- Μηνύματα
- 58.295
- Reaction score
- 144.051
Λοιπόν; Ποιος ξέρει κάτι για αυτό;
Η ιστορία θυμίζει λίγο το μικρόφωνο, που εξηγεί την όλη ιστορική εξέλιξη της συμμετρικής μετάδοσης σήματος στην επαγγελματική χρήση, για τα γνωστά οφέλη στα σήματα χαμηλής στάθμης (αποτελεσματική διαχείριση θορύβων με διαφορική ενίσχυση και καλύτερο λόγο σήματος προς θόρυβο - signal to noise ratio).
Στα πικάπ, όπως και στα μικρόφωνα, έχουμε ένα πηνίο που κουνιέται σε μαγνητικό πεδίο και παράγεται διαφορική τάση στα άκρα του πηνίου, χωρίς σαφές σημείο γης, κάτι που απ'όσο γνωρίζω ονομάζεται "floating balanced" ή "balanced without ground", το οποίο όμως δε παύει να είναι "true balanced".
Ενώ όμως οι προενισχυτές μικροφώνων είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία διαφορικοί (δέχονται XLR), βλέπουμε πως ακριβώς το αντίθετο γίνεται στους προενισχυτές πικάπ (τα γνωστά και ως phono stage), οι οποίοι έχουν σχεδόν πάντα ως στάνταρ τα RCA βύσματα (unbalanced), όπου φυσικά η αρνητική ημιπερίοδος του σήματος από την κεφαλή του πικάπ συνδέεται με τη γη.
Θέλω λοιπόν να ρωτήσω για τις εμπειρίες όσων χρησιμοποίησαν balanced προενισχυτές για τα πικάπ τους, οι οποίοι απ'όσο είδα είναι μάλλον σπάνιο είδος, σα την καρέτα καρέτα ένα πράγμα, γεγονός που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς η διαφορά τους από ένα μικροφωνικό προενισχυτή είναι ουσιαστικά μόνο η ισοστάθμιση ρία, δηλαδή ένα απλό εκουαλάιζερ στην πορεία του σήματος. Έλα μου όμως που οι προενισχυτικές βαθμίδες των μικροφώνων είναι όλες true balanced!
Μη κρύβεστε αναλογικάριοί μου, πείτε τα όλα!!!!!!!:109:
Η ιστορία θυμίζει λίγο το μικρόφωνο, που εξηγεί την όλη ιστορική εξέλιξη της συμμετρικής μετάδοσης σήματος στην επαγγελματική χρήση, για τα γνωστά οφέλη στα σήματα χαμηλής στάθμης (αποτελεσματική διαχείριση θορύβων με διαφορική ενίσχυση και καλύτερο λόγο σήματος προς θόρυβο - signal to noise ratio).
Στα πικάπ, όπως και στα μικρόφωνα, έχουμε ένα πηνίο που κουνιέται σε μαγνητικό πεδίο και παράγεται διαφορική τάση στα άκρα του πηνίου, χωρίς σαφές σημείο γης, κάτι που απ'όσο γνωρίζω ονομάζεται "floating balanced" ή "balanced without ground", το οποίο όμως δε παύει να είναι "true balanced".
Ενώ όμως οι προενισχυτές μικροφώνων είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία διαφορικοί (δέχονται XLR), βλέπουμε πως ακριβώς το αντίθετο γίνεται στους προενισχυτές πικάπ (τα γνωστά και ως phono stage), οι οποίοι έχουν σχεδόν πάντα ως στάνταρ τα RCA βύσματα (unbalanced), όπου φυσικά η αρνητική ημιπερίοδος του σήματος από την κεφαλή του πικάπ συνδέεται με τη γη.
Θέλω λοιπόν να ρωτήσω για τις εμπειρίες όσων χρησιμοποίησαν balanced προενισχυτές για τα πικάπ τους, οι οποίοι απ'όσο είδα είναι μάλλον σπάνιο είδος, σα την καρέτα καρέτα ένα πράγμα, γεγονός που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς η διαφορά τους από ένα μικροφωνικό προενισχυτή είναι ουσιαστικά μόνο η ισοστάθμιση ρία, δηλαδή ένα απλό εκουαλάιζερ στην πορεία του σήματος. Έλα μου όμως που οι προενισχυτικές βαθμίδες των μικροφώνων είναι όλες true balanced!
Μη κρύβεστε αναλογικάριοί μου, πείτε τα όλα!!!!!!!:109: