Lamm L2.1 Reference/M1.2 Reference. Γιατί το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Το κόστος δεν πρέπει να είναι κριτήριο. ΠΟΤΕ.

Όσες μελέτες έγιναν και υπήρχε μέσα το κόστος το ακριβότερο πάντα κέρδιζε. Από κρασιά μέχρι ηχεία μέχρι ότι θες.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Δεν μου προξενεί την παραμικρή ευχαρίστηση η προοπτική να επιστρέφω εξαρχής στην ΄΄αλφαβήτα΄΄ έμπειρους και συνειδητοποιημένους παίκτες όπως εσένα...

Για να μη ζαλίζουμε το κοινό ιδίως υπό τις τρέχουσες συνθήκες επισημαίνεται συνοπτικά ότι ένας συνδυασμός των τρανζιστοράτων τελικών Lamm με ATC ή Rockport σαφώς και θα έχει δυνατότητα για τυπικές μέσες συνεχόμενες στάθμες αναφοράς σε επίπεδα όχι ανώτερα των 90 dB όπου συναντάμε και τα όρια για την ασφαλή συνεχόμενη ακρόαση...

Πλην όμως με τα ATC το ωφέλιμο δυναμικό εύρος θα περιορίζεται από τρίτη οκτάβα και άνω,ενώ με τα Rockport αναλόγως μοντέλου θα μας λείπουν διαρκώς τμήματα από την πρώτη οκτάβα...Επομένως απουσία sub η τονική συμπεριφορά των σχετικών ηχοσυστημάτων θα είναι παραλλαγμένη ως προς τα δεδομένα της υψηλής πιστότητας..

Αυτή η αλλοίωση θα επιτείνεται σε συνάρτηση με την άνοδο στη μέση συνεχόμενη στάθμη ακρόασης,ενώ θα έχει χαοτικό χαρακτήρα η αλληλεπίδραση των αδυναμιών στις πρώτες οκτάβες με την ακουστική συμπεριφορά που θα επιδεικνύει δεδομένος χώρος για την αυτή ζώνη στη θέση ακρόασης.

Με άλλα λόγια,έστω και αν δεδομένος ακροατής εξακολουθούσε να θυμάται ύστερα από καιρό στην εντέλεια τον τρόπο που θ'ακουγόταν δεδομένο setup,εφόσον οι συνθήκες θα ήταν όχι επαρκώς ελεγχόμενες,τότε οτιδήποτε και να θυμάται θα ήταν χρήσιμο μεν ως ανάμνηση αποκλειστικά στη δική του συνείδηση,αλλά σε κανέναν άλλον...
Ας ξεπερασουμε την καυλα με τις μεσες σταθμες αναφορας. Το τυπικο μουσικο περιεχομενο που ακουει ο τυπικος ακροαματικοφιλος δεν ειναι κραφτγουερκ 3d ενω εχει τη δυναμικη περιοχη τουβλου. Εχει φτιαχτει για να ακουγεται ευχαριστα στο αυτοκινητο και ΔΕΝ ακουγεται ευχαριστα σε υψηλες σταθμες (>90db), ειναι απλα κουραστικο. Επισης, αν και αρκετο τυπικο μουσικο περιεχομενο δεν εχει τιποτα απο 40 hz και κατω, η σοβαρη επενδυση για την αναπαραγωγη της πρωτης οκταβας ειναι παντα επιθυμητη, απαιτει πολλαπλα σαμπ, ακουστικη και dsp και εντελει ειναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ του συστηματος δορυφορων.

Με αυτα και με τα αλλα, χανεται το νοημα της προτασης μου: Συσκευες οπως του λαμμ τεχνικως ειναι προβληματικες και κοστολογικως εγκληματικες. Ομως προσφερουν ευηχο ρετους στο τυπικο μουσικο περιεχομενο οπως το ιδιο κανουν και επισης ακριβες συσκευες παραγωγης ηχου που κατακορον χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες του ηχου για την παραγωγη περιεχομενου.

Ας παραδεχτουμε οτι το ρετους αυτο δεν ειναι παρανομο και στην αναπαραγωγη και ας δεχτουμε επισης οτι συχνα ειναι και οφελιμο για το μασκαρισμα ατελειων περιεχομενου που, η δικη μου μικρη εμπειρια τουλαχιστον, λεει οτι δεν επιτυγχανεται ευκολα με ψηφιακη επεξεργασια.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ας ξεπερασουμε την καυλα με τις μεσες σταθμες αναφορας. Το τυπικο μουσικο περιεχομενο που ακουει ο τυπικος ακροαματικοφιλος δεν ειναι κραφτγουερκ 3d ενω εχει τη δυναμικη περιοχη τουβλου. Εχει φτιαχτει για να ακουγεται ευχαριστα στο αυτοκινητο και ΔΕΝ ακουγεται ευχαριστα σε υψηλες σταθμες (>90db), ειναι απλα κουραστικο. Επισης, αν και αρκετο τυπικο μουσικο περιεχομενο δεν εχει τιποτα απο 40 hz και κατω, η σοβαρη επενδυση για την αναπαραγωγη της πρωτης οκταβας ειναι παντα επιθυμητη, απαιτει πολλαπλα σαμπ, ακουστικη και dsp και εντελει ειναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ του συστηματος δορυφορων.

Με αυτα και με τα αλλα, χανεται το νοημα της προτασης μου: Συσκευες οπως του λαμμ τεχνικως ειναι προβληματικες και κοστολογικως εγκληματικες. Ομως προσφερουν ευηχο ρετους στο τυπικο μουσικο περιεχομενο οπως το ιδιο κανουν και επισης ακριβες συσκευες παραγωγης ηχου που κατακορον χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες του ηχου για την παραγωγη περιεχομενου.

Ας παραδεχτουμε οτι το ρετους αυτο δεν ειναι παρανομο και στην αναπαραγωγη και ας δεχτουμε επισης οτι συχνα ειναι και οφελιμο για το μασκαρισμα ατελειων περιεχομενου που, η δικη μου μικρη εμπειρια τουλαχιστον, λεει οτι δεν επιτυγχανεται ευκολα με ψηφιακη επεξεργασια.
Το επιχείρημα στο οποίο ανταποκρίνεσαι είχε ήδη προσπεράσει το ζήτημα με τις στάθμες αναφοράς,υποστηρίζοντας ότι το ακρόαμα στην αυθεντική του μορφή - χωρίς καν να λογαριαζόταν η ανασυρόμενη από τη μνήμη - θα ήταν ανακριβές εξαρχής σε οποιαδήποτε εύλογη στάθμη...Ακόμα και σε αρκετά χαμηλές θα έλειπε το γνωστό loudness - ένεκα της συνήθους σε τέτοιες περιπτώσεις ΄΄πιουρίστικης΄΄ διαχείρισης στο σήμα...

Για το δε ζήτημα του εύηχου καλλωπισμού έχω ήδη παρουσιάσει αποτελεσματικές μεθόδους με επιβεβαιωμένα ευχάριστο ακρόαμα στον παρακάτω σύνδεσμο:
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Όσοι εξ αιτίας των ερευνων
δεν νιώθουν την ακουστική τους μνήμη
αρκετά ισχυρή
Μπορούν να παρηγορηθούν
με το όλο και πιο συχνό φαινόμενο του ...deja vu.

"Για το δε ζήτημα του εύηχου καλλωπισμού...."
Το θέμα δεν ειναι να
καλλωπισουμε τον ήχο.
Να κάνουμε το ακροαμα εύηχο.
(που σταματάει αυτό);
Το θέμα είναι να τον απαλάξουμε από τα artifacts που εισάγουν οι "ευκολίες".

Κατά τα άλλα οι παρατηρήσεις που εισάγουν προβληματισμο
είναι πάντα χρησιμες.
Πολλοί έχουν καταλήξει στα ίδια συμπεράσματα με τον dapost.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.923
Οι παλιές ηχογραφήσεις (πχ δεκαετίας 50) που ακούγονται μέτρια/τζουφια σε ένα καλό αχρωμάτιστο δικάναλο, παίρνουν ζωή σε Auro3d upmixing. Χωρίς επιπλέον processing.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Ας ξεπερασουμε την καυλα με τις μεσες σταθμες αναφορας. Το τυπικο μουσικο περιεχομενο που ακουει ο τυπικος ακροαματικοφιλος δεν ειναι κραφτγουερκ 3d ενω εχει τη δυναμικη περιοχη τουβλου. Εχει φτιαχτει για να ακουγεται ευχαριστα στο αυτοκινητο και ΔΕΝ ακουγεται ευχαριστα σε υψηλες σταθμες (>90db), ειναι απλα κουραστικο. Επισης, αν και αρκετο τυπικο μουσικο περιεχομενο δεν εχει τιποτα απο 40 hz και κατω, η σοβαρη επενδυση για την αναπαραγωγη της πρωτης οκταβας ειναι παντα επιθυμητη, απαιτει πολλαπλα σαμπ, ακουστικη και dsp και εντελει ειναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ του συστηματος δορυφορων.

Με αυτα και με τα αλλα, χανεται το νοημα της προτασης μου: Συσκευες οπως του λαμμ τεχνικως ειναι προβληματικες και κοστολογικως εγκληματικες. Ομως προσφερουν ευηχο ρετους στο τυπικο μουσικο περιεχομενο οπως το ιδιο κανουν και επισης ακριβες συσκευες παραγωγης ηχου που κατακορον χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες του ηχου για την παραγωγη περιεχομενου.

Ας παραδεχτουμε οτι το ρετους αυτο δεν ειναι παρανομο και στην αναπαραγωγη και ας δεχτουμε επισης οτι συχνα ειναι και οφελιμο για το μασκαρισμα ατελειων περιεχομενου που, η δικη μου μικρη εμπειρια τουλαχιστον, λεει οτι δεν επιτυγχανεται ευκολα με ψηφιακη επεξεργασια.
Ας παραδεχτούμε κάτι άλλο καλύτερα.

Το ρετούς των κάθε λαμ, ταιριάζει γάντι σε συγκεκριμένες μόνο ηχογραφήσεις, όχι όλες τις παλιές, ούτε καν τις παλιές, κυρίως κάτι χαϊεντγιές σόλο, τις οποίες θα ακούσεις πολύ καλύτερα από σωστά δομημένο σεταπ, και δη ιμερσιβ.

Άμα βαρέθηκες το πως ακούγεται ο BB king και ο τζιμακος ή Ξυλουρης και Νταλάρας, δεν είναι λύση τα λαμ, δεν θα τα κάνουν να ακούγονται ούτε καλύτερα ούτε θα αυξήσουν το δυναμικό εύρος της ηχογράφησης.

Τα λαμ θα τα πάρει αυτός που θα πάρει ρεντεκο, γιατί; Δε λέω, είναι βαρύ.


ΥΓ.

Η χοντρότερη μλκια όλων, είναι να πιστέψεις ότι αγοράζεις το μαγικό ρετούς του λαμ, που θα σου κάνει μάγια σε όλες τις παλιές ηχογραφήσεις και πλέον θα ακούγονται τέλεια, σε ένα χώρο όπου οι χρόνοι αντήχησης και το φλατερ Έκο, οι ασύμμετρες πλευρικες ανακλάσεις και οι έντονες πρώτες, εγγυώνται συνολικά ότι θα είναι μια μλκια και μισή.

Ωραία, θα συνεχίσει να είναι μια μλκια και μισή, αλλά θα έχει και μεγάλες αρμονικές παραμορφωσεις, και λίγο θόρυβο. Σπουδαία τα λάχανα.

Βασικά ψυχοθεραπεία είναι. Δίνεις τρακόσα χιλιάρικα σε λαμ, νιώθεις σπουδαίος, ακούς και τη μλκια κσι σου φαίνεται καλή. Οκ. Ζμπουτσαμ.
Ζμπουτσαμ τι σου φαίνεται και ζμπουτσαμ πόσα έδωσες. Για να είμαι και ακριβής. Υπόψιν, μη μου πεις τι καλώδια έβαλες, και πόσο καλό ρετούς κάνουν, ζμπουτσαμ τα καβλώδια'ς.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
"Για το δε ζήτημα του εύηχου καλλωπισμού...."
Το θέμα δεν ειναι να
καλλωπισουμε τον ήχο.
Να κάνουμε το ακροαμα εύηχο.
(που σταματάει αυτό);
Αυτό πρέπει να είναι δουλεία εμπλεκομένων στο στάδιο ηχογράφησης, της μίξης κτλπ.
Ο τελικός καταναλωτής μάλλον προσπαθεί να τον κάνει υποφερτό στον χώρο του με λάθος τρόπο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Το ΥΓ ξέφυγε λίγο, σορρυ. (ζμπουτσαμ δις)



ΥΓ. Τρις.



ΥΓ2.


Τες πα, ξαναδείτε τι έχει γράψει ο σιν ολιβ για τα καβλώδια, ισχύει και για τα λαμ και για κάθε τι στο χώρο της οργιαζουσας φαντασίας του κάθε οντιοφιλ.

Γω είμαι απλός άνθρωπος, βλέπω βυζγιά πατάω λαϊκ. Πάμε σε λαμ να σε βάλω λίγο μομπι να γελάσουν και οι πέτρες, ασχέτως των κόντο των καλωδίων που θα έχει το ρόμπα σεταπ που θα γελάνε οι κατσίκες και θα φτύνουν ταραμά. Τα υπόλοιπα τα αναγραφω με μελάνη που δε πιάνει στα 3 μου.


253786_61e01d6ba3ef1e7e8d7a67622b3dd8d6~3.png
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Τα ρετους ανήκουν στην κατηγορία ο χαβάς της ψ0λης. Και μένα μαρεσει και ο χαβάς του λαμ, έστω υπό προϋποθέσεις, συνθήκες, περιορισμούς και ξεπαραδιασμα. Δενκακο. Δεν παρασύρω τον κόσμο στην αμαρτία να το λέω. Αντίθετα, θα ήμουν ανειλικρινής αν δεν το έλεγα. Και στο Σταματακο αρέσει, δεν είμαι μόνος.

Αλλά τη βρίσκω και με άλλα ρετους, upmixing, καγκουρό ισοστάθμιση, softsat plugins, κα. Αλλά δεν είναι λαμ, είναι άλλα ζώα.

Τελικά όμως, τα κάνει όλα και συμφέρει και ένα (καλύτερα πολλά) σονος των 200 ντολαρς. Για το νορμάλ κόσμο που ακούει νορμάλ μουσική που έχει δυναμικη περιοχή μικρότερη από χαμηλόφωνη συζήτηση. Match made in heaven.

Πάρτε σονος.
 
Last edited:

Μηνύματα
9.771
Reaction score
1.823
Lamm είναι μόνο οι λαμπάτοι ML2.1 (18W) κατά προτίμηση με ηχεία Verity η Horning που τους έπαιζε ο Μιχαλάρας η Kharma 3.2 που τους έπαιζαν οι Αμερικάνοι πριν 15 χρόνια. Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Το κάθε σονος και η κάθε σύγχρονη ηχομπαρα, που τα βάζεις και παίζουν μια χαρά και λες πόσο μλκας ήμουν τόσα χρόνια και παιδευόμουν, βασίζονται στις αντικειμενικές αρχές λειτουργίας και ισοστάθμισης και ψυχοακουστικης που έχουν γράψει ο τουλ και ο σιν ολιβ και οι υπόλοιποι άρχοντες, κι όχι σε αηδίες καλώδια κόντο και σε λαμπατες παραμορφοσιομηχανες.

Λίγη λογική παρακαλώ.
Κοινή λογική.
Φακιν κομον σενς.

Τα αρχιμαστόρια των σούπερ χαιεντοκαβλωδίων, που καμώνονται περί εξτριμ μετρήσεων σε δεξερωγωτι παρανοϊκές θεωρίες για παπαριές καμαρωτές κατευθυντικοτητας των ηλεκτρονίων στους αγωγούς και βάζουν βελάκια και κρυογέννεση κάνουν και αγιασμό ρίχνουν, και σκατα βάζουν απέξω, δεν συμμετέχουν στο σχεδιασμό του σονος και της κάθε ηχομπαρας της jbl που παίζει άτμος ρε φίλε και παίζει και καλά. Ούτε ο σχεδιαστής των λαμ δεν συμμετέχει στα σονος. Τυχαίο; δε νομίζω μάστορα. Οι καραγκιόζηδες στα καραγκιοζιλίκια μένουν, ρεντεκο και ξερό πσωμύ.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Δεν έχω διαβάσει προσεκτικά όλες τις αναρτήσεις του παρόντος νήματος, ωστόσο νόημα βγάζω...

Απλά, να καταθέσω ότι με σχεδόν 40 χρόνια ενασχόληση στον χώρο του χαι φαι , (που απο παιδί αγάπησα, σαν το όχημα που θα μου επιτρέπει να κοινωνώ καλύτερα τις μουσικές μου, καθώς για μένα η μουσική είναι, μετά τα παιδιά μου, η απολαυστικοτερη και πλέον απαραίτητη συνιστώσα της ζωής μου), η καλύτερη ακουστική εμπειρία που είχα ήταν σε κάποια έκθεση (σημ.: σπάνια μου είχε αρέσει ο ήχος συστημάτων σε εκθέσεις, λόγω των γνωστών προβλημάτων χώρου και του τσάτρα πάρτα στησίματος) , όπου κάποια στιγμή μπήκα στο δωμάτιο του Φουάση, που ήταν μόνος του και λίγο σαν να είχε βαρεθεί.... Μου λέει κάθησε να ακούσουμε ένα σιντακι..
Έβαλε ένα του κιλού με κάποια συλλογή από δημοφιλείς άριες του Παβαρότι... Απλό, μαζικής κατανάλωσης, όχι από βαρυγδουπη ''χαιεντ'' φιδολαδίστικη εταιρεία ... Το πλευερ δεν το θυμάμαι, ενισχυτικά ήταν τα Λαμ , δεν θυμάμαι μοντέλα, ηχεία Ροκπορτ, δεν θυμάμαι μοντέλο...

Αυτό που άκουσα ήταν το καλύτερο άκουσμα της ζωής μου, σε ένα δωμάτιο της πλάκας... Αληθοφάνεια, λεπτομέρεια, ισορροπία, όλα... Είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω, με την έννοια του ότι υπήρξε η τοπ ηχητική μου εμπειρία....

Μάλλον κάτι ανάλογο προσπαθουν να πουν και κάποια παιδιά στην συζήτηση...

ΥΓ.: Εννοειται, ότι ακόμη και να είχα τόσα χρήματα, ουδέποτε θα τα έδινα για την αγορά του συστήματος, το θεωρώ παράλογο έως ανήθικο, στο προσωπικό μου σύστημα προτεραιοτήτων .... Προσπαθώ να ακούω τις μουσικές μου, όσο το δυνατόν καλύτερα και σε ένα κόστος που συμβαδίζει με τις υπόλοιπες ανάγκες ζωής. Αυτά, υγιαίνετε!
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
από καλό γκρινιάζετε εσείς οι γιατροί... για να έχουν δουλειά οι συνάδελφοι ψυχίατροι! :p
Δεν μπορώ να είμαι βέβαιος για τους άλλους,ο ίδιος πάντως επεμβαίνω ως εκ γενετής...στραβόξυλο. :sneaky:
Παραδείγματος χάριν...
Δεν έχω διαβάσει προσεκτικά όλες τις αναρτήσεις του παρόντος νήματος, ωστόσο νόημα βγάζω...

Απλά, να καταθέσω ότι με σχεδόν 40 χρόνια ενασχόληση στον χώρο του χαι φαι , (που απο παιδί αγάπησα, σαν το όχημα που θα μου επιτρέπει να κοινωνώ καλύτερα τις μουσικές μου, καθώς για μένα η μουσική είναι, μετά τα παιδιά μου, η απολαυστικοτερη και πλέον απαραίτητη συνιστώσα της ζωής μου), η καλύτερη ακουστική εμπειρία που είχα ήταν σε κάποια έκθεση (σημ.: σπάνια μου είχε αρέσει ο ήχος συστημάτων σε εκθέσεις, λόγω των γνωστών προβλημάτων χώρου και του τσάτρα πάρτα στησίματος) , όπου κάποια στιγμή μπήκα στο δωμάτιο του Φουάση, που ήταν μόνος του και λίγο σαν να είχε βαρεθεί.... Μου λέει κάθησε να ακούσουμε ένα σιντακι..
Έβαλε ένα του κιλού με κάποια συλλογή από δημοφιλείς άριες του Παβαρότι... Απλό, μαζικής κατανάλωσης, όχι από βαρυγδουπη ''χαιεντ'' φιδολαδίστικη εταιρεία ... Το πλευερ δεν το θυμάμαι, ενισχυτικά ήταν τα Λαμ , δεν θυμάμαι μοντέλα, ηχεία Ροκπορτ, δεν θυμάμαι μοντέλο...

Αυτό που άκουσα ήταν το καλύτερο άκουσμα της ζωής μου, σε ένα δωμάτιο της πλάκας... Αληθοφάνεια, λεπτομέρεια, ισορροπία, όλα... Είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω, με την έννοια του ότι υπήρξε η τοπ ηχητική μου εμπειρία....

Μάλλον κάτι ανάλογο προσπαθουν να πουν και κάποια παιδιά στην συζήτηση...

ΥΓ.: Εννοειται, ότι ακόμη και να είχα τόσα χρήματα, ουδέποτε θα τα έδινα για την αγορά του συστήματος, το θεωρώ παράλογο έως ανήθικο, στο προσωπικό μου σύστημα προτεραιοτήτων .... Προσπαθώ να ακούω τις μουσικές μου, όσο το δυνατόν καλύτερα και σε ένα κόστος που συμβαδίζει με τις υπόλοιπες ανάγκες ζωής. Αυτά, υγιαίνετε!
Ηθικόν δίδαγμα...Όσοι αρέσκονται αποκλειστικά σε άριες και τους περισσεύουν κεφάλαια και αφού η ζωή είναι σύντομη,ας ψωνίσουν τις εν λόγω συσκευές...Είναι αυτό που θ'αποκαλούσε κάποιος...ψωνάριες.:roflmao:

Το ζήτημα παραμένει τί να έκαναν ακροαματικόφιλοι με προτιμήσεις που εκτείνονται σε σύγχρονα ιδιώματα με υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις και σε μέσες συνεχόμενες στάθμες ακρόασης ρεαλιστικές - οι οποίες βρίσκονται μεταξύ 80-90 dB χωρίς να είναι διόλου βλαβερές για την ακοή...
Lamm είναι μόνο οι λαμπάτοι ML2.1 (18W) κατά προτίμηση με ηχεία Verity η Horning που τους έπαιζε ο Μιχαλάρας η Kharma 3.2 που τους έπαιζαν οι Αμερικάνοι πριν 15 χρόνια. Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε.
Έξοχα...Υποθέτω λοιπόν ότι για να εκφέρεις τόσο κατηγορηματική γνώμη πρέπει να έχεις συμβιώσει με τέτοιο συνδυασμό για κάποιο χρονικό διάστημα γνωρίζοντάς το απ'έξω και ανακατωτά υπό διάφορες συνθήκες...Σε τέτοια περίπτωση όμως γιατί να το είχες αλλάξει; Εκτός και αν στο δημοσιευμένο σου προφίλ στο διαδίκτυο παρουσιάζεις αντί για το ΄΄άγιο δισκοπότηρο΄΄ των λυχνιακών Lamm ηχοσυστήματα κατηγορίας ΄΄να χαμε να λέγαμε΄΄...
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Ας επαναφερουμε το ακροαματικοφιλο κοινο στην πραγματικοτητα. Ομιλουμεν δια το σετ ενισχυτων της δοκιμης του ΔΣταμ, με τις μετρησεις τους και τις ακουστικες εντυπωσεις που περιγραφονται στο αρθρο και οχι για καποιο εξωτικο λυχνιακο σετ.

"Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζει κανείς είναι ότι έχει να κάνει με ένα σύστημα που έχει πολύ υψηλές επιδόσεις σε θέματα δυναμικής περιοχής. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι οι δυνατότητες οδήγησης είναι εξαιρετικές, καθώς φάνηκε ότι οι M1.2 Reference μπορούν να δημιουργήσουν εξαιρετικά υψηλές στάθμες χωρίς το παραμικρό ίχνος συμπίεσης, αλλά και το ότι ο προενισχυτής έχει εξαιρετικά χαμηλό θόρυβο, με αποτέλεσμα οι ηχητικές εικόνες να προβάλλονται σε ένα ιδιαίτερα σκοτεινό υπόβαθρο. Στην πραγματικότητα, αυτό που σε κερδίζει αμέσως με τους Lamm είναι τα μικροδυναμικά τους και οι δυνατότητες που αποκτά το σύστημα στο να περιγράψει την δυναμική αντίθεση. Σε σχέση με τους ενισχυτές αναφοράς, βρίσκονται σε πολύ υψηλότερο επίπεδο κάτι που γίνεται άμεσα και πέραν πάσης αμφιβολίας αισθητό, από την πρώτη στιγμή. Το σύστημα μοιάζει ανεξάντλητο με πρακτικά αμετάβλητο χαρακτήρα όταν οι στάθμες γίνονται πολύ υψηλές και είναι ένας από τους λίγους συνδυασμούς που έφθασε τα SCM-50 στα όρια τους, στον συγκεκριμένο χώρο. Και είναι εύκολο να φτάσεις στα όρια αυτά, καθώς δεν υπάρχουν δείγματα κόπωσης ή συμπίεσης ή τραχύτητας που να σε προειδοποιούν. Η διαύγεια του συστήματος με τους Lamm στην θέση των ενισχυτών ήταν πραγματικά η κορυφαία που έχουμε πάρει μέχρι σήμερα.

...

Ένα καλό παράδειγμα είναι η απόδοση των πολύ χαμηλών συχνοτήτων. Εδώ, το σύστημα απέδωσε εξαιρετικά, με κορυφαία έκταση, απόδοση του όγκου και της λεπτομέρειες και μια πολύ θετική αίσθηση ομοιογένειας. Γέμισε τον χώρο με εξαιρετική άνεση και δεν φάνηκε να “ιδρώνει” καθόλου, όταν στο παιχνίδι μπήκε και η ψηφιακή ισοστάθμιση του χώρου. "

Διαβαζοντας τα παραπανω μπορει ο αναγνωστης να βγαλει το λογικο συμερασμα οτι το σετ ειναι ικανο για νορμαλ σταθμες, νορμαλ μουσικης με νορμαλ ηχεια που θα λειτουργουν ως δορυφοροι. Διοτι ως γνωστον κανενα νορμαλ ηχειο δεν μπορει να αποδωσει ρεαλιστικες σταθμες μπασου<80hz χωρις υψηλη παραμορφωση, σιγουρα οχι το scm50. Βεβαια τον ΔΣταμ δεν τον χαλασαν καθολου οι εντασεις που ακουσε με τα ηχεια οδηγουμενα πληρως και οχι ως δορυφοροι, αλλα εδω ειμαστε πιο αυστηροι, εχουμε και ενα κουτελο.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Ηθικόν δίδαγμα...Όσοι αρέσκονται αποκλειστικά σε άριες και τους περισσεύουν κεφάλαια και αφού η ζωή είναι σύντομη,ας ψωνίσουν τις εν λόγω συσκευές...Είναι αυτό που θ'αποκαλούσε κάποιος...ψωνάριες.:roflmao:

Το ζήτημα παραμένει τί να έκαναν ακροαματικόφιλοι με προτιμήσεις που εκτείνονται σε σύγχρονα ιδιώματα με υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις και σε μέσες συνεχόμενες στάθμες ακρόασης ρεαλιστικές - οι οποίες βρίσκονται μεταξύ 80-90 dB χωρίς να είναι διόλου βλαβερές για την ακοή...

Φίλτατε Μπούτια, ένα δίδαγμα είναι μάλλον 'ανήθικο' (οκ, ανήθικο πάντα στα πλαίσια του μέτρου μιας καφενο-συζήτησης) όταν ουδόλως συνάγεται από λεχθέντα του συνομιλητή ... εκτός εάν εξυπηρετεί την ιδιότυπη οικονομία των κατ-ουσίαν μονολόγων σου, να καταλαβαίνεις και να διδάσκεσαι ότι γουστάρεις, προκειμένου στο τέλος να αμολήσεις και τα μετριότατης ποιότητας λεκτικά δημιουργήματα σου :--)

Οι ακροαματικόφιλοι, κατά τα λοιπά, ας έχουν υπόψη ότι μια ικανού μεγέθους κλασσική ορχήστρα με την χορωδία και τους μονωδούς της , έχει τουλάχιστον τις ίδιες ενεργειακές απαιτήσεις (αν όχι υψηλότερες) από τα ''σύγχρονα ιδιώματα'' ...

ΥΓ.: Μάλλον, τελικά εγώ δεν διδάσκομαι, παρότι γεροξούρας [αν και ακόμη εξαιρετικά σέξυ] και συνεχίζω να προσθέτω στις σκοτούρες μου και περιττές απαιτήσεις αντεγκλήσεων, συνηθέστατα με οπαδούς της κατά μόνας μάλαξης μαλακών ιστών (διευκρινίζω ότι αυτό, δεν αφορά την παρούσα συζήτηση, γενικότερα ομιλώ για τις παρεκτροπές μου σε ιντερνετικά φόρα ....). Καλή συνέχεια σε όλους. Όβερ & άουτ.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top