Πολλοί έχουν αναφέρει εδώ μέσα για την άριστη λειτουργία και τεχνική υποστήριξη που παρέχει η LG όσον αφορά τις TV Plasma και όχι μόνο. Προσωπικά η δικιά μου εμπειρία είναι ακριβώς αντίθετη και έρχεται να "καταρίψει" τον μύθο περί του περίφυμου αυτού service της LG αναδικνύοντας περίτρανα πόσο "θύματα" μπορούμε να πέσουμε πολλές φορές άθελα μας.
Συγκεκριμένα έχουμε στο σπίτι μας μια LG 42PX11 εδώ και 8 μήνες. Ακολουθώντας τις οδηγίες του εγχειρίδιου χρήσεως (ελληνικές οδηγίες σελίδα 29) το οποίο αναφέρει ακριβώς ότι "Μπορείτε να απολαύσετε την μορφή προβολής 14:9 ή διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα μέσω της λειτουργίας αυτής" , διαπίστωσα μετά από αρκετό καιρό χρήσης σε αυτή την αναλογία εικόνας οτι οι 2 πλαινές μπάρες αυτής της προβολής είχαν αφήσει το αποτύπωμα τους (σκιά) μόνιμα πλεον στην 16:9 εικόνα ! Οι σκιές είναι πολύ έντονες κυρίως στα ανοιχτά χρώματα (λευκό,γαλάζιο κτλ). Πουθενά στο εγχειρίδιο χρήσεως δεν αναφέρεται ένα τέτοιο σύμπτωμα-πρόβλημα της χρήσεως από προβολή 14:9 (ή και 4:3) το οποίο προφανώς εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω. Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με διάφορους ανθρώπους από την εξυπηρέτηση πελατών της LG και του service της, τελικά ήρθαν και πήραν την TV την οποία και γυρίσαν πίσω ύστερα από 3 μέρες λέγοντας μας οτι το συγκεκριμένο πρόβλημα ΔΕΝ υποστηρίζεται από την εγγύηση και η μόνη λύση είναι η αλλαγή του panel η οποία κοστίζει σχεδόν όσο η τηλεόραση !!! Πώς είναι δυνατό να μην υποστηρίζεται από την εγγύηση της τηλεόρασης η συγκεκριμένη βλάβη όταν μάλιστα αυτή προκαλείται από οδηγία του manual που σε προτρέπει να την ακολουθήσεις αν επιθμυμείς να "απολαύσεις" την εν λόγω μορφή προβολής ? Υστερα από εντονότατα παράπονα επικοινώνησε μαζί μας κάποιος κ. Δελλής (δήλωσε την ιδιότητα του διευθυντή) ο οποίος μας είπε οτι θα εξετάσει το αίτημα μας και από τότε δεν ξαναφάνηκε... Δεν θέλω να προβώ σε κανένα χαρακτηρισμό ή κρίση για την υποστήριξη που παρέχει η LG στους πελάτες της, αυτό το αφήνω σε σας. Απλά μέσα από την δικιά μου εμπειρία θέλω να ενημερώσω και να προειδοποιήσω όλους όσους σκοπεύουν να προβούν στην αγορά μιας TV Plasma (των οποίων η αξία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη...) να ενημερωθούν εκ των προτέρων για την σωστή υποστήριξη και εξυπηρέτηση της εταιρίας-αντιπροσωπίας στην οποία πρόκειται να απευθυνθούν.
Συγκεκριμένα έχουμε στο σπίτι μας μια LG 42PX11 εδώ και 8 μήνες. Ακολουθώντας τις οδηγίες του εγχειρίδιου χρήσεως (ελληνικές οδηγίες σελίδα 29) το οποίο αναφέρει ακριβώς ότι "Μπορείτε να απολαύσετε την μορφή προβολής 14:9 ή διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα μέσω της λειτουργίας αυτής" , διαπίστωσα μετά από αρκετό καιρό χρήσης σε αυτή την αναλογία εικόνας οτι οι 2 πλαινές μπάρες αυτής της προβολής είχαν αφήσει το αποτύπωμα τους (σκιά) μόνιμα πλεον στην 16:9 εικόνα ! Οι σκιές είναι πολύ έντονες κυρίως στα ανοιχτά χρώματα (λευκό,γαλάζιο κτλ). Πουθενά στο εγχειρίδιο χρήσεως δεν αναφέρεται ένα τέτοιο σύμπτωμα-πρόβλημα της χρήσεως από προβολή 14:9 (ή και 4:3) το οποίο προφανώς εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω. Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με διάφορους ανθρώπους από την εξυπηρέτηση πελατών της LG και του service της, τελικά ήρθαν και πήραν την TV την οποία και γυρίσαν πίσω ύστερα από 3 μέρες λέγοντας μας οτι το συγκεκριμένο πρόβλημα ΔΕΝ υποστηρίζεται από την εγγύηση και η μόνη λύση είναι η αλλαγή του panel η οποία κοστίζει σχεδόν όσο η τηλεόραση !!! Πώς είναι δυνατό να μην υποστηρίζεται από την εγγύηση της τηλεόρασης η συγκεκριμένη βλάβη όταν μάλιστα αυτή προκαλείται από οδηγία του manual που σε προτρέπει να την ακολουθήσεις αν επιθμυμείς να "απολαύσεις" την εν λόγω μορφή προβολής ? Υστερα από εντονότατα παράπονα επικοινώνησε μαζί μας κάποιος κ. Δελλής (δήλωσε την ιδιότητα του διευθυντή) ο οποίος μας είπε οτι θα εξετάσει το αίτημα μας και από τότε δεν ξαναφάνηκε... Δεν θέλω να προβώ σε κανένα χαρακτηρισμό ή κρίση για την υποστήριξη που παρέχει η LG στους πελάτες της, αυτό το αφήνω σε σας. Απλά μέσα από την δικιά μου εμπειρία θέλω να ενημερώσω και να προειδοποιήσω όλους όσους σκοπεύουν να προβούν στην αγορά μιας TV Plasma (των οποίων η αξία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη...) να ενημερωθούν εκ των προτέρων για την σωστή υποστήριξη και εξυπηρέτηση της εταιρίας-αντιπροσωπίας στην οποία πρόκειται να απευθυνθούν.