PMC



Μηνύματα
7.809
Reaction score
3.547
Μπα, νομίζω ημίτονα.

Φίλε @jiovani75 καλά έκανες και άνοιξες αυτό το θέμα, για την εταιρία. Και επίσης σωστά λες ότι όσοι θέλουν να συμμετέχουν σε αυτό μπορούν, χωρίς να βγάζουν χολή.
Επίσης, το χώρο ακούμε, περισσότερο ή λιγότερο και αυτός επηρεάζει το αποτέλεσμα και τον χαρακτήρα του ήχου. Όσο για το μπουμ μπουμ και τσίου τσίου, καλά θα κάνει κάποιος να προσέξει τα ακούσματά του!
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
700
..καταρχήν οι εκτιμήσεις σου για τις προαναφερθέντες εταιρίες είναι ΛΑΘΟΣ (sorry)..τώρα όσον αφορά στα pmc,..αν ακούω μπούμ ..μπούμ..και τσίου..τσίου ( τα λέω χοντρά για να καταλάβεις) και μετά από 5´ βουίζουν τα αυτιά μου , με ένα επιθετικό (ξεκάθαρα) ήχο , τότε σίγουρα αυτό δε το λέω ισορροπία..( δε ξέρω μπορεί να φταίνε είπα ,τα Bryston) Έχω ακούσει όλα τα κολωνάτα (και μη) σχεδόν ..μέχρι τα 9000e περίπου. ...και κάτι άλλο με τις συνθήκες που προανάφερες...σταματήστε να πιπιλάτε και να αναμασάτε το χάπι αυτό...ένα ηχείο δείχνει τον χαρακτήρα του σε οποιοδήποτε χώρο.

Και μην περιμένετε να καλλωπίσετε ένα ηχείο με room treatment. αν έχει λάθος κούρδισμα... ( μη με ρωτήσεις τώρα τι εννοώ ..με το κούρδισμα pls)
Διαφωνώ. Πρέπει να βάλεις στο παιχνίδι και τον χώρο. Για μένα δε λέει τίποτε το ηχείο σκέτο.
 

Μηνύματα
720
Reaction score
953
...καμιά άλλη άποψη?.....(για τον ηχητικό χαρακτήρα ενός ηχείου...που ¨φεύγει ¨ από το ζεστό και φιλικό χώρο του σχεδιαστή του και έρχεται στον ...δικό μας άγνωστο και αφιλόξενο χώρο):errwhat:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.829
Reaction score
43.178
Τα χαμηλών παραμορφώσεων (όπως προβλέπεται) κι επαρκή για το χώρο ηχεία, παίζουν ίδια (σε σωστό ηχητικά χώρο και με ορθή τοποθέτηση) μετά την ισοστάθμιση. :p
Σωστά. ;)

Είναι κάτι που υποστηρίζω εδώ και μια ..20-ετια! 8-)

Οι "απόψεις" (προσωπικές, υποκειμενικές) ιδίως για ηχεία από σοβαρές εταιρείες που έχουν κερδίσει τη θέση τους στον επαγγελματικό στίβο, είναι άκυρες, άτοπες, ασήμαντες, λανθασμένες, παραπλανητικές και ταυτόχρονα σα τις κ@λοτρυπίδες (όλοι έχουν μία).:D
 

Μηνύματα
536
Reaction score
250
Πολύ καλές χροιές για μένα έχουν οι πολύ ακριβές σειρές που δεν αγγίζονται οικονομικά και θέλουν γρέζι ενισχυτικό. Στα μικρότερα μοντέλα π.χ 24 -26 κλπ για μένα ο ήχος τους είναι καλός αλλά "ξεπερασμένος", χτυπητός, λίγος και γραμμικός χωρίς ανοίγματα σκηνής. Δεν ξέρω πώς να το αναλύσω λεκτικά. Πάντως σαν εταιρεία κατασκευαστικά δεν παίζεται. Αυτό με το χώρο δεν ξέρω γιατί κάθε φορά το συζητάμε. Εννοείται ότι παίζει ρόλο για όλα τα ηχεία. Εγώ π.χ. δεν φροντίζω τον χώρο μου. Το ξέρω, το αποδέχομαι.
 

Μηνύματα
720
Reaction score
953
Οι "απόψεις" (προσωπικές, υποκειμενικές) ιδίως για ηχεία από σοβαρές εταιρείες που έχουν κερδίσει τη θέση τους στον επαγγελματικό στίβο, είναι άκυρες, άτοπες, ασήμαντες, λανθασμένες, παραπλανητικές και ταυτόχρονα σα τις κ@λοτρυπίδες (όλοι έχουν μία).:D

...η πεμπτουσία του χώρου του HiFi...totally agreed..:thumbsup:

...οπότε μη ψάχνετε για ξωτικά και φαντάσματα...και προ πάντων μακριά από γκουρούδες και ιδιαίτερα κάτι νυφίτσες...:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.829
Reaction score
43.178
Όσον αφορά την PMC, είναι πέραν των ορίων κριτικής εκ μέρους μας, όπως και τόσων άλλων καταξιωμένων στον σκληρό επαγγελματικό στίβο εταιρειών, και ενδεικτικά να αναφέρω μερικά ονόματα:

ΓκετΧάρντ (παλαιότερα γνωστά ως γκεϊθέϊν)
Τζενελεκ
Νιούμαν (ή Κλάιν Μάιν)
ATC
Νταϊναόντιο
Άνταμ
Φοκαλ
Γουεστλεικ
Tzi bi el (rools them all)
Κουλουπού κουλουπού κουλουπού...

Όποιος ασκεί κριτική σε τέτοια ηχεία, λίαν επιεικώς παρεκτρέπεται. Βλέπετε, είμαι ευγενικός. ;)

Εμείς οι απλοί καταναλωτές, το μόνο που μπορούμε να εκτιμήσουμε, είναι μέχρι που φτάνει η τσέπη μας για να ψωνίζουμε, και ποιο ηχείο βολεύει και αρκεί για το χώρο μας.

Τα υπόλοιπα είναι εντελώς περιττά.

Εντελώς.






ΥΓ. Δεν δέχομαι και δεν σέβομαι καθόλου το γούστο (στον ήχο) κανενός, και δε το υποτιμώ, απλώς δείχνω πως δεν έχει υπόσταση, δεν υπάρχει, there is no spoon. ;)
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.406
Reaction score
7.828
[...

ΓκετΧάρντ (παλαιότερα γνωστά ως γκεϊθέϊν)
Τζενελεκ
Νιούμαν (ή Κλάιν Μάιν)
ATC
Νταϊναόντιο
Άνταμ
Φοκαλ
Γουεστλεικ
Tzi bi el (rools them all)
Κουλουπού κουλουπού κουλουπού [...]
Να κάνεις edit τη λίστα για να συμπεριλάβει τα B&W, αλλιώς θα...






παρεξηγηθώ!:lolsign:
 

Μηνύματα
767
Reaction score
1.337
Γούστο κάποιων ανθρώπων ακούμε σπίτι μας απ'την αρχή ως το τέλος.
Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Ας μην έχουμε αυταπατες....
 


Μηνύματα
720
Reaction score
953
...με τις ¨κ@λοτρυπιδες¨ καλά μου τα είπες...μετά μου τα μπέρδεψες λίγο...
Απλά τέτοιες ... έχουν και οι σχεδιαστές ηχείων..και μας τις προσφέρουν απλόχερα σε μας τους ¨κουφούς ¨...
..εμένα της Pmc...δεν μου αρέσει..:o
...τι δε καταλαβαίνεις?:D

(...πέρα των ορίων κριτικής...γιατί?...όλες είναι το ίδιο?...ναι αυτές ..να μη ξαναλέμε κακές λέξεις πάλι)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.829
Reaction score
43.178
Ο μεγαλύτερος χαβαλες κριτικής για τέτοια ηχεία, ανήκει αξιωματικά στην ATC, διότι η φίρμα είναι τόσο π@ύστικια, που δίνει σε παθητική μορφή τα καταξιωμένα της μόνιτορ, για να παίζουν με καλώδια οι νυμφ@μανεις χαλιενταδες.:D

Έτσι, θα ακούσεις διάφορα για τον "ήχο" της atc, ότι είναι σκληρά, κλινικά, στεγνά, γλυκά, υπεραναλυτικά, άμπασα, μπασαδερά, πριμαριστά, χωρίς βάθος, χωρίς ύψος σκηνής, χωρίς πλάτος, χωρίς φουσκάλες ο φραπές και διάφορα άλλα ευτράπελα. :D

Φυσικά, τα ηχεία δεν έχουν κανένα προφανή "χαρακτήρα" ή "κούρδισμα" (λες κι είναι πιάνο ή κιθάρα) :p ή οτιδήποτε άλλο, και απλώς παίζουν κανονικά, ορθά, με χαμηλές παραμορφώσεις και μετρήσιμα άριστα.

Απλώς (τα ενεργά) είναι ακριβά. :fuckyou:
Τουλάχιστον για την δική μου τσέπη. :p Για την τσέπη ας πούμε του νταποστ, δεν ήταν τόσο ακριβά, και τα πήρε ο άνθρωπος και μπράβο του, καλά έκανε.8-)

Κάτι άλλο δεν έχω να σημειώσω για την atc. Ακόμα και η κριτική μου για την τιμή τους, αντανακλά μόνο τις δυνατότητες της τσέπης μου, δηλαδή είναι κριτική της δικής μου οικονομικής κατάστασης, άρα προσπαθώντας αδίκως να ασκήσω κριτική στην ATC, κάνω κριτική στα μούτρα μου.:D

Όπως έχω ξαναπεί, το 45-αρι το θεωρώ ιδανικό ηχείο για οποιοδήποτε σπίτι, νορμάλ διαστάσεων, και εξαιρετική επιλογή για δημιουργία πολυκάναλου σεταπ. Αν είχα τα λεφτά, θα έστηνα σύστημα με αυτά, 11 τέτοια, και με τα ομοσταυλα σαμπ. Στην ίδια κλίμακα του "άριστου" έχω το Άνταμ το s3h, επίσης ακριβό (κριτική στα μούτρα μου).
Δεν θα επέλεγα κανένα εκ των δύο αυτών, με κριτήριο το να τα ακούσω και να έχω κάποια προσωπική ας πούμε άποψη. Το βολικοτερο σε μέγεθος και αυτό που θα άντεχε η τσέπη μου, μέχρι κει φτάνει η δικιά μου σχέση στην επιλογή τέτοιου μηχανήματος. Εσείς τώρα, ξέρετε καλύτερα. ;)
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.829
Reaction score
43.178
Όσον αφορά την PMC, το πρώτο ηχείο που πρέπει να σας απασχολήσει για πιθανή οικιακή χρήση, είναι το 8" νιαρφιλντ.
Του του 8.
Έχει πλάκα το όνομα...:p

Για πιο σοβαρά σεταπ, οι επιλογές της φίρμας είναι 2, το IB1S-AIII και το IB2S-AII. Να σημειωθεί ότι υπάρχει οριζόντια έκδοση του δεύτερου, για κεντρικό.

Προσωπικά, δεν θα επέλεγα κάτι άλλο για τυπικούς χώρους ακρόασης, και πάντα με το σκεπτικό του πολυκάναλου συστήματος.

Οι τιμές των 3 ανωτέρω, ειλικρινά δε γνωρίζω ποιες είναι. Θα είχε ενδιαφέρον να τις μάθουμε. ;)
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.829
Reaction score
43.178
Απλά τέτοιες ... έχουν και οι σχεδιαστές ηχείων..και μας τις προσφέρουν απλόχερα σε μας τους ¨κουφούς ¨...
Αν δε μιλάμε για σχεδιαστές κουρδιστές πορτοκαλιές που κουρδιζουν στο Κουρδιστάν τους Κούρδους κι άλλες ανοησίες, τότε όλοι οι σχεδιαστές κάνουν το καλύτερο δυνατό με τα μεγάφωνα και το διαθέσιμο μπάτζετ κάθε μοντέλου, και για σένα και για μένα δεν υφίσταται περιθώριο κριτικής, και δεν έχει καμία διαφορά το ένα με το άλλο για τη χρήση που το θέλουμε. Καμία.

πέρα των ορίων κριτικής...γιατί?...όλες είναι το ίδιο?..
Ναι, ίδιο ακριβώς, είναι πάνω από το επίπεδο που μπορείς να ασκήσεις κριτική.
Δεν είσαι κανένας και δεν κάνεις καμιά σοβαρή εφαρμογή που να σου δίνει το οποιοδήποτε δικαίωμα να ασκήσεις κριτική.:p
Βάλε να ακούσεις Πανταζή, κι άσε μας ήσυχους.8-)
Εγώ βάζω Μόμπι και Ξυλούρη σε όρο θρι Ντι, κι ο ντιμιφουτ βινύλιο Μπομπ μαρλευ επίσης σε όρο θρι Ντι. Α, και Κάραγιαν που πετάει. Ποια κριτική;:D
Όλα παίζουν καλύτερα από όσο μας χρειάζεται, είναι πολύ πάνω από τις πραγματικές μας ανάγκες, και όλα δεν θα τύχουν της καλύτερης μεταχείρισης οδόν αφορά στήσιμο και ισοστάθμιση, οπότε από όλα αυτά τα εξαίσια μηχανήματα θα απολαμβάνουμε το 50% των δυνατοτήτων τους στο στιγμιαίο μάξιμουμ της χρήσης μας. 8-)
Ποια κριτική;:p
Με ποιο καλώδιο ρεύματος ή με ποια κεφαλή στο πικαπ; :gotcha:Ασεμεσεπαρακαλωανθρωπέμου...:D
[DOUBLEPOST=1560263044][/DOUBLEPOST]
- και άλλοι έχουν-είχαν παρόμοιους προβληματισμούς . . .

PMC Moving Away from Bryston Amplification? - AudioCircle
Στα ενεργά τους, όπως θα δεις, έχουν δικά τους διακοπτικα ενισχυτικά.

PMC 2400-1200 Amp front 3-4 wacky-1.jpg


Το ερώτημα είναι αν έχουν σχεδιάσει δικά τους ενισχυτικά πολύ υψηλής ισχύος, διότι η μπριστον έχει, και τα μεγάλα της ηχεία τα χρειάζονται. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
767
Reaction score
1.337
Δεν είσαι κανένας και δεν κάνεις καμιά σοβαρή εφαρμογή που να σου δίνει το οποιοδήποτε δικαίωμα να ασκήσεις κριτική.:p
Βάλε να ακούσεις Πανταζή, κι άσε μας ήσυχους.8-)
Εγώ βάζω Μόμπι και Ξυλούρη σε όρο θρι Ντι, κι ο ντιμιφουτ βινύλιο Μπομπ μαρλευ επίσης σε όρο θρι Ντι. Α, και Κάραγιαν που πετάει. Ποια κριτική;:D
Όλα παίζουν καλύτερα από όσο μας χρειάζεται, είναι πολύ πάνω από τις πραγματικές μας ανάγκες, και όλα δεν θα τύχουν της καλύτερης μεταχείρισης οδόν αφορά στήσιμο

Έχεις κατεβάσει πολύ τον πηχη.....
Αρχιζω να αναρωτιέμαι για τις επιδοσεις σου....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.863
Μηνύματα
2.251.092
Members
34.301
Νεότερο μέλος
dimos47
Top