- Μηνύματα
- 13.106
- Reaction score
- 164
Το TiBo απ' όσο ξέρω παίρνει τα σημεία των μπλόκων κτλ...
Για κοίταξε και τα Mitac Mio P350 και P550 με πολύ καλά χαρακτηριστικά και τιμές από το διαδίκτυο στα 300- και 400- Ευρώ αντίστοιχα. Εγώ σήμερα παρήγγειλα το πρώτο κια καλώς εχόντων των πραγμάτων την Δευτέρα θα το έχω.unforgiven said:Υπάρχει καλό και γρήγορο PDA που να κοστίζει μαζί με το GPS 300€ ή να έχει ενσωματωμένο GPS;
Ξερεις δεν τα εχουν φτιαξει για το Δημητροπουλο που παει με 190χλμ... που να κλειδωσει ο δορυφορος;Γιάννης Δημητρόπουλος said:Απ' την άλλη τα PDA είναι πιο αργά στην διάρκεια της πλοήγησης με αποτέλεσμα να σου πει να στρίψεις όταν είσαι στη διασταύρωση οπότε θα χάσεις την γωνία.
Στο site πάντως της iGo δεν έχει την Ελλάδα. Πού διάβασες για συνεργασία με την NGI; Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση.monsoon said:Έχει, απλά δε συγκρίνεται με τον αντίστοιχο της NGI.
Επίκειται όμως συνεργασία των 2 εταιρειών και το σκηνικό θα αλλάξει άρδην..
Φυσικά, δεν υπάρχει καλύτερο για πλοήγηση στο εξωτερικό.
To 80% (τουλάχιστον) των ανθρώπων που θα πάρουν ένα φορητό σύστημα πλοήγησης το θέλουν όσο γίνεται πιο απλό.monsoon said:Το ΤΙΒΟ είναι..απλά συμπαθητικό, ειδικά για όσους θέλουν να αποφύγουν το μπελά των παραμετροποιήσεων και αναβαθμίσεων, που συνεπάγεται η λύση του PPC.
Μα για χρήση αυτοκινήτου μιλάμε. Τι είναι καλύτερο? Να έχουμε κάτι που είναι απλούστατο στην χρήση και λειτουργικό.monsoon said:Η απλότητά του το καθιστά λειτουργκό, αλλά όσο αφορά στις δυνατότητές του σε σχέση με ένα PPC, είναι σα να συγκρίνουμε μέρα με νύχτα.
Aν θέλω νόμιμα να έχω και χάρτες πόσο θα πληρώσω για ένα φρέσκο PPC/ PDA? Συσκευή + χάρτες? Μήπως ανεβήκαμε κατά πολύ στο κόστος???monsoon said:Δεν είναι σε καμία περίπτωση γρηγορότερο, παρά μόνο αν συγκριθεί με τα προηγούμενης γενιάς PDA, με επεξεργαστή στα 230 MHz (τώρα τρέχουν στα 600+).
Θα έλεγα μάλιστα ότι τα νέας γενιάς PPC (όπως το κορυφαίο FSC N560) είναι σαφώς γρηγορότερα.
Σε ένα σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι το μέγεθος της οθόνης, η φωτεινότητά της και το πόσο άνετα μπορείς να διακρίνεις τις ενδείξεις της οθόνης εν κινήσει...Το TiBO τα καταφέρνει καλύτερα από όλα τα PDA γιατί έχει μεγάλη οθόνη (τουλάχιστον το S1000 έχει μεγαλύτερη από όλα τα PDA) και το κυριότερο έχει ματ επίστρωση και μπορεί ο χρήστης να δει στην οθόνη τα πάντα, ανεξάρτητα αν έχει πολύ ήλιο ή όχι στο περιβάλλον. Έχω δοκιμάσει αρκετές PDA και επειδή οι οθόνες τους γυαλίζουν (δεν είναι ματ) "χάνεις" την εικόνα και τις ενδείξεις. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ένα TiBO? Το όφελος λίγο μεγαλύτερης ευκρίνειας θα είναι χρήσιμο αν θέλει ο χρήστης να δει βίντεο ή φωτογραφίες στο αυτοκίνητο. Να με συμπαθάτε κύριε monsoon αλλά οδήγηση και ταινία δεν είναι συτό που λέμε ασφαλής μετακίνηση. Και σε τελική ανάλυση ταινία σε μια οθόνη 3" περίπου, και ήχο από 1 ηχειάκι? Χμμμμ.......προτιμώ τον προβολέα μου στο σπίτι!!monsoon said:H οθόνη του είναι μετριότατη (ανάλυσης QGA και όχι VGA όπως τα νέα PPC), με μέτρια ευκρίνεια. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για παρωχημένα προγράμματα όπως το Destinator, που δεν υποστηρίζουν VGA, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νεότερα (π.χ. iGO), απλά δεν υπάρχει επιστροφή. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να αλλαχθεί η πλατφόρμα στην περίπτωση του TIBO.
Λάθος. Μπορείτε να κατεβάσετε τους χάρτες από το internet δηλώνοντας τον κωδικό σας. Άνετα.monsoon said:Για την αλλαγή χάρτη χρειάζεται επιστροφή στην εταιρεία (με το PPC χρειάζεται απλά ένα download από το site της NGI).
Του οποιου η κύρια διαφορά (πέρα από ελαφρώς αναβαθμισμένους χάρτες) είναι να μπορεί να χρησιμοποιείται το μηχάνημα και για πλοήγηση πεζού! Εξακολουθώ να θέλω το GPS μου για το αυτοκίνητο.......monsoon said:Περιορισμός στη χρήση του προεγκατεστημένου προγράμματος (τα PPC έχουν ήδη περάσει την επόμενη έκδοση- Destinator 6).
Στο TiBO έχω όλους τους χάρτες της Ευρώπης. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει εκεί γιατί φέτος το καλοκαίρι δεν ταξίδεψα στο εξωτερικό. Ταξίδεψα όμως Κρήτη και Θεσ/κη και Καρδίτσα και πήγα πολλές φορές Αθήνα. Και σε όλες τις περιοχές η χαρτογράφιση ήταν άψογη! Ακόμα και σε κάτι χωριά στη μέση του πουθενά (στην Κρήτη ή στην ενδοχώρα πίσω από την Λάρισα) το Destinator με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Και βεβαίως ΔΕΝ χάθηκα πουθενά. Αν λοιπόν το Destinator είναι άψογο για την Ελλάδα (καμία σχέση δηλ. με την έννοια "ανεπαρκής"), την χώρα δηλαδή που μπήκε στην χαρτογράφιση πολύ αργότερα από τις υπόλοιπες της Ευρώπης, δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί θα είναι ανεπαρκές στην Ευρώπη!! Αλήθεια το λέω....Εντύπωση μου κάνει......Έχετε χρησιμοποιήσει destinator στην Ευρώπη και δεν δούλεψε???monsoon said:Αδυναμία ταυτόχρονης συνύπαρξης περισσοτέρων προγραμμάτων πλοήγησης, παράγοντας σημαντικός για πλοήγηση στην Ευρώπη, όπου η λύση του Destinator είναι ανεπαρκής.
Το iGO ΔΕΝ δουλεύει στην Ελλάδα. Άρα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω......Και αν όντως όπως λέτε θα συνεργαστούν με την NGI για την Ελλάδα σημαίνει ότι οι χάρτες της NGI είναι καλοί και θα βρω τους ίδιους και στο iGO. Μέχρι να συμβεί αυτό το destinator είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα για οδηγούς που κάνουν τουλάχιστον το 80% των χιλιομέτρων τους στην Ελλάδα.monsoon said:Έλλειψη ευελιξίας στην επιλογή χαρτών. Στο PPC μπορείς ανά πάσα στιγμή να επιλέξεις από μία ευρύτατη γκάμα χαρτών, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαικών ή διεθνών, από διαφορετικές εταιρείες και για διαφορετικές πλατφόρμες. Mε λίγα λόγια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το PPC μας με την ίδια ευκολία, για πλοήγηση τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στους αχανείς Αμερικανικούς highways ή στα A-roads της Ισλανδίας..
Μα δεν μου χρειάζεται το PPC στα χέρια. Το TiBO για χρήση στο αυτοκίνητο το πήρα........ :?monsoon said:Ογκώδης συσκευασία σε σχέση με τα υπέρκομψα PPC που γλυστρούν και εξαφανίζονται στη τσέπη.
Έχω αναφερθεί σε αυτό πιο πάνω........monsoon said:Τέλος, το PPC είναι ..PPC, με ότι επιπλέον μπορεί να συνεπάγεται αυτό (bluetooth, wi-fi, πρόσβαση στο internet κλπ.)
Καλά τα λες Γιάννη και ενδιαφέρον το συγκριτικό. Ένα λάθος μόνο έκανες και έχει να κάνει με τις διαφορές 6 και PN. Τη λειτουργία πεζού την έχει και το PN. Οι διαφορές έγκεινται κυρίως στο διαφορετικό (όχι απαραίτητα καλύτερο) user interface, στη δυνατότητα άμεσης επιλογής συντομότερης/ταχύτερης διαδρομής και κυρίως στην μεγαλύτερη ταχύτητα του νέου προγράμματος (στον προσδιορισμό/επαναπροσδιορισμό διαδρομών).Γιάννης Δημητρόπουλος said:To 80% (τουλάχιστον) των ανθρώπων που θα πάρουν ένα φορητό σύστημα πλοήγησης το θέλουν όσο γίνεται πιο απλό.monsoon said:Το ΤΙΒΟ είναι..απλά συμπαθητικό, ειδικά για όσους θέλουν να αποφύγουν το μπελά των παραμετροποιήσεων και αναβαθμίσεων, που συνεπάγεται η λύση του PPC.
Φράσεις όπως παραμετροποίηση, ξεκλείδωμα χαρτών, format τους τρομάζουν όπως θα τρόμαζαν κι εμένα φράσεις του τύπου "Γιάννη σήμερα ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξεις εσύ το παστίτσιο". Ναι θέλω να φάω (και ενδεχομένως να ταϊσω τους φίλους μου) αλλά δεν μπορώ ή απλά δεν έχω την όρεξη να το κάνω. Εσείς moonsoon μπορεί να παίζετε στα δάκτυλα όλες αυτές τις ενέργειες. Το συντριπτικό ποσοστό χρηστών όμως, όχι.
Μα για χρήση αυτοκινήτου μιλάμε. Τι είναι καλύτερο? Να έχουμε κάτι που είναι απλούστατο στην χρήση και λειτουργικό.monsoon said:Η απλότητά του το καθιστά λειτουργκό, αλλά όσο αφορά στις δυνατότητές του σε σχέση με ένα PPC, είναι σα να συγκρίνουμε μέρα με νύχτα.
Και αλήθεια πιστεύετε ότι το μηχάνημα θα το χρησιμοποιήσω για κάτι άλλο εκτός από πλοήγηση?
Σήμερα (και για τα επόμενα 3-4 χρόνια τουλάχιστον) ΔΕΝ θα χρειαστώ WiFi & Internet στο GPS του αυτοκινήτου μου. Ακόμα και να ήθελα να έχω μπορώ να το κάνω από το κινητό μου. Ως αναφορά δυνατότητες του τύπου ΜΡ3player μάλλον με αφήνουν αδιάφορο τώρα (αλλά και μέχρι να πεθάνω μάλλον) αφού μουσική θα ακούω σίγουρα από το ηχοσύστημα του οχήματος μου, που πιστεύω ότι λίιιιιιγο καλύτερα θα παίζει από οποιοδήποτε PPC/ PDA :roll:
Aν θέλω νόμιμα να έχω και χάρτες πόσο θα πληρώσω για ένα φρέσκο PPC/ PDA? Συσκευή + χάρτες? Μήπως ανεβήκαμε κατά πολύ στο κόστος???monsoon said:Δεν είναι σε καμία περίπτωση γρηγορότερο, παρά μόνο αν συγκριθεί με τα προηγούμενης γενιάς PDA, με επεξεργαστή στα 230 MHz (τώρα τρέχουν στα 600+).
Θα έλεγα μάλιστα ότι τα νέας γενιάς PPC (όπως το κορυφαίο FSC N560) είναι σαφώς γρηγορότερα.
Και βεβαίως να σας υπενθυμίσω ότι τα 600+ MHz εν είναι 600+ ΜΗz αν ταυτόχρονα με την πλοήγηση εκτελούνται και άλλες εργασίες στο μηχανάκι.......Οπότε κάπου χάνεται η μπάλα ανάμεσα στο πόσο θα πληρώσω/ γρήγορο/ δυνατότητες.
Σε ένα σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι το μέγεθος της οθόνης, η φωτεινότητά της και το πόσο άνετα μπορείς να διακρίνεις τις ενδείξεις της οθόνης εν κινήσει...Το TiBO τα καταφέρνει καλύτερα από όλα τα PDA γιατί έχει μεγάλη οθόνη (τουλάχιστον το S1000 έχει μεγαλύτερη από όλα τα PDA) και το κυριότερο έχει ματ επίστρωση και μπορεί ο χρήστης να δει στην οθόνη τα πάντα, ανεξάρτητα αν έχει πολύ ήλιο ή όχι στο περιβάλλον. Έχω δοκιμάσει αρκετές PDA και επειδή οι οθόνες τους γυαλίζουν (δεν είναι ματ) "χάνεις" την εικόνα και τις ενδείξεις. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ένα TiBO? Το όφελος λίγο μεγαλύτερης ευκρίνειας θα είναι χρήσιμο αν θέλει ο χρήστης να δει βίντεο ή φωτογραφίες στο αυτοκίνητο. Να με συμπαθάτε κύριε monsoon αλλά οδήγηση και ταινία δεν είναι συτό που λέμε ασφαλής μετακίνηση. Και σε τελική ανάλυση ταινία σε μια οθόνη 3" περίπου, και ήχο από 1 ηχειάκι? Χμμμμ.......προτιμώ τον προβολέα μου στο σπίτι!!monsoon said:H οθόνη του είναι μετριότατη (ανάλυσης QGA και όχι VGA όπως τα νέα PPC), με μέτρια ευκρίνεια. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για παρωχημένα προγράμματα όπως το Destinator, που δεν υποστηρίζουν VGA, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νεότερα (π.χ. iGO), απλά δεν υπάρχει επιστροφή. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να αλλαχθεί η πλατφόρμα στην περίπτωση του TIBO.![]()
Λάθος. Μπορείτε να κατεβάσετε τους χάρτες από το internet δηλώνοντας τον κωδικό σας. Άνετα.monsoon said:Για την αλλαγή χάρτη χρειάζεται επιστροφή στην εταιρεία (με το PPC χρειάζεται απλά ένα download από το site της NGI).
Απλά η Elasyn δίνει την δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν έχουν υπολογιστή, ή δεν έχουν internet ή απλά δεν έχουν γρήγορο internet να φορτώσουν δωρεάν τους χάρτες με απλή αποστολή της κάρτας στα γραφεία. Και είναι λογικό. Δεν έχουν όλοι ADSL 1Mbps για να κατεβάσουν γρήγορα τους χάρτες (αναβάθμισης)
Του οποιου η κύρια διαφορά (πέρα από ελαφρώς αναβαθμισμένους χάρτες) είναι να μπορεί να χρησιμοποιείται το μηχάνημα και για πλοήγηση πεζού! Εξακολουθώ να θέλω το GPS μου για το αυτοκίνητο.......monsoon said:Περιορισμός στη χρήση του προεγκατεστημένου προγράμματος (τα PPC έχουν ήδη περάσει την επόμενη έκδοση- Destinator 6).
Στο TiBO έχω όλους τους χάρτες της Ευρώπης. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει εκεί γιατί φέτος το καλοκαίρι δεν ταξίδεψα στο εξωτερικό. Ταξίδεψα όμως Κρήτη και Θεσ/κη και Καρδίτσα και πήγα πολλές φορές Αθήνα. Και σε όλες τις περιοχές η χαρτογράφιση ήταν άψογη! Ακόμα και σε κάτι χωριά στη μέση του πουθενά (στην Κρήτη ή στην ενδοχώρα πίσω από την Λάρισα) το Destinator με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Και βεβαίως ΔΕΝ χάθηκα πουθενά. Αν λοιπόν το Destinator είναι άψογο για την Ελλάδα (καμία σχέση δηλ. με την έννοια "ανεπαρκής"), την χώρα δηλαδή που μπήκε στην χαρτογράφιση πολύ αργότερα από τις υπόλοιπες της Ευρώπης, δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί θα είναι ανεπαρκές στην Ευρώπη!! Αλήθεια το λέω....Εντύπωση μου κάνει......Έχετε χρησιμοποιήσει destinator στην Ευρώπη και δεν δούλεψε???monsoon said:Αδυναμία ταυτόχρονης συνύπαρξης περισσοτέρων προγραμμάτων πλοήγησης, παράγοντας σημαντικός για πλοήγηση στην Ευρώπη, όπου η λύση του Destinator είναι ανεπαρκής.
Το iGO ΔΕΝ δουλεύει στην Ελλάδα. Άρα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω......Και αν όντως όπως λέτε θα συνεργαστούν με την NGI για την Ελλάδα σημαίνει ότι οι χάρτες της NGI είναι καλοί και θα βρω τους ίδιους και στο iGO. Μέχρι να συμβεί αυτό το destinator είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα για οδηγούς που κάνουν τουλάχιστον το 80% των χιλιομέτρων τους στην Ελλάδα.monsoon said:Έλλειψη ευελιξίας στην επιλογή χαρτών. Στο PPC μπορείς ανά πάσα στιγμή να επιλέξεις από μία ευρύτατη γκάμα χαρτών, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαικών ή διεθνών, από διαφορετικές εταιρείες και για διαφορετικές πλατφόρμες. Mε λίγα λόγια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το PPC μας με την ίδια ευκολία, για πλοήγηση τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στους αχανείς Αμερικανικούς highways ή στα A-roads της Ισλανδίας..
Ααα.....όταν πάω στην Αμερική ΔΕΝ θα πάω με το δικό μου όχημα. Επομένως, στο όχημα που θα επιλέξω για ενοικίαση, θα απαιτήσω να έχει σύστημα πλοήγησης. Απλό δεν είναι?? Για την 1 άντε 2 φορές που θα πάω Αμερική?? :shock:
Μα δεν μου χρειάζεται το PPC στα χέρια. Το TiBO για χρήση στο αυτοκίνητο το πήρα........ :?monsoon said:Ογκώδης συσκευασία σε σχέση με τα υπέρκομψα PPC που γλυστρούν και εξαφανίζονται στη τσέπη.
Έχω αναφερθεί σε αυτό πιο πάνω........monsoon said:Τέλος, το PPC είναι ..PPC, με ότι επιπλέον μπορεί να συνεπάγεται αυτό (bluetooth, wi-fi, πρόσβαση στο internet κλπ.)
Και κάτι ακόμα για να ξεκαθαρίζω κάποια πράγματα.
ΔΕΝ πουλάω TiBO και δεν με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Elasyn στην Ελλάδα. Αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεων!!![]()