα!!!
 

Μηνύματα
330
Reaction score
1
Το ΤΙΒΟ είναι..απλά συμπαθητικό, ειδικά για όσους θέλουν να αποφύγουν το μπελά των παραμετροποιήσεων και αναβαθμίσεων, που συνεπάγεται η λύση του PPC.

Η απλότητά του το καθιστά λειτουργκό, αλλά όσο αφορά στις δυνατότητές του σε σχέση με ένα PPC, είναι σα να συγκρίνουμε μέρα με νύχτα.

Δεν είναι σε καμία περίπτωση γρηγορότερο, παρά μόνο αν συγκριθεί με τα προηγούμενης γενιάς PDA, με επεξεργαστή στα 230 MHz (τώρα τρέχουν στα 600+).

Θα έλεγα μάλιστα ότι τα νέας γενιάς PPC (όπως το κορυφαίο FSC N560) είναι σαφώς γρηγορότερα.

H οθόνη του είναι μετριότατη (ανάλυσης QGA και όχι VGA όπως τα νέα PPC), με μέτρια ευκρίνεια. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για παρωχημένα προγράμματα όπως το Destinator, που δεν υποστηρίζουν VGA, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νεότερα (π.χ. iGO), απλά δεν υπάρχει επιστροφή. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να αλλαχθεί η πλατφόρμα στην περίπτωση του TIBO.

Οι επιπλέον περιορισμοί:

Για την αλλαγή χάρτη χρειάζεται επιστροφή στην εταιρεία (με το PPC χρειάζεται απλά ένα download από το site της NGI).

Περιορισμός στη χρήση του προεγκατεστημένου προγράμματος (τα PPC έχουν ήδη περάσει την επόμενη έκδοση- Destinator 6).

Αδυναμία ταυτόχρονης συνύπαρξης περισσοτέρων προγραμμάτων πλοήγησης, παράγοντας σημαντικός για πλοήγηση στην Ευρώπη, όπου η λύση του Destinator είναι ανεπαρκής.

Έλλειψη ευελιξίας στην επιλογή χαρτών. Στο PPC μπορείς ανά πάσα στιγμή να επιλέξεις από μία ευρύτατη γκάμα χαρτών, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαικών ή διεθνών, από διαφορετικές εταιρείες και για διαφορετικές πλατφόρμες. Mε λίγα λόγια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το PPC μας με την ίδια ευκολία, για πλοήγηση τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στους αχανείς Αμερικανικούς highways ή στα A-roads της Ισλανδίας..

Ογκώδης συσκευασία σε σχέση με τα υπέρκομψα PPC που γλυστρούν και εξαφανίζονται στη τσέπη.

Τέλος, το PPC είναι ..PPC, με ότι επιπλέον μπορεί να συνεπάγεται αυτό (bluetooth, wi-fi, πρόσβαση στο internet κλπ.)
 


Μηνύματα
330
Reaction score
1
Έχει, απλά δε συγκρίνεται με τον αντίστοιχο της NGI.

Επίκειται όμως συνεργασία των 2 εταιρειών και το σκηνικό θα αλλάξει άρδην..

Φυσικά, δεν υπάρχει καλύτερο για πλοήγηση στο εξωτερικό.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Απ' την άλλη τα PDA είναι πιο αργά στην διάρκεια της πλοήγησης με αποτέλεσμα να σου πει να στρίψεις όταν είσαι στη διασταύρωση οπότε θα χάσεις την γωνία.
Ξερεις δεν τα εχουν φτιαξει για το Δημητροπουλο που παει με 190χλμ... που να κλειδωσει ο δορυφορος;
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
monsoon said:
Έχει, απλά δε συγκρίνεται με τον αντίστοιχο της NGI.

Επίκειται όμως συνεργασία των 2 εταιρειών και το σκηνικό θα αλλάξει άρδην..

Φυσικά, δεν υπάρχει καλύτερο για πλοήγηση στο εξωτερικό.
Στο site πάντως της iGo δεν έχει την Ελλάδα. Πού διάβασες για συνεργασία με την NGI; Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση.
Τι PPC έχεις;
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Καλα.. ειμαι πολυ πισω σε αυτα....
Πρεπει να παω Πατρα μια μερα για να μαθω για τα GPS και μια Θεσσαλονικη για να .... αστο καλυτερα... ειναι επικινδυνα εκει (γι αυτο καλυτερα που δεν παω...)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
monsoon said:
Το ΤΙΒΟ είναι..απλά συμπαθητικό, ειδικά για όσους θέλουν να αποφύγουν το μπελά των παραμετροποιήσεων και αναβαθμίσεων, που συνεπάγεται η λύση του PPC.
To 80% (τουλάχιστον) των ανθρώπων που θα πάρουν ένα φορητό σύστημα πλοήγησης το θέλουν όσο γίνεται πιο απλό.
Φράσεις όπως παραμετροποίηση, ξεκλείδωμα χαρτών, format τους τρομάζουν όπως θα τρόμαζαν κι εμένα φράσεις του τύπου "Γιάννη σήμερα ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξεις εσύ το παστίτσιο". Ναι θέλω να φάω (και ενδεχομένως να ταϊσω τους φίλους μου) αλλά δεν μπορώ ή απλά δεν έχω την όρεξη να το κάνω. Εσείς moonsoon μπορεί να παίζετε στα δάκτυλα όλες αυτές τις ενέργειες. Το συντριπτικό ποσοστό χρηστών όμως, όχι.



monsoon said:
Η απλότητά του το καθιστά λειτουργκό, αλλά όσο αφορά στις δυνατότητές του σε σχέση με ένα PPC, είναι σα να συγκρίνουμε μέρα με νύχτα.
Μα για χρήση αυτοκινήτου μιλάμε. Τι είναι καλύτερο? Να έχουμε κάτι που είναι απλούστατο στην χρήση και λειτουργικό.
Και αλήθεια πιστεύετε ότι το μηχάνημα θα το χρησιμοποιήσω για κάτι άλλο εκτός από πλοήγηση?
Σήμερα (και για τα επόμενα 3-4 χρόνια τουλάχιστον) ΔΕΝ θα χρειαστώ WiFi & Internet στο GPS του αυτοκινήτου μου. Ακόμα και να ήθελα να έχω μπορώ να το κάνω από το κινητό μου. Ως αναφορά δυνατότητες του τύπου ΜΡ3player μάλλον με αφήνουν αδιάφορο τώρα (αλλά και μέχρι να πεθάνω μάλλον) αφού μουσική θα ακούω σίγουρα από το ηχοσύστημα του οχήματος μου, που πιστεύω ότι λίιιιιιγο καλύτερα θα παίζει από οποιοδήποτε PPC/ PDA :roll: :wink:



monsoon said:
Δεν είναι σε καμία περίπτωση γρηγορότερο, παρά μόνο αν συγκριθεί με τα προηγούμενης γενιάς PDA, με επεξεργαστή στα 230 MHz (τώρα τρέχουν στα 600+).

Θα έλεγα μάλιστα ότι τα νέας γενιάς PPC (όπως το κορυφαίο FSC N560) είναι σαφώς γρηγορότερα.
Aν θέλω νόμιμα να έχω και χάρτες πόσο θα πληρώσω για ένα φρέσκο PPC/ PDA? Συσκευή + χάρτες? Μήπως ανεβήκαμε κατά πολύ στο κόστος???
Και βεβαίως να σας υπενθυμίσω ότι τα 600+ MHz εν είναι 600+ ΜΗz αν ταυτόχρονα με την πλοήγηση εκτελούνται και άλλες εργασίες στο μηχανάκι.......Οπότε κάπου χάνεται η μπάλα ανάμεσα στο πόσο θα πληρώσω/ γρήγορο/ δυνατότητες.


monsoon said:
H οθόνη του είναι μετριότατη (ανάλυσης QGA και όχι VGA όπως τα νέα PPC), με μέτρια ευκρίνεια. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για παρωχημένα προγράμματα όπως το Destinator, που δεν υποστηρίζουν VGA, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νεότερα (π.χ. iGO), απλά δεν υπάρχει επιστροφή. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να αλλαχθεί η πλατφόρμα στην περίπτωση του TIBO.
Σε ένα σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι το μέγεθος της οθόνης, η φωτεινότητά της και το πόσο άνετα μπορείς να διακρίνεις τις ενδείξεις της οθόνης εν κινήσει...Το TiBO τα καταφέρνει καλύτερα από όλα τα PDA γιατί έχει μεγάλη οθόνη (τουλάχιστον το S1000 έχει μεγαλύτερη από όλα τα PDA) και το κυριότερο έχει ματ επίστρωση και μπορεί ο χρήστης να δει στην οθόνη τα πάντα, ανεξάρτητα αν έχει πολύ ήλιο ή όχι στο περιβάλλον. Έχω δοκιμάσει αρκετές PDA και επειδή οι οθόνες τους γυαλίζουν (δεν είναι ματ) "χάνεις" την εικόνα και τις ενδείξεις. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ένα TiBO? Το όφελος λίγο μεγαλύτερης ευκρίνειας θα είναι χρήσιμο αν θέλει ο χρήστης να δει βίντεο ή φωτογραφίες στο αυτοκίνητο. Να με συμπαθάτε κύριε monsoon αλλά οδήγηση και ταινία δεν είναι συτό που λέμε ασφαλής μετακίνηση. Και σε τελική ανάλυση ταινία σε μια οθόνη 3" περίπου, και ήχο από 1 ηχειάκι? Χμμμμ.......προτιμώ τον προβολέα μου στο σπίτι!! :lol: :wink:

monsoon said:
Για την αλλαγή χάρτη χρειάζεται επιστροφή στην εταιρεία (με το PPC χρειάζεται απλά ένα download από το site της NGI).
Λάθος. Μπορείτε να κατεβάσετε τους χάρτες από το internet δηλώνοντας τον κωδικό σας. Άνετα.
Απλά η Elasyn δίνει την δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν έχουν υπολογιστή, ή δεν έχουν internet ή απλά δεν έχουν γρήγορο internet να φορτώσουν δωρεάν τους χάρτες με απλή αποστολή της κάρτας στα γραφεία. Και είναι λογικό. Δεν έχουν όλοι ADSL 1Mbps για να κατεβάσουν γρήγορα τους χάρτες (αναβάθμισης)


monsoon said:
Περιορισμός στη χρήση του προεγκατεστημένου προγράμματος (τα PPC έχουν ήδη περάσει την επόμενη έκδοση- Destinator 6).
Του οποιου η κύρια διαφορά (πέρα από ελαφρώς αναβαθμισμένους χάρτες) είναι να μπορεί να χρησιμοποιείται το μηχάνημα και για πλοήγηση πεζού! Εξακολουθώ να θέλω το GPS μου για το αυτοκίνητο.......



monsoon said:
Αδυναμία ταυτόχρονης συνύπαρξης περισσοτέρων προγραμμάτων πλοήγησης, παράγοντας σημαντικός για πλοήγηση στην Ευρώπη, όπου η λύση του Destinator είναι ανεπαρκής.
Στο TiBO έχω όλους τους χάρτες της Ευρώπης. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει εκεί γιατί φέτος το καλοκαίρι δεν ταξίδεψα στο εξωτερικό. Ταξίδεψα όμως Κρήτη και Θεσ/κη και Καρδίτσα και πήγα πολλές φορές Αθήνα. Και σε όλες τις περιοχές η χαρτογράφιση ήταν άψογη! Ακόμα και σε κάτι χωριά στη μέση του πουθενά (στην Κρήτη ή στην ενδοχώρα πίσω από την Λάρισα) το Destinator με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Και βεβαίως ΔΕΝ χάθηκα πουθενά. Αν λοιπόν το Destinator είναι άψογο για την Ελλάδα (καμία σχέση δηλ. με την έννοια "ανεπαρκής"), την χώρα δηλαδή που μπήκε στην χαρτογράφιση πολύ αργότερα από τις υπόλοιπες της Ευρώπης, δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί θα είναι ανεπαρκές στην Ευρώπη!! Αλήθεια το λέω....Εντύπωση μου κάνει......Έχετε χρησιμοποιήσει destinator στην Ευρώπη και δεν δούλεψε???


monsoon said:
Έλλειψη ευελιξίας στην επιλογή χαρτών. Στο PPC μπορείς ανά πάσα στιγμή να επιλέξεις από μία ευρύτατη γκάμα χαρτών, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαικών ή διεθνών, από διαφορετικές εταιρείες και για διαφορετικές πλατφόρμες. Mε λίγα λόγια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το PPC μας με την ίδια ευκολία, για πλοήγηση τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στους αχανείς Αμερικανικούς highways ή στα A-roads της Ισλανδίας..
Το iGO ΔΕΝ δουλεύει στην Ελλάδα. Άρα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω......Και αν όντως όπως λέτε θα συνεργαστούν με την NGI για την Ελλάδα σημαίνει ότι οι χάρτες της NGI είναι καλοί και θα βρω τους ίδιους και στο iGO. Μέχρι να συμβεί αυτό το destinator είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα για οδηγούς που κάνουν τουλάχιστον το 80% των χιλιομέτρων τους στην Ελλάδα.
Ααα.....όταν πάω στην Αμερική ΔΕΝ θα πάω με το δικό μου όχημα. Επομένως, στο όχημα που θα επιλέξω για ενοικίαση, θα απαιτήσω να έχει σύστημα πλοήγησης. Απλό δεν είναι?? Για την 1 άντε 2 φορές που θα πάω Αμερική?? :shock:


monsoon said:
Ογκώδης συσκευασία σε σχέση με τα υπέρκομψα PPC που γλυστρούν και εξαφανίζονται στη τσέπη.
Μα δεν μου χρειάζεται το PPC στα χέρια. Το TiBO για χρήση στο αυτοκίνητο το πήρα........ :? :D


monsoon said:
Τέλος, το PPC είναι ..PPC, με ότι επιπλέον μπορεί να συνεπάγεται αυτό (bluetooth, wi-fi, πρόσβαση στο internet κλπ.)
Έχω αναφερθεί σε αυτό πιο πάνω........




Και κάτι ακόμα για να ξεκαθαρίζω κάποια πράγματα.
ΔΕΝ πουλάω TiBO και δεν με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Elasyn στην Ελλάδα. Αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεων!! :D
 


Μηνύματα
562
Reaction score
2
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
monsoon said:
Το ΤΙΒΟ είναι..απλά συμπαθητικό, ειδικά για όσους θέλουν να αποφύγουν το μπελά των παραμετροποιήσεων και αναβαθμίσεων, που συνεπάγεται η λύση του PPC.
To 80% (τουλάχιστον) των ανθρώπων που θα πάρουν ένα φορητό σύστημα πλοήγησης το θέλουν όσο γίνεται πιο απλό.
Φράσεις όπως παραμετροποίηση, ξεκλείδωμα χαρτών, format τους τρομάζουν όπως θα τρόμαζαν κι εμένα φράσεις του τύπου "Γιάννη σήμερα ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξεις εσύ το παστίτσιο". Ναι θέλω να φάω (και ενδεχομένως να ταϊσω τους φίλους μου) αλλά δεν μπορώ ή απλά δεν έχω την όρεξη να το κάνω. Εσείς moonsoon μπορεί να παίζετε στα δάκτυλα όλες αυτές τις ενέργειες. Το συντριπτικό ποσοστό χρηστών όμως, όχι.



monsoon said:
Η απλότητά του το καθιστά λειτουργκό, αλλά όσο αφορά στις δυνατότητές του σε σχέση με ένα PPC, είναι σα να συγκρίνουμε μέρα με νύχτα.
Μα για χρήση αυτοκινήτου μιλάμε. Τι είναι καλύτερο? Να έχουμε κάτι που είναι απλούστατο στην χρήση και λειτουργικό.
Και αλήθεια πιστεύετε ότι το μηχάνημα θα το χρησιμοποιήσω για κάτι άλλο εκτός από πλοήγηση?
Σήμερα (και για τα επόμενα 3-4 χρόνια τουλάχιστον) ΔΕΝ θα χρειαστώ WiFi & Internet στο GPS του αυτοκινήτου μου. Ακόμα και να ήθελα να έχω μπορώ να το κάνω από το κινητό μου. Ως αναφορά δυνατότητες του τύπου ΜΡ3player μάλλον με αφήνουν αδιάφορο τώρα (αλλά και μέχρι να πεθάνω μάλλον) αφού μουσική θα ακούω σίγουρα από το ηχοσύστημα του οχήματος μου, που πιστεύω ότι λίιιιιιγο καλύτερα θα παίζει από οποιοδήποτε PPC/ PDA :roll: :wink:



monsoon said:
Δεν είναι σε καμία περίπτωση γρηγορότερο, παρά μόνο αν συγκριθεί με τα προηγούμενης γενιάς PDA, με επεξεργαστή στα 230 MHz (τώρα τρέχουν στα 600+).

Θα έλεγα μάλιστα ότι τα νέας γενιάς PPC (όπως το κορυφαίο FSC N560) είναι σαφώς γρηγορότερα.
Aν θέλω νόμιμα να έχω και χάρτες πόσο θα πληρώσω για ένα φρέσκο PPC/ PDA? Συσκευή + χάρτες? Μήπως ανεβήκαμε κατά πολύ στο κόστος???
Και βεβαίως να σας υπενθυμίσω ότι τα 600+ MHz εν είναι 600+ ΜΗz αν ταυτόχρονα με την πλοήγηση εκτελούνται και άλλες εργασίες στο μηχανάκι.......Οπότε κάπου χάνεται η μπάλα ανάμεσα στο πόσο θα πληρώσω/ γρήγορο/ δυνατότητες.


monsoon said:
H οθόνη του είναι μετριότατη (ανάλυσης QGA και όχι VGA όπως τα νέα PPC), με μέτρια ευκρίνεια. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για παρωχημένα προγράμματα όπως το Destinator, που δεν υποστηρίζουν VGA, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νεότερα (π.χ. iGO), απλά δεν υπάρχει επιστροφή. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να αλλαχθεί η πλατφόρμα στην περίπτωση του TIBO.
Σε ένα σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι το μέγεθος της οθόνης, η φωτεινότητά της και το πόσο άνετα μπορείς να διακρίνεις τις ενδείξεις της οθόνης εν κινήσει...Το TiBO τα καταφέρνει καλύτερα από όλα τα PDA γιατί έχει μεγάλη οθόνη (τουλάχιστον το S1000 έχει μεγαλύτερη από όλα τα PDA) και το κυριότερο έχει ματ επίστρωση και μπορεί ο χρήστης να δει στην οθόνη τα πάντα, ανεξάρτητα αν έχει πολύ ήλιο ή όχι στο περιβάλλον. Έχω δοκιμάσει αρκετές PDA και επειδή οι οθόνες τους γυαλίζουν (δεν είναι ματ) "χάνεις" την εικόνα και τις ενδείξεις. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ένα TiBO? Το όφελος λίγο μεγαλύτερης ευκρίνειας θα είναι χρήσιμο αν θέλει ο χρήστης να δει βίντεο ή φωτογραφίες στο αυτοκίνητο. Να με συμπαθάτε κύριε monsoon αλλά οδήγηση και ταινία δεν είναι συτό που λέμε ασφαλής μετακίνηση. Και σε τελική ανάλυση ταινία σε μια οθόνη 3" περίπου, και ήχο από 1 ηχειάκι? Χμμμμ.......προτιμώ τον προβολέα μου στο σπίτι!! :lol: :wink:

monsoon said:
Για την αλλαγή χάρτη χρειάζεται επιστροφή στην εταιρεία (με το PPC χρειάζεται απλά ένα download από το site της NGI).
Λάθος. Μπορείτε να κατεβάσετε τους χάρτες από το internet δηλώνοντας τον κωδικό σας. Άνετα.
Απλά η Elasyn δίνει την δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν έχουν υπολογιστή, ή δεν έχουν internet ή απλά δεν έχουν γρήγορο internet να φορτώσουν δωρεάν τους χάρτες με απλή αποστολή της κάρτας στα γραφεία. Και είναι λογικό. Δεν έχουν όλοι ADSL 1Mbps για να κατεβάσουν γρήγορα τους χάρτες (αναβάθμισης)


monsoon said:
Περιορισμός στη χρήση του προεγκατεστημένου προγράμματος (τα PPC έχουν ήδη περάσει την επόμενη έκδοση- Destinator 6).
Του οποιου η κύρια διαφορά (πέρα από ελαφρώς αναβαθμισμένους χάρτες) είναι να μπορεί να χρησιμοποιείται το μηχάνημα και για πλοήγηση πεζού! Εξακολουθώ να θέλω το GPS μου για το αυτοκίνητο.......



monsoon said:
Αδυναμία ταυτόχρονης συνύπαρξης περισσοτέρων προγραμμάτων πλοήγησης, παράγοντας σημαντικός για πλοήγηση στην Ευρώπη, όπου η λύση του Destinator είναι ανεπαρκής.
Στο TiBO έχω όλους τους χάρτες της Ευρώπης. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει εκεί γιατί φέτος το καλοκαίρι δεν ταξίδεψα στο εξωτερικό. Ταξίδεψα όμως Κρήτη και Θεσ/κη και Καρδίτσα και πήγα πολλές φορές Αθήνα. Και σε όλες τις περιοχές η χαρτογράφιση ήταν άψογη! Ακόμα και σε κάτι χωριά στη μέση του πουθενά (στην Κρήτη ή στην ενδοχώρα πίσω από την Λάρισα) το Destinator με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Και βεβαίως ΔΕΝ χάθηκα πουθενά. Αν λοιπόν το Destinator είναι άψογο για την Ελλάδα (καμία σχέση δηλ. με την έννοια "ανεπαρκής"), την χώρα δηλαδή που μπήκε στην χαρτογράφιση πολύ αργότερα από τις υπόλοιπες της Ευρώπης, δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί θα είναι ανεπαρκές στην Ευρώπη!! Αλήθεια το λέω....Εντύπωση μου κάνει......Έχετε χρησιμοποιήσει destinator στην Ευρώπη και δεν δούλεψε???


monsoon said:
Έλλειψη ευελιξίας στην επιλογή χαρτών. Στο PPC μπορείς ανά πάσα στιγμή να επιλέξεις από μία ευρύτατη γκάμα χαρτών, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαικών ή διεθνών, από διαφορετικές εταιρείες και για διαφορετικές πλατφόρμες. Mε λίγα λόγια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το PPC μας με την ίδια ευκολία, για πλοήγηση τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στους αχανείς Αμερικανικούς highways ή στα A-roads της Ισλανδίας..
Το iGO ΔΕΝ δουλεύει στην Ελλάδα. Άρα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω......Και αν όντως όπως λέτε θα συνεργαστούν με την NGI για την Ελλάδα σημαίνει ότι οι χάρτες της NGI είναι καλοί και θα βρω τους ίδιους και στο iGO. Μέχρι να συμβεί αυτό το destinator είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα για οδηγούς που κάνουν τουλάχιστον το 80% των χιλιομέτρων τους στην Ελλάδα.
Ααα.....όταν πάω στην Αμερική ΔΕΝ θα πάω με το δικό μου όχημα. Επομένως, στο όχημα που θα επιλέξω για ενοικίαση, θα απαιτήσω να έχει σύστημα πλοήγησης. Απλό δεν είναι?? Για την 1 άντε 2 φορές που θα πάω Αμερική?? :shock:


monsoon said:
Ογκώδης συσκευασία σε σχέση με τα υπέρκομψα PPC που γλυστρούν και εξαφανίζονται στη τσέπη.
Μα δεν μου χρειάζεται το PPC στα χέρια. Το TiBO για χρήση στο αυτοκίνητο το πήρα........ :? :D


monsoon said:
Τέλος, το PPC είναι ..PPC, με ότι επιπλέον μπορεί να συνεπάγεται αυτό (bluetooth, wi-fi, πρόσβαση στο internet κλπ.)
Έχω αναφερθεί σε αυτό πιο πάνω........




Και κάτι ακόμα για να ξεκαθαρίζω κάποια πράγματα.
ΔΕΝ πουλάω TiBO και δεν με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Elasyn στην Ελλάδα. Αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεων!! :D
Καλά τα λες Γιάννη και ενδιαφέρον το συγκριτικό. Ένα λάθος μόνο έκανες και έχει να κάνει με τις διαφορές 6 και PN. Τη λειτουργία πεζού την έχει και το PN. Οι διαφορές έγκεινται κυρίως στο διαφορετικό (όχι απαραίτητα καλύτερο) user interface, στη δυνατότητα άμεσης επιλογής συντομότερης/ταχύτερης διαδρομής και κυρίως στην μεγαλύτερη ταχύτητα του νέου προγράμματος (στον προσδιορισμό/επαναπροσδιορισμό διαδρομών).
Τα υπόλοιπα περί ορέξεως... Και μένα το Land Cruiser έχει GPS 7" που τρώει όλα τα λοιπά λάχανο. Λειτουργεί όμως μόνο από Ιταλία και πάνω. Τι να το κάνω λοιπόν; Πήρα PDAs (ναι, είναι πληθυντικός, καθότι τρελός) και δουλεύω με τα Destinators (PN & 6).
Εγώ όμως θα ρωτήσω το εξής: Το TiVO μπορείς να το αφαιρείς από το αυτοκίνητο, ώστε να μη γίνει στόχος κλεφτών; Πρόσεξε, μιλάω για εύκολη, γρήγορη και πρακτική αφαίρεση, όχι για ξεβιδώματα, αφαίρεση καλωδίων κλπ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.604
Μηνύματα
3.017.666
Members
38.469
Νεότερο μέλος
niktasoulas
Top