SL1200 MK2 , REGA 3 και οι καθιστοί βούδες

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Για ανήσυχους που τους αρέσει το αποτελεσματικό DIY και τα δύο βελτιώνονται με εντυπωσιακά αποτελέσματα , το MK2 βγάζοντας εκτός τον μετασχηματιστή ( δοκιμάστηκε ) υπάρχει ορατό αποτέλεσμα και ανέξοδο .
Καταρχήν μπράβο για την υπομονή σου και τη μεθοδικότητα.
Γουσταρω σκεπτικό.

Τώρα στο τεκνικς, η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να βγεί εκτός σασί ο μετασχηματιστής, διότι ενώ το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μετρήσιμο, είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν είναι ακροασιμο.

Υπάρχουν τόσα άλλα σημαντικά προβλήματα στην αναπαραγωγή του ήχου στο σπίτι μας, που να ασχολούμαστε και με πράγματα που δεν μπορούν να ακουστούν, ξεπερνάει τα όρια της γραφικότητας..

Εφόσον τηρούνται οι (εξαιρετικές) προδιαγραφές του τεκνικς, κάτι που κι εσύ διαπιστωσες, ακόμα και σε πολύ χαμηλής στάθμης εγγραφές, ο θόρυβος επιφάνειας θα είναι μεγαλύτερος από το θόρυβο του μετασχηματιστή, οπότε θα καλύπτεται και δεν ακούγεται.

Τουλάχιστον έτσι κρίνω, εσείς φιλ φρι να αλλάξετε οτιδήποτε, δεν κάνει κακό, ίσα ίσα, και χαρά στην όρεξή σας και στο κουράγιο σας. ;)

Η δική μου "μετατροπή" στο τεκνικς, ήταν μόνο η αλλαγή καλωδίωσης. Όχι ότι είχε κακό καλώδιο, μία χαρά ηταν, απλώς έβαλα ένα με πολύ πιο γερή θωράκιση και ελαφρώς καλύτερα χαρακτηριστικά εμπέδησης.

Και πάλι μπράβο για το εξαιρετικό θρεντ.! ;)
 

Μηνύματα
380
Reaction score
330
Τώρα στο τεκνικς, η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να βγεί εκτός σασί ο μετασχηματιστής, διότι ενώ το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μετρήσιμο, είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν είναι ακροασιμο.

Υπάρχουν τόσα άλλα σημαντικά προβλήματα στην αναπαραγωγή του ήχου στο σπίτι μας, που να ασχολούμαστε και με πράγματα που δεν μπορούν να ακουστούν, ξεπερνάει τα όρια της γραφικότητας..

Εφόσον τηρούνται οι (εξαιρετικές) προδιαγραφές του τεκνικς, κάτι που κι εσύ διαπιστωσες, ακόμα και σε πολύ χαμηλής στάθμης εγγραφές, ο θόρυβος επιφάνειας θα είναι μεγαλύτερος από το θόρυβο του μετασχηματιστή, οπότε θα καλύπτεται και δεν ακούγεται.
Δεν θα διαφωνήσω ούτως ή άλλως αν διαβάσει κανείς προσεκτικά περίπου το ίδιο λέω . Οι προτάσεις είναι για κάποιον που θέλει να παίξει - τα αναφέρω για να έχει ένα μπούσουλα . Το θέμα με το μετασχηματιστή αρχικά είχα ίδια άποψη αλλά πλάκα πλάκα κάτι αισθάνθηκα μετά την αλλαγή με τον μαμά βραχίονα ( σε άλλους μπορεί να είναι ανευ σημασίας ) . οι αλλαγές για μένα είναι κάτι σχετικά εύκολο οπότε ότι μπορώ το κάνω . Ο RB300 και του πάει και βγάζει διαφορά όντως . Η άποψή μου είναι ότι το ΜΚ2 συνεχίζει να είναι ένα εξαίρετο πικάπ σε αρκετούς ( και δίνει και σαφή τεχνικά χαρακτηριστικά ) .
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση! :thumbsup:
Θα συμφωνήσω και γω με τον Κώστα πιο πάνω.
Βέβαια καλά κάνεις και δίνεις τον μπούσουλα για όποιον θέλει να ψαχτεί παραπάνω.

Και καλά κάνεις και λες για την επίδραση της κάρτας ήχου. Κάποτε που είχα φτιάξει ένα phono (ακόμα αυτό χρησιμοποιώ), είχα χρησιμοποιήσει προγραμματάκι στον υπολογιστή για να δω το spectrum. (εδώ: http://www.avsite.gr/forum/threads/esp-phono-preamp.109319/page-3), και ενώ στην αρχή δεν είχα μεγάλη απόκριση στα 50Hz, μετά βλέπω ότι έχω. Είχα ξεχάσει ο βλάξ, ότι οι πρώτες μετρήσεις ήταν με το Line-in μιας Audigy 2ZS και οι επόμενες με την είσοδο μικροφώνου του λαπτοπ! :focus:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Καταρχήν μπράβο για την υπομονή σου και τη μεθοδικότητα.
Γουσταρω σκεπτικό.

Τώρα στο τεκνικς, η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να βγεί εκτός σασί ο μετασχηματιστής, διότι ενώ το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μετρήσιμο, είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν είναι ακροασιμο.
Δέν ξέρω κατα πόσο περιττή είναι η όποια αδιαφορία για την επίδραση του Μ/Σ στην κεφαλή.

Σε αυτή την κεφαλή, των 0,5 mV εξόδου ίσως και να είναι σχετικά αδιάφορο. Αν όμως πάμε σε μία κεφαλή πιο ευαίσθητη, της τάξης των 0,35 mV, θα είμαστε το ίδιο αδιάφοροι?
[DOUBLEPOST=1481794465][/DOUBLEPOST]Επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα είχε η μέτρηση της ακουστικής ανάδρασης απο το Technics. Δέν ξέρω αν είναι τόσο απλό αλλα θα είχε ενδιαφέρον...
 

Μηνύματα
380
Reaction score
330
Σε αυτή την κεφαλή, των 0,5 mV εξόδου ίσως και να είναι σχετικά αδιάφορο. Αν όμως πάμε σε μία κεφαλή πιο ευαίσθητη, της τάξης των 0,35 mV, θα είμαστε το ίδιο αδιάφοροι?
πράγματι καλά έκανες και το ανέφερες . Επειδή κάποια πράγματα δεν τα ανέφερα επαρκώς με MC το φαινόμενο είναι εντονότερο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Αν όμως πάμε σε μία κεφαλή πιο ευαίσθητη, της τάξης των 0,35 mV, θα είμαστε το ίδιο αδιάφοροι?
Στον ήχο έχουμε τεχνικές προδιαγραφές.
Στο πλατό οι τεχνικές προδιαγραφές που υφίστανται, είναι συγκεκριμένες, ειναι μόλις 2, δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη, αρχαιολογία είναι! Χαχαχαχα

Να μου επιτρέψεις να υπενθυμίσω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του mkII τεκνικς:

Wow and flutter: 0.025% WRMS
Rumble: -78dB

Και εδώ μπορείς να δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καινούργιου και πιο εξελιγμένου πικάπ της τεκνικς, που έχει ακριβώς τα ίδια νούμερα σε wow and flutter και rumble, ουδεμία αλλαγή σε αυτά, αλλά όμως ο βραχίονας από μαγνήσιο τώρα, για καλύτερη απόσβεση και ακαμψία. (Ορθώς) :)

Επί της ευκαιρίας, το νέο πικάπ της τεκνικς τα σπάει! :)

Έχοντας αυτά τα αδιαμφισβήτητα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόψιν, μπορείς με βεβαιότητα να μιλάς για ένα άρτια σχεδιασμένο πικάπ. Αν θες, ψάξε να βρεις καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά σε πικάπ, και πες μου ποιο βρηκες και ποιες οι μετρήσεις του, και φυσικά ποια η τιμούλα του. ;)

Πάμε τώρα στην λογική της υψηλής ή χαμηλής εξόδου της κεφαλής.

Αυτό το πικάπ είναι ένα μηχανολογικό τέρας, εξοπλισμένο με πιτς κοντρολ και σταρτ στοπ κλπ για σκληρή καθημερινή επαγγελματική χρήση, κάτι που προφανώς το γνωρίζεις όταν το αγοράζεις.

Πάνω σε αυτό το κτήνος, το να βάλεις μία λίαν χαμηλοεξοδη κεφαλή, σημαίνει μάλλον ότι δεν κατάλαβες τι πήρες και γιατί το πήρες! :)

Προσωπικά (όπως έχω ξαναδείξει) έχω τοποθετήσει μία Concorde ortofon arkiv, η οποία έχει έξοδο 6 mV. Ούτε 0,5 ούτε 0,35, αλλά 6 ολόκληρα μιλιβόλτ. Και με 2,5 γραμμάρια, ζωγραφίζει. ;)

Φυσικά, το αυξημένο βάρος ανάγνωσης, ενώ είναι καλό για τον ήχο και την ανάγνωση του αυλακιού, αποβαίνει εις βάρος της μακροζωίας του ίδιου του δίσκου, εξ'ου και η χρήση της κεφαλής αυτής για archiving, ή για broadcasting.

Ιδίως για archiving, αλλά και για ακρόαση, η ισοστάθμιση απόκρισης ειναι απαραίτητη προϋπόθεση, και υπάρχουν κατάλληλοι δίσκοι βινυλίου για αυτό το σκοπό, που εμπεριέχουν tracks ροζ θορύβου, άρα με μία απλή διαδικασία (DSP) μπορείς να το κάνεις να παίξει απολύτως φλατ, ως οφείλει. ;)

Τέλος πάντων, το όλο εγχείρημα του πικάπ, κατά την δική μου εκτίμηση, εμπεριέχει τόσους περιορισμούς στην ποιότητα αναπαραγωγής, που ενώ βεβαίως μπορεί να ακούγεται αξιοπρεπέστατο (αν ρυθμιστεί σωστά - πράγμα όχι και τόσο ευνόητο, ιδίως αν αγγιξω το θέμα της αναγκαίας ισοστάθμισης απόκρισης), στο σύγχρονο τοπίο του audio αποτελεί τραγικά υποδεέστερη πηγή ακόμα και από το φρι σποτιφαι, συμπέρασμα που ενισχύεται από τα ριπαρισμενα από βινύλιο flac υψηλής δειγματοληψίας (έως 24/192 φτιάχνουν οι άθλιοι από τα σούπερ ντουπερ χάι εντ πικάπ τους) τα οποία ακούγονται τουλάχιστον γραγικογελοία συγκριτικά με καθαρά ψηφιακά αρχεία ρεντ μπουκ, ενώ αν τα δεις σε ένα spectrum analyzer συγκριτικά με το γνήσιο ψηφιακό αρχείο, ξεβρακωνονται ξεκαρδιστικά με τα ανύπαρκτα άκρα τους και τις τονικές φασματικές αλλοιώσεις των "προβολικών" χαμηλομεσαίων, μεσαίων, μεσαιουψηλών, τη δυναμική συμπίεση, το θόρυβο, κλπ κλπ κλπ.. :gotcha:
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Στον ήχο έχουμε τεχνικές προδιαγραφές.
Στο πλατό οι τεχνικές προδιαγραφές που υφίστανται, είναι συγκεκριμένες, ειναι μόλις 2, δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη, αρχαιολογία είναι! Χαχαχαχα

Να μου επιτρέψεις να υπενθυμίσω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του mkII τεκνικς:

Wow and flutter: 0.025% WRMS
Rumble: -78dB

Και εδώ μπορείς να δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καινούργιου και πιο εξελιγμένου πικάπ της τεκνικς, που έχει ακριβώς τα ίδια νούμερα σε wow and flutter και rumble, ουδεμία αλλαγή σε αυτά, αλλά όμως ο βραχίονας από μαγνήσιο τώρα, για καλύτερη απόσβεση και ακαμψία. (Ορθώς) :)

Επί της ευκαιρίας, το νέο πικάπ της τεκνικς τα σπάει! :)

Έχοντας αυτά τα αδιαμφισβήτητα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόψιν, μπορείς με βεβαιότητα να μιλάς για ένα άρτια σχεδιασμένο πικάπ. Αν θες, ψάξε να βρεις καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά σε πικάπ, και πες μου ποιο βρηκες και ποιες οι μετρήσεις του, και φυσικά ποια η τιμούλα του. ;)

Πάμε τώρα στην λογική της υψηλής ή χαμηλής εξόδου της κεφαλής.

Αυτό το πικάπ είναι ένα μηχανολογικό τέρας, εξοπλισμένο με πιτς κοντρολ και σταρτ στοπ κλπ για σκληρή καθημερινή επαγγελματική χρήση, κάτι που προφανώς το γνωρίζεις όταν το αγοράζεις.

Πάνω σε αυτό το κτήνος, το να βάλεις μία λίαν χαμηλοεξοδη κεφαλή, σημαίνει μάλλον ότι δεν κατάλαβες τι πήρες και γιατί το πήρες! :)

Προσωπικά (όπως έχω ξαναδείξει) έχω τοποθετήσει μία Concorde ortofon arkiv, η οποία έχει έξοδο 6 mV. Ούτε 0,5 ούτε 0,35, αλλά 6 ολόκληρα μιλιβόλτ. Και με 2,5 γραμμάρια, ζωγραφίζει. ;)

Φυσικά, το αυξημένο βάρος ανάγνωσης, ενώ είναι καλό για τον ήχο και την ανάγνωση του αυλακιού, αποβαίνει εις βάρος της μακροζωίας του ίδιου του δίσκου, εξ'ου και η χρήση της κεφαλής αυτής για archiving, ή για broadcasting.

Ιδίως για archiving, αλλά και για ακρόαση, η ισοστάθμιση απόκρισης ειναι απαραίτητη προϋπόθεση, και υπάρχουν κατάλληλοι δίσκοι βινυλίου για αυτό το σκοπό, που εμπεριέχουν tracks ροζ θορύβου, άρα με μία απλή διαδικασία (DSP) μπορείς να το κάνεις να παίξει απολύτως φλατ, ως οφείλει. ;)

Τέλος πάντων, το όλο εγχείρημα του πικάπ, κατά την δική μου εκτίμηση, εμπεριέχει τόσους περιορισμούς στην ποιότητα αναπαραγωγής, που ενώ βεβαίως μπορεί να ακούγεται αξιοπρεπέστατο (αν ρυθμιστεί σωστά - πράγμα όχι και τόσο ευνόητο, ιδίως αν αγγιξω το θέμα της αναγκαίας ισοστάθμισης απόκρισης), στο σύγχρονο τοπίο του audio αποτελεί τραγικά υποδεέστερη πηγή ακόμα και από το φρι σποτιφαι, συμπέρασμα που ενισχύεται από τα ριπαρισμενα από βινύλιο flac υψηλής δειγματοληψίας (έως 24/192 φτιάχνουν οι άθλιοι από τα σούπερ ντουπερ χάι εντ πικάπ τους) τα οποία ακούγονται τουλάχιστον γραγικογελοία συγκριτικά με καθαρά ψηφιακά αρχεία ρεντ μπουκ, ενώ αν τα δεις σε ένα spectrum analyzer συγκριτικά με το γνήσιο ψηφιακό αρχείο, ξεβρακωνονται ξεκαρδιστικά με τα ανύπαρκτα άκρα τους και τις τονικές φασματικές αλλοιώσεις των "προβολικών" χαμηλομεσαίων, μεσαίων, μεσαιουψηλών, τη δυναμική συμπίεση, το θόρυβο, κλπ κλπ κλπ.. :gotcha:
Κωστα απο ολο αυτο πιο πανω τι ειναι εκεινο που απαντα στο αν ειναι καλο να βγει ο μετασχηματιστης εξω απο το πικαπ η οχι?
Οσο για το αν ενα πικαπ η βραχιονας εχει καποιο προβλημα με χαμηλοεξοδες MC , το προβλημα πρεπει να αναζητηθει στο πικαπ/βραχιονα/shielding και οχι να παρει μια μετριοτατη ΜΜ που οπως λες ενδεχομενως να χρειαζεται (λογω ανεπαρκειας βεβαια) και ισοσταθμιση ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
ενδεχομενως να χρειαζεται (λογω ανεπαρκειας βεβαια) και ισοσταθμιση ?
Δεν υπάρχει ουτε 1 σύστημα αναλογικής πηγής (κεφαλής-βραχίονα--καλωδίων-phono stage) που να μη χρειάζεται ισοσταθμιση. ;)

Ομοίως δεν υπάρχει ουτε 1 σύστημα χώρου-ηχείων που να μη χρειάζεται ισοσταθμιση.

Όχι λόγω "ανεπάρκειας". Κυρίως λόγω συνέργειας, αλλά φυσικά και λόγω κακής σχεδίασης.

Εχει γεμισει το ίντερνετ από ανάλογες μετρήσεις που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Αυτά είναι τυπικά φαινόμενα:



Μη προσπαθείς να υποτιμήσεις την arkiv, οι μετρησεις της ειναι πολύ καλύτερες από πολλές πανάκριβες κεφαλές που θεωρείς σπουδαίες. Άσχετο αν σου "άρεσε" ή όχι στο αυτί σου η arkiv. ;)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Δεν υπάρχει ουτε 1 σύστημα αναλογικής πηγής (κεφαλής-βραχίονα--καλωδίων-phono stage) που να μη χρειάζεται ισοσταθμιση. ;)

Ομοίως δεν υπάρχει ουτε 1 σύστημα χώρου-ηχείων που να μη χρειάζεται ισοσταθμιση.

Όχι λόγω "ανεπάρκειας". Κυρίως λόγω συνέργειας, αλλά φυσικά και λόγω κακής σχεδίασης.

Εχει γεμισει το ίντερνετ από ανάλογες μετρήσεις που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Αυτά είναι τυπικά φαινόμενα:



Μη προσπαθείς να υποτιμήσεις την arkiv, οι μετρησεις της ειναι πολύ καλύτερες από πολλές πανάκριβες κεφαλές που θεωρείς σπουδαίες. Άσχετο αν σου "άρεσε" ή όχι στο αυτί σου η arkiv. ;)
Σαφως υπαρχουν πολλες κεφαλες που ειναι επιεικως "κακες".Το ερωτημα μου δεν ειχε βεβαια "στοχο" την arkiv .Τις κεφαλες που εγω χρησιμοποιω,δεν τις θεωρω σπουδαιες,αλλα σε διαβεβαιωνω οτι μετρανε παρα πολυ καλα.Με μια καλυτερη κεφαλη (αλλα και συστημα/μηχανηματα γενικοτερα) , η ισοσταθμιση που θα γινει στον χωρο θα ειναι πιο ευκολη νομιζω,διοτι θα περιοριζεται περισοτερο στα του χωρου και οχι των αδυναμιων των μηχανηματων.
Για τον μετασχηματιστη ρωτησα γιατι δεν θεωρεις σχεδον "αναγκαιο" να μην ειναι μεσα στο πικαπ.Εσυ με "τσιγκλισες" με την arkiv ........ χαχαχα και ξερεις οτι δεν θελω και πολυ :roflmao:

Ξερεις κατι ? Ξερω πολυ καλα την εταιρεια,20 + χρονια την αντιπροσωπευα στα νιατα μου :)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Μη προσπαθείς να υποτιμήσεις την arkiv
Μια διευκρινιση.Δεν υποτιμω την arkiv η οποια δηποτε αλλη κεφαλη χαμηλης τιμης.Απλα ξερω μεχρι που μπορει να φτασει μια τετοια κεφαλη σε συγκριση με αλλες που εχουν,τουλαχιστον, καλυτερες ακιδες και αναρτησεις.Για τα χρηματα τους πολλες φτηνες κεφαλες,μια χαρα ειναι,απλα δεν μπορει να ειναι στην τιμη τους,καλυτερες.
[DOUBLEPOST=1481818180][/DOUBLEPOST]
Φυσικά, το αυξημένο βάρος ανάγνωσης, ενώ είναι καλό για τον ήχο και την ανάγνωση του αυλακιού, αποβαίνει εις βάρος της μακροζωίας του ίδιου του δίσκου,
H καλη αναγνωση του αυλακιου ειναι κυριως θεμα ακιδας (μαζας,σχηματος) και αναρτησης,και οχι βαρους αναγνωσης.
Επισης,μια καλυτερη ακιδα εστω και με 2.5γρ. βαρος αναγνωσης,θα φθειρει το αυλακι λιγοτερο απο μια χειροτερη ακιδα στο ιδιο βαρος αναγνωσης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Σαφως υπαρχουν πολλες κεφαλες που ειναι επιεικως "κακες".Το ερωτημα μου δεν ειχε βεβαια "στοχο" την arkiv .Τις κεφαλες που εγω χρησιμοποιω,δεν τις θεωρω σπουδαιες,αλλα σε διαβεβαιωνω οτι μετρανε παρα πολυ καλα.Με μια καλυτερη κεφαλη (αλλα και συστημα/μηχανηματα γενικοτερα) , η ισοσταθμιση που θα γινει στον χωρο θα ειναι πιο ευκολη νομιζω,διοτι θα περιοριζεται περισοτερο στα του χωρου και οχι των αδυναμιων των μηχανηματων.
Για τον μετασχηματιστη ρωτησα γιατι δεν θεωρεις σχεδον "αναγκαιο" να μην ειναι μεσα στο πικαπ.Εσυ με "τσιγκλισες" με την arkiv ........ χαχαχα και ξερεις οτι δεν θελω και πολυ :roflmao:

Ξερεις κατι ? Ξερω πολυ καλα την εταιρεια,20 + χρονια την αντιπροσωπευα στα νιατα μου :)
Κοίτα, λέμε κάτι διαφορετικό.

Στο τυχαίο site που με το πρωτο γκουγκλάρισμα βρήκα κι ανέβασα, έχει μετρήσεις και από κεφαλές, και από πικάπ. Αν θες ρίξε μία ματιά, έχει και μέτρηση wow & flutter και για το καινουριο τεκνικς, 0,022 λεει το μετράνε, η τεκνικς δίνει 0.025. ;)

Πάμε στις κεφαλές. Εντάξει, έχει άθλιες, αλλά οκ, έχει και αξιοπρεπέστατες.
Το θέμα που θίγω, δεν είναι καθόλου η κεφαλή αυτή καθαυτή, αλλά η συνέργεια του συστήματος κεφαλής-βραχιονα-καλωδίων-phono, και ειμαι απολύτως βέβαιος, ότι όσο αξιοπρεπέστατα και να είναι όλα αυτά ξεχωριστά, στο σύνολό τους έχουν διακυμάνσεις απόκρισης που θα ξεπεράσουν κατά πολύ το +-0,1dB ενος DAC, αρα θα ωφεληθουν πολυ από μία ισοσταθμιση σε επίπεδο πηγής. Η ισοσταθμιση αυτή, είναι ας πούμε αναγκαίο "πακέτο" μαζί με την επίσης απαραίτητη riaa ισοσταθμιση. Και η riaa μια ισοστάθμιση είναι, δεν είναι καμιά μαγεία ή τίποτα διαφορετικό και πιο νόστιμο.. :)

Η ισοσταθμιση χώρου είναι μία ανεξάρτητη διαδικασία, η οποία επίσης δεν έρχεται για να διορθώσει ένα σωστό ηχείο, καθώς από μόνο του σωστό είναι, δε θέλει διόρθωση, αλλά έρχεται να διορθώσει τη συνέργεια με το χώρο.
Τες πα, άσχετο θέμα αυτή η ισοσταθμιση.

Πάμε στο μετασχηματιστή. Ποια μετρήσιμη παράμετρο θα μας "αλλοιώσει" ο βομβος του μετασχηματιστή; Σε ποιο τεχνικό χαρακτηριστικό εμπεριέχεται ο υπαρκτός βομβος του μετασχηματιστή; Μήπως είναι στο wow & flutter? Το οποιο μετρανε στα 0.022? Άρα έχω απαντήσει επαρκώς στο γιατί δε χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση.

"Cogging that is intrinsic to a 12 pole motor can be seen at 12 x 0.55Hz = 6.6Hz. But it is at a very low level of 0.022%."

Στο ίδιο site αλλα και σε πολλα παρομοια, έχει μετρήσεις από wow & flutter απο πολλα πικαπ. Καλύτερες δε βλέπω, χειρότερες βλέπω.;)

Γιατί λοιπόν να προσπαθήσω να βελτιώσω το 0.025?

Δεν είναι κακό να βελτιωθεί. Ίσα ίσα. Απλώς δεν έχει νόημα. ;)

 
Last edited:

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Να μου επιτρέψεις να υπενθυμίσω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του mkII τεκνικς:

Wow and flutter: 0.025% WRMS
Rumble: -78dB

Και εδώ μπορείς να δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καινούργιου και πιο εξελιγμένου πικάπ της τεκνικς, που έχει ακριβώς τα ίδια νούμερα σε wow and flutter και rumble, ουδεμία αλλαγή σε αυτά, αλλά όμως ο βραχίονας από μαγνήσιο τώρα, για καλύτερη απόσβεση και ακαμψία. (Ορθώς) :)

Επί της ευκαιρίας, το νέο πικάπ της τεκνικς τα σπάει! :)

Έχοντας αυτά τα αδιαμφισβήτητα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόψιν, μπορείς με βεβαιότητα να μιλάς για ένα άρτια σχεδιασμένο πικάπ. Αν θες, ψάξε να βρεις καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά σε πικάπ, και πες μου ποιο βρηκες και ποιες οι μετρήσεις του, και φυσικά ποια η τιμούλα του. ;)
:gotcha:
Πολύ @caravelle μου έγινες!!!
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Κοίτα, λέμε κάτι διαφορετικό.


Πάμε στο μετασχηματιστή. Ποια μετρήσιμη παράμετρο θα μας "αλλοιώσει" ο βομβος του μετασχηματιστή; Σε ποιο τεχνικό χαρακτηριστικό εμπεριέχεται ο υπαρκτός βομβος του μετασχηματιστή;
Ναι το ξερω οτι λεμε κατι διαφορετικο.Εγω ρωτησα συγκεκριμενα για την τοποθετηση του μετασχηματιστη μεσα στο πικαπ.
Ισως να μην αλλαξει καμια μετρησιμη παραμετρο,αλλα, αν η παρουσια του μεσα στο πικαπ προκαλει βομβο σε συνδιασμο με καποιες κεφαλες και με την απομακρυνση του ο βομβος φευγει, τοτε ας απομακρυνθει ο μετασχηματιστης.Λιγο πιο κατω θα παει,θα νιωθει μοναξια λες? :roflmao:
Συμφωνω με τα σχολια σου για τα τεχνικα του 1200 αλλα η τοποθετηση του μετασχηματιστη μεσα στο πικαπ,ειναι φαουλ ,ιδιαιτερα οταν υπαρχει πιθανοτητα (και οντως υπαρχουν παραδειγματα) να επηρεασει αξιολογες κεφαλες. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
H καλη αναγνωση του αυλακιου ειναι κυριως θεμα ακιδας (μαζας,σχηματος) και αναρτησης,και οχι βαρους αναγνωσης.
Μη με βάζεις να δείχνω παραπομπές σε διάφορα sites.. Το βαρος ανάγνωσης είναι μία παράμετρος όπως και η ακίδα και η ανάρτηση, όλα μαζί παν πακέτο για ένα συντονισμένο σύστημα. Η ανάρτηση εξαρτάται από το βάρος, όπως και στα αυτοκίνητα. Μη μπλέκουμε τζάμπα την κουβέντα. Το ζητούμενο είναι η ανάγνωση του αυλακιού σε όλο το συχνοτικό εύρος και με διαχωρισμό καναλιών, και κάθε παράμετρος έχει την αξία της.
Φυσική είναι.

Επισης,μια καλυτερη ακιδα εστω και με 2.5γρ. βαρος αναγνωσης,θα φθειρει το αυλακι λιγοτερο απο μια χειροτερη ακιδα στο ιδιο βαρος αναγνωσης.
Συμφωνούμε.
Παρόλα αυτά, η φθορά του αυλακιού είναι ευθέως ανάλογη με το βάρος ανάγνωσης για τον κάθε τύπο ακίδας. Απλή φυσική, ανάλογο και αντιστρόφως ανάλογο, απλές έννοιες. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Συμφωνω με τα σχολια σου για τα τεχνικα του 1200 αλλα η τοποθετηση του μετασχηματιστη μεσα στο πικαπ,ειναι φαουλ ,ιδιαιτερα οταν υπαρχει πιθανοτητα (και οντως υπαρχουν παραδειγματα) να επηρεασει αξιολογες κεφαλες.
Σαφώς.
Όπως και ο ηλεκτρομαγνητισμός του χεριού σου, του κινητού σου, των διαφόρων συσκευών του σπιτιού σου και των υποσταθμων της ΔΕΗ έξω από το σπίτι σου.
Σε κλωβό Φαραντέι να μπεί η ευαίσθητη κεφαλή, να βρει την υγειά της!
Χαχαχα, όχι βρε, να βγει εκτός ο μετασχηματιστής, στο πυρ το εξώτερο, νταξ, αϊ ντού. :)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Το ζητούμενο είναι η ανάγνωση του αυλακιού σε όλο το συχνοτικό εύρος και με διαχωρισμό καναλιών, και κάθε παράμετρος έχει την αξία της.
Φυσική είναι.
Σε μια ακιδα (τεραστιων) διαστασεων 13/25μm (r/R) τι αναγνωση να περιμενεις ιδιαιτερα στις ψηλες συχνοτητες με οποια αναρτηση η βαρος αναγνωσης και να εχει Κωστα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Πολύ @caravelle μου έγινες!!!
Κοίτα, αν επιμένεις να βάλω υπερτουίτερ στο ηχείο μου, το μόνο που μπορώ να σου δείχνω ως σχετική τεχνική προδιαγραφή είναι η απόκριση συχνότητας του ριμπον της μαγκνεπαν που έχω. Όσο και να επιμένεις και να μου εκθειάζεις τα πλεονεκτήματα απόκρισης του τάδε σούπερ τουιτερ, δεν έχω κάτι άλλο να σου παραθέσω από τεχνικής πλευράς πέραν της απόκρισης συχνότητας. Αν στο ηχείο μου φτάνει μέχρι 40κ και με το σούπερ τουιτερ πάει μέχρι τα 80κ, δεν έχω άλλο επιχείρημα εκτός από το ότι δεν ακούγεται.
Κακό δε κάνει, αλλά δε βλέπω νόημα. ;)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Σε κλωβό Φαραντέι να μπεί η ευαίσθητη κεφαλή, να βρει την υγειά της!
Χαχαχα, όχι βρε, να βγει εκτός ο μετασχηματιστής, στο πυρ το εξώτερο, νταξ, αϊ ντού. :)
Και τα δυο :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.339
Reaction score
125.263
Σε μια ακιδα (τεραστιων) διαστασεων 13/25μm (r/R) τι αναγνωση να περιμενεις ιδιαιτερα στις ψηλες συχνοτητες με οποια αναρτηση η βαρος αναγνωσης και να εχει Κωστα?
Καλή ή κακή ανάγνωση στις υψηλές συχνότητες, σημαίνει καλή ή κακή απόκριση στις υψηλές συχνότητες, και αυτό μετριέται. Οι μετρήσεις μου αρκούν. ;)
Δε χρειάζεται να περιμένω τίποτα.
Έχει προδιαγραφές.
Μετρήσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Εφόσον δουλεύει κανονικά στις υψηλές συχνότητες, και η απόκριση είναι άριστη, δε μου (σου) πέφτει λόγος.
Τα "μεταξένια" πρίμα μακριά από μένα (άλλωστε είναι αλλοιώσεις απόκρισης)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Καλή ή κακή ανάγνωση στις υψηλές συχνότητες, σημαίνει καλή ή κακή απόκριση στις υψηλές συχνότητες
Σιγουρα αυτο σημαινει?
Δηλαδη το tracking μιας microridge και μιας ελλειπτικης 13/25μm αν αυτες ηταν η μονη διαφορα σε δυο κατα τα αλλα ιδιες κεφαλες , ειναι το ιδιο?
Εμενα παντως μια ακιδα 13/25μm και αλλων ομοιων,σαν μαυρος επιβητορας μου φαινεται :roflmao: Poor groove :p
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.582
Μηνύματα
2.864.957
Members
37.932
Νεότερο μέλος
JimmyP
Top