panosop
Συστημικός
- Μηνύματα
- 5.570
- Reaction score
- 668
Πρίν απο κάποια χρόνια και ενω το internet ήταν στην εξέλιξη του, γεννήθηκε η σκέψη για την μετάδοση ήχου, σε πρώτη φάση και εικόνας κατόπιν μέσα απο το διεθνές αυτό υπερδίκτυο , το επονομαζόμενο Internet (INTERnational NETwork).
Βέβαια τα προβλήματα πολλά όπως σε κάθε νέα αρχή, με το βασικότερο την συμπίεση καθότι οι ρυθμοί μεταγωγής δεδομένων μεταξύ των απλών χρηστών ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, συγκεκριμένα της τάξεως των 1,5 - 3 Kb/sec.
Τότε μιά εταιρία ονόματι Real Networks έκανε το πρώτο ισχυρό βήμα στην προώθηση της συμπίεσης με τη δημιουργία ενός ειδικού προγράμματος το οποίο θα εγκαθιστόταν στο PC του χρήστη και θα του επέτρεπε σε πρώτη φάση την αναπαρωγή σε ζωντανή μετάδοση ραδιοφωνικών σταθμών μέσω του διαδικτύου.
Το real audio ήταν γεγονός και έτσι εγκαταστάθηκαν διάφοροι servers ανα τον κόσμο, οι οποίοι είχαν σαν σκοπό την συμπίεση και εξυπηρέτηση των χρηστών που επιθυμούσαν να παρακολουθήσουν αυτές τις μεταδόσεις.
Βέβαια ο κάθε χρήστης που είχε αυτο τον χαμηλό ρυθμό μετάδοσης στο PC του θα καταλάμβανε απο τον παροχέα του περιεχομένου, το αντίστοιχο ευρος απο το συνολικό διαθέσιμο που είχε, μόνιμα μέχρι την στιγμή που θα διέκοπτε την επικοινωνία.
Ετσι εαν κάποιος παροχέας τότε είχε πχ σύνδεση 2 Mbits/sec, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα μέχρι 100 χρήστες που θα συνδέονταν με stream σε ταχύτητα 20Kbits/sec ή περίπου 2,5 Kbytes/sec σε ρυθμούς μετάδοσης.
Αυτο σημαινει ότι μεγάλοι μόνο παροχείς έίχαν την δυνατότητα διάθεσης εύρους για τέτοιες χρήσεις. :arrow:
Βέβαια τα προβλήματα πολλά όπως σε κάθε νέα αρχή, με το βασικότερο την συμπίεση καθότι οι ρυθμοί μεταγωγής δεδομένων μεταξύ των απλών χρηστών ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, συγκεκριμένα της τάξεως των 1,5 - 3 Kb/sec.
Τότε μιά εταιρία ονόματι Real Networks έκανε το πρώτο ισχυρό βήμα στην προώθηση της συμπίεσης με τη δημιουργία ενός ειδικού προγράμματος το οποίο θα εγκαθιστόταν στο PC του χρήστη και θα του επέτρεπε σε πρώτη φάση την αναπαρωγή σε ζωντανή μετάδοση ραδιοφωνικών σταθμών μέσω του διαδικτύου.
Το real audio ήταν γεγονός και έτσι εγκαταστάθηκαν διάφοροι servers ανα τον κόσμο, οι οποίοι είχαν σαν σκοπό την συμπίεση και εξυπηρέτηση των χρηστών που επιθυμούσαν να παρακολουθήσουν αυτές τις μεταδόσεις.
Βέβαια ο κάθε χρήστης που είχε αυτο τον χαμηλό ρυθμό μετάδοσης στο PC του θα καταλάμβανε απο τον παροχέα του περιεχομένου, το αντίστοιχο ευρος απο το συνολικό διαθέσιμο που είχε, μόνιμα μέχρι την στιγμή που θα διέκοπτε την επικοινωνία.
Ετσι εαν κάποιος παροχέας τότε είχε πχ σύνδεση 2 Mbits/sec, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα μέχρι 100 χρήστες που θα συνδέονταν με stream σε ταχύτητα 20Kbits/sec ή περίπου 2,5 Kbytes/sec σε ρυθμούς μετάδοσης.
Αυτο σημαινει ότι μεγάλοι μόνο παροχείς έίχαν την δυνατότητα διάθεσης εύρους για τέτοιες χρήσεις. :arrow: