Με 2 κατακοκκινες ομορφες delta ΗΡΕ εχω "κοντραριστει" στη ζωη μου...
Η μια στις στροφες του Τυρναβου οπου αφου της εριξα 2-3 στροφες, εκοψα να περιμενω την παρεα μου και την πετυχαμε ολοι μαζι πιο κατω με καπνους... (δυσκολες οι ανηφορες κατηφορες το καλοκαιρι)
Και την αλλη σε εθνικο δικτυο που καπου στα 210 την αφηνα πισω μου και στο καπακι πολλους καπνους... οπου εκοψα και ο ιδιος να δω τι εγινε και καλεσαμε οδικη γιατι ξερνουσε λαδακι απο παντου...
Τωρα με την νεα ΗΡΕ χαλασε και η εμφανιση... οποτε δεν εχει καποιο λογο να πουλησει... εχει μεινει πλεον μονο το ονομα (delta) και η χαρη (φλατζες/λαδια)...
energy, μάλλον εννοείς Delta HF, όχι HPE. Πάντως έχει σημασία ποιά HF ήταν, γιατί αν μιλάμε για Integrale και μάλιστα 16βάλβιδη, μάλλον θα έτρωγες σκόνη, με ότι αυτοκίνητο και να είχες εκείνη την εποχή (εκτός ίσως τετρακίνητα Porsche κλπ). Αν θυμάμαι καλά, έχεις/είχες ένα Nissan 200SX;
Anyway...φυσικα και μιλαω για integrale... αυτες χαλαγαν πιο ευκολα!
Δεν σταθηκα ιδιαιτερα για την σκονη και το ποσο αργα δεν ειναι (ή ειναι)... (ειναι θεμα οδηγου αλλωστε) αλλα περισσοτερο στο οτι και οι δυο εκαψαν φλατζα... (ή ο πρωτος εβρασε τα νερα του στην καλυτερη...)
Για το αλλο που λες... στο οτι θα ετρωγα σκονη... ναι, θα ετρωγα (μονο σε εκκινηση-αλλα δε μιλησα για κοντρα φαναριων)... και αυτο ΑΝ δουλευαν σωστα... οπως οταν ειχαν βγει... ειναι γνωστο αλλωστε τι πτωση στα μοτερ ειχαν αυτα τα αυτοκινητα μετα 10ετιας... (σε αντιθεση με τα japan). Μιλησα για στροφες, για τελικη και... για οδικη! χαχαχαχα
Αμα κάνεις service , όλα αντέχουν ... Ελα όμως που όταν παίρνεις ιταλικό το έχεις για τρακτέρ ( 30 χρόνια με τα ίδια σωθικά - σώθηκες ) μιλάω για ανθρώπους που τσιγκουνεύονται τα λεφτά στα service και κυκλοφορούν με σάπια ...
Παντα οι LANCIA ηταν πιο ακριβες απο τα FIAT,αν λοιπον ερθει με τιμη τσιμπημενη σαφως ο λογικος αγοραστης θα προτιμησει ενα AUDI A3 για τους γνωστους αυτονοητους λογους.Το design στο πισω μερος ειναι μαλλον κακο ενω θα αποδειχθει και επισκευαστικος εφιαλτης για τους φαναρατζηδες.Δυστυχως οι στυλιστες τηες εταιρειας δεν πηραν το μαθημα τους απο τις μεχρι τωρα προσπαθειες τους, δεν ειδαν ποσο αποτυχημενο ειναι το Y που βασιζεται στην ιδια ρετρο αισθητικη.
Συγκρίνεις 2 ανόμοια πράγματα ... δ με Α3 ... το ένα είναι επίπεδο Α4 σε χώρους για να μην πω και πιο πολυτελής , ενώ το άλλο ακριβό για αυτά που προσφέρει ...
Πριν 15 χρόνια, παλιός γνωστός, γόνος εφοπλιστή, είχε μια HF Integrale 16v, chipαρισμένη με περίπου 250 ίππους. Το αυτοκίνητο ήταν κάθε εβδομάδα στο συνεργείο. Βέβαια του έπινε το αίμα κι αυτός και το σκάλιζε συνέχεια. Αλλά έτσι είναι αυτά.
Τελικά το στούκαρε κάπου, έπιασε φωτιά, και το πέταξε. Σε λίγες μέρες πήρε ίδιο και άρχισε από την αρχή.
Ευτυχώς υπάρχουν κάποιες που δεν πήραν φωτιά!!! Αντίθετα βάζουν φωτιά στο δρόμο και στη καρδιά μας, κάποιες ελάχιστες φορές (λόγω φόρτου εργασίας) που συμβιώνουμε μαζί Είναι ακόμα κοντά μας γιά να μας θυμίζουν τις καλύτερες ημέρες της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ημέρες που δυστυχώς πέρασαν και δεν ξανάρχονται.
Απλά κούκλα η Deltona.
Αν και θα προτιμούσα την τελευταία, EVO II, σε λευκή - πέρλα, με την λεπτή ρίγα στο πλαί.
Όπως ακριβώς εκείνη που "χάριζε" το Ελληνικό AMS (Auto Motor und Sport) πριν από χρόνια!! :107:
Μεγάλη μου λατρεία αυτό το κουκλί!!!
Προβλεπω αποτυχια περα απο καθε φαντασια.
Το μοντελο ειναι χαλια,ειναι ακριβο και δεν εχει καμια σχεση με το παλιο DELTA.
Αν θελουν οσοι ειδαν το τελευταιο Indiana Jones να αγορασουν αυτο το αυτοκινητο,θα επρεπε να ασχοληθουν και λιγο με το θεμα,αυτοι πεταξανε απλως το όνομα και αντε γεια!
Eίχα καιρό να δω τόσο ΑΣΧΗΜΟ αυτοκίνητο... :111: :112:
Καλύτερα να ξαναβγάζανε την παλιά, ίδια, ΟΛΟΙΔΙΑ εξωτερικά αλλά με όλα τα υπολοιπα εκσυχρονισμένα...
Και όμως , βαδίζει στα χνάρια την παλιάς καλής Δέλτα , πριν γίνει HF ... όπως τότε συγκριτικά με το γκόλφ , σήμερα είναι πιο μεγάλη , πιο πολυτελής και από merc , και πιο Ιταλική από ποτέ ...
Δεν ξερω ακόμη για την νέα Δελτα αλλα το Θεσις το έχω οδηγήσει και ήταν εκπληκτικό αυτοκίνητο που ...φυσικά πάτωσε στις πωλήσεις γιατι ήταν πολύ ακριβό για ιταλικό! Πιστεύω πως το αν θα παει καλά η νεα Δελτα θα εξαρτηθει απο το κόστος, ο Ελληνας τουλάχιστον δεν ειναι διατεθειμένος να δωσει για ιταλικό αυτοκίνητο όσα δίνει για γερμανικό.