Klipsch και Λάιος

Μηνύματα
299
Reaction score
321
Χαίρομαι για την θετική εξέλιξη.
Εκπλήσσομαι κι εγώ με τη στάση του αντιπροσώπου. Δηλαδή τόσοι και τόσοι που π.χ. συνέπεια της κρίσης αναγκάστηκαν να ζήσουν εξωτερικό αλλά τελικά γύρισαν, φέρνοντας μηχανήματα αγορασμένα εκεί, δεν δικαιούνται service εδώ? Και από την άλλη, όσοι έφυγαν δεσμέυονται να λαμβάνουν ανταλλακτικά μόνο από Ελλάδα? Δεν τη καταλαβαίνω τη λογική αυτή σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης...
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Χαίρομαι για την θετική εξέλιξη.
Εκπλήσσομαι κι εγώ με τη στάση του αντιπροσώπου. Δηλαδή τόσοι και τόσοι που π.χ. συνέπεια της κρίσης αναγκάστηκαν να ζήσουν εξωτερικό αλλά τελικά γύρισαν, φέρνοντας μηχανήματα αγορασμένα εκεί, δεν δικαιούνται service εδώ? Και από την άλλη, όσοι έφυγαν δεσμέυονται να λαμβάνουν ανταλλακτικά μόνο από Ελλάδα? Δεν τη καταλαβαίνω τη λογική αυτή σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης...
Προφανώς θέλει όπως κατάλαβα να εξυπηρετήσει μόνο τους "πελάτες" του το οποίο από τα email με την μαμά klipsch δεν είναι η γενική πολιτική τους.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.026
Reaction score
8.051
- τερατάκι ο μαγνήτης . . . γ΄αυτό τα klipsch ζητούν και σηκώνουν πολλά watt , ( παρά την ευαισθησία των )
Ακόμη και το τουίτερ έχει μέγεθος και βάρος μαγνήτη που εντυπωσιάζει..
 


Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Οι μαγνήτες νεοδυμιου κοστίζουν όσο όλο το Klipsch. Πως θα λέει ο άλλος ότι αγόρασα 25 κιλά ηχείο με ένα χιλιάρικο
 

Μηνύματα
23
Reaction score
11
Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκιά μου προς τον Ελληνα αντιπρόσωπο.

Πως έχει η κατάσταση

Ηχείο κεντρικό klipsch αγορασμένο από Γερμανία εντός εγγύησης αλλά δεν με ενδιαφέρει καθώς το φταίξιμο είναι δικό μου.

Με κάποιο παιχνίδι έκανε κατά λάθος ο πιτσιρίκος σημάδι στο dust cap.

έχω στείλει email και στην εταιρία που το αγόρασα στην Γερμανία αλλά και στην Klipsch για διαθεσιμότητα και κόστος του woofer.
δεν έχει κάποιο πρόβλημα καθώς όπως είπα είναι στο dust cap και πολύ μικρό αλλά και μόνο που ξέρω ότι υπάρχει θέλω να το φτιάξω.

Για πιο άμεση επισκευή παίρνω τηλ στον Ελληνα αντιπρόσωπο για διαθεσιμότητα και κόστος χωρίς να αναφέρω για εγγύηση ή οτιδήποτε άλλο καθώς ξέρω ότι είναι δικό μου λάθος οπότε δε τίθεται θέμα εγγύησης.

Προς έκπληξή μου το πρώτο πράγμα που με ρωτάει είναι αν έχει αγοραστεί από Ελλάδα.

όταν του είπα από Γερμανία είπε ότι δε μπορεί να με εξυπηρετήσει καθώς δεν θα είναι περασμένο το serial number.

Ρωτάω όλα τα woofer ίδια δεν είναι? Απαντάει θετικά.

Οπότε θέλω ένα woofer να το αλλάξω.

Δε γίνεται γιατί αυτά που κρατάω stock είναι για τα Ελληνικά.

Μου φάνηκε πολύ λάθος γιατί θέλησα να αγοράσω ανταλλακτικό όχι να με καλύψει με εγγύηση

Με αυτά που διαβάζουμε τελευταία νομίζω ότι δεν υπάρχει σοβαρότητα από τις ¨Ελληνες αντιπροσώπους
και η αρνητική εικόνα παίρνει δυστυχώς μπάλα και τους σωστούς.
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΆΖΕΙΣ ? και εγώ κατάστημα έχω, όταν όμως μου φέρει κάποιος πελάτης ένα laptop πχ για επισκευή δεν τον διώχνω επειδή δεν το είχε αγοράσει από εμένα.
 

Μηνύματα
204
Reaction score
461
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Ο λόγος που αγοράζει κάποιος απο εξω ειναι γιατι δεν του περισσεύουν τα κουκιά να αγοράσει απο εδώ με +40%. Αν η διαφορά ήταν 10-15% θεωρώ οτι οι περισσότεροι δεν θα κοιτούσαμε καν άλλες αγορές. Σε οτι αφορά όμως την εξυπηρέτηση στην προμήθεια ανταλλακτικού, πιστεύω οτι πρέπει ο αντιπρόσωπος πρεπει να δείχνει κατανόηση και να καλύπτει τον πελάτη. Στο κάτω κάτω μια χούφτα άνθρωποι είμαστε που αγοράζουμε klipsch.
 

Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.085
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Αυτό,δεν δικαιολογεί συμπεριφορές τύπου Λάιου.Στο κάτω κάτω ας αλλάξει νοοτροπία,σκεπτικό,να γίνει συμπαθής και να τον προτιμά ο κόσμος
 

Μηνύματα
764
Reaction score
962
Κατά την προσωπική μου άποψη,απλά ήθελε κατά κάποιο τρόπο να στο "κάνει πιο δύσκολο" φίλε μου,ώστε με κάποιο σκεπτικό την επόμενη φορά να πάρεις από αυτόν.Θεωρια του στυλ,αααα δεν το πήρες από εμένα??Τώρα με χρειάζεσαι?Θα σε πατήσω στο κεφάλι.Αλλα αν είχαμε πραγματικά ανοιχτή αγορά κ θα μπορούσε κ το δίπλα μαγαζί από αυτόν να σου το φέρει,θα λειτουργούσε έτσι??

Το ότι επέλεξες να το πάρεις από έξω,καλά έκανες,προφανώς το έψαξες κ λόγο τιμής το πήρες από έξω.Πιστευω το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει για την επιχείρηση του,αντί να σε πάει με πια "επιθετική" πολιτικη του να στο κάνει πιο δύσκολο,θα ήταν το να σε εξυπηρετήσει κ να σε ρωτήσει,πως κ το πήρες απέξω,γιατί?Τι διαφορά τιμής είχε κτλ,ώστε να μάθει κ ο ίδιος για την επιχείρηση,τι κάνει τους πελάτες να μην τον προτιμήσουν σε σχέση με κάποιον προμηθευτή.

Όταν οι επαγγελματίες λειτουργούν έτσι,εμένα προσωπικά με κερδίζουν κ την επόμενη φορά ακόμα κ €50 να είναι ακριβότεροι από κάπου έξω πχ,επειδή μου φέρθηκαν σωστά κ ανθρώπινα όταν τους χρειαστηκα, μη περνοντας το προσωπικά θα τους επέλεγα.Ακομα κ αν ήταν λίγο ακριβότεροι.

Πολλοί επαγγελματίες "χάνουν" το παιχνίδι λόγο λάθος συμπεριφοράς ....
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Το θέμα έχει λήξει και δεν κατάλαβα γιατί το επανέφερε στο προσκήνιο?

Υπάρχει και άλλο νήμα στο οποίο μιλούσαμε για πολύ καλες προσφορές που μπορεί και κάνει.

Εγώ τουλάχιστον είμαι αντικειμενικός.

Δε μου αρέσει κάτι το αναφέρω.

Κάνει κάτι καλό, και πάλι το αναφέρω.
 

Μηνύματα
202
Reaction score
122
Να μπω και εγω στο παιχνίδι μιας και το πηρε το ματι μου, θέμα μαρκετινκ ειναι έμενα μου εδωσε πολυ καλή τιμή σε σχεση με εξωτερικό και Ελλάδα να τα λεμε και αυτα .
τωρα μπορει να ηταν η κακια στιγμη στην συνεννόηση με τοn ankokdog ,οπως και να εχει το θεμα ειναι αντιπρόσωπος και οφειλει να σε εξυπηρέτηση εφ όσων δεν υπαρχει αλλος στην ελλαδα και η μαμα ετερεια σου λεει οτι επρεπε και οφειλει να σε εξυπηρέτηση ..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.588
Μηνύματα
2.866.617
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top