melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 22.961
- Reaction score
- 41.265
Νομίζω, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, η έννοια της αποκλειστικής αντιπροσωπείας δεν υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια στην ΕΕ.
Η media markt, που είναι dixons (ίσως ο μεγαλύτερος εμπορικός οργανισμός στην Ευρώπη), είτε έχει το ελεύθερο από την D&M και πουλάει όπου δραστηριοποιείται είτε όχι και αναγκάζεται και αγοράζει από τον ντόπιο αντιπρόσωπο (very unlikely). Επίσης το θέμα του service προφανώς έχει ρυθμιστεί από τη μαμά εταιρεία, πιστεύω να υποχρεώνει τον ντόπιο αντιπρόσωπο να προσφέρει service σε όποια συσκευή από όπου και αν προέρχεται (πράγμα που τον συμφέρει να παίρνει εδώ όλες τις δουλειές). Δεν μπορώ να φανταστώ ένα τόσο μεγάλο κανάλι όπως είναι η dixons να μην το προσέχουν και να του δημιουργούν προβλήματα.
Είτε έτσι είτε αλλιώς προσωπικά ως αγοραστής νοιώθω σιγουριά έχοντας στα χέρια μου τιμολόγιο από το media markt και πιστεύω ότι αν τύχει στραβή θα έχω τη γνωστή (*) after sales εξυπηρέτηση που συναντάμε εγχωρίως είτε πάει στον τοπικό αντιπρόσωπο είτε πάει σε κάποιο service center στη γερμανία.
(*) just sucks anyways
Η media markt, που είναι dixons (ίσως ο μεγαλύτερος εμπορικός οργανισμός στην Ευρώπη), είτε έχει το ελεύθερο από την D&M και πουλάει όπου δραστηριοποιείται είτε όχι και αναγκάζεται και αγοράζει από τον ντόπιο αντιπρόσωπο (very unlikely). Επίσης το θέμα του service προφανώς έχει ρυθμιστεί από τη μαμά εταιρεία, πιστεύω να υποχρεώνει τον ντόπιο αντιπρόσωπο να προσφέρει service σε όποια συσκευή από όπου και αν προέρχεται (πράγμα που τον συμφέρει να παίρνει εδώ όλες τις δουλειές). Δεν μπορώ να φανταστώ ένα τόσο μεγάλο κανάλι όπως είναι η dixons να μην το προσέχουν και να του δημιουργούν προβλήματα.
Είτε έτσι είτε αλλιώς προσωπικά ως αγοραστής νοιώθω σιγουριά έχοντας στα χέρια μου τιμολόγιο από το media markt και πιστεύω ότι αν τύχει στραβή θα έχω τη γνωστή (*) after sales εξυπηρέτηση που συναντάμε εγχωρίως είτε πάει στον τοπικό αντιπρόσωπο είτε πάει σε κάποιο service center στη γερμανία.
(*) just sucks anyways