- Μηνύματα
- 12.853
- Reaction score
- 10.071
Εκεί αναφερόμουν.Μρε και στσι πυκνωτες μου φαινεται εχει πεσει αυτοκολλητο ...
Εκεί αναφερόμουν.Μρε και στσι πυκνωτες μου φαινεται εχει πεσει αυτοκολλητο ...
Θα έχει συμφέροντα!ειτε τα δυσφημει επιτηδες.
Πότε ?Αυτο δειχνει η προσωπικη μου εμπειρια ακροασης.
Σε καποιον που ειναι της φιλοσοφιας οτι τριζει του το λες προκαταβολικα για ευνοητους λογους.ΔΕΝ τριζουν καθολου!
Κι οποιος επιμενει οτι "τριζουν", ακομη και σε μεγαλη ενταση, δυο τινα συμβαινουν: ειτε δεν τα ακουσε ποτε κι απλως ακολουθει ανυποστατους ισχυρισμους που βασιζονται σε "φουσκωματα" διαγραμματων, ειτε τα δυσφημει επιτηδες. Αυτο δειχνει η προσωπικη μου εμπειρια ακροασης.
Αυτή, αγαπητέ Γκουρού, είναι μνιά πιθανή ερμηνεία. Είναι, όμως, η σωστή; Προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου.Κι έρχεται καλώς ή κακώς η περίσταση να εξηγήσει ο υποφαινόμενος την ΄΄ακαταλαβίστικη΄΄ φράση κάποιου...άλλου.
Προφανώς εννοεί ότι δεν κάνουν για ανέμελες οικιακές ακροάσεις ,αλλά θα ήταν ιδανικά για χώρους επισκόπησης και μίξης.
Είναι φως φανάρι πως εννοεί ότι, κατά τη γνώμη του, τα παλιά ΑΤΣ δεν είναι κατάλληλα για την αναπαραγωγή μουσικών ιδιωμάτων τα οποία τυγχάνουν ευρείας λαϊκής αποδοχής και δημοφιλίας.Δεν ξερω για τα καινουργια....για τα παλια atc θα σου πω οτι για μενα δεν κανουν για μουσικη.
Προχθες, στο αλλο θεμα με την παραινεση του Μπουτία για σχετικο "πειραμα"- το εγραψα εξ αλλου.Θα έχει συμφέροντα!
Πότε ?
Τώρα ή πριν 30 χρόνια?
Απο τη μερια μου δεν υπαρχει "ευνοητος" λογος - τριζουν δεν τριζουν. Απο τη μερια αυτων που τους ...τριζουν δεν ξερω.Σε καποιον που ειναι της φιλοσοφιας οτι τριζει του το λες προκαταβολικα για ευνοητους λογους.
εαν καποιος απαντουσε με τον ιδιο τροπο που απαντανε τοση ωρα θα ελεγε χρειαζονται ωρλ.....Βανω το αλυσοπριονο - αμα ειναι και καλο το ξυλο βανω και τσι πασετες ...
Ετανα τα λες απο το πληχτρολογιο - αμα εισαι μπροστα σε (στο) κοριτσι μη ντα λες ... δα παθει κανα διαστρεμα το λαρυγγι σου ...
ετσα, ν' αρχινηξετε ολοι τα αρχαια ... δα συνεννοηθουμε θελει σιγουρα ...
παντως μρε κοπέλια, σε μεγαλα κεφια ειναι το φορουμ τελευταια ε ? μπραβο μπραβο !!!
Μισο λεπτο να κλεισω τη μπαλκονοπορτα γιατι μου φευγουνε οι δυο πρωτες οχταβες οξω ...εαν καποιος απαντουσε με τον ιδιο τροπο που απαντανε τοση ωρα θα ελεγε χρειαζονται ωρλ.....
Ξανασκέψου το..Για το μονο πραγμα που ειμαι βεβαιη ειναι για την υπερποντια ηλιθιοτητα των χαιενταδων. Παντως στα 500, εγω θα τα αγοραζα τα κασονακια...
Η έτσι κι αλλιώς αμφισβητήσιμη δήθεν αξία της προσωπικής σου εμπειρίας ακρόασης είναι αντιστροφως ανάλογη του βαθμού τριγμού του τοιχώματος των ηχείων σου και του μεγέθους πανοράματος του τριγώνου ακρόασής σου.ΔΕΝ τριζουν καθολου!
Κι οποιος επιμενει οτι "τριζουν", ακομη και σε μεγαλη ενταση, δυο τινα συμβαινουν: ειτε δεν τα ακουσε ποτε κι απλως ακολουθει ανυποστατους ισχυρισμους που βασιζονται σε "φουσκωματα" διαγραμματων, ειτε τα δυσφημει επιτηδες. Αυτο δειχνει η προσωπικη μου εμπειρια ακροασης.
Είχε (και συνεχίζει να έχει) δίκιο ο υποφαινόμενος για την αξία της άποψης.Συνεπώς, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι
Άσε ανοιχτά να φύγουν τουλάχιστον οι κούφιες, είναι ύπουλες..Μισο λεπτο να κλεισω τη μπαλκονοπορτα γιατι μου φευγουνε
Δεν πειραζει αγαπητε, οι αποψεις σου εχουν την σοβαροτητα του γραπτου σου λογου ετσι κι αλλιως...Ξανασκέψου το..
Θες κι ενισχυτικά, ενώ με τα ίδια λεφτά παίρνεις διενισχυόμενα ομοαξονικά με 8" και σαμπ.
Μη πετάς τα λεφτά σου σε κομοδίνα...
Η έτσι κι αλλιώς αμφισβητήσιμη δήθεν αξία της προσωπικής σου εμπειρίας ακρόασης είναι αντιστροφως ανάλογη του βαθμού τριγμού του τοιχώματος των ηχείων σου και του μεγέθους πανοράματος του τριγώνου ακρόασής σου.
Είχε (και συνεχίζει να έχει) δίκιο ο υποφαινόμενος για την αξία της άποψης.
Άσε ανοιχτά να φύγουν τουλάχιστον οι κούφιες, είναι ύπουλες..
Εμενα μου λεςΆσε ανοιχτά να φύγουν τουλάχιστον οι κούφιες, είναι ύπουλες..
Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν γνωρίζεις τις "απόψεις" μου, ενώ εγώ (δυστυχώς) γνωρίζω τις δικές σου.Δεν πειραζει αγαπητε, οι αποψεις σου εχουν την σοβαροτητα του γραπτου σου λογου ετσι κι αλλιως...
Ξερω αυτες που καταθετεις εδω - δεν ισχυουν; Νομιζεις οτι εισαι ο μονος "ορθοτομών" (εβαλα τονο, το προσεξες;) εδω μεσα, ωστοσο υπαρχει καποιος που αρνειται την επιστημη; Το να εκφραζεις προσωπικη εμπειρια επι ψευδοεπιστημονικων "τριξιματων" , ειναι αρνηση και ασχετοσυνη ή προσπαθεια αποδειξης ενος λαθους;Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν γνωρίζεις τις "απόψεις" μου, ενώ εγώ (δυστυχώς) γνωρίζω τις δικές σου.
Βέβαια εσύ δεν δέχεσαι ούτε τις βασικές αρχές, ούτε τις εμπεριστατωμενες θέσεις του τουλ, τι να συζητήσουμε άλλο, δε ξέρω, μόνο χαβαλέ.
Σε κορίτσια δεν τα λέω ρε..Ετανα τα λες απο το πληχτρολογιο - αμα εισαι μπροστα σε (στο) κοριτσι μη ντα λες ... δα παθει κανα διαστρεμα το λαρυγγι σου ...
Πλην όμως τα επίμονα γραπτά του παρακίνησαν κάποιους να συμπληρώσουν τα setup τους με sub και ισοστάθμιση...Έστω και αν αμφισβητείς τη σοβαρότητα του λόγου,η σοβαρότητα του σκοπού και του αποτελέσματος...μετράει.Δεν πειραζει αγαπητε, οι αποψεις σου εχουν την σοβαροτητα του γραπτου σου λογου ετσι κι αλλιως...
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα έχει γράψει ο Δρ.Τουλ αναλυτικά για το Yamaha. Οι μηχανικοί της Yamaha έφτιαξαν ένα ηχείο που ενώ μέτραγε χειρότερα σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά (απόκριση συχνότητας), ακουγόταν τελικά καλύτερα (λόγω καλύτερης απόκρισης ηχητικής στάθμης) σε πραγματικό χώρο (με τις συνηθισμένες αντανακλάσεις). Έτσι, ακουγόταν πιο "οικεία" σε σχέση με αυτό που θα άκουγε ο μέσος μουσικόφιλος στο πραγματικό του σπίτι του. Όχι στην σπηλιά του Μπάτμαν Και μάλιστα, ενώ ήταν μικρό σε μέγεθος, ακουγόταν καλύτερα σε μεγαλύτερη απόσταση απ ότι θα αναμενόταν αρκεί να είχε την κάποια υποβοήθηση από "τοιχωματικό όριο"Κι έρχεται καλώς ή κακώς η περίσταση να εξηγήσει ο υποφαινόμενος την ΄΄ακαταλαβίστικη΄΄ φράση κάποιου...άλλου.
Προφανώς εννοεί ότι δεν κάνουν για ανέμελες οικιακές ακροάσεις ,αλλά θα ήταν ιδανικά για χώρους επισκόπησης και μίξης.
Όχι mastering,λόγω περιορισμένου μεγέθους κι ενδεδειγμένης απόστασης κατά την ακρόαση.
Το δε studio monitor Yamaha NS10 άφησε εποχή ακριβώς επειδή είχε υποδειγματική απόσβεση στο θεμελιώδη του συντονισμό,η οποία επέτρεπε να επεκτείνεται ακολούθως το κάτω όριο απόκρισης με την τοποθέτηση πάνω σε ακλόνητα όρια -όπως κονσόλες - χωρίς να μειωνόταν στο ελάχιστο η ευκρίνεια και γραμμική απόδοση στις ανώτερες οκτάβες.
Γι αυτό εξάλλου έγινε και ονομαστό και χρησιμοποιήθηκε επί μακρόν σε μίξεις ροκ παραγωγών:Επειδή διευκόλυνε για τους μηχανικούς ήχου μια ξεκάθαρη επισκόπηση και διαχωρισμό κατά τη μίξη ανάμεσα στις κρούσεις από μπάσο τύμπανο και τις νότες από ηλεκτρικό μπάσο.
Αυτή η βλακεία κάποτε πρέπει να σταματήσει. Δεν χρειάζεται να γίνει έτσι ένα σπίτι για να παίζει καλά. Και ζωντανό παράδειγμα από την πρόσφατη επίσκεψή μου σε σαλόνι με ATC 50 και διακριτική αλλά ουσιαστική φροντίδα που έπαιζε καταπληκτικά.στο πραγματικό του σπίτι του. Όχι στην σπηλιά του Μπάτμαν
Αν το λες εσύ, θα ξεκολλήσουμεΑυτή η βλακεία κάποτε πρέπει να σταματήσει. Δεν χρειάζεται να γίνει έτσι ένα σπίτι για να παίζει καλά. Και ζωντανό παράδειγμα από την πρόσφατη επίσκεψή μου σε σαλόνι με ATC 50 και διακριτική αλλά ουσιαστική φροντίδα που έπαιζε καταπληκτικά.
Για ξεκολλήστε το μυαλό σας ορισμένοι.
Εγκρινω και επαυξανω,με στοχευμενες επιλογες λογικου κοστους και wafΑυτή η βλακεία κάποτε πρέπει να σταματήσει. Δεν χρειάζεται να γίνει έτσι ένα σπίτι για να παίζει καλά. Και ζωντανό παράδειγμα από την πρόσφατη επίσκεψή μου σε σαλόνι με ATC 50 και διακριτική αλλά ουσιαστική φροντίδα που έπαιζε καταπληκτικά.
Για ξεκολλήστε το μυαλό σας ορισμένοι.