SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
Άλεξ η απόσταση του ηχείου είναι μικρότερη από 1,5-2 μέτρα;

Εννοώ έχει όντως θέμα όταν καίει το τζάκι; Γιατί θυμόμουν να είναι αρκετά μακρυά από το τζάκι το ηχείο
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Άλεξ η απόσταση του ηχείου είναι μικρότερη από 1,5-2 μέτρα;

Εννοώ έχει όντως θέμα όταν καίει το τζάκι; Γιατί θυμόμουν να είναι αρκετά μακρυά από το τζάκι το ηχείο
Ναι γενικά είναι αρκετά μακρυά αλλα έτσι κ αλλιώς δέν το ανάβουμε ποτέ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: Re: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

τέτοιο καναπέ ΙΚΕΑ είχα και τον άφησα στη Λήμνο, τι βλακεία έκανα! Απίστευτος, τρελή άνεση ο άτιμος!

θα πρότεινα πάντως, πίσω από τη θέση ακρόασης να φύγει το κάδρο και στη θέση του να μπει ένας όμορφος διαχυτής!
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.728
Reaction score
7.510
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

Σωστος ο Κωστακης μας Αλεξαρα.....να παρε ματι κατι ζορικους καδροδιαχυτες που τους χρησιμοποιει και ο Mod Wright στο studio του.................κουκλια βρε παιδι μου....


[/IMG]



[/IMG]


Αυτα στο βαθος πισω απο τα ηχεια αλλα και τα πλαινα!!!!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση:Δύο black out και ο κατηραμένος...office

Σωστος ο Κωστακης μας Αλεξαρα.....να παρε ματι κατι ζορικους καδροδιαχυτες που τους χρησιμοποιει και ο Mod Wright στο studio του.................κουκλια βρε παιδι μου....
Αυτα στο βαθος πισω απο τα ηχεια αλλα και τα πλαινα!!!!!!
Αρκεί να μην παραβλέπονται οι ενδεδειγμένες αποστάσεις της θέσης ακρόασης από τις διαχυτικές διατάξεις.Άλλωστε δεν υπάρχει χώρος γιά ακροάσεις υψηλής πιστότητας (ανεξάρτητα της ποιότητας των συσκευών) με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο-είτε κυριολεκτικά,είτε...μεταφορικά.:612:

(Αποσπάσματα από το εγχειρίδιο ΄΄Ανατομίας΄΄):
...
-Η σχεδίαση εκτελείται με πρότυπο τα χαρακτηριστικά διασποράς επί του μακρινού πεδίου τη στιγμή που η θέση των ακροατών θα βρίσκεται πιθανότατα στο εγγύς πεδίο:Η εύρεση σε θέση εντός του μακρινού πεδίου ικανοποιεί δύο βασικά κριτήρια.Πρώτον,η απόσταση του ακροατή από την επιφάνεια της διάταξης να είναι μεγάλη συγκρινόμενη με το μήκος κύματος και δεύτερον,οι διαφορές στα μήκη των διαδρομών από διάφορα σημεία της επιφάνειας προς τον ακροατή να είναι μικρές συγκρινόμενες με το μήκος κύματος.Στη ζώνη του εγγύς πεδίου τα μήκη διαδρομών από διαφορετικά σημεία της διαχυτικής επιφάνειας προς τον ακροατή έχουν αξιοσημείωτες διαφορές με αποτέλεσμα το μοτίβο διασποράς να εμφανίζει έντονες κορυφώσεις και βυθίσεις αντί να είναι ενιαίο.Πρόκειται γιά φαινόμενα κτενωτού φίλτρου εγγύς πεδίου σε συνδυασμό με ενίσχυση των ενεργειακών λοβών προς περιορισμένες διακριτές διευθύνσεις.Προτείνεται η τοποθέτηση του ακροατή σε απόσταση τουλάχιστον τριπλάσια του μήκους κύματος που αντιστοιχεί στη συχνότητα σχεδίασης.Επιπλέον στο εγγύς πεδίο ανακλάσεων κυριαρχούν οι προερχόμενες συνιστώσες από τα σημεία της επιφάνειας που βρίσκονται κοντινότερα προς τα αυτιά του ακροατή,με αποτέλεσμα να παραβλάπτεται η προβλεπόμενη διασπορά του ανακλώμενου ήχου στο πεδίο του χρόνου.Μιά υπερβολικά κοντινή στο διαχυτή θέση ακρόασης παραλληλίζεται με το ΄΄nearfield΄΄ γιά ένα πολύδρομο ηχείο δαπέδου μεγάλου ύψους του οποίου οι διαφορετικές μονάδες θα καταλάμβαναν διαδοχικές θέσεις κατά μήκος της μπάφλας.Δεδομένου ότι οι διαχυτές των συνηθισμένων οικιακών εφαρμογών έχουν κάτω όριο αποκοπής στη ζώνη 300-500 Hz,αναμένεται να εμφανίζουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση σε αποστάσεις θέσης ακρόασης τουλάχιστον τριών μέτρων από εκείνους.
...
...
Abffusor:Διαχυτής φράγματος φάσης απορρόφησης.Οι τιμές βάθους τόσο των ανακλαστικών όσο και των απορροφητικών φρεατίων οι οποίες επιφέρουν μετατοπίσεις στη φάση και το πλάτος των ανακλώμενων κυμάτων προκύπτουν με βάση τις γνωστές ακολουθίες από τη θεωρία αριθμών.Η Αρχή λειτουργίας βασίζεται σε δύο διακριτούς μηχανισμούς απορρόφησης.Όπως έχει αναλυθεί σε προηγούμενα κεφάλαια,ο πρώτος σχετίζεται με την κλασσική μετατροπή της ηχητικής ενέργειας σε θερμότητα μέσω τριβής εντός των μικροκοιλοτήτων του πορώδους υλικού.Ο δεύτερος σχετίζεται με ιξωδοελαστικές απώλειες εξαιτίας ροών υψηλής σωματιδιακής ταχύτητας εγκάρσια προς τα διαχωριστικά προκαλούμενη από διαφορές πίεσης ανάμεσα σε παρακείμενα φρεάτια.Ο μηχανισμός βαθμωτής ηχητικής πίεσης οδηγεί την τοπολογία σε μεγαλύτερη απορρόφηση χαμηλών συχνοτήτων συγκρινόμενη με συμβατικό πορώδη απορροφητή.Εκτός όμως από την ευρύτερη ζώνη λειτουργίας η τοπολογία παρέχει επιπλέον εκτεταμένη διασπορά στο κοντινό πεδίο και γιά γωνίες που αποκλίνουν από τη μετωπική πρόσπτωση.Αυτές οι ιδιότητες προσδίδουν μεγαλύτερο περιβάλλοντα χώρο στο αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός ιδιαίτερα σε μικρά δωμάτια.
http://www.rpginc.com/products/abffusor/index.htm

Binary Amplitude Diffsorber(BAD)/Flatffusor-Αrc:Κάθε διαχυτής έχει δομή ΄΄σάντουϊτς΄΄ τριών στρωμάτων:η κατώτερη φέτα είναι ημιάκαμπτο υαλόνημα.Η ανώτερη αποτελείται από υφασμάτινη επένδυση.Η ΄΄γέμιση΄΄ έχει σύσταση βελτιστοποιημένης δυαδικής ακολουθίας ανακλαστικών επιφανειών(ονομαστική τιμή συντελεστή ανάκλασης΄΄1΄΄) και απορροφητικών οπών(ονομαστική τιμή ΄΄0΄΄) στοιχείων.Με τη μεταβολή του πλήθους ανακλαστικών και απορροφητικών λωρίδων στην επιφάνεια ελέγχεται ο συντελεστής απορρόφησης.Με τη διαμόρφωση της αλληλουχίας τους ελέγχεται το μοτίβο κατανομής του ανακλώμενου ηχητικού κύματος.Στο ενδεικτικό παράδειγμα τα ανακλαστικά στοιχεία συμβολίζονται με μαύρο χρώμα.



Η κατανομή του πρωταρχικού επίπεδου πάνελ(Flatffusor) περιέχει 33 στοιχεία στην οριζόντια και 31 στοιχεία στην κάθετη διάσταση. Προκύπτει έτσι μιά επιφάνεια μεταβλητής Ακουστικής Εμπέδησης(μέγεθος το οποίο εκφράζει την αντίσταση που εμφανίζει ένα υλικό στην παραμόρφωση του πλέγματός του υπό την επίδραση ηχητικής πίεσης,οριζόμενη είτε ως πηλίκο της εφαρμοζόμενης πίεσης προς την ταχύτητα παραμόρφωσης είτε ως γινόμενο της πυκνότητας υλικού επί την ταχύτητα κύματος εντός του) που αντιστοιχεί σε δυαδικό φράγμα πλάτους ανάκλασης:η Αρχή λειτουργίας βασίζεται σε διαφοροποιήσεις πλάτους(λόγω μερικής απορρόφησης) αντί γιά φασικές μετατοπίσεις των ανακλώμενων κυμάτων.Εάν η τοπολογία υιοθετήσει περιοδική τοποθέτηση των λωρίδων,τότε τα ανακλώμενα κύματα θα συγκεντρώνονταν σε μεμονωμένες διευθύνσεις.Η εφαρμοζόμενη βέλτιστη ακολουθία μεγίστου μήκους ανάγεται σε διπλή διάσταση με εφαρμογή θεωρήματος κινεζικού υπολοίπου,εξασφαλίζοντας ουσιαστικά σταθερό φάσμα ισχύος κατά Fourier και συνάρτηση αυτοσυσχέτισης ισοδύναμη δέλτα συνάρτησης(Angus,1999).Η διαχυτική λειτουργία της διάταξης εκτείνεται πέραν των 1000 Hz,σε ζώνη κατά μία οκτάβα ανώτερη από το συχνοτικό ύψος που αντιστοιχεί σε μήκος κύματος διπλάσιο του μεγέθους εκάστοτε στοιχείου.Η λειτουργία της διάταξης μεταβαίνει σε καθαρά απορροφητική γιά συχνότητες χαμηλότερες του κάτω ορίου σχεδίασης.Το μεγάλο ποσοστό επίπεδης ανακλαστικής επιφάνειας περιορίζει το βαθμό διάχυσης της τοπολογίας.Από τη στιγμή που παρέχονται μονάχα δύο τιμές συντελεστών ανάκλασης (0 & 1) δεν είναι δυνατή η δημιουργία κυμάτων με ανεστραμένη φάση(συντελεστές ανάκλασης 1 & -1) τα οποία θα ακύρωναν την κατοπτρική συνιστώσα.Η στάθμη της ανακλώμενης ενέργειας στην κατοπτρική διεύθυνση μειώνεται κατά 6 dB περίπου από την επίπεδη τοπολογία.

Η καμπύλη διαμόρφωση του πάνελ στον οριζόντιο άξονα (μορφή αψίδας-Arc) οδηγεί επιπρόσθετα σε φασικές μετατοπίσεις ανάμεσα στα κατά τ'άλλα ομοειδή ανακλαστικά στοιχεία,βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την πολική απόκριση και το συντελεστή διάχυσης της τοπολογίας.Tαυτόχρονα ο συντελεστής απορρόφησης αφορά ολοένα και χαμηλότερες συχνοτικές συνιστώσες καθώς οδεύουμε από τις κάθετες παρυφές προς στην καμπή της αψίδας όπου τα στοιχεία εμφανίζουν το μέγιστο δυνατό βάθος.
...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

ως γνωστό, (λέμε και καμιά π@παριά, μη δίνετε σημασία), είμαι θιασώτης του LEDE, με αποτέλεσμα να προτιμώ διάχυση μόνο στο εμπρός μέρος (έως 3/4) του δωματίου (εκεί που είναι τα ηχεία), ενώ από πίσω, (πίσω από τη θέση ακρόασης δηλαδή, που πάει το μυαλό σας;) θέλω μόνο απορρόφηση, ώστε να είναι εφικτή η ακρόαση ακόμα και "με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο", κι ας μη το θεωρεί ο μπούτχιας μας αρκετά χαϊενδικό...

Παρ'όλα αυτά, πρότεινα μια λύση "διάχυσης" στον άλεξ λόγω (κυρίως) εμφάνισης ώστε να αντικαταστήσει "αναίμακτα" το κάδρο στον τοίχο του, και η λύση του Flatffusor ήταν αυτή που είχα στο μυαλό μου, ώστε να έχει και αρκετή απορρόφηση, αλλά και ανάκλαση με ομαλή στο φάσμα κατανεμημένη ενέργεια, κι όχι κατά τα γούστα του ...κάδρου.

Προσωπικά βέβαια, θα επιθυμούσα όλος ο πίσω τοίχος να καλυφθεί από απορροφητικό υλικό, εστιασμένο σε μεσαιοϋψηλές, ώστε ο χώρος να μην μπορεί να δώσει "από πίσω" "κατεύθυνση" των μουσικών δρώμενων, όπως πχ μια πολύ χοντρή και με πολλές δίπλες κουρτίνα, αλλά πχιός ακούει τον μπούτχια μετά, αφού, ως γνωστό, δε τα πάει καλά με τις ...χοντρές!

Σίγουρα πάντως, ένα κάδρο (με τζάμι στην πρόσθια επιφάνειά του) πίσω από τη θέση ακρόασης, ή ακόμα κι ένας γυμνός τοίχος, είναι συνθήκες ικανές για να βγάλω σπυργιά ακόμα και στα μπούτχια! (κάθε ομοιότητα εντελώς τυχαία)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: Re: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

Νομίζω lede ειναι το ανάποδο: απορρόφηση εμπρός, διάχυση πίσω. http://www.gcmstudio.com/acoustics/acoustics.html
δε "νομίζεις", έτσι λένε.
είναι όμως έτσι τα πράγματα?

Η προσωπική μου θεώρηση αυτού του θέματος, φυσικά όχι αυθαίρετη ή "πρωτοπόρα" (καμιά τέτοια τύχη), κι εννοείται μετά από την όποια "μελέτη" έκανα πάνω στο αντικείμενο, βασιζόμενη στις εξής παραδοχές, και λογική, φτάνει σε άλλο συμπέρασμα:

1. δεν επιθυμούμε να υπάρχουν οι πρώιμες - άμεσες ανακλάσεις
2. δεν επιθυμούμε να υπάρχει σημαντική απορρόφηση της ενέργειας του ηχείου.
3. θέλουμε όλη την ενέργεια του ηχείου να φορτίζει το χώρο μας
4. υπάρχουν πολλά ηχεία με σημαντική (χρήσιμη) οπίσθια ακτινοβολία, ή μερικού φάσματος (πχ μόνο ένα τουίτερ) ή πλήρους φάσματος (πχ πλήρη δίπολα όπως τα μαγνητοστατικά παλιοηχεία μου)
5. ένα τυπικό "concert hall" είναι εντελώς αντίθετο του γνωστού LEDE, αφού έχει ενεργό (Live End) το μέρος τοποθέτησης της ορχήστρας (από όπου έρχονται οι ήχοι των οργάνων αλλά και του χώρου που είναι αυτά τοποθετημένα), ενώ αντίθετα, το άλλο άκρο του "concert hall" είναι το ηχητικά νεκρό (Dead End) λόγω απορρόφησης και από τα υλικά του χώρου αλλά και από τη μάζα του πλήθους των ακροατών.

Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, βλέπω πολύ λογικό να μην απορροφάται (απαράδεκτο έτσι κι αλλιώς στα δίπολα), αλλά να ελέγχεται πλήρως, δηλαδή να διαχέεται πλήρως όλη η ενέργεια των ηχείων από την πλευρά του δωματίου όπου αυτά τοποθετούνται, ώστε να αναδημιουργείται ομοιόμορφα και στέρεα η ψευδαίσθηση της στερεοφωνίας, ή η αποκωδικοποίηση αυτής (όπως λέει το φιλαράκι μου ο Toole), και να δημιουργεί μια ενιαία και χωρίς κενά "εικόνα" του μουσικού δρώμενου, εμπεριέχουσα τις αυθεντικές αντανακλάσεις του χώρου ηχογράφησης (concert hall) και μη εμπλεκόμενη με τις ιδιαιτερότητες ακουστικής του δικού μας χώρου (κατά τη θεωρία του Non Environment approach), οπότε το dead end οφείλει να βρίσκεται πίσω μας (και να βάζει και το χεράκι του για να φτιαχτεί το χρήσιμο - ή καλύτερα το επιθυμητό - RT60).

να κι ένα ωραίο λινκ εδώ (Recording Studio Design):

http://books.google.gr/books?id=7ao...epage&q=LEDE means Live End, Dead End&f=false

(ευχάριστο ανάγνωσμα, συνιστώ να το διαβάσετε όλο, από την αρχή ως το τέλος, μονορούφι)

όπου περιγράφεται στη σελίδα 431 κεφάλαιο 16.12 η πρωτοποριακή νομίζω σχεδίαση του "wining room", των Toyoshima και Kinoshita, ως εντελώς αντίθετη του γνωστού LEDE, η οποία ξεκίνησε από Ιαπωνία και μετά άρχισε να εξαπλώνεται σε Αμερική και Ευρώπη, και ΙΜΗΟ να καθιερώνεται ως πιο ορθή (μπορείς πλέον να βρεις πολλές φωτός από στούντιο ηχογραφήσεων και χώρους κριτικής ακρόασης με αυτή την υλοποίηση LEDE).

Έτσι, ξεκίνησε κάτι που μερικοί ονομάζουν ως DELE, και κάθε φιλοσοφία, ως γνωστό, έχει τους οπαδούς της.

Το σημαντικό στην όλη υπόθεση είναι βέβαια όχι να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε σε "τεχνικές λεπτομέρειες", αλλά επιτέλους να καταλάβουν όλοι αυτά που φωνάζει ο Floyd Toole σε κάθε AES, το οποίο, επιτρέψτε μου να συνοψίσω στις εξής λίγες λέξεις (δικές του):

<<Although it has been traditional to consider the loudspeakers and room as separate entities, this aproach is no longer justified.>>
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

πχιος ακούει τον μπούτχια τώρα...
την κάτσαμε...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

τέτοιο καναπέ ΙΚΕΑ..........πολυθρόνα την λένε.

Κατά τα άλλα ανιαρό καλοκαίρι περνάς για να γράφεις σεντόνια πάλι.
Υπομονή.Θα σου στείλω τον Βλάση για 3ημερο ακολασίας:105:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

μόνο για 3 μέρες?
να δώσω κάτι παραπάνω βρε αδερφέ, να τον κρατήσω ένα μηνάκι, τι λες?
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις...

_Ο καναπές ή ότι είναι δέν πωλείται πλέον στο ΙΚΕΑ?Δηλαδή έστω οτι είναι καλός, που είναι.Αφού σας αρέσει τόσο γιατί δέν τον αγοράζετε?Εκτός αν καταργήθηκε...:114:

_Απο τη μία είναι ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του χώρου ακρόασης απο τα μάτια ενός ειδικού, και φυσικά απαιτώ να συνεχίσει η κουβέντα.Βασικά δέν γνώριζα οτι υπήρχε ήπιος τρόπος αναδιάρθρωσης του χώρου ετσι ώστε να τοποθετηθούν διαχύτες κ.τ.λ.Καταλαβαίνω φυσικά οτι για πλήρη γνώση του χώρου απαιτείται ποσότητα μετρήσεων κ.τλ.

_Για το πικάπ?Κανείς βρε παιδιά?:138:
Θα σας πώ λοιπόν εγώ τί είδα σε αυτό...
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Κατα πρώτον απο τη στιγμή που το έστησα μου έφυγε αυτό το "άβατο" που είχα σχετικά με τα πικάπ.Είναι αρκετά απλά στο στήσιμο και με μία απλή ανάγνωση manual έχεις ένα τέλεια στημένο πικάπ.Υπάρχουν φυσικά μυστικά , όπως π.χ. να βάλεις το βραχίονα λίγο στραβά σε κάποιες βελόνες , αλλα νομίζω οτι σε γενικές γραμμές τα πράματα είναι απλά και δέν πρέπει να μας φοβίζουν.
Δεύτερον, νομίζω οτι η βελόνα αποτελεί μεγάλη πρόκληση για έναν κατασκευαστή.Το πηνίο της είναι πραγματικά απειροελάχιστο.Είναι πραγματικά εκπληκτική κατασκευή.
Τρίτον.Αυτό πάντως που μου κάνει τη μέγιστη εντύπωση είναι η σημασία της εταιρείας στο φαινόμενο της ηχητικής ανάδρασης και της απόσβεσης κραδασμών του περιβάλλοντος χώρου.Το συγκεκριμένο πικάπ είναι ένα άθροισμα μαζας και ανάρτησης.
Ζυγίζει καθαρά 28 κιλά χωρίς το τροφοδοτικό και απ ότι κατάλαβα χοντρικά η μάζα δίνει την τόσο μεγάλη διαφορά στις χαμηλές συχνότητες.
Έχει δύο οριζόντιες πλάκες.Η πάνω πλάκα στηρίζεται απο κάτι πλαστικά λαστιχάκια.Θυμίζει ας πούμε καλωδιωτή γέφυρα οπου υπάρχουν οι κολώνες γύρω γύρω και η πλάκα που στηρίζεται στον αέρα απο αυτά τα λάστιχα.
Φυσικά και η ανάρτηση δέν είναι σαν του pink triangle που ήταν πλαδαρή.Είναι αρκετά σφικτή κάτι το οποίο δείχνει τη διαφορετική φιλοσοφία των δύο εταιρειών.Φυσικά μου είναι αδύνατο να ερμηνεύσω χοντρικά τα φαινόμενα σε ένα τόσο πολύπλοκο φαινόμενο όσο αυτό των ταλαντώσεων εξαιτίας της ηχητικής ανάδρασης.
Αυτό που σίγουρα μπορώ να πώ είναι τρία οφέλη.
Η μάζα δίνει καλύτερη ακρίβεια στην περιστροφή του πλατό.Ουσιαστικά αποσβένει τα προβλήματα του μοτέρ και κατα βάση του ιμάντα.
Το rumble που δημιουργείται απο το μοτέρ και το πηγάδι δέν είναι ακουστό.Υπερκαλύπτεπται απο τον θόρυβο του δίσκου.Όπως δείχνει η σύγχρονη τεχνολογία αυτό το πρόβλημα ανήκει στο παρελθόν.

Ηχητική ανάδραση.Εδώ είναι το ζουμί.Η εταιρεία δείχνει να έχει κάνει άλματα σε αυτόν τον τομέα.Ο ήχος είναι "ψηφιακός" με όλο αυτό το "κάτι" που δίνει το βινύλιο.Πραγματικά καμία σχέση με την "πλαδαρότητα" που δίνει το μέσο πικάπ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

φυσικά δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη το στήσιμο ενός πικάπ!

και κακά τα ψέμματα, είναι κορυφαία εταιρία η SME.
νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή.

καλά ...στριφογυρίσματα λοιπόν! :119:

όσο για το θέμα "χώρος", είμαι βέβαιος πως αξίζει σιγά σιγά να ασχοληθείς και με αυτό. θα την ...ακούσεις!
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
φυσικά δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη το στήσιμο ενός πικάπ!

και κακά τα ψέμματα, είναι κορυφαία εταιρία η SME.
νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή.

καλά ...στριφογυρίσματα λοιπόν! :119:

όσο για το θέμα "χώρος", είμαι βέβαιος πως αξίζει σιγά σιγά να ασχοληθείς και με αυτό. θα την ...ακούσεις!
Σίγουρα ένα πείραγμα του χώρου θα οδηγήσει σε "νέο σύστημα" αλλα τώρα...πάω φαντάρος.Και ο πατέρας βαριέται τα πειράματα...:114:

ερώτηση ,
τα ηχεία πατάνε στο έδαφος με το original spike foot kit της b&w?
Όχι, νομίζω οτι έχει κάτι ποδαράκια της finite elemente.Η τετράγωνη βάση είναι του ηχείου.
 

Μηνύματα
1.998
Reaction score
140
Όχι, νομίζω οτι έχει κάτι ποδαράκια της finite elemente.Η τετράγωνη βάση είναι του ηχείου.
είναι τόσο σοκαριστικες οι διαφορές με το spike foot kit που θα βάλετε τα κλάματα κυριολεκτικά αν ακούσετε τα ηχεία με το kit
1 χρόνο πάλευα σα μακακας με καβλωδια και συσκευές , just ask vlasis
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση: Re: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

...
_Για το πικάπ?Κανείς βρε παιδιά?:138:
Θα σας πώ λοιπόν εγώ τί είδα σε αυτό...
Πρόκειται γιά έναν διακεκριμένο εκπρόσωπο του είδους.Χρειάζεται καταρχάς ένα καλό αυτοσχέδιο κάλυμα από πλεξιγκλάς,έτσι ώστε η λειτουργικότητα της ανάρτησης να μην αλλοιωθεί από συσσώρευση σκόνης και διαρκή έκθεση σε διακυμάνσεις θερμοκρασίας/υγρασίας.
Από εκεί και πέρα,είναι περιττός ο οποιοσδήποτε διθύραμβος ή ΄΄απαξίωση΄΄ από τη μεριά των υπολοίπων γιά μιά συσκευή με την οποία ήδη ζεις και σε γεμίζει ευχαρίστηση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Απάντηση: SME 20/3, τέσσερις ACAδες και δύο black out

φυσικά δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη το στήσιμο ενός πικάπ!...
Όχι μόνο δεν είναι ΄΄τρελλή΄΄ επιστήμη το στήσιμο,αλλά γιά ορισμένα φημισμένα γρυλλορούτερ κάποιοι το έχουν αναγάγει σε τρελλό...αποκρυφισμό.:126:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.292
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top