Rega Apollo partIII






Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Το διάβασα και μου έρχετε να το αγοράσω κι εγώ τώρα.

Χρήστο μου το πουλάς ?
Εσύ καλά θα κάνεις να το ακούσεις με το τροποποιημένο behringer και να μας πεις πως παίζει... :wink:

Νίκο, η δοκιμή αυτή θα γίνει σύντομα με το τροποποιημένο Behringer.
Θα ανεβάσω τα αποτελέσματα μόλις βγάλω κάποια συμπεράσματα.
 

Μηνύματα
17.615
Reaction score
25.307
αν περιμενεις μεχρι καλοκαιρι να εχουμε και τροποποιημενο ροτελ!
καλα αυτα τα μεταλλαγμενα g.kar πρεπει να μας εχουν βαρεσει κατακεφαλα...
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Εμείς εδώ στην Ελλάδα το διασκεδάζουμε. Εκεί στην Πολωνία έχει κανά καλό μεταλλαγμένο ?
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.523
Reaction score
2.784
Έγινε και 2η σοβαρή πιστοποίηση παρακαλώ τον g.Kar να μας μεταφέρει τις εντυπώσεις για να έχουμε πλουραλισμό.
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Η ακρόαση του Rega Apollo πραγματοποιήθηκε χθες το βράδι με συντομες διαδικασίες στο σπίτι μου.

Παρευρέθησαν οι Χρήστος Νικήτας και ο Γ.Κοψ.
Ο Γ.Κοψ έφερε μαζί του και κάποια ειδικά δισκάκια που έτσι και καταφέρετε να τα ακούσετε καλά στον χώρο σας θα είστε σε πολύ καλό δρόμο. Οι συγκεκριμένες ηχογραφήσεις υποβάλουν την πηγή αλλά και ολόκληρο το σύστημα σε μία δοκιμασία άγνωστη μέχρι εκείνη τη στιγμή. Μιλάμε για τα απόλυτα όρια που μπορεί να φτάσει ένα σύστημα.
Προσοχή. Δεν συστήνονται σε εμπόρους για χρήση σε showrooms.

Το Rega Apollo συμπεριφέρθηκε πολύ καλά σε όλο το συχνοτικό φάσμα. Τα δυνατά του σημεία είναι τα δυναμικά και η αμεσότητα στην αναπαραγωγή της μεσαίας περιοχής (φωνές) με άριστη σκηνική παρουσία. Οι ερμηνευτές βγαίνουν λίγο πιο μπροστά στη μουσική σκηνή χωρίς όμως οι φωνές τους να είναι προβολικές, λεπτές ή κουραστικές.
Στις υψηλές συχνότητες ο αρμονικός πλούτος σε καθηλώνει σε σημείο που αρχίζεις να πιστεύεις ότι κάτι άλλο άγνωστο έχει μπει μέσα σe αυτό το player. Μην φαντάζεστε όμως ότι έχει γίνει κάποια καινούργια ανακάλυψη. Θα έλεγε ότι το συγκεκριμένο player αντί να μας πάει μπροστά (τεχνολογικά) μας έχει πάει αρκετά πίσω.
Ο ήχος του Appolo μου θυμίζει έντονα τον ήχο μιας επαγγελματικής αναλογικής πομπίνας. Δεν μου θυμίζει τελικά το πικάπ όπως λανθασμένα έχουν αναφέρει οι περισσότεροι reviewers που το άκουσαν και το σχολίασαν. To Αpollo σε φέρνει πιο κοντά στο master tape απ' ότι το βινύλιο.

Εχει προβλήματα το Apollo ?

Ναι έχει πολλά. Ο ήχος του είναι αυτό που λέμε system dependent. Τα σημεία ισορροπίας είναι τόσο οριακά τοποθετημένα που αν ξεφύγουν λίγο οι συνθήκες ακρόασης τότε το αποτέλεσμα δεν θα σας ικανοποιήσει. Θα έλεγα ότι σε αυτή την περίπτωση, το αποτέλεσμα θα σας απαγοητεύσει.

Ενα βασικό στοιχείο είναι η στήριξη του Apollo. Ακόμα και επάνω σε πάτωμα από χοντρό μάρμαρο το player δεν παίζει και μπορεί να ακουστικέί τόσο δυναμικό όσο και προβολικό και υπερβολικά φωτεινό. Το μπάσο δεν ελέγχεται σωστά και γεμίζει το χώρο πολύ πριν της ώρας του.
Έπάνω σε ξύλινη μασίφ βάση μεγάλης μάζας υψηλών προδιαγραφών και πολύ κοντά στο πάτωμα, το player της Rega έπαιξε καταπληκτικά χωρίς να θέλει ή να ψάχνει για αντίπαλο. Είναι κι αυτό ένα μοναχικό και ντροπαλό player. Δεν θέλει πολυπλοκότητες ούτε έχει ανάγκη από εξωτερικά oversampling DACs. Οτι έχει να δώσει το δίνει από μόνο του, αλλά μόνο όταν έχεις να του δώσεις τις κατάλληλες συνθήκες.
Θα έλεγα ότι κάποια best seller players αξίας έως τα 1500 ευρω θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους για να ακουστούν τόσο καλά όσο το Apollo.

Ενα άλλο κρίσημο σημείο είναι ο προενισχυτής που θα χρσιμοποιήσετε για να το ακούσετε.
Δεν υπάρχει περίπτωση το Apollo να παίξει σωστά με έναν μέτριο τρανσιστοράτο (ή με τελεστικούς) προενισχυτή. Δεν υπάρχει περίπτωση το Apollo να παίξει καλά με ένα ποτενσιόμετρο πλαστικού φιλμ και πάνω από 10 κολλήσεις στην πορεία του σήματος. Αν το κάνετε θα χαθεί όλη η μαγεία και όλη η αγνή αβίαστη διαύγεια της μουσικής. Ο αδύνατος κρίκος στην αλυσίδας δεν θα είναι πάντως το Apollo. Ψάξτε αλλού τα προβλήματα. θα έλεγα στους προενισχυτές σας και μετά στον τελικό και τα ηχεία. Τα ηχεία τα θεωρώ δεδομένα οπότε δεν σχολιάζω πόσο καλά θα πρέπει να είναι. Υποθέτω ότι όλοι σας τα αγοράσατε επειδή σας άρεσαν πολύ όταν τα ακούσατε για πρώτη φορά.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Επικεντρώνομαι σε συγκεκριμένα θέματα για να ξεκινήσω με τις απορίες μου.

Τα δυνατά του σημεία είναι τα δυναμικά και η αμεσότητα στην αναπαραγωγή της μεσαίας περιοχής (φωνές) με άριστη σκηνική παρουσία. Οι ερμηνευτές βγαίνουν λίγο πιο μπροστά στη μουσική σκηνή χωρίς όμως οι φωνές τους να είναι προβολικές, λεπτές ή κουραστικές.
Στις υψηλές συχνότητες ο αρμονικός πλούτος σε καθηλώνει σε σημείο που αρχίζεις να πιστεύεις ότι κάτι άλλο άγνωστο έχει μπει μέσα σe αυτό το player.
To Αpollo σε φέρνει πιο κοντά στο master tape απ' ότι το βινύλιο.
Θα έλεγα ότι κάποια best seller players αξίας έως τα 1500 ευρω θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους για να ακουστούν τόσο καλά όσο το Apollo.
Δεν υπάρχει περίπτωση το Apollo να παίξει σωστά με έναν μέτριο τρανσιστοράτο (ή με τελεστικούς) προενισχυτή.


Οι παρατηρήσεις σου μου λένε σαφώς δύο λέξεις: "λιγότερο jitter"...
Δεν περίμενα να σε κάνει να πεις αυτό που είπες για τα master tapes. Από την άλλη μπερδεύομαι λίγο γιατί αν ένα cdp των 700€ είναι πιο κοντά στα master tapes από το αγαπημένο σου βινύλιο, τότε κάτι δεν πάει καλά ή με το συγκεκριμένο player ή με το βινύλιο... :mrgreen:

Πάραυτα, θα ήθελα να μάθω αν σου άρεσε η χρήση του με το behringer. Τα dac επαγγελματικών προδιαγραφών έχουν σαν σκοπό τους, όχι φυσικά την άψογη ηχητική πιστότητα αλλά την αμεσότητα, την ακραία ανάλυση και γενικώς το ΜΗ χάσιμο πληροφορίας, ήτοι τον ρεαλισμό σε όλο του το όμορφο ή άσχημο μεγαλείο.
Αν το μηχανάκι αυτό συνδιάζει τον αρμονικό πλούτο που λες με την κορυφαία ανάλυση ενός καλού dac, ενώ ταυτόχρονα οι φωνές όπως λες ποτέ δεν είναι κουραστικές, τότε κάτι πολύ καλό τρέχει με αυτό το μηχανάκι.

Πάντως τα πολύ κολακευτικά σου σχόλια έρχονται σε αντίθεση με αυτό που λες για τα player των 1500€ με την έννοια ότι αν αυτό παίζει έτσι θεϊκά, τα καλύτερα από αυτό player πως παίζουν...? BTW, με ήχο από player των 1500€ δεν έχω τρελαθεί ποτέ...

Τέλος (για την ώρα), αυτό το τελευταίο με τους προ το κάνεις λίγο πιο λιανά pls...
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Νίκο, αν διαβάσεις προσεκτικά το σύντομο review που έκανα για το Apollo θα καταλάβεις ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα player που επιστρέφει πίσω στην αρχή της δεκαετίας του 80, διάβασε τα specs τα κατάλαβε και ξεκίνησε μια δική του πορεία διαφορετική από αυτή που έχουν ακολουθήσει οι άλλοι. Μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω τους λόγους που το συγκεκριμένο player παίζει τόσο καλά για τα χρήματά του.

Δεν γνωρίζω αν είναι η ακρίβεια των ρολογιών ή το DAC ή το διακριτό στάδιο εξόδου χωρίς τελεστικούς που κάνει τη διαφορά. Μπορεί να μην είναι τίποτα απ' όλα αυτά.
Μπορεί να είναι το καινούργιο S/W που χρησιμοποιεί, ποιος ξέρει ?

Ένα όμως είναι το σίγουρο. Ο καλός ήχος του Apollo πιθανότατα δεν προέρχεται από το transport, ή αν θέλεις να το διατυπώσω καλύτερα, από την ποιότητα της ψηφιακής του εξόδου.
Όταν συνέδεσα την ψηφιακή έξοδο του Apollo στο δικό μου το τροποποιημένο Behringer το αποτέλεσμα μας απογοήτευσε όλους. O ήχος υποβαθμίστηκε κατακόρυφα σε σημείο που αρχίσαμε να πιστεύουμε (???) ότι η ψηφιακή έξοδος ήταν τελείως άστρωτη .

To τροποποιημένο Behringer έπαιζε πολύ καλύτερα με το τροποποιημένο transport της Marantz που χρησιμοποιώ (Νο.19) , απ' ότι το Apollo σαν transport με το behringer .

To No.19 κόντρα στο Apollo είχε πολλές ομοιότητες αλλά και διαφορές.
Το δικό μου, το Νο.19, για μένα είχε καλύτερο έλεγχο στο χαμηλό και κάπως πιο ζεστές μονιτοράτες θα έλεγα υψηλές (πιο ξερές ? ) , σε αντίθεση με το Apollo που είχε καλύτερα δυναμικά , λίγο πιο μπροστά από το επίπεδο των ηχείων, αλλά ταυτόχρονα με μια πιο λυρική και ανατριχιαστικά καλύτερη διαφάνεια στην υψηλή περιοχή.


Σου υπενθυμίζω Νίκο ότι όλα τα καλά του Apollo μπορούν εύκολα να χαθούν αν δεν γίνει πολύ προσεκτικό στήσιμο.

Εννοείται ότι δεν πρέπει να μπεί το Apollo επάνω σε ένα οικονομικό rack μαζί με άλλα μηχανήματα.

Δεν θέλω να μου πείτε μετά : g.kar γιατί δεν παίζει σε μένα το Apollo ?
 


Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Για το θέμα των προενισχυτών θα ήθελα απλά να πω πως επηρεάζουν και την απόδοση της πηγής αλλά και του τελικού ενισχυτή.
Οτιδήποτε παρεμβληθεί ανάμεσα στην πηγή και τον τελικό έχει τόσο έντονο χαρακτήρα που είναι σχεδόν αδύνατον να βγουν αντικειμενικά συμπεράσματα.
Ενας κυκλωματικά πολύπλοκος προενισχυτής μπορεί να ισοδεδώσει κυριολεκτικά μια άριστη πηγή που διαθέτει ένα πολυ καθαρό και απλό στάδιο εξόδου με διακριτά εξαρτήματα. Το Apollo θα βγάλει την ζεστασιά και τον λυρισμό του μόνο όταν αυτό συνδεθεί σε έναν αντίστοιχης τουλάχιστον ποιότητας προενισχυτή.
Σε αυτή την χαμηλή κατηγορία τιμής που κινείται το Apollo θεωρώ σχεδόν αδύνατον να βρεί αυτό που θέλει.
Θα προτιμούσα να το ακούσω με έναν απλό ποιοτικό παθητικό προενισχυτή παρά με έναν ενεργό στερεάς κατάστασης ή ICs της ίδιας κατηγορίας τιμής. Με άκρως χρωματισμένους λαμπάτους προ το αποτέλεσμα θα μπορούσε επίσης να απαγοητεύσει. Ορισμένοι λαμπάτοι έχουν τόσο έντονο χαρακτήρα που ότι και να τους βάλεις στην είσοδο παίζουν πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα.
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.523
Reaction score
2.784
Νίκο το Apollo overall μου άρεσε περισσότερο από τον συνδυασμό με το behringer (τροποποιημένο) θεωρώ πιο ελκυστικό τον ζωντανό και δυναμικό του ήχο από το λίγο πιο "κρατημένο" και "ευγενικό" σετ marantz-beringer και ξεκούραστο ταυτόχρονα.
Το μηχανάκι διψάει για καλοστημένο σύστημα και σοβαρή στήριξη για να ξεδιπλώσει τις αρετές του (όπως ίσως κάθε συσκευή που θέλουμε να πάρουμε τα μέγιστα). Στο σύστημα του g.Kar που είναι το πιο ισσοροπημένο από τα 3 συστήματα που άκουσα το Apollo, έπαιζε και καλύτερα.
Λίγη προσοχή θέλει ως προς τον έλεγχο ή καλύτερα τον χώρο και το χαμηλό του που είναι πλούσιο (λαμπάτο σχεδόν) και δεν έχω ξαναδεί σε τέτοια κατηγορία τιμής και μάλιστα με τέτοιο σώμα.
Μου θύμισε έντονα γεύση από Audiomeca ObsessionII, χωρίς να είναι ίδιο, αλλά σε πολύ προσιτή κατηγορία.
Η πιστοποίηση πρέπει να συνεχιστεί και σε μεγαλύτερα συστήματα.
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.523
Reaction score
2.784
@g.Kar μακάρι να έπαιζε ακριβώς σαν μπομπίνα, πάντα προσωπικά μου άρεσε ο ήχος μπομπίνας (όχι δεν το πάω σε κόντρα βινυλίου-μπομπίνας, αλλά όταν το απόλυτο στον ήχο είναι τα Master analog tapes....)
 

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Μπομπίνα ακούω συχνά στο σπίτι του δασκάλου μου της κιθάρας. Ο ίδιος έχει και στούντιο ηχογραφήσεων. Για ευκολία φαντάζομαι το κάνει αλλά προτιμάει να ακούει από το DAT τις δικές του ηχογραφήσεις.

Το μπομπινόφωνο το ακούμε περισσότερο παρέα με μεζέδες και κρασάκι. Μας φτιάχνει τη διάθεση γιατί ειναι λιγότερο τεχνητός ο ήχος του.
Με το βινύλιο, πολλές φορές ο θόρυβος επιφανείας σκεπάζει τις μικρολεπτομέρειες και τα μικροδυναμικά της ηχογράφησης.
Ο αναλογικός ήχος του Apollo δεν είχε θόρυβο γι αυτό τον λόγο κυρίως τον παρομοίασα με τον ήχο της μπομπίνας. Το γνωστό φύσημα (Hiss) τις ταινίας ακούγεται καθαρά στο Apollo.

Από την άλλη, προτιμώ ένα καλό CD player να το συγκρίνουμε άμεσα με τον αναλογικο ήχο ενός αναλογικού master tape που παίζει σε μπομπινόφωνο παρά να τον συγκρίνουμε με αυτόν του βινύλιου.

Το βινύλιο δεν είναι το μόνο καλό αναλογικό μέσον. Υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα από αυτό.

Για μένα, κακώς έχει επικρατήσει και θεωρούμε αναλογικό ήχο τον ήχο που βγαίνει από το πικάπ.
Ειναι κι αυτό ένα από τα τυπικό λάθη που κάνουν οι reviewers των περιοδικών. Κάποιος βέβαια γνωστός reviewer φαίνεται ότι κάποτε το ειπε πρώτος και μετά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.
 


Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Γιώργο, και βεβαια πλησιάζει.
Η αγωνία κορυφώνεται.

Πως θα παίζει άραγε με Machintosh και Tannoy ?

Εδώ να πέφτουν τα στοιχήματα παρακαλώ.

Κόντρα σε τι θα το ακούσουμε ?
 

Μηνύματα
1.526
Reaction score
1.379
Για μένα, κακώς έχει επικρατήσει και θεωρούμε αναλογικό ήχο τον ήχο που βγαίνει από το πικάπ.
Αν ο ηχος που βγαινει απο το πικαπ δεν ειναι αναλογικος, τοτε τι ειναι :?:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.787
Μηνύματα
3.027.356
Members
38.494
Νεότερο μέλος
mpalo
Top