- Μηνύματα
- 13.106
- Reaction score
- 164
Εν τάχει το πιρόβλημα: Από τις 19/11 έχω κάνι αίτηση μεταφοράς σε νέο σπίίτι της σύνδεσης Double Play, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα, σχεδόν τρεις μήνες μετά, να μην έχω ούτε σταθερό τηλέφωνο, ούτε πρόσβαση στο internet. Αυτό έρχεται να προστεθεί στο 20ήμεροπου έμεινα πάλι χωρίς τηλέφωνο και Internet τον Αυγουστο, κατά τν μετάβαση από τον ΟΤΕ στο δίκτυο της HOL. Όλο τον καιρό ακούω αοριστίες, αστείες δικαιολογίες, και πολλές "συγγνώμες" και "έχετε δίκιο".
Με δεδομένα ότι:
-Αναγκάζομαι να κάνω κλήσεις προς σταθερά από το κινητό μου.
-Δεν έχω Internet και αναγκάζομαι να μένω παραπάνω στη δουλειά ή να πηγαίνω σε γνωστόυς και internet cafe.
-Έχω συμπληρώσει στην αναμονή σε κλήσεις προς τη HOL ώρες ατελείωτες.
-Έχω αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω έλλειψης σταθερού τηλεφώνου.
-Οι συνδρομές προς το Live! και σε newsqroups τρέχουν χωρίς να γίνεται χρήση τους.
προσανατολίζομαι στην καταγγελία΄της σύμβασης και θέλω την βοήθειά σας.
-Προς ποιούς φορείς ιθα κάνω καταγγελία; Γνωρίζω την ΕΕΤΤ, το (νέο) ΙΝΚΑ, την ΕΚΠΟΙΖΩ, την ΓΓ Καταναλωτή. Υπάρχει κάτι άλλο; Κάποιο αρμόδιοι υουργείο;
-Ποιά είναι η σωστή διαδικασία; Είδα και Online φόρμες και φόρμες για FAX. Αλλά πώς πρέπει να κινηθώ ώστε να έχω στα χέρια μου κάποιον αριθμό πρωτοκόλλου ή κάτι παρόμοιο; Πώς θα κοινοποιήσω την καταγγελία στη HOL;
-Θεωρώ αυτονόητο ότι θα ζητήσω άμεση διακπή της σύνδεσης χωρίς καταβολή της ρήτρας, λογω του ότι δεν έχω κλείσει χρόνο στο πρόγραμμα. Δκαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Πχ επιστροφή των χρημάτων που έχω δώσει μέχρι τώρα στη HOL;
Θυμάμαι ότι ο Dream είχε κυνηγήσει την On...
Φυσικά θα στείλω email σε περιοδικά και θα δημοσιεύσω την ιστορία σε διάφορα fora. Δεν περιμένω να γίνει κάτι, αλλά έστω και ένας να μην πέει στην παγίδα των απατεώνων, θα είναι κέρδος, τουλάχιστον ηθικό.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Με δεδομένα ότι:
-Αναγκάζομαι να κάνω κλήσεις προς σταθερά από το κινητό μου.
-Δεν έχω Internet και αναγκάζομαι να μένω παραπάνω στη δουλειά ή να πηγαίνω σε γνωστόυς και internet cafe.
-Έχω συμπληρώσει στην αναμονή σε κλήσεις προς τη HOL ώρες ατελείωτες.
-Έχω αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω έλλειψης σταθερού τηλεφώνου.
-Οι συνδρομές προς το Live! και σε newsqroups τρέχουν χωρίς να γίνεται χρήση τους.
προσανατολίζομαι στην καταγγελία΄της σύμβασης και θέλω την βοήθειά σας.
-Προς ποιούς φορείς ιθα κάνω καταγγελία; Γνωρίζω την ΕΕΤΤ, το (νέο) ΙΝΚΑ, την ΕΚΠΟΙΖΩ, την ΓΓ Καταναλωτή. Υπάρχει κάτι άλλο; Κάποιο αρμόδιοι υουργείο;
-Ποιά είναι η σωστή διαδικασία; Είδα και Online φόρμες και φόρμες για FAX. Αλλά πώς πρέπει να κινηθώ ώστε να έχω στα χέρια μου κάποιον αριθμό πρωτοκόλλου ή κάτι παρόμοιο; Πώς θα κοινοποιήσω την καταγγελία στη HOL;
-Θεωρώ αυτονόητο ότι θα ζητήσω άμεση διακπή της σύνδεσης χωρίς καταβολή της ρήτρας, λογω του ότι δεν έχω κλείσει χρόνο στο πρόγραμμα. Δκαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Πχ επιστροφή των χρημάτων που έχω δώσει μέχρι τώρα στη HOL;
Θυμάμαι ότι ο Dream είχε κυνηγήσει την On...
Φυσικά θα στείλω email σε περιοδικά και θα δημοσιεύσω την ιστορία σε διάφορα fora. Δεν περιμένω να γίνει κάτι, αλλά έστω και ένας να μην πέει στην παγίδα των απατεώνων, θα είναι κέρδος, τουλάχιστον ηθικό.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη