Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305
Anti-spam screensaver κατασκεύασε το web portal Lycos, προτείνοντας ένα διαφορετικό τρόπο καταπολέμησης των spam μηνυμάτων.
Το συγκεκριμένο screensaver ζητά ασταμάτητα πληροφορίες από ιστοσελίδες των οποίων τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διαφημίζονται σε spam mails. Με αυτόν τον τρόπο, η Lycos ελπίζει ότι θα αυξήσει το μηνιαίο bandwith των εν λόγω sites τόσο ώστε να καταστήσει τη συντήρησή τους οικονομικά ασύμφορη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας, αν αρκετοί χρήστες χρησιμοποιήσουν το εργαλείο, εν τέλει οι spammers θα υποχρεωθούν να πληρώνουν, καθώς θα αναγκάζονται να αποστέλλουν terabytes δεδομένων στο… πουθενά.
«Δεν κατορθώσαμε να λύσουμε ουσιαστικά ποτέ το πρόβλημα των spam γιατί η αποστολή τους είναι υπερβολικά φθηνή και εύκολη», αναφέρει ο Malte Pollmann, εκπρόσωπος της Lycos Europe. «Στο παρελθόν, είχαμε δημιουργήσει antispam software, αλλά τώρα προχωράμε ένα βήμα παραπέρα. Βρήκαμε τρόπο να ανεβάσουμε το κόστος για τους spammers, υπερφορτώνοντας τους servers τους».
Το screensaver είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε το μέγεθος της κίνησης του κάθε χρήστη να μην μπλοκάρει το δίκτυο. «Κάθε χρήστης θα “συνεισφέρει” κατά 3 ή 4 megabytes την ημέρα, περίπου όσο ένα αρχείο MP3».
Τη «μαύρη λίστα» με τα sites εναντίον των οποίων στρέφεται, παρέχουν οργανισμοί, όπως ο Spamcop. Για να περιοριστούν οι πιθανότητες λάθους, το προσωπικό της Lycos ελέγχει περαιτέρω ότι τα sites αυτά όντως πωλούν spam προϊόντα.
Το screensaver θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη, την 1η Δεκεμβρίου, αλλά οι πρώτες δοκιμές στη Σουηδία έδειξαν ότι οι χρόνοι ανταπόκρισης από ορισμένα spam sites έχουν χειροτερεύσει κατά 85%.
από το pcmag.gr
Το συγκεκριμένο screensaver ζητά ασταμάτητα πληροφορίες από ιστοσελίδες των οποίων τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διαφημίζονται σε spam mails. Με αυτόν τον τρόπο, η Lycos ελπίζει ότι θα αυξήσει το μηνιαίο bandwith των εν λόγω sites τόσο ώστε να καταστήσει τη συντήρησή τους οικονομικά ασύμφορη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας, αν αρκετοί χρήστες χρησιμοποιήσουν το εργαλείο, εν τέλει οι spammers θα υποχρεωθούν να πληρώνουν, καθώς θα αναγκάζονται να αποστέλλουν terabytes δεδομένων στο… πουθενά.
«Δεν κατορθώσαμε να λύσουμε ουσιαστικά ποτέ το πρόβλημα των spam γιατί η αποστολή τους είναι υπερβολικά φθηνή και εύκολη», αναφέρει ο Malte Pollmann, εκπρόσωπος της Lycos Europe. «Στο παρελθόν, είχαμε δημιουργήσει antispam software, αλλά τώρα προχωράμε ένα βήμα παραπέρα. Βρήκαμε τρόπο να ανεβάσουμε το κόστος για τους spammers, υπερφορτώνοντας τους servers τους».
Το screensaver είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε το μέγεθος της κίνησης του κάθε χρήστη να μην μπλοκάρει το δίκτυο. «Κάθε χρήστης θα “συνεισφέρει” κατά 3 ή 4 megabytes την ημέρα, περίπου όσο ένα αρχείο MP3».
Τη «μαύρη λίστα» με τα sites εναντίον των οποίων στρέφεται, παρέχουν οργανισμοί, όπως ο Spamcop. Για να περιοριστούν οι πιθανότητες λάθους, το προσωπικό της Lycos ελέγχει περαιτέρω ότι τα sites αυτά όντως πωλούν spam προϊόντα.
Το screensaver θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη, την 1η Δεκεμβρίου, αλλά οι πρώτες δοκιμές στη Σουηδία έδειξαν ότι οι χρόνοι ανταπόκρισης από ορισμένα spam sites έχουν χειροτερεύσει κατά 85%.
από το pcmag.gr