HC με ραμμένες τσέπες

Μηνύματα
56
Reaction score
67
1ο post, καλώς σας βρήκα, θα χαρώ πολύ να ακούσω τις συμβουλές σας.
Θα κάνω μια μικρή παρουσίαση του χώρου μου και των μηχανημάτων που χρησιμοποιώ, δεν ζητώ την επιείκεια σας γιατί πέρα από μεράκι που θεωρώ ότι διαθέτω, θεωρώ επίσης ότι είμαι ιδιαίτερα άσχετος. Συνυπολογίζοντας πάντα το περιορισμένο budget προσπάθησα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και ελπίζω με τις συμβουλές σας να γίνει ακόμη καλύτερο.

Χώρος: 3μ x 3μ δωμάτιο διαμερίσματος - ξύλινο πάτωμα - μοκέτα - κουρτίνα (συνήθως ανοικτή και έτσι πήρα και τις μετρήσεις)
Πάμε στα μηχανήματα:
Ενισχυτής: Marantz SR7011 (αγορασμένος από συνφορουμήτη big thnx)
Πηγή ταινιών: nVidia Shield TV Pro (Plex - Netflix)
Πηγή μουσικής: SMSL M100 MKII DAC ή Heos (Tidal - Youtube - Flac)
Projector: BenQ W1070
Πανί: 120" custom print σε kapafix
Main speakers: Wharfedale Diamond 9.5
Center: Wharfedale Diamond 9.CS
Sub: Kef C4 (αγορασμένος από συνφορουμήτη big thnx)
Heights: Wharfedale Diamond 10.2
Surround: Wharfedale Diamond 9.0
Surround Back: Wharfedale WH-2

 

Attachments

  • 499,8 KB Προβολές: 0
  • 500,2 KB Προβολές: 0
  • 710,6 KB Προβολές: 0
  • 149,4 KB Προβολές: 0
  • 150,8 KB Προβολές: 0
  • 152,7 KB Προβολές: 0
  • 153,2 KB Προβολές: 0
  • 152 KB Προβολές: 0
  • 154,5 KB Προβολές: 0
  • 154,6 KB Προβολές: 0
  • 152,2 KB Προβολές: 0
  • 152,5 KB Προβολές: 0
  • 142,5 KB Προβολές: 0

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.384
Reaction score
79.494
Θα έβαζα ενα πάνελ απορροφητικό να καλύπτει το καλοριφέρ στο δεξί ηχείο, και θα έβγαζα τα back surrounds και θα τα έκανα οροφής.
Και θα έψαχνα για δεύτερο σαμπ μην πάω φυλακή.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.865
Reaction score
77.466
+1 για την τράμπα back surrounds με ατμος....

++ για μένα θα έφερνα τα ηχεία πιο κοντά στη θέση ακρόασης....όλη την 3άδα
και το κεντρικό σε βάση....δεν χρειάζεται να βρίσκεται ακριβώς κάτω από την οθόνη