Y
Yiannis_B
Guest
Για πείτε ρε παιδιά, την γνώμη σας. (Τι να προσέξω / διαφορές ανάμεσα στα 2)
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΜΚ3 (2006-1009), μέχρι 8.000 Eur. (1,8 και 2,0).
To 1,8 πέρα από την χαμηλότερη ισχύ, δεν έχει μπλοκέ και antispin, ούτε τις 17άρες ζάντες του δίλιτρου.
Νομίζω επίσης ότι το δίλιτρο έχει καδένα εκκεντροφόρου αντί για ιμάντα.
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΜΚ3 (2006-1009), μέχρι 8.000 Eur. (1,8 και 2,0).
To 1,8 πέρα από την χαμηλότερη ισχύ, δεν έχει μπλοκέ και antispin, ούτε τις 17άρες ζάντες του δίλιτρου.
Νομίζω επίσης ότι το δίλιτρο έχει καδένα εκκεντροφόρου αντί για ιμάντα.
Last edited by a moderator:

). Το 2005 και σε ηλικία 36 χρονών, μετά από συνολικά 87 ημέρες παραμονής μου στο ΚΑΤ και σε άλλα παρεμφερή ιδρύματα, αποφάσισα ότι μόνος μου μπορώ να κάνω ότι θέλω, αλλά η κοπελιά δεν φταίει σε τίποτα να κινδυνεύει ως συνεπιβάτης. Γενικά τότε έφαγα μια φλασιά, που με οδήγησε στο αυτονόητο. Το μηχανάκι πρέπει να έχει μόνο οδηγό. Από τότε κανείς δεν ανεβαίνει ως συνεπιβάτης, και προφανώς δεν ανεβαίνω και σε κανέναν άλλο. Με αυτό το σκεπτικό, τότε το 2005, αγόρασα ένα starlet με τον απολύτως standard εξοπλισμό: Δηλαδή 2 πόρτες. Ούτε υδραυλικά τιμόνια, ούτε a/c, τίποτα. Μέχρι που το έδωσα στην αστρονομική τιμή των 500 ευρώ το 2012, όταν η θέση που ανέλαβα, δικαιολογούσε εταιρικό αυτοκίνητο και για προσωπική χρήση. Οι καιροί όμως αλλάζουν, και από 1/1/2015 μένω αναγκαστικά χωρίς εταιρικό αυτοκίνητο.

