HOL: Ήρθε η ώρα της καταγγελίας...

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Εν τάχει το πιρόβλημα: Από τις 19/11 έχω κάνι αίτηση μεταφοράς σε νέο σπίίτι της σύνδεσης Double Play, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα, σχεδόν τρεις μήνες μετά, να μην έχω ούτε σταθερό τηλέφωνο, ούτε πρόσβαση στο internet. Αυτό έρχεται να προστεθεί στο 20ήμεροπου έμεινα πάλι χωρίς τηλέφωνο και Internet τον Αυγουστο, κατά τν μετάβαση από τον ΟΤΕ στο δίκτυο της HOL. Όλο τον καιρό ακούω αοριστίες, αστείες δικαιολογίες, και πολλές "συγγνώμες" και "έχετε δίκιο".
Με δεδομένα ότι:
-Αναγκάζομαι να κάνω κλήσεις προς σταθερά από το κινητό μου.
-Δεν έχω Internet και αναγκάζομαι να μένω παραπάνω στη δουλειά ή να πηγαίνω σε γνωστόυς και internet cafe.
-Έχω συμπληρώσει στην αναμονή σε κλήσεις προς τη HOL ώρες ατελείωτες.
-Έχω αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω έλλειψης σταθερού τηλεφώνου.
-Οι συνδρομές προς το Live! και σε newsqroups τρέχουν χωρίς να γίνεται χρήση τους.
προσανατολίζομαι στην καταγγελία΄της σύμβασης και θέλω την βοήθειά σας.
-Προς ποιούς φορείς ιθα κάνω καταγγελία; Γνωρίζω την ΕΕΤΤ, το (νέο) ΙΝΚΑ, την ΕΚΠΟΙΖΩ, την ΓΓ Καταναλωτή. Υπάρχει κάτι άλλο; Κάποιο αρμόδιοι υουργείο;
-Ποιά είναι η σωστή διαδικασία; Είδα και Online φόρμες και φόρμες για FAX. Αλλά πώς πρέπει να κινηθώ ώστε να έχω στα χέρια μου κάποιον αριθμό πρωτοκόλλου ή κάτι παρόμοιο; Πώς θα κοινοποιήσω την καταγγελία στη HOL;
-Θεωρώ αυτονόητο ότι θα ζητήσω άμεση διακπή της σύνδεσης χωρίς καταβολή της ρήτρας, λογω του ότι δεν έχω κλείσει χρόνο στο πρόγραμμα. Δκαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Πχ επιστροφή των χρημάτων που έχω δώσει μέχρι τώρα στη HOL;
Θυμάμαι ότι ο Dream είχε κυνηγήσει την On...
Φυσικά θα στείλω email σε περιοδικά και θα δημοσιεύσω την ιστορία σε διάφορα fora. Δεν περιμένω να γίνει κάτι, αλλά έστω και ένας να μην πέει στην παγίδα των απατεώνων, θα είναι κέρδος, τουλάχιστον ηθικό.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
 


Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: HOL: Ήρθε η ώρα της καταγγελίας...

Μόνο στην ΕΕΤΤ.
Έτσι κι αλλιώς,οι άλλοι δεν πρόκειται να μπουν στον κόπο να κάνουν κάτι.
Ούτε καν ένα reply στο mail δεν κάνουν.
 

Μηνύματα
17.731
Reaction score
25.532
εγω παντως πηρα τελικα (μετα απο 2μηνες) πιστωτικο τιμολογιο απο την vivodi "εκ παραδρομης χρεωση" για τις υπηρεσειες που δε μου παρειχε. βεβαια δεν ειχα πληρωσει δραχμη ουτως η αλλως αλλα πλεον και επισημως δεν εχουν αλλη απαιτηση απεναντι μου.
ειχα στειλει online καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα δεν γνωριζω αν αυτη ηταν ο λογος η τα μπινελικια αυτοπροσωπως που πεσανε στα γραφεια τους.
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Εγώ θα σου έλεγα να πας σε κανα δικηγόρο να κάνεις εύκολα και γρήγορα την δουλειά σου με ένα εξώδικο...
Συνήθως κανα 50άρι παίρνουν.... και το κοινοποιείς (χωρίς να είπαι σίγουρος ότι υπάρχει η δυνατότητα) στην ΕΕΤΤ...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
.....
ειχα στειλει online καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα δεν γνωριζω αν αυτη ηταν ο λογος η τα μπινελικια αυτοπροσωπως που πεσανε στα γραφεια τους.
Εγώ θα σου έλεγα να πας σε κανα δικηγόρο να κάνεις εύκολα και γρήγορα την δουλειά σου με ένα εξώδικο...
OMG, τι περίληψη της κατάστασης... wall_1 wall_1
 

Μηνύματα
1.047
Reaction score
77
Απάντηση: HOL: Ήρθε η ώρα της καταγγελίας...

Στείλτη και στην Ένωση Ελλήνων Χρηστών Internet.
Κάνουν καλή δουλειά μου είπανε. Έχουν και δωρεάν νομικό σύμβουλο.
http://www.eexi.gr/
 

Μηνύματα
50
Reaction score
0
Η μόνη λύση είναι εξώδικο ζητώντας αποζημίωση. Σε γνωστή μου με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με έσενα, η λύση δώθηκε μόνο με εξώδικο μετά από 10 μέρες από την παραλαβή του από την HOL. Άρα μονόδρομος.
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
OMG, τι περίληψη της κατάστασης... wall_1 wall_1
Μαρία, είναι η ποιό εύκολη, δοκιμασμένη και "ανώδυνη" λύση.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το παραλάβουν, ούτε και να το αγνοήσουν!

Σε περίπτωση πιστωτικής κάρτας με γνωστή τράπεζα 1 χρόνο προσπαθούσα με επιστολές, παράπονα, διαδικασίες της ίδιας της τράπεζας.
Με ένα εξώδικο σε 2 βδομάδες είχαν πιστωθεί τα 800 ευρώ και μου είχαν ζητήσει και συγνώμη εγγράφως...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Άρχισαν τα όργανα.
Χθες έκανα μια καταγγελία στην ΕΕΧΙ, αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόα.
Σήμερα έστειλα στη HOL το εξής FAX:

"Παρακαλώ να διακόψετε άμεσα τη σύνδεσή μου Double Play στο τηλέφωνο 210**** και άμεσα να αποδεσμεύσετε την γραμμή μου ώστε να μπορέσω να απευθυνθώ σε άλλον πάρχο.
Λόγω του ότι είμαι τρεις μήνες (από τις 19/11) χωρίς τηλέφωνο και
internet με αποκλειστικά δική σας υπατιότητα, λόγω συνεχών λαθών και παραλείψεων από μέρους σας σύμφωνα με τους συνεργάτες σας, σας ενημερώνω ότι η διακοπή της σύμβασης πριν το δωδεκάμηνο γίνεται με αποκλειστικά δική σας υπαιτιότητα, οπότε και δεν προτίθεμαι να πληρώσω οποιοδήποτε ποσό για την διακοπή.
Επίσης σας δηλώνω ότι προχωρώ άμεσα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στην ΓΓ Καταναλωτή και επιφυλάσσομαι για την απαίτηση αποζημίωσης για την πολύμηνη ταλαιπωρία και τα έξοδα στα οποία έχω προβεί."

Δευτέρα καταγγελία σε ΓΓ καταναλωτή, ΕΕΤΤ και κοιτάζω το θέμα του εξωδίκου.

 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Δημήτρη να σου πω την αλήθεια δεν περιμένω να γίνει κάτι, πέρα από το να μου προτείνουν 1-2 μήνες χωρίς συνδρομή.
Κάνω αυτή την κίνηση γιατί αν την έκαναν όλα τα θύματα των εριτζήδων μπορεί κάααποια στιγμή να άλλαζε η κατάσταση ή να έκλειναν να ησυχάζαμε.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
H HOL τελικά είναι αξιαγάπητη εταιρία. Αξίζει να πάει κανένας από τα γραφεία τους και να τους... αγαπήσει έναν-έναν. :cool_11:
Στις 15/2 έστειλα FAX για διακοπή. Μετά τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι το έλαβαν και όταν λάβει γνώση το αντίσατοιχο τμήμα, θα με καλέσουν σε 1-2 μέρες. Μετά από 1-2 μέρες, μου είπαν σε 5 μέρες. Μετά από 5 μέρες, μου είπαν σε 10! Εν τω μεταξύ, επειδή αναφέρω τους λόγους διακοπής και το ότι θα προβώ σε καταγγελία και αξίωση αποζημίωσης, μάλλον προσπαθούν τώρα να μου δώσουν γραμμή, γιατί από τα management tools βλέπω ότι κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο, προωθούν το πρόβλημα σε... τεχνικό.
Εν τω μεταξύ έκανα αίτηση σε άλλη εταιρία, χάνοντας το παλιό μου τηλέφωνο, μιας και ήμουν σίγουρος ότι θα με ταλαιπωρούσαν με την αποδέσμευση του αριθμού μου...

:mad_3:
Οδεύουμε ολοταχώς για 4 μηνο ταλαιπωρείας. +20 μέρες τον Αύγουστο εκτός, θα φτάσουμε τους 5 μήνες στους 8 χωρίς τηλέφωνο και internet.
 

Μηνύματα
2.734
Reaction score
0
Απάντηση: Re: HOL: Ήρθε η ώρα της καταγγελίας...

H HOL τελικά είναι αξιαγάπητη εταιρία. Αξίζει να πάει κανένας από τα γραφεία τους και να τους... αγαπήσει έναν-έναν. :cool_11:
Εμ, είδες που στά 'λεγα εγώ?......αλλά εσύ εκεί να τους βρίζεις τους κακόμοιρους.....:cool_11::cool_11::happy_9:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Καταπληκτική εταιρία η HOL, μην παραλείψετε να γίνετε συνδρομητές της! Εδώ και 8 μήνες, έχω πληρώσει μόνο 105€ για double play! Βέβαια, τους 5 μήνες δεν είχα ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες για την τιμημένη εταιρία! :141:
Εδώ και 1 μήνα έχω ζητήσει διακοπή και με πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Θα γίνει "άμεσα" μου είπαν πριν από λίγο... :141:
Επίσης "άμεσα" θα μου αναφέρουν γραπτώς τι ενέργειες έχουν κάνει τους 4 τελευταίους μήνες (ώστε να προχωρήσω στην καταγγελίαστην ΕΕΤΤ), άσχετα που το έχω ζητήσει εδώ και 20 ημέρες...
Ευτυχώς που υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές (και φίλοι από το AVsite που το έχουν πάρει προσωπικά το θέμα :121:). Μερίμνησα και έκανα αίτηση στην ΟΝ, χάνοντας το παλιό μου νούμερο, μιας και το μυρίστηκα ότι θα με ταλαιπωρούσαν κανένα δίμηνο... :141:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Προχθές λοιπόν μου είπαν ότι επιτέλους με αποσύνδεσαν!
Επίσης το θέμα με την αίτηση γραπτής αναφοράς για το τι έκαναν τους 4 τελευταίους μήνες το έκλεισαν με το έτσι θέλω χωρίς να μου δώσουν αναφορά.
Σήμερα λοιπόν μου έρχεται SMS το οποίο γράφει:
"HOL: ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΞΑΝΑΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ. ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΛΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ.
:141::141::141:
Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το αρμόδιο τμήμα είναι κλειστό αυτή την ώρα, αλλά είμαι στο σύστημά τους ενεργοποιμημένος! :141::141:
Πομύ στο δι@ολο έμπλεξα! :141:
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Προχθές λοιπόν μου είπαν ότι επιτέλους με αποσύνδεσαν!
Επίσης το θέμα με την αίτηση γραπτής αναφοράς για το τι έκαναν τους 4 τελευταίους μήνες το έκλεισαν με το έτσι θέλω χωρίς να μου δώσουν αναφορά.
Σήμερα λοιπόν μου έρχεται SMS το οποίο γράφει:
"HOL: ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΞΑΝΑΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ. ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΛΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ.
:141::141::141:
Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το αρμόδιο τμήμα είναι κλειστό αυτή την ώρα, αλλά είμαι στο σύστημά τους ενεργοποιμημένος! :141::141:
Πομύ στο δι@ολο έμπλεξα! :141:
:204: :204: :204:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Συνεχίζω το λιβάνισμα! :141:
Τα καλά νέα, είναι ότι μετά από 4 μήνες, άλλαξα level: Μέχρι τους 3 μήνες καθυστέρηση και ταλαιπωρεία, είναι εντάξει. Στους 4, αλλάζεις level και έχεις πρόσβαση στο "τμήμα καθυστερήσεων και παραπόνων", το οποίο τόσο καιρό δεν μου το είχαν μαρτυρήσει ότι υπήρχε. Πλέον νιώθω σημαντικός, είμαι και καθυστερημένος και παραπονιάρης...

Μίλησα λοιπόν με αυτό το τμήμα και μου είπαν ότι το θέμα της διακοπής καθυστέρησε, γιατί είχα δηλώσει προφορικά από το τηλέφωνο ότι δεν επιθυμώ να κρατήσω το παλιό μου νούμερο, αλλά αυτοί το ήθελαν γραπτώς και στην άίτηση διακοπής δεν αναφερότν κάτι τέτοιο. Βρε τα ατιμούλικα! Έπρεπε να κλείσω πάνω από 1 μήνα από την αίτηση διακοπής για να μου το μαρτυρήσουν.

Έστειλα και εγώ λοιπόν ένα fax, και μου είπαν ότι θα προχωρήσουν άμεσα.
Το "άμεσα" με την βιβλική έννοια του χρόνου. Ξέρετε.... Την πρώτη ημέρα ο Θεός κτλ κτλ...

Θα τα ξαναπούμε στο επόμενο επεισόδιο... Το οποίο θα έχει ή σεξ ή φόνο. Μην το χάσετε! Θα χάσετε!
 


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.791
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top