- Μηνύματα
- 7.140
- Reaction score
- 4
Re: Τα πρώτα παγκόσμια νούμερα και για τις 3 κονσόλες
Κατι αναλογο γινεται και στα pc μας με την εικονικη μνημη και για αυτο τα λειτουργικα την χρησιμοποιουν.
Αμα δεν ειχαμε στα pc τον δισκο σε καποια φαση θα κολλαγε λογο μνημης.
Ετσι οι developers χρησιμοποιουν τον δισκο αντι για μνημη φωρτονοντας εκει οτι ειναι απαραιτητο. Σε παιχνιδια με πολλα textures και μεγαλο distance view ειναι απαραιτητο να υπαρχει μνημη αρκετη και σιγουρα σκληρος δισκος.
Βασικα ειναι μεγαλο πλεονεκτημα γιατι ετσι δεν εχεις οριο την hardware μνημη και φυσικα βοηθαει και στο γρηγορο load των παιχνιδιων.
θα εχεις προσεξει οτι το 360 αργει στο load αρκετες φορες και βασικα αυτο ειναι το προβλημα του.
Αυτο που λες οτι μπαινει προσθετα ο σκληρος, παλι δεν βοηθαει σε τιποτα γιατι το παιχνιδι εχει γραφτει απο την αρχη ωστε να μην χρησιμοποιει σκληρο δισκο.
Οσο "μεγαλωνουν" τα παιχνιδια τοσο υπαρχει αναγκη για μεγαλυτερη μνημη.Και τι εμποδίζει τα παιχνίδια να έχουν διαφορετικές δυνατότητες αν υπάρχει σκληρός δίσκος; Το μόνο παιχνίδι που εγώ θυμάμαι να βασίζεται εξ΄ ολοκλήρου στην ύπαρξη δίσκου ήταν το Blinx (ή κάπως έτσι) που έκανε rewind στο παιχνίδι. Και αν χρειαστεί ο δίσκος μπαίνει πρόσθετα. Μην ξεχνάμε ότι η Sony χρυσοπουλούσε τις κάρτες μνήμης και κανένας δεν διαμαρτυρόταν. Που χωρίς αυτές ούτε save δεν έκανες και κάποια παιχνίδια δεν έπαιζαν καν. Αυτό δεν εμπόδισε το PS2...
Έχουν γραφτεί πολλά για το αν το DVD έχει επαρκή χώρο στα 9gb για παιχνίδια. Θα δείξει. Αν γίνει σωστή εκμετάλλευση, άντε τα μεγάλα παιχνίδια να παίζουν στα 2 DVD. Και παλιότερα τα παιχνίδια ερχόντουσαν σε πολλά CD. Πάλι δεν εμπόδισε κανέναν να παίξει.
Κατι αναλογο γινεται και στα pc μας με την εικονικη μνημη και για αυτο τα λειτουργικα την χρησιμοποιουν.
Αμα δεν ειχαμε στα pc τον δισκο σε καποια φαση θα κολλαγε λογο μνημης.
Ετσι οι developers χρησιμοποιουν τον δισκο αντι για μνημη φωρτονοντας εκει οτι ειναι απαραιτητο. Σε παιχνιδια με πολλα textures και μεγαλο distance view ειναι απαραιτητο να υπαρχει μνημη αρκετη και σιγουρα σκληρος δισκος.
Βασικα ειναι μεγαλο πλεονεκτημα γιατι ετσι δεν εχεις οριο την hardware μνημη και φυσικα βοηθαει και στο γρηγορο load των παιχνιδιων.
θα εχεις προσεξει οτι το 360 αργει στο load αρκετες φορες και βασικα αυτο ειναι το προβλημα του.
Αυτο που λες οτι μπαινει προσθετα ο σκληρος, παλι δεν βοηθαει σε τιποτα γιατι το παιχνιδι εχει γραφτει απο την αρχη ωστε να μην χρησιμοποιει σκληρο δισκο.