Θα ήθελα να σας ενημερώσω με μια σχετική απορία που υπήρχε πριν από 2 μήνες περίπου σχετικά με τα ενισχυτικά module Holton.
Πρόσφατα κατασκεύασα έναν τελικό ενισχυτή με 2 τέτοια module και συγκεκριμένα με τα nxV500 τα οποία αποδίδουν 310W/8Ω και τα λοιπά στοιχεία μπορείτε να τα διαβάσετε στο συνημμένο link. http://www.aussieamplifiers.com/nxv500.htm
Η συνολική χωρητικότητα των πυκνωτών ανά κανάλι είναι 6Χ6.800μF=40.400μF και επίσης έχουν προστεθεί άλλοι 2 πυκνωτές SIEMENS 2Χ4.700 μF έτσι η συνολική χωρηκότητα είναι 50.200 μF ανά κανάλι.
Το φαγητό τους το παίρνουν μέσω ultra fast soft recovery ανορθωτική γέφυρα η οποία παίρνει ζωή από τοροειδή Μ/Τ 800VA ανά κανάλι.
Από πλευράς κόστους ο ενισχυτής κόστισε :
1) 905€ όσο αφορούσε τα 2 ενισχυτικά module nxV500 καθώς επίσης και 2 module ανορθωτικών διατάξεων.
2) 258€ το σασί το οποίο έχει παραγγελθεί από Ιταλία από την http://www.modu.it/
3) 30-50€ η ιδιοκατασκευή του soft start των Μ/Τ
4) 250€ περίπου οι εσωτερικές καλωδιώσεις (Van del Hul και KIMBER CABLE, FURUTECH) και RCA, XLR (FURUTECH), διακόπτης, έξοδοι ηχείων, βίδες άλεν κλπ.
5) 170€ 2 Μ/Τ 800VA.
6) Επίσης αρκετή δουλειά και «μεράκι» για κάτι καλό και εμφανίσιμο!!!
Από πλευράς απόδοσης ο ενισχυτής είναι εκπληκτικά ήσυχος , πολύ καλά μπάσα (σφιχτά όχι πλαδαρά) πολύ καλά δυναμικά και μιροδυναμικά πολύ καλή κατανομή των οργάνων στον χώρο (φυσικό λόγω των πολύ καλών δυναμικών που έχει) και γενικά ξυπνάει κάθε πεθαμένο!!! καθώς και αναίσθητο ηχείο!!
Παρακάτω παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την κατασκευή καθώς και ένα photovideo με όλα τα στάδια της κατασκευής.
Μπράβο σου πολύ όμορφη κατασκευή και προσεγμένη δουλειά.
Πονηρούλης όμως ο τύπος με την ισχύ...
αναφέρει 310 watt RMS συνεχές ημίτονο και χωρίς παραμόρφωση.
ειναι στη φαση του στρωσιματοs ακομα εχει 20ωρεs στη πλατη του. αρχικεs εντυπωσειs και οδηγωνταs atc scm40 θα ελεγα οτι ειναι αρκετα καθαροs εχει οδηγηση και δειχνει σοβαρο σχεδιο δικαολογωνταs την ζεστη ζεστη φυση των mosfet.
φτασαμε τιs 100ωρεs o τελικοs δειχνει να εχει αλλαξει λιγο προs το πιο ζεστο σε χροια, και πιο ανοιχτο σε εικονα ενω ειναι ιδιαιτερα καθαροs και αστρεσαριστοs οταν το προγραμμα πουσαρει. επαρκηs οδηγηκα καθωs γεμιζει ανετα τα 40αρια τηs atc. σαφωs δειχνει να ξεπερναει πολλα μηχανηματα του εμποριου και καθοτι πρεπει να φτασει τιs 200ωρεs στρωσιματοs δειχνει να ειναι απο τα πιο σπουδαια τρανζιστορικα μηχανακια που εχω ακουσει.
Επέτρεψε μου να πω πως τόσες ώρες στρωσίματος τις αναφέρουν μόνο αντιπρόσωποι, ώστε η δύναμη της συνήθειας του αυτιού να υπερισχύσει.
Ουσιαστικά μετά από 20-30 ώρες οποιοδήποτε μηχάνημα έχει δείξει το χαρακτήρα του.
πιασαμε 200ωρεs και πιστευω οτι ετρωσε το μηχανημα, μπορω να πω οτι ειναι παρα πολυ καλο σχεδιο με πολυ καλεs χροιεs δυναμη καθαροτητα διαφανεια και μια ζεστη αυρα σε ολο το φασμα καθωs και ιδιαιτερα ταχυs χωριs σκληραδεs. ειναι μια υλοποιηση που παει πολυ ψηλα ηχητικα στα ιδιαιτερα καλα και ακριβα μηχανηματα του hi-end καθωs ξεπερνα πολυ ανετα πολλα ξακουστα απο αυτα. Πολυ straigth κατασκευη χωριs προστασιεs χωριs soft start ασφαλειεs στο dc κτλ που το καθιστα επιφοβο αλλα και πιο αγνο ηχητικα, αλλα αυτο ειναι επιλογη ρισκου!