- Μηνύματα
- 7
- Reaction score
- 1
...έχω μείνει πίσω και το' λεγα, μια μέρα θα σε προσπεράσει η τεχνολογία Κώστα αλλά εδώ βλέπω ότι με έχουν προσπεράσει όλαΑπό το 2011 Κώστα πολλά πράγματα έχουν αλλάξει, τουλάχιστον στη consumer σειρά της JVC.
Καταρχήν άλλαξε 2 με 3 αντιπροσωπείες.
Τουλάχιστον στην RS που εισάγουμε εμείς και τεχνογνωσία service υπάρχει σε υψηλότατο βαθμό από τον Φώτη Σωτηριάδη και εγγυήσεις που ξεπερνούν τα "κλασικά 2 χρόνια" και οι χρεώσεις εκτός εγγυήσεων οι ελάχιστες δυνατές προς όφελος όλων.
Ανάλογα πιστεύω κινείτε και ο αντιπρόσωπος των consumer.