- Μηνύματα
- 41.477
- Reaction score
- 83.753
νωρίς να ναι μόνο...να προλάβουμε να κάνουμε δουλειάΑύριο που θα τα ανεβάσω θα δεις![]()


το γωγουλινι φτάνει το απόγευμα...
νωρίς να ναι μόνο...να προλάβουμε να κάνουμε δουλειάΑύριο που θα τα ανεβάσω θα δεις![]()
νωρίς να ναι μόνο...να προλάβουμε να κάνουμε δουλειά
το γωγουλινι φτάνει το απόγευμα...
Τέτοια παρατήρηση ούτε ο sherlock δεν θα έβρισκε!!!Ο γνωστός Πάρις ξανακτύπησε:
Ανακάλυψε "μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "ή κατ' άλλους, μία αίσθηση ότι υπάρχουν κενά/αποστάσεις ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, κάτι που αναλύει και δεν κρύβει το Network Bridge", πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων".
Όλα αυτά στην κριτική δικτυακού streamer χωρίς dac (μόνο ψηφιακές έξοδοι) της DCS τιμής 4.500 ευρώ.
Ο παλιος καλός Παρις.Ο γνωστός Πάρις ξανακτύπησε:
Ανακάλυψε "μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "
"μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "ή κατ' άλλους, μία αίσθηση ότι υπάρχουν κενά/αποστάσεις ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, κάτι που αναλύει και δεν κρύβει το Network Bridge", πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων".
Ο γνωστός Πάρις ξανακτύπησε:
Ανακάλυψε "μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "ή κατ' άλλους, μία αίσθηση ότι υπάρχουν κενά/αποστάσεις ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, κάτι που αναλύει και δεν κρύβει το Network Bridge", πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων".
Όλα αυτά στην κριτική δικτυακού streamer χωρίς dac (μόνο ψηφιακές έξοδοι) της DCS τιμής 4.500 ευρώ.
Εφόσον τα λόγια είναι κάθε άλλο παρά...περιττά κι επειδή δεν έχω κανένα πνεύμα γκρίνιας αφού διαβάζω τακτικώς το περιοδικό έστω και ως πηγή διασκέδασης,έχω να παρατηρήσω το εξής :(επειδή τα λόγια είναι περιττά)
μόνο ο chuck Norris μπορεί να ελέγχει τον Πάρη.ή αντιθέτως ότι θα όφειλαν να ελέγχουν με το δέοντα τρόπο ανάλογα φαινόμενα;
Τροφή για σκέψη...
Εξακολουθώ να θεωρώ ότι στην εν λόγω περίπτωση τα λόγια είναι περιττά καθώς και ότι, εκτός των άλλων, ακόμα και περιβαλλοντικοί λόγοι συνηγορούν στο να μην τυπώνονται τέτοιου είδους "απόπσεις". Ας κυκλοφορούν ελεύθερα, ως έπεα πτερόεντα δια κάθε ενδιαφερόμενο, στα πσηφιακά σύννεφα έστω και αν κινδυνεύουν, ανά πάσα στιγμή, να επιμολυνθούν από το τρισκατάρατο το γρέζι το ... μι-κρο-σκο-πι-κό.Εφόσον τα λόγια είναι κάθε άλλο παρά...περιττά κι επειδή δεν έχω κανένα πνεύμα γκρίνιας αφού διαβάζω τακτικώς το περιοδικό έστω και ως πηγή διασκέδασης,έχω να παρατηρήσω το εξής :
Ο "ΗΧΟΣ" καλώς ή κακώς απέμεινε το μοναδικό Ελληνόφωνο έντυπο μέσο στο χώρο της υψηλής πιστότητας.Η επίγνωση αυτού του γεγονότος σημαίνει άραγε ότι οι ιθύνοντες της έκδοσης έχουν πλέον την ευχέρεια να κρατούν στάση χαλαρότητας έως και ωχαδερφισμού απέναντι σε τέτοιου είδους επιχειρηματολογίες ( όπως και διάφορα ορθογραφικά - συντακτικά λάθη που προκαλούν εξαγωγές...οφθαλμών),ή αντιθέτως ότι θα όφειλαν να ελέγχουν με το δέοντα τρόπο ανάλογα φαινόμενα;
Τροφή για σκέψη...
ναι αλλα μαλλον ειναι πολλα τα 700 για ενα streamer-transport,μιας και θελει usb dac για να δουλεψει.Πολύ ενδιαφέρουσα συσκευή, το streamer της project, συνδέεται και με οθόνη με HDMI
Γιατί έφυγε ? Για να μην ξαναγυρίσει? Και τι κάνει πάλι στο περιοδικό?ο παρις δεν εφυγε για να ξαναγυρισει,...
Ποιός είναι, δεν έχει όνομα?και ο αλλος ....ε ελεγκτης....δεν ηταν στα πρωτα τευχη του χαιτεκ συντακτης...
Σπάστα και ξαναρίχτα.τι δεν καταλαβαινεις κανεις...
Πολλά?Διότι, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν τέτχοιες ακραίες περιπτώσεις γραφιάδων, πολλά έντυπα του χώρου λειτουργούν ως υπεργολάβοι των τμημάτων μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του χώρου.
ΟΚ, λάθος μας.Πολλά?
Σε χρήμα ή σε είδος... το ίδγιο κάνει.Ναι , τα περιοδικά πληρώνονται για να γράφουν καλές κριτικές εν έτει 2018
Ναι. Εσείς;Πάτε καλά?
Ναι.Αυτοί που δεν στέλνουν μηχανήματα για τεστ, μήπως φοβούνται κάτι?
Ναι, το αυτό επιθυμούμε και δι' υμάς.Επίσης , πάτε καλά?
Οι αφορισμοί του Paris επιδεικνύουν συχνά πυκνά εκείνο τον μεγάλο γνωστικό...΄΄ελέφαντα΄΄ που κατοικοεδρεύει στο χώρο της υψηλής πιστότητας.Εξακολουθώ να θεωρώ ότι στην εν λόγω περίπτωση τα λόγια είναι περιττά καθώς και ότι, εκτός των άλλων, ακόμα και περιβαλλοντικοί λόγοι συνηγορούν στο να μην τυπώνονται τέτοιου είδους "απόπσεις". Ας κυκλοφορούν ελεύθερα, ως έπεα πτερόεντα δια κάθε ενδιαφερόμενο, στα πσηφιακά σύννεφα έστω και αν κινδυνεύουν, ανά πάσα στιγμή, να επιμολυνθούν από το τρισκατάρατο το γρέζι το ... μι-κρο-σκο-πι-κό.
Εξηγούμαι δια να μη μπαρεξηγούμαι:
Αγαπώ τον λόγο ... πάρα πολύ ... και ουχί μόνον τον ορθό αλλά και κάθε είδους λόγο. Η αισθητική, πνευματική και διανοητική απόλαυση της αποκωδικοποίησης του ίχνους των μάβρων τυπογραφικών στοιχείων επί λευκής χάρτινης επιφάνειας είναι, για τον γράφοντα, εφάμιλλη της απόλαυσης από την ακρόαση μουσικής (από δίσκο βινυλίου).
Απολαμβάνω, δε, ιδιαιτέρως συγγραφείς που επιδίδονται σε κάθε είδους λεκτικές ακροβασίες και αντισυμβατικότητες όπως, λόγου χάριν, ο Μπόρχες, ο Τζόϋς, ο Ρόμπινς, ο Φουκώ, ο Καστοριάδης κ.ο.κ. Αυτές, στο πλαίσιο της λογοτεχνίας, της φιλοσοφίας, και της κριτικής της τέχνης δύνανται, υπό προϋποθέσεις, να προσφέρουν στον αναγνώστη ουσιαστική ψυχαγωγία.
Βερμπαλιστικές ακροβασίες του τύπου: "μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "ή κατ' άλλους, μία αίσθηση ότι υπάρχουν κενά/αποστάσεις ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, κάτι που αναλύει και δεν κρύβει το Network Bridge", πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων", από την άλλη πλευρά, θεωρώ ότι ουδεμία θέση (θα έπρεπε) έχουν σε ένα κείμενο που, εικάζω ότι, έχει ως σκοπό την αντικειμενική ενημέρωση του αναγνώστη/υποψήφιου αγοραστή ή απλώς ενδιαφερόμενου για μια συσκευή κρίκο αναπαραγωγής μουσικής.
Τέτοιου είδους βερμπαλιστικές ακροβασίες τις βρίσκω εξοργιστικές διότι θεωρώ ότι εδράζονται επί ενός ναρκισσιστικού υποβάθρου με σκοπό όχι την ενημέρωση αλλά την αυτοπροβολή, π.χ.:
α) μάγκες εγώ μπορώ να "ακούσω" και να αντιληφθώ τόσο τη μείωση της πυκνότητας του τίμπρου όσο και την ύπαρξη κενών/αποστάσεων ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, και
β) πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων" ... τα οποία έχω ή έχω "ακούσει" κ.ο.κ.
Φάτε, λοιπόν, τη σκόνη μου πλέμπα...![]()
WTF Bro???
Γιαυτό έχω σταματήσει να αγοράζω όχι μόνο τον Ήχο, αλλά, και κάθε άλλη έντυπη έκδοση σχετική με "το χόμπυ μας". Διότι, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν τέτχοιες ακραίες περιπτώσεις γραφιάδων, πολλά έντυπα του χώρου λειτουργούν ως υπεργολάβοι των τμημάτων μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του χώρου. Έτσι, προτιμώ να διαθέτω αυτό το μέρος του εισοδήματός μου σε αγορές βιβλίων και δίσκων.
Έχει, άραγε, κάποιο νόημα να επιβιώσει "το μοναδικό Ελληνόφωνο έντυπο μέσο στο χώρο της υψηλής πιστότητας"; Ψυχρά και λογικά μου είναι απολύτως αδιάφορο υπό την έννοια ότι όχι μόνο αδυνατώ να το δω ως μια, ομολογουμένως, χαμηλού κόστους και, φευ, ποιότητος, "πηγή διασκέδασης" αλλά, κυρίως, αδυνατώ να αντέξω, και δη επί πληρωμή, "τέτοιου είδους επιχειρηματολογίες (όπως και διάφορα ορθογραφικά - συντακτικά λάθη που προκαλούν εξαγωγές...οφθαλμών)".
Το αν θα επιβιώσει ο Ήχος ή αν θα εμφανιστεί κάποια άλλη έκδοση, η οποία να έχει λόγο ύπαρξης, φοβάμαι ότι επαφίεται στη δύναμη τση αόρατης χέρας.
Ετοσας ο φουκος ειναι με το κρεμασταρι γι ο αλλος ο φαλακρος ?Φουκώ
Όλα?Όλα! Καλύτερα;
Έχεις στοιχεία?Σε χρήμα ή σε είδος... το ίδγιο κάνει.