- Μηνύματα
- 5
- Reaction score
- 0
Μετά από τρεις περίπου εβδομάδες μου ήρθε απάντηση στο mail που είχα στείλει στη Sony Ελλάς με αφορμή την καθυστέρηση στην παράδοση της 40w4500 που έχω παραγγείλει εδώ και ένα περίπου μήνα (σσ και ακόμα περιμένω). Παραθέτω και τα δύο mail.
e-mail ερώτησης (δικό μου) :
"Έχω παραγγείλει την KDL-40W4500 εδώ και 1 εβδομάδα(σ.σ. αρχές Γενάρη). Ό προμηθευτής σας στα Τρίκαλα με έχει ενημερώσει ότι θα παραλάβει το προϊόν σε 3 βδομάδες περίπου. Βέβαια ήμουν ενήμερος από τον προμηθευτή για την καθυστέρηση πριν την παραγγελία, παρόλα αυτά γιατί τόση μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση;"
σημερινό e-mail απάντηση (Sony Ελλάς):
"Αγαπητέ πελάτη, ευχαριστούμε πολύ για το e-mail σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο που έχετε επιλέξει έχει εξαντληθεί από τα καταστήματα και είμαστε σε αναμονή νέας παραλαβής περί τα μέσα Φεβρουαρίου.
Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
Sony Hellas S.A.
Telephone: +30-210-6782000"
Τα συμπεράσματα δικά σας.
e-mail ερώτησης (δικό μου) :
"Έχω παραγγείλει την KDL-40W4500 εδώ και 1 εβδομάδα(σ.σ. αρχές Γενάρη). Ό προμηθευτής σας στα Τρίκαλα με έχει ενημερώσει ότι θα παραλάβει το προϊόν σε 3 βδομάδες περίπου. Βέβαια ήμουν ενήμερος από τον προμηθευτή για την καθυστέρηση πριν την παραγγελία, παρόλα αυτά γιατί τόση μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση;"
σημερινό e-mail απάντηση (Sony Ελλάς):
"Αγαπητέ πελάτη, ευχαριστούμε πολύ για το e-mail σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο που έχετε επιλέξει έχει εξαντληθεί από τα καταστήματα και είμαστε σε αναμονή νέας παραλαβής περί τα μέσα Φεβρουαρίου.
Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
Sony Hellas S.A.
Telephone: +30-210-6782000"
Τα συμπεράσματα δικά σας.