Rega Apollo partIII

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Θα σου το φέρω το Σάββατο στην Stepcom.
Μάγκα μου Γιώργο, σαν transport το 50άρι είναι άριστο.
Κάνει κάτι αντίγραφα ασφαλείας πρώτα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Το Apollo το ακούσαμε σε 3 διαφορετικά σπίτια.
Και στις 3 περιπτώσεις ακούστηκε διαφορετικά.

Στο δικό μου σύστημα το Apollo δεν με ικανοποίησε σκέτο σαν transport, σε σχέση πάντα με το δικό μου τροποποιημένο Marantz που έπαιζε σαν Transport. To Apollo όμως με ικανοποίησε πολύ σαν ολοκληρωμένο player.
Σε κάθε περίπτωση το DAC ήταν το τροποποιημένο Behringer σε upsampling mode 96/24. Ισως στα 44/16 το Apollo να έπαιζε καλύτερα, αλλά δεν είχαμε το χρόνο να το δοκιμάσουμε.
Με άλλους συνδιασμούς DAC το Apollo μπορεί να παίζει και παπάδες. Πάντως το Behringer αντιλαμβάνεται εύκολα τις διαφορές με κάθε αλλαγή transport και αυτό είναι υπέρ του. Με την ίδια ευκολία καταλαβαίνει και το 50άρι της Sony που επίσης φιλοξενώ αυτή την εποχή στο σπίτι μου.

Θα το ακούσουμε πιστεύω σύντομα και στον Αναμουρλίδη για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Mήπως είναι καλύτερο σαν dac από το behringer?


(g.Kar ξέρεις τι κάνουν όταν οι αγορές δεν είναι bull market?)

- Μερικές σκέψεις προσπαθώντας να αναλύσω λίγο παραπάνω τα test σας.

Το DAC της behringer λειτουργεί πάντα ως 24/96 μετατροπέας με βάση το 24/96 Delta Sigma AKM. Από το ίδιο τσιπάκι περνάει πάντα οποιοδήποτε ψηφιακό σήμα εισάγουμε στην συσκευή για να γίνει αναλογικό. Η επιλογή διαφορετικής συχνότητας δειγματοληψίας, αφορά στο κύκλωμα sample rate converter και μόνον, ήτοι το σήμα που πέρνουμε στην ψηφιακή έξοδο. Άρα η επιλογή διαφορετικής δειγματοληψίας ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το ηχητικό αποτέλεσμα στην αναλογική έξοδο ή την D/A μετατροπή του σήματος που πήρατε από το apollo...

Είναι έτσι όμως? Ενώ τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι όσον αφορά στο επίπεδο των ρυθμών δειγματοληψίας, ξεχνάμε έναν βασικό παράγοντα, ίσως μάλιστα πιο σημαντικό από αυτόν που μας απασχολεί μέχρι τώρα.

Για τον καθορισμό των συχνοτήτων δειγματοληψίας στις ψηφιακές συσκευές, υπεύθυνα είναι τα γνωστά μας ρολόγια (wordclocks). Στην συγκεκριμένη συσκευή που χρησιμοποιήθηκε ως dac, για να μπορέσει να λειτουργήσει το κύκλωμα μετατροπής ρυθμού δειγματοληψίας (sample rate converter), πρέπει να την λειτουργούμε ως master, ήτοι οι ψηφιακές συσκευές να συντονίζονται με το internal clock του behringer. Αντίστοιχα συνδέοντας ένα εξωτερικό ρολόι στο behringer μπορούμε να συχρονίσουμε τις συσκευές με αυτό και να χρησιμοποιήσουμε και άλλες συχνότητες δειγματοληψίας που αυτό ενδεχομένως θα υποστηρίζει (ακόμη κι αν δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα λεντάκια στο behringer). :wink:

Συνεπώς όταν επιλέγεται η αντίστοιχη λειτουργία στο dac, το εξερχόμενο ψηφιακό σήμα από το apollo, δεν υφίσταται απλά μια μετατροπή σε αναλογικό αλλά επαναχρονίζεται με βάση το ρολόι του behringer. Το τι ακριβώς κάνουν τα ρολόγια στο jitter είναι γνωστό και δεν χρειάζεται ανάλυση.

Η διαδικασία επαναχρονισμού του ψηφιακού σήματος χρησιμοποιώντας το ρολόι μιας άλλης συσκευής, δεν δίνει πάντα καλύτερο αποτέλεσμα. Σίγουρα μπορούμε να μιλήσουμε μόνον για εξωτερικά ρολόγια μεγάλης ακρίβειας. Κατά τα άλλα όμως, αρχίζουμε και παίζουμε με θέματα όπως το ρολόι έχει το apollo, τι έχει το behringer, τι τύπου ψηφιακή σύνδεση κάναμε, τι καλώδιο βάλαμε και άλλα τέτοια ωραία. Το apollo δείχνει να είναι μια συσκευή που λόγω πολύ καλού transport, έχει πολύ λίγα σφάλματα ανάγνωσης και σε συνεργασία με το καλό του dac, έχουμε ένα αποτέλεσμα με κατ' αρχάς χαμηλό jitter, ακουστό (από ότι κατάλαβα στα συμπεράσματα των ακροάσεων) και φυσικά με αρκετά ακόμη προσόντα.

Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι ψηφιοαναλογικοί μετατροπείς (το dac) του behringer ή οποιουδήποτε άλλου εξειδικευμένου εργαλείου, είναι χειρότεροι από αυτούς του apollo. Η αλήθεια, στο περίπου, θα φανεί όταν το behringer λειτουργήσει αμιγώς ως dac ήτοι όταν συγχρονιστεί αυτό με το ρολόι του apollo, την ψηφιακή του δηλαδή έξοδο, όχι σε λειτουργία sample rate converter αλλά σε λειτουργία A/D - D/A converter. Και λέω στο περίπου γιατί το ηχητικό αποτέλεσμα σαφώς και δεν οφείλεται μόνον στο τσιπάκι του dac αλλά σε πλήθος παραγόντων όπως πχ ο τρόπος σύνδεσης των συσκευών και φυσικά τα αναλογικά στάδια...


p.s.
1. Κάπου κυκλοφορεί μια συνταγή για αλλαγή κρυστάλλων σε dac. :roll:
2. Χωρίς σήμα από True AES/EBU το behringer δεν... παίζει. :wink:
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Νίκο,έχεις δίκιο.
Σου είπα όμως ότι δεν είχαμε το χρόνο να δοκιμάσουμε το Apollo με DAC το behringer και με το τελευταίο να παίζει σαν slave.
Αλλωστε αυτό δεν έχει νόημα. Δεν πιστεύω ότι η κατηγορία των πελατών που απευθύνεται η REGA θα πήγαινε σε λύση με εξωτερικό DAC.

Το Apollo δεν θα το πάρει κάποιος για να το ακούει σαν Transport , any way.
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Το Apollo παίζει πολύ καλά σαν ένα ολοκληρωμένο CP player.

Προφανώς και υπάρχουν άλλοι καλύτεροι συνδιασμοί.
Στην πράξη όμως αυτό που θέλουε είναι να έχουμε μία καλή ολοκληρωμέη πηγή για να ακούμε ευχάριστα την αγαπημένη μας μουσική.

Τώρα εμείς, άσε καλύτερα. Το ψάχνουμε και για άλλους λόγους. Αλλά δεν είναι όλοι σαν κι εμάς ούτε και οι άλλοι έχουν την διαθεση να γίνουν σαν κι εμάς.
 


Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.523
Reaction score
2.784
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟ LINK.....

Rega Apollo
By Mathew Masters
April 2006

Rega Apollo CD player. $1500
Just in case you haven’t discovered it yet, here’s a small warning about Google Earth. Don’t. It’s completely compulsive, the procrastinators ruin. Frankly, it’s a miracle that I’m getting anything done at all these days.

Google Earth is an Internet-based tool that gives you access to satellite and aerial photography of practically anywhere on the planet. So you can zoom in to peer digitally into people’s back yards; like a nosey neighbour from the other side of the planet.

And I can tell you that our old neighbours in London haven’t tidied their garden in at least 10 years.

It’s all about detail. And detail is the opiate of the information age.

A little detail that’s been missing
With the new Rega Apollo CD player, detail junkies everywhere can get a musical fix to match their mapping fix. And that marks a real departure for the British manufacturer.
Traditionally, Rega CD players have eschewed raw detail in favour of a subtler, and some claim emotional or musical approach.

Billed as a replacement for the five year-old Planet CD player, the Apollo is priced at $1500 and, outwardly at least, appears fairly similar. Inside, however, it’s completely new: a new CD transport, new DAC and crucially, completely new operating software.

It’s this new software that Rega credits with much of the Apollo’s performance. Well, that and the 32 bit CPU. And the extra 20Mb of memory that it all runs in. And the new Sigma Delta DAC. And… oh, details-schmetails… what’s it like?

God is in the details
As you’ll have gathered, the Apollo is detailed. Lavishly, gloriously detailed, with every breath of every voice picked out perfectly. Every buzz of finger over string, every rattle and every hum all in its proper place. But it’s detail that completes rather than distracts from the overall picture, adding layers of material to discover.

Google Earth lets you enjoy a satellite view, taking in the beauty of the South Island then focusing on the baroque detail of a finely-wrought fjord. In a different musical genre (Richard Strauss’s Also Sprach Zarathustra – DG4474412) the Apollo gives you Zarathustra’s voice in all its aching magnificence, then lets you discover every constituent instrument, sound and reverberation. God is man, how very Nietzschian.

From 2001 to ancient Egypt
Thankfully, the classic Rega attributes of timing and pace have a firm grasp on the whole picture, keeping all those details in line. With the Stuttgart State Opera performance of Akhnaten (Sony/CBS CB783), the Apollo revealed Philip Glass’s carefully layered construction of syncopated strings, horns and voices. Where lesser players allow the horns to dominate, destroying the subtle interplay of rhythms, the Apollo separated the elements, creating space for each group of instruments.

Bass, the final frontier
Changing pace to an almost ridiculous degree, Fat Boy Slim’s Palookaville reveals just how much work the big-beat DJ puts into his music. With the Apollo it becomes quite apparent where he’s taken samples directly from vinyl (North West Three) and where he’s dressing something up (Don’t Let The Man Get You Down). But the real story with modern music is the Apollo’s tight control over bass. It was almost as if I had inadvertently attached new speakers. Where my KEFs usually sound slightly soft in the bass, with the Apollo in control they took on not only a new purpose but also a whole new musicality. They were rocking, and not in a bad way.

Some details aren’t so good
Actually using the Apollo is a slightly mixed experience. Somewhat irritatingly, the remote control won’t operate any other Rega components (and the old Rega remote doesn’t support all the Apollo’s functions). An irritating detail.

Of more concern is overall build quality that, like the Planet, is only adequate. The front panel is distinctly flimsy plastic and panel is fixed with screws that are a different colour from older Rega components, so the new CD player won’t match the Brio or Mira amps. A hint of new amps to come, perhaps, but another detail I didn’t like.

The new CD transport also left me cold. As with the Planet, it’s a top-loader, but instead of lid-mounted puck to hold the CD in place, there are three, spring loaded ball-bearings in the hub. If this sounds familiar, it probably is. It’s exactly the same disc retention system found in the CD-ROM drive of many laptop computers. Yes, Rega has used a CD-ROM mechanism, for the perfectly sound reason that it’s the only type available these days. But I’m not at all convinced by the one they’ve chosen. It just doesn’t feel like it belongs in a $1500 CD player.

On the plus side, the CD-ROM mechanism combined with the new operating software means Rega has been able to build MP3 compatibility into the Apollo.

One last detail
Niggles aside, the Apollo is a fabulous CD player. At $1500, it’s staggering value for money and if I were a Rega dealer with stocks of the $3000 Jupiter, I’d be quite worried. Yes the Apollo is similar to the Planet. But it’s a Planet with new software to give you more detail than ever. Google Planet, anyone?

ΠΗΓΗ : WWW.AUDIOENZ.CO.NZ
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Αριστη κριτική για ένα player αξίας 700 ευρώ στην Ελλάδα.
Πως παίζει όμως το Apollo κόντρα στο αντίστοιχης τιμής επαγγελματικό Tascam ?

Αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ.
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Αυτή η σύγκριση έχει πραγματικά ΠΟΛΥ ενδιαφέρον!!!

Αν μας δωθεί η ευκαιρία πρέπει να την πραγματοποιήσουμε!!!
 



Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε το Tascam CD player στην Stepcom με ψηφιακή σύνδεση AES/EBU συνδεδεμένο στο DAC της Behringer UltraMatch Pro.

Ηδη έχει φιξαριστεί και η τιμή λιανικής για το συγκεκριμένο player σε power buy που ετοιμάζει το AVSite.gr με συντονιστή τον Νίκο Τσαρουχά
 




Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Πως ακούγετε το Apollo κόντρα στοTascam CD 01-PRO ?
To έχει δοκιμάσει κανείς ?
 



Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Μετά τις διακοπές του γιου μου, θα κοντράρουν οι δυνατοί με το Apollo του.
Οποιος χάνει θα του δίνει 100 € και 10 σουβλάκια.
 



Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.787
Μηνύματα
3.027.356
Members
38.494
Νεότερο μέλος
mpalo
Top