- Μηνύματα
- 42.465
- Reaction score
- 74.977
Ανάλογα το πάτωμα.το δικο μου ερωτημα ειναι, GRAMMA η ενα κομματι απο γρανιτη???
Ανάλογα το πάτωμα.το δικο μου ερωτημα ειναι, GRAMMA η ενα κομματι απο γρανιτη???
σε τι πατωμα βαζουμε γρανιτη?Ανάλογα το πάτωμα.
"Dear customer,
We would like to informe you that your order has now been shipped. "
Παρόλο που το inform το έχουν γράψει λάθος, και η υποστήριξή τους είναι για τα γέλια.... το PB-1000 μου έρχεται! (σε μία βδομάδα δυστυχώς απο σήμερα)
Ποιο απο όλα πήρες?γυναικα θελω τωρα την θελω... υπομονη φιλε μου ,με νταλικα ερχετε απο νορβηγια εγω περιμενα 15 ημερες περιπου ,μια χαρα ειναι η υποστηριξη τους ...
τους κυνηγάω με την παραγγελία απο την προηγούμενη βδομάδα. έκανα την παραγγελία την Δευτέρα, τους πήρε 500 ώρες να την δούν και τελικά αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι σήμερα που έφυγε.Άντε να δούμε... συνολικά πόσες μέρες έχεις κάνει την παραγγελία?
δεν είναι ότι γυναίκα θέλω, τώρα θέλω. το τι email έχω ανταλλάξει μαζί τους εγώ το ξέρω. το πόσες μέρες με είχαν στο περίμενε εγώ το ξέρω... και ποιά ήταν η δικαιλογία τους?....γυναικα θελω τωρα την θελω... υπομονη φιλε μου ,με νταλικα ερχετε απο νορβηγια εγω περιμενα 15 ημερες περιπου ,μια χαρα ειναι η υποστηριξη τους ...
Μαλιστα οποτε κανεις την παραγγελια ενα μηνα πριν και εισαι μεσα..Καταλαβα.τους κυνηγάω με την παραγγελία απο την προηγούμενη βδομάδα. έκανα την παραγγελία την Δευτέρα, τους πήρε 500 ώρες να την δούν και τελικά αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι σήμερα που έφυγε.
δεν είναι ότι γυναίκα θέλω, τώρα θέλω. το τι email έχω ανταλλάξει μαζί τους εγώ το ξέρω. το πόσες μέρες με είχαν στο περίμενε εγώ το ξέρω... και ποιά ήταν η δικαιλογία τους?....
"our company have been infected with a heavy virus so we were struggling to get through to everyone at a proper time"
και πως ξέρω ότι μου λένε π@π@ρ1ες για το γεγονός ότι έχουν πολύ δουλειά? επειδή έκανα μία παραγγελία την Πέμπτη, πήρα το νούμερο πχ 208, και την Δευτέρα που την έκανα πάλι, πήρα το νούμερο 210!. αρα λοιπόν, μόνο ένας έκανε παραγγελία όσο εγώ μιλούσα μαζί τους απο Πέμπτη μέχρι Δευτέρα, και ενώ λένε ότι έχουν υποστήριξη 7 μερες τη βδομάδα, δεν ισχύει, μιας και κυνηγούσα τον Jan με email, όλο το ΣΚ, ώστε να προλάβω την αποστολή της Δευτέρας.
και αυτά που σου λέω δεν είναι ούτε τα μισά, για το πόσο κακή θεωρώ την υποστήριξή τους.
επίσης, όλες οι άλλες εταιρίες χρησιμοποιούν νορμάλ εταιρίες όπως DHL, οι οποίες κάνουν διανομές κάθε μέρα (αντί για Δευτέρα και Πέμπτη).
τώρα θα μου πείς γιατί διάλεξα την LSound? γιατί μου βγήκε πιο φθηνά. ότι πληρώνεις πέρνεις.