HD AUDIO, 24/192 ή έστω 24/96 από Λαπτοπ μέσω firewire ή usb

Reaction score
855
Ξέρω ότι πιθανώς το ξανασυζητήσαμε αλλά οι γέρικοι σκύλοι, δύσκολα μαθαίνουν νέα κόλπα.... χρειάζεται επανάληψη, εμπέδωση κλπ... Λοιπόν έχω λαπτοπ το οποίο πέραν των usb έχει και firewire. Το ζητούμενο είναι μία εξωτερική κάρτα ήχου, ή κάποιο άλλο interface το οποίο θα μεταφέρει σήμα 24/192 (ή στην χειρότερη 24/96) σε άλλο εξωτερικό ντακ που θα χρησιμοποιώ. Βέβαια, αν υπάρχει, σε λογικό κόστος, λύση για να αποφύγουμε και το ξεχωριστό ντακ είναι ευπρόσδεκτη. Διάβασα όλα τα σχετικά νήματα (και είναι αρκετά τον τελευταίο καιρό) και είδα για κάποιες περιπτώσεις (πχ. emu 0404, TASCAM US-144, M-audio firewire solo, κλπ.) αλλά επειδή είμαι άσχετος δεν κατάλαβα στα σίγουρα αν αυτά τα πραγματάκια κάνουν την δουλειά που θέλω, άστε που παλάβωσα από τα κουμπάκια και τις ένα κάρο δυνατότητες που δεν με ενδιαφέρουν (μικρόφωνα, ακουστικά, φάντομ ενισχυτές, πολλά κανάλια, κλπ. κλπ. ) . Και βέβαια υπάρχει και αναφέρεται τελευταία και η λύση της audiotrack prodigy cube, ( http://cgi.ebay.co.uk/AUDIOTRAK-Pro...hash=item120355987480&_trksid=p3286.m63.l1177 ) που ενώ καταλαβαίνω ότι κάνει την δουλειά μου για 24/96, με κάνει και ψιλοαμφιβάλω για την ποιότητα του λόγω: α. του πολύ χαμηλού κόστους β. του γεγονότος ότι αν μπούμε στο χορό καλά θα ήταν να έχουμε και λύση σε επίπεδο 24/192. Το cut a long story short οι παραπάνω περιπτώσεις κάνουν αυτό που θέλω με κάποια ποιότητα ;

Reaction score
10
Σπύρο καλημέρα! :)

Για προσδιόρισε λίγο το κόστος. Χωρίς να το έχω ακούσει νομίζω μια καλή λύση για 24/96είναι το Cambridge Audio Magic DAC στα 400Ε περίπου.

D

deleted user 10898

Guest
Σπύρο καλημέρα! :)

Για προσδιόρισε λίγο το κόστος. Χωρίς να το έχω ακούσει νομίζω μια καλή λύση για 24/96είναι το Cambridge Audio Magic DAC στα 400Ε περίπου.
νομιζω δεν παιζει 24/96, κανει μονο upsampling.

D

deleted user 10898

Guest
computeraudiophile