Z
Zdimis
Guest
Παντα αυτη την εταιρεια την ειχα αγνοημενη σαν προταση ενισχυσης ,κατι τα νικελ ,κατι η τιμή ,κατι η λαμπατη ροπή μου,κατι το value for money που οταν ψωνιζεις γερμανικο προιον νικελωμενο και καποιοι σε λενε guru στη σχεδιαση οσο ναναι η τιμη ανεβαινει....σε δυσθεώρητα για την καλη σχεση v/m .
Απο οταν διαπιστωσα οτι για να μην αλλάξω ηχεια πουχω αγαπήσει και χρειαζονται καποια 100-150 watt για να αποδωσουν ολες τις μουσικες που γουσταρω μπηκε στον χάρτη μου ως υποψια solid state που μπορει να προσομοιάζει λαμπάτες αρετές.
Εγινε δικος μου με τραμπα πληγωτική (εδωκα copland cta401-roksan caspian, bluetone hm25)κ η αληθεια ειναι οτι θεώρησα οτι τον ακριβοπλήρωσα για τρια κομματια αξιας 1600 ευρω στην αγορα του μεταχειρισμενου ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ επιτελους ειχα φτασει το αποτελεσμα σε πολυ καλυτερα απο τα πρόταιρα επίπεδα ...
Μετα απο συμβίωση 15 ημερών και περαν της αρχικης ουαου! εντυπωσης εχουμε κ λέμε.....
Ηρθε βρωμικος και σα ναχε χτυπήματα παντού και μαυρισμενος γκριζαρισμενος (επανήλθε σαν καινουριος και αψεγαδιαστος με ειδικο υγρο....και τριψιμο κυριολεκτικα 3 ωρων για να ξαναγινει εργοστασιακο aranya).
Mουσικα τωρα.
Μπάσσο.ΠΟΛΥ ,εκανε τα proac d15 να κατεβουν εκει που δεν νοεισαι οτι πάνε.Λεπτομερεια στις χαμηλές πολυ.Slam πολύ.Ακαριαίος ελεγχος στο γουφερ,ταχύτητα παλμος κορυφαία.Ολα αυτα χωρις αισθηση στεγνας -το αντίθετο πλουσια γεμάτη αίσθηση με ολα τα επιμέρους αντιθετα που περιεγραψα.
Μεσσαίες.Αν υποθέσουμε οτι η "λάμπα" el 34 πουχα στον copland παίρνει 9,και ο roksan caspian παιρνει 7 (αυτοι οι δυο υπερτερουσαν μακραν σε φωνες απο αλλους πουχα δοκιμασει)για τον τρόπο που αναπαράγει φωνές ο symhonic παιρνει 8.Η Λεπτομερεια στην εν λόγω περιοχη ειναι πολλή ,και οι χροιές εχουν μια σκοτεινη μάλλον "ατμοσφαιρική" υφή που σε αντιθεση με την γενικοτερη διαφανεια (κ σε καμμια περιπτωση λαμπροτητα) φτιαχνουν ονειρα.
Οι υψηλές συχνότητες ειναι μαλλον παχιές ,εκτεταμένες και τρισδιάστατες με πολυ αναλογικο σβησιμο σε χρόνο και αισθηση,σιγουρα κεφάτες και ελευθερες ανοιχτες αέρινες ποτε κουραστικές εκτος αν το επιβαλλει η παραγωγη η η προθεση του καλλιτεχνη.Τα μπρουτζινα πνευστα ειναι εμπειρια με αυτο τον ενισχυτη οσον αφορα τις χαλκινες εκφανσεις που ακους οτι μπορει να παρει ενα μπρουτζινο οργανο φυσητο.Η ισσοροπία των υψηλών ειναι τρελλα.
Η σκηνη ειναι μεγαλη και εχει βαθος αμετρητο,οι μουσικοι τοποθετουνται σε ακριβη (αλλα οχι κ με διαβητη) χωρο και η αισθηση του βαθους ειναι τρομακτικη.Σε συνδυασμο με τις τεραστιες μακροδυναμικες (αριστος) και μικροδυναμικες (πολυ καλος) διακυμανσεις η αληθοφανεια σφιζει οταν αρχιζει η αναπαραγωγη.
Τα σωματα ειναι ικανοποιητικά και υπάρχει μια ελαφρα ροπή προς το thickering με τιγγα πλουσιες δευτερες αρμονικες που απορείς πως βγαινουν απο τρανζιστορ-με εφυή σχεδιασμο μουπε καποιος εφοσον στοχοποιησε ο κατασκευαστης τετοιο ηχο).
H ικανοτητα διαχωρισμου των οργανων σε κλασσικη με πολλά οργανα ειναι σαν οτι απο τα καλυτερα εχω τυχει να ακουσω και με εναν extra λυρισμο που σε αλλες συνταγες που μπαινει τα λασπωνει ελαφρα εδω δεν.Ο λυρισμος λυρισμος και η καθαροτητα καθαροτητα.
Οδηγηση για αυτα τα proac περαν του ικανοποιητικου και τεραστιο ευρος μακροδυναμικων αντιθεσεων σε σημειο που δεν διανοουμουν οτι υπαρχει σε κομματια που με αλλους ενισχυτες απλά η αντιθεση ηταν στο μισό.
Η ισσοροπια του ενισχυτη προς το λυρικο ευηχο πλουσιο οργανικο με το καθαρό φυσικό flat ανεπιτείδευτο ειναι μια πολύ ιδιαίτερη συνταγη του γερμανού που αξιζει για all around αποδοση χωρις συμβιβασμό και με εναν αστεσάριστο σε ροη μουσικο τροπο να τροφοδοτει τα ηχεία....
Απο οταν διαπιστωσα οτι για να μην αλλάξω ηχεια πουχω αγαπήσει και χρειαζονται καποια 100-150 watt για να αποδωσουν ολες τις μουσικες που γουσταρω μπηκε στον χάρτη μου ως υποψια solid state που μπορει να προσομοιάζει λαμπάτες αρετές.
Εγινε δικος μου με τραμπα πληγωτική (εδωκα copland cta401-roksan caspian, bluetone hm25)κ η αληθεια ειναι οτι θεώρησα οτι τον ακριβοπλήρωσα για τρια κομματια αξιας 1600 ευρω στην αγορα του μεταχειρισμενου ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ επιτελους ειχα φτασει το αποτελεσμα σε πολυ καλυτερα απο τα πρόταιρα επίπεδα ...
Μετα απο συμβίωση 15 ημερών και περαν της αρχικης ουαου! εντυπωσης εχουμε κ λέμε.....
Ηρθε βρωμικος και σα ναχε χτυπήματα παντού και μαυρισμενος γκριζαρισμενος (επανήλθε σαν καινουριος και αψεγαδιαστος με ειδικο υγρο....και τριψιμο κυριολεκτικα 3 ωρων για να ξαναγινει εργοστασιακο aranya).
Mουσικα τωρα.
Μπάσσο.ΠΟΛΥ ,εκανε τα proac d15 να κατεβουν εκει που δεν νοεισαι οτι πάνε.Λεπτομερεια στις χαμηλές πολυ.Slam πολύ.Ακαριαίος ελεγχος στο γουφερ,ταχύτητα παλμος κορυφαία.Ολα αυτα χωρις αισθηση στεγνας -το αντίθετο πλουσια γεμάτη αίσθηση με ολα τα επιμέρους αντιθετα που περιεγραψα.
Μεσσαίες.Αν υποθέσουμε οτι η "λάμπα" el 34 πουχα στον copland παίρνει 9,και ο roksan caspian παιρνει 7 (αυτοι οι δυο υπερτερουσαν μακραν σε φωνες απο αλλους πουχα δοκιμασει)για τον τρόπο που αναπαράγει φωνές ο symhonic παιρνει 8.Η Λεπτομερεια στην εν λόγω περιοχη ειναι πολλή ,και οι χροιές εχουν μια σκοτεινη μάλλον "ατμοσφαιρική" υφή που σε αντιθεση με την γενικοτερη διαφανεια (κ σε καμμια περιπτωση λαμπροτητα) φτιαχνουν ονειρα.
Οι υψηλές συχνότητες ειναι μαλλον παχιές ,εκτεταμένες και τρισδιάστατες με πολυ αναλογικο σβησιμο σε χρόνο και αισθηση,σιγουρα κεφάτες και ελευθερες ανοιχτες αέρινες ποτε κουραστικές εκτος αν το επιβαλλει η παραγωγη η η προθεση του καλλιτεχνη.Τα μπρουτζινα πνευστα ειναι εμπειρια με αυτο τον ενισχυτη οσον αφορα τις χαλκινες εκφανσεις που ακους οτι μπορει να παρει ενα μπρουτζινο οργανο φυσητο.Η ισσοροπία των υψηλών ειναι τρελλα.
Η σκηνη ειναι μεγαλη και εχει βαθος αμετρητο,οι μουσικοι τοποθετουνται σε ακριβη (αλλα οχι κ με διαβητη) χωρο και η αισθηση του βαθους ειναι τρομακτικη.Σε συνδυασμο με τις τεραστιες μακροδυναμικες (αριστος) και μικροδυναμικες (πολυ καλος) διακυμανσεις η αληθοφανεια σφιζει οταν αρχιζει η αναπαραγωγη.
Τα σωματα ειναι ικανοποιητικά και υπάρχει μια ελαφρα ροπή προς το thickering με τιγγα πλουσιες δευτερες αρμονικες που απορείς πως βγαινουν απο τρανζιστορ-με εφυή σχεδιασμο μουπε καποιος εφοσον στοχοποιησε ο κατασκευαστης τετοιο ηχο).
H ικανοτητα διαχωρισμου των οργανων σε κλασσικη με πολλά οργανα ειναι σαν οτι απο τα καλυτερα εχω τυχει να ακουσω και με εναν extra λυρισμο που σε αλλες συνταγες που μπαινει τα λασπωνει ελαφρα εδω δεν.Ο λυρισμος λυρισμος και η καθαροτητα καθαροτητα.
Οδηγηση για αυτα τα proac περαν του ικανοποιητικου και τεραστιο ευρος μακροδυναμικων αντιθεσεων σε σημειο που δεν διανοουμουν οτι υπαρχει σε κομματια που με αλλους ενισχυτες απλά η αντιθεση ηταν στο μισό.
Η ισσοροπια του ενισχυτη προς το λυρικο ευηχο πλουσιο οργανικο με το καθαρό φυσικό flat ανεπιτείδευτο ειναι μια πολύ ιδιαίτερη συνταγη του γερμανού που αξιζει για all around αποδοση χωρις συμβιβασμό και με εναν αστεσάριστο σε ροη μουσικο τροπο να τροφοδοτει τα ηχεία....
Last edited by a moderator: