- Μηνύματα
- 1.928
- Reaction score
- 787
Το έχω στην κατοχή μου 4 μήνες και το πήρα με 193000χλμ.
Τις πρώτες μέρες που το έψαχνα βρήκα λίγη μουτζούρα σαν υπολείμματα απο λάδι στο δοχείο νερού και προληπτικά άδειασα τα νερά (στο μάστορά μου) βάλαμε ενα καθαριστικό κυκλώματος και έβαλα καινούριο παρα φλού (δεν βγάλαμε όμως το δοχείο να το πλύνουμε).
Για την ιστορία τα νερά ήταν πεντακάθαρα.
Το κοίταζα για λίγες μέρες μήπως χρειαστεί συμπλήρωμα και σήμερα μετά από 4000χλμ που άνοιξα το πάλι το δοχείο βρήκα πάνω πάνω μια στρώση λάδι και ψηλαφώντας το δοχείο εσωτερικά είδα οτι έχει γλίτσα από λάδι.
Έβαλα σύριγγα να το τραβήξω αλλά τραβούσα μόνο καθαρό παρα φλου,η ποσότητα του λαδιού έφυγε με δυο τρείς φορές που έβαλα το δάχτυλο και την σύριγγα που την σκούπισα άλλες τόσες εξωτερικά.
Τα λάδια είναι καθαρά (δεν έχει περάσει νερό) και σε ολο αυτο το διάστημα δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα ούτε λάδι ούτε νερό.
Βρήκα ένα παλιό νήμα σε φόρουμ της opel που με φόβισε αρκετά και μιλάει για τσιμούχες στο ψυγείο λαδιού μέχρι τρύπιες μεμβράνες στο ψυγείο λαδιού και αλλαγή ψυγείου με ταυτόχρονο κατέβασμα τουρμπίνας και καταλύτη.
Άλλοι λένε απλά για προβληματικό εναλλάκτη λαδιού που δεν ξέρω καν τι είναι.
Να συμπληρώσω επίσης πως το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει ούτε χιλιοστό την θερμοκρασία λειτουργίας.
Το μόνο που έχω παρατηρήσει και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό είναι πως αργεί αρκετά να ανεβάσει θερμοκρασία αλλά έχω κανονικά ζέστη απο το καλοριφέρ στο πρώτο πεντάλεπτο.
Επίσης έχω δυο τρεις μέρες που χρησιμοποίησα το καλοριφέρ το οποίο δεν βάλαμε να δουλέψει όταν πλύναμε το κύκλωμα.
Τις πρώτες μέρες που το έψαχνα βρήκα λίγη μουτζούρα σαν υπολείμματα απο λάδι στο δοχείο νερού και προληπτικά άδειασα τα νερά (στο μάστορά μου) βάλαμε ενα καθαριστικό κυκλώματος και έβαλα καινούριο παρα φλού (δεν βγάλαμε όμως το δοχείο να το πλύνουμε).
Για την ιστορία τα νερά ήταν πεντακάθαρα.
Το κοίταζα για λίγες μέρες μήπως χρειαστεί συμπλήρωμα και σήμερα μετά από 4000χλμ που άνοιξα το πάλι το δοχείο βρήκα πάνω πάνω μια στρώση λάδι και ψηλαφώντας το δοχείο εσωτερικά είδα οτι έχει γλίτσα από λάδι.
Έβαλα σύριγγα να το τραβήξω αλλά τραβούσα μόνο καθαρό παρα φλου,η ποσότητα του λαδιού έφυγε με δυο τρείς φορές που έβαλα το δάχτυλο και την σύριγγα που την σκούπισα άλλες τόσες εξωτερικά.
Τα λάδια είναι καθαρά (δεν έχει περάσει νερό) και σε ολο αυτο το διάστημα δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα ούτε λάδι ούτε νερό.
Βρήκα ένα παλιό νήμα σε φόρουμ της opel που με φόβισε αρκετά και μιλάει για τσιμούχες στο ψυγείο λαδιού μέχρι τρύπιες μεμβράνες στο ψυγείο λαδιού και αλλαγή ψυγείου με ταυτόχρονο κατέβασμα τουρμπίνας και καταλύτη.
Άλλοι λένε απλά για προβληματικό εναλλάκτη λαδιού που δεν ξέρω καν τι είναι.
Να συμπληρώσω επίσης πως το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει ούτε χιλιοστό την θερμοκρασία λειτουργίας.
Το μόνο που έχω παρατηρήσει και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό είναι πως αργεί αρκετά να ανεβάσει θερμοκρασία αλλά έχω κανονικά ζέστη απο το καλοριφέρ στο πρώτο πεντάλεπτο.
Επίσης έχω δυο τρεις μέρες που χρησιμοποίησα το καλοριφέρ το οποίο δεν βάλαμε να δουλέψει όταν πλύναμε το κύκλωμα.