GRAN TURISMO 5,official thread. Release Date USA & EU:24/11/10

Μηνύματα
14.056
Reaction score
11.755
Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Δεν τα πήγα και άσχημα!

Έκανα χρόνο 1:50.366 και βγήκα νο 75 στην κατάταξη, 4ος Έλληνας (Petros_Greece) με το εργοστασιακό.

Καλά από το AVSite δεν παίζει κανένας άλλος να μας πει εντυπώσεις;

Το αυτοκίνητο είναι δύσκολο, δεν πάει γρήγορα με το καλημέρα, θέλει εξοικείωση και προσοχή στην έξοδο της στροφής για να μην υπερστρέψει.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Τότε θα θυμάμαι λαάθος τον χρόνο μου! Θα κοιταξω κ σου λέω απόψε ή αύριο!

Πετράν, λάθος είχα κάνει τελικά!
1'54.490 είχα κάνει.
Ελπίζω να προλάβω να παίξω λίγο απόψε.

Κάνε μου μια χάρη βρε Πετράν: κάνε μερικούς γύρους με το dualshock να δούμε πόση διαφορά προκύπτει.
Αν ο χρόνος σου ανέβει 4-5" με βλέπω για τιμονιέρα.
4-5" σε γύρο πίστας του 1'50" είναι......αιώνας! :108:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Ολοκλήρωσα 10 γύρους με το "μαμά".
Κατέβασα 1'+ κάτω, στο 1'53"472.
Έχω σταθερό γυρολόγιο στο 1.53 ψηλά με 1.54 χαμηλά αλλά ξέρω που θέλω βελτίωση.
Χάνω πολύ χρόνο στο σφιχτό εσάκι, πριν τις τελευταίες γρήγορες καμπές.
Εκεί λόγω dualshock, αναγκάζομαι σε τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά κ το antispin με αφήνει από γκάζι εντελώς.
Πρέπει να ψιλοισιώσει το τιμόνι αλλιώς δεν δίνει γκάζι, αλλά τότε χάνει τις γραμμές.

Το αυτοκίνητο είναι απίστευτα υπερστροφικό, ακόμα και στις τελευταίες καμπές των 200. Ωραίο turn in, καλά φρένα. Ευαίσθητο στη μεταφορά βάρους.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Μετά από άλλους 12 γύρους, και αλλαγή σε αναλογικό κ όχι σταυρό για τιμόνι, κατέβασα τον γύρο στο 1'52"707 και υπολογίζω να πέσω άλλο μισό δευτερόλεπτο (αν μ´αφήσει η μικρή μου να παίξω).
Με τον αναλογικό βρήκα καλύτερη αίσθηση κ πιο γλυκές διορθώσεις. Πέτρο thanks που επέμεινες.
 

Μηνύματα
14.056
Reaction score
11.755
Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Εγώ έκανα 4 γύρους το μεσημέρι αλλά δεν πήγα καλά, μετά ήρθε παρέα του αδερφού μου και το ρίξαμε στο Tekken 6. Αύριο ίσως προλάβω να ασχοληθώ.
 

Μηνύματα
14.056
Reaction score
11.755
Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Το ήπια τούτο το πικρό ποτήρι :105: μια και είχα χρόνια να παίξω με αναλογικούς μοχλούς.

Ο χρόνος: 1:51.994 με τάσεις να κερδίσω άλλα 300 χιλιοστά στο πρώτο κομμάτι. Είσαι τυχερός, γιατί έχεις και traction control, με το τιμόνι δεν έχω.

Επίσης μπορώ να μπαίνω με τρίτη εκεί που χωρίς traction control έμπαινα με 2α.

Τι νόημα έβγαλες από αυτόν το χρόνο;
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Πω,πω γύρω στο 1.55-1.57:120:
Μιλάμε για πολύ κουλομαρία..
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Το ήπια τούτο το πικρό ποτήρι μια και είχα χρόνια να παίξω με αναλογικούς μοχλούς.
Καλά να πάθεις. :136:
Για να δεις την γλύκα :116:




Ο χρόνος: 1:51.994 με τάσεις να κερδίσω άλλα 300 χιλιοστά στο πρώτο κομμάτι. Είσαι τυχερός, γιατί έχεις και traction control, με το τιμόνι δεν έχω.
Ωραιότατος χρόνος.
Εκεί στοχεύω να κατέβω τις επόμενες μέρες, αν ασχοληθώ με το GT. Το 1'52'' είναι μέσα στις δυνατότητές μου, θέλω να βελτιώσω την Κ3 και το σφικτό εσάκι. Αυτές οι δύο μου τρώνε 1+ δευτερόλεπτο......




Επίσης μπορώ να μπαίνω με τρίτη εκεί που χωρίς traction control έμπαινα με 2α.
Γιατί έτσι? Με την τιμονιέρα δεν μπορούσες να περάσεις σε 3η?
Έχω δει πάντως, πως σε αρκετά κομμάτια, μισογεμάτη 3η είναι γρηγορότερη από σχεδόν σπασμένη 2α.....
Αν κατάλαβα καλά, με την τιμονιέρα σου απενεργοποιεί το traction Control?
Αν είναι έτσι, είναι απαραίτητη η διαδικασία του «μία σχέση πάνω, μισογεμάτη» για βελτίωση χρόνων με τιμονιέρα.


Τι νόημα έβγαλες από αυτόν το χρόνο;
Εσύ ξέρεις καλύτερα το συμπέρασμα.
Τι είδες?
Οι άλλοι στο net, τι χρόνο κάνουν με dualshock?
Έτσι, για να ξέρουμε που στοχεύουμε.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Πω,πω γύρω στο 1.55-1.57:120:
Μιλάμε για πολύ κουλομαρία..
Γιώργο, πως παίζεις?
Τιμονιέρα ή dualshock?

Tip: Αν χρησιμοποιείς την βοήθεια της «ιδανικής γραμμής», μετά την ευθεία του brick wall, να φρενάρεις πιο βαθιά από όσο δείχνει το κόκκινο της ιδανικής γραμμής. Από εκεί και μόνο, κατεβάζεις 0.5'' τον χρόνο. :126:
Και δοκίμασε σε αρκετές περιπτώσεις να είσαι μία σχέση πάνω. :126:
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.747
Reaction score
97.515
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Δυστυχώς, έχω παίξει ελάχιστα και δεν πρόσεξα τους χρόνους.
Πάντως είναι αρκετά διαφορετική η αίσθηση σε σχέση με το Prologue (προς το δύσκολο).
Ο λόγος που αποφεύγω να ασχοληθώ πιο ζεστά είναι η ...ανταγωνιστικότητά μου. :107:
Δεν θέλω να αναγκαστώ να αγοράσω τιμονιέρα, γιατί μετά θα κολλήσω για να κάνω top χρόνους. Προσπαθώ αρκετά χρόνια την αποτοξίνωση από τα παιχνίδια και τα πηγαίνω πολύ καλά. Δε θα με φέρει τούμπα το βρωμo-GT! :142:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Δυστυχώς, έχω παίξει ελάχιστα και δεν πρόσεξα τους χρόνους.
Έεεελλααα τώρα......
Απ' όσο σε ξέρω, το ματάκι έχει πέσει στους χρόνους, αλλά δεν θέλεις να το βάλεις με το μέσα μυαλό για να μην χάσεις όλες τις διακοπές στο PS3 :116:


Πάντως είναι αρκετά διαφορετική η αίσθηση σε σχέση με το Prologue (προς το δύσκολο).
Το demo έχει και καλύτερα γραφικά και βελτιωμένη μηχανή simulation. Έχεις καλύτερη αίσθηση, το τιμόνι είναι πιο φλύαρο και γενικά η συμπεριφορά είναι πιο «αληθινή».
Μου αρέσει.
Και με έχει ήδη βάλει στην πρίζα για το επόμενο καλοκαίρι που θα λιώσει το PS3 και ο προβολέας :137:


Ο λόγος που αποφεύγω να ασχοληθώ πιο ζεστά είναι η ...ανταγωνιστικότητά μου.
Δεν θέλω να αναγκαστώ να αγοράσω τιμονιέρα, γιατί μετά θα κολλήσω για να κάνω top χρόνους. Προσπαθώ αρκετά χρόνια την αποτοξίνωση από τα παιχνίδια και τα πηγαίνω πολύ καλά.
Είδες? Στα 'λεγα :136:




Δε θα με φέρει τούμπα το βρωμo-GT!
Θα σε φέρει...Θα σε φέρει.....Εμένα σχεδόν με έχει φέρει, αλλά ευτυχώς παίζει μια καλή λύση και μάλιστα τσάμπα.
Αλλά είναι δεδομένο πως κάποια στιγμή θα τα ακουμπήσω τα €-πουλα :142:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.747
Reaction score
97.515
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Έπαιξα μερικούς γύρους με το νορμάλ και οι χρόνοι μου ήταν γύρω στο 1' 55". Τα αναλογικά χειριστήρια βολεύουν πιο πολύ (λόγω πιο πολλών ενδιάμεσων θέσεων), αλλά δεν τα μπορώ καθόλου.
Το πρόβλημα είναι, όπως είπε κι ο Γιάννης, πως σε πολλά σημεία πρέπει να πατάς μισό γκάζι και με το κουμπί είναι πολύ δύσκολο.
Μέχρι να πάρεις το κολάι, είναι καλύτερα να πηγαίνεις με ροπή παρά με πολλές στροφές, για αποφυγή τετακέ.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Έπαιξα μερικούς γύρους με το νορμάλ και οι χρόνοι μου ήταν γύρω στο 1' 55".
Στα 'λεγα :116:





Τα αναλογικά χειριστήρια βολεύουν πιο πολύ (λόγω πιο πολλών ενδιάμεσων θέσεων), αλλά δεν τα μπορώ καθόλου.
Βασικά, άλλαξα σε αναλογικά μόνο στο θέμα διεύθυνσης (τιμόνι) και όχι στο γκάζι φρένο. Δυστυχώς στο γκάζι-φρένο εξακολουθώ να παίζω με Χ & []. Δεν την παλεύω με τον δεξί αναλογικό.
Απλά έχω συνηθίσει να βρίσκω διαβαθμίσεις στο κουμπί και το κυριότερο: εφαρμόζω ό,τι και ο Μιχαλάκης (ο Σουμαχεράκος, ντεεεε). Κάνω πάρα πολλά «πάτα-άσε» στην διάρκεια των στροφών και βγάζω μια μέση τιμή που αντιστοιχεί σε αυτό που χρειάζεται.
Ναι, μια τιμονιέρα είναι καλύτερη.
Και προσπαθώ να το αποφύγω γιατί πέρα από τα 250€ της G25 θα πρέπει να φτιάξω και βάση και κάθε φορά να κάνω ανακατοσούρα στο σαλόνι για να παίξω.




Το πρόβλημα είναι, όπως είπε κι ο Γιάννης, πως σε πολλά σημεία πρέπει να πατάς μισό γκάζι και με το κουμπί είναι πολύ δύσκολο.
Μέχρι να πάρεις το κολάι, είναι καλύτερα να πηγαίνεις με ροπή παρά με πολλές στροφές, για αποφυγή τετακέ.
Είναι πολύ υπερστροφικό το 370Z.
Τόσο πολύ που στους πρώτους γύρους είχα πάθει μια πλάκα.....
Ακόμα και στις 2 γρήγορες παρατεταμένες πριν την ευθεία τερματισμού (brick wall) έκανα διορθώσεις για να μην γυρίσει!!!
Εντυπωσιακό και δεν φαντάζομαι στην πραγματικότητα τι χέρια θα θέλει το συγκεκριμένο στους Ελληνικούς δρόμους.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Technical Analysis of the Gran Turismo 5 Demo

December 19th, 2009



Now that pretty much everyone has weighed in on the Gran Turismo 5 Time Trial Demo, it’s time to let the guys at Digital Foundry take a closer look at exactly what is going on under the hood. You might remember their video performance analysis of Prologue, which shed some light on how different output settings and environmental conditions affected the frame rate. They’ve ran the same tests again, and their results are not too surprising. If you thought the demo looked a lot like Prologue, your eyes weren’t deceiving you. Indeed, their test results showed nearly identical performance, with the presence of the ghost car proving to be the greatest detriment toframe rate. I’ll leave the technical details up to them, but you can watch their cool graph of dropped frames in the video above. Meanwhile, the debate over just how “much” this demo will represent the final version of the game rages on…




 

Μηνύματα
14.056
Reaction score
11.755
Re: Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5, official thread

Εσύ ξέρεις καλύτερα το συμπέρασμα.
Τι είδες?
Οι άλλοι στο net, τι χρόνο κάνουν με dualshock?
Έτσι, για να ξέρουμε που στοχεύουμε.
Είδα ότι άμα σου έχει γίνει η κ@λ@τρυπίδ@ ναααααά (μετά συγχωρήσεως) να το πας το ανισόρροπο με τιμονιέρα και αναγκαστικά χωρίς traction control, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με τους μοχλούς σου φαίνεται εύκολη υπόθεση. Δεν έχω προλάβει να δω τι παίζει στο net. Πάλι τώρα έχουμε κόσμο και παίζουν Tekken 6, που να ασχοληθώ εγώ με το GT5...

Γιατί έτσι? Με την τιμονιέρα δεν μπορούσες να περάσεις σε 3η?
Έχω δει πάντως, πως σε αρκετά κομμάτια, μισογεμάτη 3η είναι γρηγορότερη από σχεδόν σπασμένη 2α.....
Ναι είναι η μισογεμάτη 3η πιο γρήγορη, ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ traction control. Με το τιμόνι, αναγκαστικά ΔΕΝ έχεις, οπότε επιλέγεις 2α και καλύτερο έλεγχο με το γκάζι. Επίσης όταν έχω 3η, μάλλον είναι στις στροφές μέγιστης ροπής το 370 και ξεκολλάει για πλάκα τα λάστιχα.

Αν κατάλαβα καλά, με την τιμονιέρα σου απενεργοποιεί το traction Control?
Ναι.

Αν είναι έτσι, είναι απαραίτητη η διαδικασία του «μία σχέση πάνω, μισογεμάτη» για βελτίωση χρόνων με τιμονιέρα.
Όχι.

Πάρε μια τέτοια


με τέτοια τιμή:
http://www.multirama.gr/products/product?pid=0359921&catid=070301

και με 90 ευρώ καθάρισες (πίστεψέ με, έστω κι αν σου φαίνεται φτηνή).
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

“Celebrity” Laps From the GT5 Demo

December 21st, 2009



Before the Gran Turismo 5 Time Trial Demo was released to the public, it was open to a few members of the press and special VIPs involved with the GT series. While their hot laps and replays were taken offline when the leader boards were reset, they live on thanks to more videos via TaxiGamer. Below you’ll find clips of Kazunori Yamauchi and the first GT Academy winner, Lucas Ordonez. Six-time WRC champion Sebastian Loeb was also spotted in the rankings, though I can’t find any video footage of his lap at the moment. If you have it, please share the link below!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.437
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top