SOS PIONEER BDP-51!!!!


Μηνύματα
535
Reaction score
0
Ο πρώτος μου βιντεοπροβολέας ήταν ένας Canon LV-5100. Τιμή 1.250.000 το 2001. Σε 2-3 μήνες η εικόνα εμφάνιζε πρασινίλα στην μια γωνιά και μωβίλα στην άλλη. Τον πήγα στην intersys και μετά 10 μέρες με ειδοποίησαν πως τον έφτιαξαν. Τελικά μόλις πήγα σπίτι ήταν τα ίδια και χειρότερα.
 

Μηνύματα
177
Reaction score
0
Ο πρώτος μου βιντεοπροβολέας ήταν ένας Canon LV-5100. Τιμή 1.250.000 το 2001. Σε 2-3 μήνες η εικόνα εμφάνιζε πρασινίλα στην μια γωνιά και μωβίλα στην άλλη. Τον πήγα στην intersys και μετά 10 μέρες με ειδοποίησαν πως τον έφτιαξαν. Τελικά μόλις πήγα σπίτι ήταν τα ίδια και χειρότερα.

Που να παθει τιποτε και η ΚURO....τι εχουμε να τραβηξουμε....
 


Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αν μαζευόμασταν όλοι όσοι αντιμετωπίσαμε η αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την intersys (είτε καταναλωτές είτε πωλητές) και κάναμε κόμμα θα βγαίναμε πρώτοι στις εθνικές εκλογές!

Μ ε αφορμή την υπόθεση μου έψαξα και συνεχίζω να ψάχνω για την intersys. Απορώ πως υπάρχει ακομα. Βεβαία, μεγάλη ευθύνη σε αυτό φέρουν και ίδιοι οι πωλητές αλλά και τα περιοδικά. Όσο για τα τελευταία επειδή σκοπεύω να δημοσιεύσω την περίπτωση μου σε αυτά, θα κρίνω πολλά από τι στάση τους.

Αναμένω την απάντηση από Βέλγιο ωστόσο την επόμενη εβδομάδα αν δεν έχει έρθει μέχρι την Δευτέρα θα πάω στο υπουργείο ανάπτυξης με όλο τον φάκελο της υπόθεσης που έχω φτιάξει και αν προλάβω και στο Ινκα.

Θα προσπαθήσω να δημοσιεύσω και το θέμα μου σε ήχο και hi-tech καθώς και στο εξωτερικό.
Μπορεί να μην κερδίσω τίποτα αλλά για το γαμώτο και μόνο(η συμπεριφορά τους απέναντι μου ήταν υπεροπτική και άκρως φασιστική)!!!

Και όπως είπε εύστοχα ένας φίλος μου παλεύω μόνος μου για το αυτονόητο. . .
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ο δεύτερος φάκελος κατατέθηκε σήμερα στο υπουργείο ανάπτυξης όπου έκανα καταγγελία για αυθαίρετη κατάργηση της εγγύησης.
Ο τρίτος φάκελος κατατέθηκε στο ευρωπαϊκό τμήμα και περιμένει το πράσινο φως από μένα το οποίο θα δοθεί την άλλη εβδομάδα σε περίπτωση που δεν έχω απάντηση από το Βέλγιο.
 



abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.197
Reaction score
107.771
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μα ο υπουργος διαβαζει το AVSite....
Ποιος υπουργός διαβάζει;

Αφού δεν ξέρει γράμματα όπως οι περισσότεροι από τους 300:138:
 


Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Δεν κανω πλακα.
Μολις εχω λιγο χρονο θα σου βρω ενα λινκ που πρεπει να διαβασεις...
Οτιδήποτε Αντρέα νομίζεις ότι μπορεί να με βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτο.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Οτιδήποτε Αντρέα νομίζεις ότι μπορεί να με βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτο.
Δεν μπορω να το βρω.:122:
Ειναι σιγουρα γραμμενο στην κατηγορια "Δορυφορικα" οταν ο τοτε υπουργος
Επικοινωνιων-και σημερινος Αναπτυξης-ελεγε πως διαβαζει ενα
site και χρησιμοποιησε αποσπασματα απο κειμενα που ειχαν γραψει
διαφορα παιδια...
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.197
Reaction score
107.771
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Δεν μπορω να το βρω.:122:
Ειναι σιγουρα γραμμενο στην κατηγορια "Δορυφορικα" οταν ο τοτε υπουργος
Επικοινωνιων-και σημερινος Αναπτυξης-ελεγε πως διαβαζει ενα
site και χρησιμοποιησε αποσπασματα απο κειμενα που ειχαν γραψει
διαφορα παιδια...
Αυτό βοηθάει καθόλου;
 


Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Προσπαθώ να το δω το θέμα όσο γίνεται πιο ρεαλιστικά. Έχουμε μπει στο καλοκαίρι και ενόψει εκλογών μου φαίνεται δύσκολο ο Υπουργός να διαβάζει στο avsite τη δική μου περίπτωση.
Ο υπάλληλος του υπουργείου με τον οποίο συζήτησα για το θέμα ήταν πολύ καλά ενημερωμένος για το τι εστι intersys.
Συμφωνήσαμε και οι δυο ότι συγχρόνως με την καταγγελία θα πρέπει να πιέσω τα κεντρικά της Pioneer στο Βέλγιο να ασχοληθούν με το θέμα.
Η καταγγελία που έχω ετοιμάσει στο ευρωπαϊκό τμήμα καταναλωτών κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αγαπητοί συμφορουμιτες μου έχω νέα! Την Κυριακή που μας πέρασε έστειλα νέο email αναφέροντας όλα τα γεγονότα που έχουν συμβεί(τηλεφωνική επικοινωνία με κεντρικά, αποστολή φακέλου στα κεντρικά, καταγγελία στο υπουργείο. . . ).

Επίσης, το περιεχόμενο του φακέλου(που περιείχε τις γνωστές ερωτήσεις) το μετέφερα αυτούσιο(copy paste). Στο τέλος του email τους έγραψα ότι από τις 19/05/2009 που μίλησα με τα κεντρικά στην Ευρώπη, κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου ούτε από Βέλγιο ούτε από intersys.
Η απάντηση ήρθε σήμερα(όχι από intersys αλλά από Βέλγιο)!!!

Ορίστε η απάντηση

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are currently investigating
your issue with Intersys. We or Intersys will contact you next week with
the feedback. We are sorry for the inconvenience.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Τα νεότερα είναι ότι έστειλα email ενημερώνοντας το Βέλγιο ότι κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου μέχρι τώρα.
Πέρασα από το Υπουργείο όπου έμαθα ότι η καταγγελία μου κοινοποιήθηκε στην Intersys στις 22/06/2009 και περιμένουμε απάντηση.
 

Μηνύματα
688
Reaction score
1
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Σε ποια διεύθυνση του Υπουργείου έστειλες την καταγγελία;
Με φαξ ή e-mail?
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Σε ποια διεύθυνση του Υπουργείου έστειλες την καταγγελία;
Με φαξ ή e-mail?
Πήγα στο υπουργείο στις 25/05/2009 μαζί με το φάκελο όπου είχα συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία από την υπόθεση μου. Συζήτησα με τον υπάλληλο που θα αναλάμβανε την υπόθεση και προχώρησα στη καταγγελία. Λίγες μέρες αργότερα έκανα καταγγελία και στο ευρωπαϊκό τμήμα του υπουργείου όπου ζήτησα να αναγραφεί με σαφήνεια στο επίσημο site της pioneer ποιος πληρώνει το κόστος επισκευής αν κάτι στραβώσει στην αναβάθμιση.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ο αγώνας δικαιώθηκε!!! Διαβάστε το email που μου ήρθε σήμερα από το Βέλγιο!!!

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are sorry for the late
reply. We have evaluated your case and we could finally make a decision.

For us Pioneer Europe customer satisfaction is very important and therefore
your case was very delicate for us due to the different warranty policy
concerning the firmware upgrade performed by the customer.

Therefore we made an agreement with Intersys that your unit will be
repaired free of charge. Pioneer europe will send the main board to repair
your unit to Greece and Intersys will repair the unit for you without any
labour costs.

Once again our apologies, but I hope you understand our statement that
Pioneer Europe has a different policy than Intersys. Please be patient
since we have to order the repair parts from stock and send them to
Intersys. I will send an email to Intersys to inform them about this.

Have a nice day & a great weekendBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Με βάση αυτή την εξέλιξη θα δημοσιεύσω τις επόμενες μέρες και το όνομα του ένα και μοναδικού, ανεκδιήγητου και μεγάλου ....... της Intersys ο οποίος δημιούργησε σε μένα και την Pioneer όλα τα προβλήματα εξ' αρχής!!!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.930
Μηνύματα
3.034.305
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top