Monoprice HTP-1 16CH Immersive Surround AV Processor

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.460
Reaction score
50.838
Π.χ. παίζεις μουσική μέσα από ένα πολυκάναλο σύστημα ως downmixed to mono και ηχογραφείς το αποτέλεσμα με ένα μικρόφωνο.
Μετά ξαναπαίζεις τη ΝΕΑ (μονοφωνική) ηχογράφηση και ξαναηχογραφείς το αποτέλεσμα με το ίδιο μικρόφωνο στην ίδια θέση (δεν το μετακινείς, προφανώς).
Και ξανά, και ξανά, και ξανά...
Όποιος επεξεργαστής κατορθώσει να φτάσει τους περισσότερους κύκλους αναπαραγωγής - επανηχογράφησης προτού το αποτέλεσμα καταντήσει σχεδόν αγνώριστος θόρυβος, είναι και ο καλύτερος.
Η κεντρική ιδέα είναι σωστή, αλλά δε θα πρέπει να εμπεριέχει η ισοστάθμιση το ταργκετ κερβ, κάτι που όμως είναι απαραίτητο.

Ο εκάστοτε τρόπος διαχείρισης της υλοποίησης ενός ταργκετ κερβ συνολικής κλίσης 10 ντεσιμπέλ, μπορεί να είναι από καταστροφικός εως διάφανος.

Το ζήτημα είναι να διατηρείται επαρκές δυναμικό εύρος μετά την επεξεργασία, χωρίς επιπρόσθετες παραμορφώσεις, είτε συμπίεσης είτε ψαλιδισμου είτε θορύβων.

Η ιδέα του κύκλου μετρήσεων δίκην αλλεπάλληλων ada μετατροπών όπως στην μετρικ, έχει μεν λογική, αλλά είναι πρακτικά πολύ δύσκολο εγχείρημα, είτε όσον αφορά την θέση του μικροφώνου, είτε όσον αφορά τον τύπο του μικροφώνου, και φυσικά μη ξεχνάς το χώρο.

Οι μετρήσεις ηχείων του Αμίρ, καταρχήν βγάζουν από την εξίσωση το χώρο και την τοποθέτηση του μικροφώνου, είναι 500-1000 μετρήσεις που αποτυπώνουν άριστα τις επιδόσεις ενός ηχείου.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό (διαδρομή του σήματος των τόνων μέτρησης) να εμπλέκεται ένας av πριν το ηχείο, ώστε γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις επιδόσεις του ηχείου, να μετρηθεί εκ νέου το ηχείο, ώστε να αποτυπωθεί ως μείωση της απόδοσης κάθε αλλοίωση στον άξονα του πλάτους και του χρόνου, αλλά και η μετρήσιμη αύξηση των τιμών thd.

Το ιδανικό σενάριο, θα ήταν ένα στημένο πολυκάναλο σεταπ, που να έχει πλήρεις μετρήσεις στη θέση ακρόασης και στις περιξ αυτής θέσεις, και να επαναλαμβάνονται οι μετρήσεις με κάθε αλλαγή av, αποτυπώνοντας όχι μόνο την επάρκεια της αυτοματοποιημένης ισοστάθμισης, αλλά και τις τελικές δυνατότητες του συστήματος, όσον αφορά δυναμικό εύρος και παραμορφώσεις.

Εντάξει, είναι γνωστό πως το αφτί μας δε χαμπαριαζει ιδιαίτερα από παραμόρφωση, διότι αν χαμπαριαζε, τότε θα ήταν αδύνατο να ακούει από λαμπατο (μη γελάς καθόλου), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι επιθυμητή ή έστω άνευ σημασίας η παρουσία αυξημένης παραμόρφωσης.

Είναι πεδίον δόξης λαμπρό η εύρεση ενός διεξοδικου τρόπου μετρήσεων και αξιολόγησης ενός σύγχρονου av processor, και μέχρι τυποποίησης, το αφτί θα είναι σημαντικό όργανο μέτρησης, ως πίθηκοι που είμαστε, διότι δείχνει ανεπάρκεια, η οποία όπου δεν υπάρχει, δεν αφήνει τέτοια περιθώρια.. ;)



ΥΓ. Μην ξεχνάμε και τον στόχο του κάθε συστήματος ισοστάθμισης, που καλώς ή κακώς δεν είναι μόνο ένας, άλλο έχει ξεκάθαρο στόχο το σιδέρωμα του πλάτους στη μια θέση, άλλο την ισορροπία στο σύνολο των θέσεων, άλλο δίνει βάση στην χρονική ευθυγράμμιση, άλλο όχι, άλλο δίνει σημείο στόχου χρονικής ευθυγράμμισης κι άλλο όχι, και να μην εμπλακούμε καν στο τι γίνεται στα σαμπ, άλλο χάος. Οπότε η δική σου θέσπιση ανώτερου στόχου δεν ταυτίζεται απαραιτήτως με τους στόχους άλλων χώρων και άλλων αναγκών, εσύ μπορεί να είσαι μοναχοφαης, άλλος να θέλει την αναπαράσταση του κέντρου μιας αίθουσας-θεάτρου, είναι όλα υπό συζήτηση αναλόγως προτεραιοτήτων.

Ακόμα και στο ταργκετ κερβ, η προτεραιότητα μπορεί να φαίνεται εκ πρώτης όψεως να είναι κοινά αποδεκτή μια προτεινόμενη κατά Τουλ πτώση 0.9-1 ντιμπι ανά οκταβα, αλλά γιατί να μην έχει δικαίωμα ο κάθε τερματογκαζης να βγάζει επιπρόσθετα +10 ντεσιμπέλ πάνω στην ζώνη χτυπήματος των χαμηλών, και να σε δω μεγάλε πως θα βγάλεις αυτή τη διαφορά στάθμης ασυμπιεστα, ώστε να χτυπάνε τα 135 ντεσιμπέλ με το καλημέρα χωρίς προβλήματα συμπίεσης και παραμορφώσεων.
Ένα ρημαδι απλό tone control που είχε ο παππούς σου στο στέρεο, +10 ντεσιμπελ χωρίς πρόβλημα, μπορείς; Ασυμπιεστα; Δεν είναι καθόλου απλά. Τίποτα δεν είναι απλό.

Οπότε, οι ακραίες θέσεις της αναγκαίας από τον χρήστη ισοστάθμισης, είναι ένα άλλο μανίκι που θα πρέπει να μπορεί να γίνεται αναίμακτα.
 
Last edited:

Μηνύματα
19.111
Reaction score
10.755
Για να έρθει Ελλάδα θα πάει πάνω από 6000€. Βρε πάτε καλά;
Αν πάθει κάτι μπρος πίσω θα είμαστε; Με έξοδα του πελάτη;
Για να έχω Dirac;
Βρε δε πα να.......... και το DIRAC και ότι άλλο.
Η απουσία άγχους είναι το Α και το Ω.
υπομονη, θαχει arcam οσονουπο, θαχει απολα τα καλα
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.059
Reaction score
3.292
Ενδιαφέρουσες εξελίξεις:

Ο M.Alexander θα ανεβάσει μετρήσεις απο τα ενήλικα μεχρι την Δευτέρα :

SSPs I hope to have measured by Monday:
Monoprice Monolith HTP-1
Trinnov Altitude 16
Bryston SP4
Lyngdorf MP-50
Acurus Act 4
NAD M15HD (unbalanced version of M17v2, additional AM17 outputs are balanced)

SSPs I should have access to soon:
Marantz AV8805
Arcam AV40
Πρόβλεψη:
SINAD<100 για τον Trinnov όπως σας έλεγα και μήνες πριν.
Πράγμα που λέει πολλά για τη σημασία του SINAD από ένα σημείο και πέρα.
Αλλά θα έχει output και δε θα κλιπάρει στα 4V.

Ποιός είναι αυτός?
Αυτός!
1-0. :roflmao:
Υπάρχει τόσο flat μικρόφωνο τέτοιο ώστε η όποια παραμόρφωση που θα καταγραφεί να είναι μόνο από το μηχάνημα;
Γιατί κάτι ανάλογο θα μπορούσε να είναι και τεστ για το πόσο καλό είναι το μικρόφωνο ή τα ηχεία πχ.
^Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ.
Οι αλλοιώσεις (πιο δόκιμος όρος) που επιφέρουν τα μηχανήματα και το μικρόφωνο (με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για μηχανήματα όχι χαλασμένα) είναι μηδαμινές μπροστά σε αυτές που προκαλεί η αλληλεπίδραση χώρου - ηχείων.
Για τις τελευταίες, η μέθοδος που περιέγραψα συνοπτικά πιο πάνω δεν είναι μόνο η καλύτερη/ισχυρότερη αλλά μια από τις ελάχιστες ενδεδειγμένες, και η πιο σύντομη.

Το πώς επιδρούν συνολικά τα διάφορα συστήματα ισοστάθμισης, καθώς και το ποιο είναι το πιο διάφανο οφείλει να είναι το ουσιώδες.

Ξαναδιαβάστε:

Falling trees, their sound unchanged. August 30, 2012


 
Last edited:


Μηνύματα
208
Reaction score
331
Και στους γάμους έτσι είναι. Αγοράζεις ex factory, και μετά πληρώνεις μεταφορικά...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.059
Reaction score
3.292
Η κεντρική ιδέα είναι σωστή, αλλά δε θα πρέπει να εμπεριέχει η ισοστάθμιση το ταργκετ κερβ, κάτι που όμως είναι απαραίτητο.

Ο εκάστοτε τρόπος διαχείρισης της υλοποίησης ενός ταργκετ κερβ συνολικής κλίσης 10 ντεσιμπέλ, μπορεί να είναι από καταστροφικός εως διάφανος.

Το ζήτημα είναι να διατηρείται επαρκές δυναμικό εύρος μετά την επεξεργασία, χωρίς επιπρόσθετες παραμορφώσεις, είτε συμπίεσης είτε ψαλιδισμου είτε θορύβων.

...
Μπορεί, και στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων θα πρέπει κιόλας.


...

Η ιδέα του κύκλου μετρήσεων δίκην αλλεπάλληλων ada μετατροπών όπως στην μετρικ, έχει μεν λογική, αλλά είναι πρακτικά πολύ δύσκολο εγχείρημα, είτε όσον αφορά την θέση του μικροφώνου, είτε όσον αφορά τον τύπο του μικροφώνου, και φυσικά μη ξεχνάς το χώρο.

Οι μετρήσεις ηχείων του Αμίρ, καταρχήν βγάζουν από την εξίσωση το χώρο και την τοποθέτηση του μικροφώνου, είναι 500-1000 μετρήσεις που αποτυπώνουν άριστα τις επιδόσεις ενός ηχείου.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό (διαδρομή του σήματος των τόνων μέτρησης) να εμπλέκεται ένας av πριν το ηχείο, ώστε γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις επιδόσεις του ηχείου, να μετρηθεί εκ νέου το ηχείο, ώστε να αποτυπωθεί ως μείωση της απόδοσης κάθε αλλοίωση στον άξονα του πλάτους και του χρόνου, αλλά και η μετρήσιμη αύξηση των τιμών thd.

Το ιδανικό σενάριο, θα ήταν ένα στημένο πολυκάναλο σεταπ, που να έχει πλήρεις μετρήσεις στη θέση ακρόασης και στις περιξ αυτής θέσεις, και να επαναλαμβάνονται οι μετρήσεις με κάθε αλλαγή av, αποτυπώνοντας όχι μόνο την επάρκεια της αυτοματοποιημένης ισοστάθμισης, αλλά και τις τελικές δυνατότητες του συστήματος, όσον αφορά δυναμικό εύρος και παραμορφώσεις.

Εντάξει, είναι γνωστό πως το αφτί μας δε χαμπαριαζει ιδιαίτερα από παραμόρφωση, διότι αν χαμπαριαζε, τότε θα ήταν αδύνατο να ακούει από λαμπατο (μη γελάς καθόλου), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι επιθυμητή ή έστω άνευ σημασίας η παρουσία αυξημένης παραμόρφωσης.

Είναι πεδίον δόξης λαμπρό η εύρεση ενός διεξοδικου τρόπου μετρήσεων και αξιολόγησης ενός σύγχρονου av processor, και μέχρι τυποποίησης, το αφτί θα είναι σημαντικό όργανο μέτρησης, ως πίθηκοι που είμαστε, διότι δείχνει ανεπάρκεια, η οποία όπου δεν υπάρχει, δεν αφήνει τέτοια περιθώρια.. ;)



ΥΓ. Μην ξεχνάμε και τον στόχο του κάθε συστήματος ισοστάθμισης, που καλώς ή κακώς δεν είναι μόνο ένας, άλλο έχει ξεκάθαρο στόχο το σιδέρωμα του πλάτους στη μια θέση, άλλο την ισορροπία στο σύνολο των θέσεων, άλλο δίνει βάση στην χρονική ευθυγράμμιση, άλλο όχι, άλλο δίνει σημείο στόχου χρονικής ευθυγράμμισης κι άλλο όχι, και να μην εμπλακούμε καν στο τι γίνεται στα σαμπ, άλλο χάος. Οπότε η δική σου θέσπιση ανώτερου στόχου δεν ταυτίζεται απαραιτήτως με τους στόχους άλλων χώρων και άλλων αναγκών, εσύ μπορεί να είσαι μοναχοφαης, άλλος να θέλει την αναπαράσταση του κέντρου μιας αίθουσας-θεάτρου, είναι όλα υπό συζήτηση αναλόγως προτεραιοτήτων.

Ακόμα και στο ταργκετ κερβ, η προτεραιότητα μπορεί να φαίνεται εκ πρώτης όψεως να είναι κοινά αποδεκτή μια προτεινόμενη κατά Τουλ πτώση 0.9-1 ντιμπι ανά οκταβα, αλλά γιατί να μην έχει δικαίωμα ο κάθε τερματογκαζης να βγάζει επιπρόσθετα +10 ντεσιμπέλ πάνω στην ζώνη χτυπήματος των χαμηλών, και να σε δω μεγάλε πως θα βγάλεις αυτή τη διαφορά στάθμης ασυμπιεστα, ώστε να χτυπάνε τα 135 ντεσιμπέλ με το καλημέρα χωρίς προβλήματα συμπίεσης και παραμορφώσεων.
Ένα ρημαδι απλό tone control που είχε ο παππούς σου στο στέρεο, +10 ντεσιμπελ χωρίς πρόβλημα, μπορείς; Ασυμπιεστα; Δεν είναι καθόλου απλά. Τίποτα δεν είναι απλό.

Οπότε, οι ακραίες θέσεις της αναγκαίας από τον χρήστη ισοστάθμισης, είναι ένα άλλο μανίκι που θα πρέπει να μπορεί να γίνεται αναίμακτα.
Κώστα, δε με ενδιαφέρει ο επεξεργαστής μόνος του, ή τα ηχεία μόνα τους, ή ο χώρος μόνος του.
Με ενδιαφέρει το σύστημα - χώρος συνολικά και το πώς ο συνδυασμός ισοστάθμισης, τοποθέτησης ηχείων, πολικής απόκρισης ηχείων, χαρακτηριστικών παραμόρφωσης ηχείων κτλ. αλλοιώνει όσο το δυνατόν λιγότερο το μουσικό σήμα είτε στη θέση ακρόασης είτε και στις διπλανές.

Η παραπάνω μέθοδος το αποτυπώνει αυτό ευδιάκριτα.

Από τη στιγμή μάλιστα που αλλάζουμε έναν μόνο κρίκο στην αλυσίδα, η παραπάνω μέθοδος μπορεί να αποτυπώσει το πόσο αποτελεσματικός είναι ένας επεξεργαστής συνολικά, ένας τρόπος τοποθέτησης ηχείων σε δεδομένο χώρο, το treatment σε ένα δεδομένο χώρο, το πόσο καλά ένα ηχείο δουλεύει "με το χώρο" αντί "εναντίον του χώρου" κτλ.

Η μέθοδος είναι πάρα πολύ ισχυρή παιδιά, και είναι από τις ελάχιστες που αποτυπώνουν τι πραγματικά ακούμε από τις μετρήσεις και σε τι βαθμό, δίχως να είμαστε αναγκασμένοι να καταφεύγουμε σε πολύ πολύπλοκες weighted average metrics.



Προς όλους:

Διαβάστε προσεκτικά το κείμενο του Bruno που παρέθεσα πιο πάνω.
Πρόβλεψη: 100-105
Στα βολτ που μετράει και τους άλλους (~2V) , θα είναι κάτω από 100, πονηρούλη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.460
Reaction score
50.838
Falling trees
Ναι, για βινταζ προ, είναι η απόλυτη λύση.

Για av προ που χρειάζεται να κάνει μέχρι και ντολμαδάκια άμα λάχει, θα προτιμούσα ένα συνολικό μετρητικο αποτέλεσμα ενός χώρου με φουλ ιμερσιβ σεταπ.

Ακόμα ακόμα και το πόσο θα συμπίπτει η απόκριση του καθενός ηχείου με το άλλο, είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος. Η ομοιομορφία απόκρισης μετά την ισοστάθμιση.

Δηλαδή, να βλέπω όλες τις αποκρίσεις των ηχείων μετά την αυτοματοποιημένη ισοστάθμιση, το χρήσιμο δυναμικό εύρος (επίπεδο θορύβου μέχρι επίπεδο κλιπαρίσματος), ένα ρημαδι στεπ ρισπονς, το επίπεδο των παραμορφώσεων, γενικά να βλέπω τι παίζει το πλήρες σετάπ, τόσο στη θέση ακρόασης, όσο και στις 4 περιξ θέσεις.

Αν αλλάζει μόνο ο av processor, ο,τι αλλαγές βλέπεις στα σχεδιάγραμμα, αυτές αντικατοπτρίζουν το μηχάνημα που αλλάζει.

Πως μπορείς να "χαρακτηρίσεις" ένα σεταπ συνολικά με 10 μετρήσεις; Αυτές.
 
Last edited:

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
14.353
Reaction score
31.781
Στα βολτ που μετράει και τους άλλους (~2V) , θα είναι κάτω από 100, πονηρούλη.
:tongue:

Το ξέρω ήδη αυτό πονηρούλη.

Αλλά δεν μετράει στα 2V τους άλλους.
“Here is the outcome at nominal 4 volts...”

Μετράει μεχρι να κλιπαρει
 

Alfee24

Τυμβωρύχος
Μηνύματα
811
Reaction score
1.096
Υπ'οψιν πως οποιαδήποτε σύγκριση σε αυτά τα λεφτά που κοστίζει τούτο το εργαλείο, με τα ποταπά Μαραντζ, αποτελεί ύβρη και ποινικό αδίκημα, που επιφέρει ποινή ανασκωλοπισμού με ταυτόχρονο λιθοβολισμό και ράπισμα με καβλώδια πάχους πύθωνα.

Το ξερίζωμα του οσχέου είναι ευγενική χορηγία προς την ανθρωπότητα, για να μη διαιωνιστεί το γονίδιο του επαίσχυντου.


Το χτύπημα με καλώδια μεγέθους πύθωνα μπορεί να θεωρηθεί και ως ικανοποίηση, δεν εγκρίνω. :geek:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.460
Reaction score
50.838
Στα βολτ που μετράει και τους άλλους (~2V) , θα είναι κάτω από 100, πονηρούλη.
Έχουνε γνώση οι φύλακες.
Τοποθέτησαν στην χαμηλή ευαισθησία την είσοδο των ενεργών ηχείων. ;)
Όταν τα στάδια εξόδου είναι ισχυρά, αυτός είναι ο βέλτιστος τρόπος χρήσης τους.
Με ενδιαφέρει το σύστημα - χώρος συνολικά και το πώς ο συνδυασμός ισοστάθμισης, τοποθέτησης ηχείων, πολικής απόκρισης ηχείων, χαρακτηριστικών παραμόρφωσης ηχείων κτλ.
Συμφωνώ 1000000%.
Αυτό να αποτυπωθεί σε μετρητικά δεδομένα, για συγκεκριμένο χώρο, με συγκεκριμένα ηχεία, με ας πούμε 6 μικρόφωνα σε σταθερές και συγκεκριμένες θέσεις.

Αλλά θέλω ταργκετ κερβ να έχει ενσωματωθεί, να δω αν το βγάζει όπως το ζήτησες.

Η "αλλοίωση" του ταργκετ κερβ επί του σήματος εισόδου, ακόμα και σε ένα τέλειο σεταπ, δεν επιτρέπει πρακτικά σύγκριση με το σήμα εισόδου, και μιλάμε για σήμα εισόδου σε dolby Atmos.

Θέλω να δω τι βγάζει σε κάθε ηχείο σε ατμος, με την αποκωδικοποίηση να έχει πραγματοποιηθεί.
Και να παίζει και εικόνα. Να δουλεύει το hdmi πλήρως.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.460
Reaction score
50.838
Μια ενδιαφέρουσα πρόταση θα ήταν η κατασκευή ενός BD audio δίσκου, με πολυκάναλα tracks σε φορμά Atmos για μετρήσεις, δηλαδή σουίπς σε κάθε ηχείο ξεχωριστά, σουίπς σε όλα τα ηχεία μαζί, ροζ θόρυβος, κλπ.
Φυσικά με τόνους, και 1kHz και στα άκρα του φάσματος, για αξιολόγηση thd κλπ.

Άραγε υπάρχει τέτοιο πράγμα;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
152.566
Μηνύματα
2.293.777
Members
34.691
Νεότερο μέλος
vasilis62
Top