SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.



Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Η Γερμανία φυσικά έχει τους δικούς της άρρωστους! (Ήδη έχω ποστάρει για τον Βernd Jaeger στο # 165).

Υπάρχουν όμως οι σκληροπυρηνικοί που ασχολούνται ΜΟΝΟ με το SYNCRO 16''

(Για Γερμανομαθείς μόνο η γενικώς ανήσυχους)

http://www.ig-syncro16.de/forum/

:107:

Κάτι σαν αυτό εδώ το "BIG YELLAR 16'', όπως το αποκαλεί ο Σκωτσέζος "κατασκευαστής" του ο NUTZ.



:107:

H αυτό εδώ το υπέροχο λευκό SYNCRO 16'', που το βλέπετε ακριβώς στην εργοστασιακή του μορφή!




:107:

Το όνομά του το SYNCRO 16'', το οφείλει στο μέγεθος της ζάντας που εκ' κατασκευής είναι 16'', (ιντσών), και όχι 14'' η 15'' που έχουν η άλλες εκδόσεις.

Δεν είναι όμως μόνο αυτή η διαφορα!

Έχουμε διαφορές σε:

1)Aμάξωμα. (Ενισχυμένο για μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία).
2)Φρένα (Μεγαλύτερα)
3)Μετάδοση (Άλλες σχέσεις, μικρότερη τελική).
4)Ανάρτηση (Μακρύτερα ψαλίδια πίσω για να χωράνε οι τροχοί των 16'')
5)Ισχυρότεροι μπιλιοφόροι πίσω.
6)Σύστημα έξτρα στεγανοποίησης της μετάδοσης για τα νερά.
7)Πιστοποίηση για πέρασμα νερών σε μεγαλύτερο βάθος.
8)Μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας, διαφυγής.


(Ίσως ήρθε η ώρα να δώσω προδιαγραφές;)

:107:

ΙΔΟΥ:




:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Δώσε προδιαγραφές στο λαό :107:

(το big yellar μ' αρέσει πολύ!)

:444:

To "BIG YELLAR" και η παρέα του προτείνουν: κατασκηνώστε, οικολογικά με πλήρη εξοπλισμό και χωρίς όχληση για το περιβάλλον, στην κορυφή του λόφου σήμερα και αύριο στην απέναντι!!!



[youtube]-xiNqBEYEj0[/youtube]



:107:

COME TOGETHER!

(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟ! ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ!!!)



[youtube]xOAU4-RjU9I[/youtube]


:107:

Δείτε εδώ αναλυτική παρουσίαση των διαφορών ανάμεσα στο SYNCRO 14" KAI STO SYNCRO 16" από τον ΗΜΙΘΕΟ των απανταχού SYNCROΝαυτών, τον Βέλγο BUSMAN:

busman.be/pagina24.html


:107:

Πως το βλέπουν από την απέναντι όχθη:

http://www.vanagon.com/syncros/syncro16/

:107:
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Φίλοι μου καλησπέρα σας:

Διάβασα με υπομονή όλο το πόστ ( αν και δεν κρύβω ότι κάπου βαριόμουν ) είναι ένα πάρα πολύ ωραίο θέμα, πολύ ενημερωτικό και πάρα πολύ διαφωτιστικό.
Αυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω από ορισμένους είναι το πρεσάρισμα που κάνουν στον άνθρωπο.
Ο άνθρωπος έκανε μια παρουσίαση για τα 25 χρόνια του SYNCRO !!!
Και κάποιοι του ζητούν να απολογηθεί για τεχνικές εφαρμογές του (VW Syncro) πριν 25 και πίσω χρόνια.
Πόσο θα αντέξει, αν θα αντέξει, που πάνε τα πόδια, τα χέρια, το κεφάλι κ.λ.π .
Παρακαλώ πολύ ας είμαστε σοβαροί !!!
Προσωπικά σας λέω ότι... αυτό το θηρίο αν τρακάρει μετωπικά με οποιοδήποτε Ι.Χ από το ι.χ θα μείνουν στην άσφαλτο μόνο τα λάδια και το παραφλου.
Μεταφορικά θα έλεγα ότι μια τέτοια σύγκρουση θα ήταν σαν να τρακάριζε γάτα με ελέφαντα.

Δεν είμαι και τόσο καλός στο γράψιμο, αν κάποιος έχει οποιαδήποτε απορία ας έλθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου να του εξηγήσω όποια απορία έχει.
Το Τηλ. Υπάρχει στο site μου. http://www.autopaint.gr/

Dimos Autopainter
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Προσωπικά σας λέω ότι... αυτό το θηρίο αν τρακάρει μετωπικά με οποιοδήποτε Ι.Χ από το ι.χ θα μείνουν στην άσφαλτο μόνο τα λάδια και το παραφλου.

Φίλε Δήμο, καλώς ήρθες στο AVSITE!

Φαίνεται από το, (πολύ ωραίο), site σου ότι είσαι επαγγελματίας στον χώρο με άμεση επαφή με το αντικείμενο!

Καιρός ήταν να μιλήσει και κάποιος που ξέρει από την καθημερινότητά του και από την επαγγελματική του πείρα και να πει την αλήθεια!

Αυτά που έχω δει εγώ από το 1980 με το 2wd και από το 1993 με το 4wd, (SYNCRO), ταυτίζονται μα αυτά που λες!

Νάσαι καλά!

:605:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Tώρα να πούμε ότι το αυτοκίνητο αυτό, εκτός από OFF ROAD διαδρομές κάνει και για "GRAND RAID"! Tι είναι αυτό; Μας το εξηγεί ο ΜICHEL THEVISSEN από το site του BUSMAN:

(ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ!).

http://www.busman.be/pagina36.html


:107:

Βέβαια οφείλω να ομολογήσω πως αν δεν είστε "OFFROADERS" σίγουρα θα είστε πολύ λιγότερο "GRANDRAIDERS"!!!


:142:

THΣ ΕΡΗΜΟΥ!


[youtube]i_e7VyrDgYE[/youtube]

:107:

ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ! (2)

[youtube]rES73E8OaQo&feature=related[/youtube]

:107:

ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ! (3)


[youtube]7B9GThbxEkQ&feature=related[/youtube]


:107:

Bέβαια εσείς τελικά μπορεί να είστε του σαλονιού!!!


[youtube]ASLLdaIRU-Q&feature=related[/youtube]


:107:

H έστω του "TUNING SALON". Σαλόνι είναι και αυτό! (Τι σου κάνει η αερανέρτηση, εάν έχεις τις αντοχές!)


[youtube]DXRYpxPaMvM&feature=player_embedded#[/youtube]



:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

QUIZzzzz....


Μπορείτε να φανταστείτε σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες τετρακίνησης ανήκει το SYNCRO;





:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

QUIZ #2: (ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΑΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ!)


Tα επόμενα μοντέλλα VW BUS Τ4/Τ5, λογικά, ανάμεσα σε άλλες βελτιώσεις που θα έπρεπε να έχουν, θα έπρεπε να έχουν και βελτιωμένες OFFROAD επιδόσεις!

Έχουν;

Και εάν απαντήσετε όχι, παρακαλώ αιτιολογήστε το γιατί μία εταιρεία που έχει στα χέρια της την κατάλληλη τεχνολογία, εν προκειμένω της Αυστριακής καταξιωμένης σε αυτόν τον τομέα και γνωστής και στην Ελλάδα από τα στρατιωτικά της οχήματα, STEYER PUCH, μπορεί να μην προικίσει τα επόμενα παιδιά της με αυτή την τεχνολογία! Παράλογο δεν είναι;


Δυσκολάκι;



:111:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Aπάντηση 1η: Tα διάδοχα Τ4/Τ5 ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ!

Δεν λογίζονται σαν αυτοκίνητα εκτός δρόμου! Είναι κάτι σαν SUV!

Γιατί;

Γιατί δεν έχουν:

α)Κοντές σχέσεις!

β)Μπλοκέ διαφορικό μπροστά! (Πίσω μπορούν να έχουν).

:107:

Δείτε εδώ γιατί είναι τόσο σημαντική η ύπαρξη "κοντών" σχέσεων! Ένα αυτοκίνητο των 70 ΗP καταλήγει, εκτός δρόμου, να είναι ισχυρότερο από ένα των 175 HP! (T3/T5).

Eδώ σας καλώ να σκεφθείτε τι θα συμβεί εαν και το Τ3 έχει 175 HP, (όπως γίνεται πολύ απλά με ένα κινητήρα VAG V6), η 400 HP, (όπως γίνεται με ένα V6 BITURBO η ένα V8).




:107:

Aπό την άλλη το μπλοκέ 100 % η "κάρο" πίσω και εμπρός κάνει το αυτοκίνητο "ένα μικρό τανκ", 'οπως εξηγείται εδώ:



Kαι μία ακόμα σημαντική διευκρίνηση: η δυνατότητα κίνησης με κλίση που αναφέρεται εδώ είναι η "δυναμική". Υπάρχει και άλλος τρόπος μέτρησης, (στατικός), όπου φαίνεται πως το αυτοκίνητο πριν ανατραπεί, και λόγω ειδικής σχεδίασης, αντέχει σε κλίση πάνω από 45 μοίρες!


:107:

Έτσι το εργαλείο τραβάει ΚΑΡΓΑ όπως φαίνεται εδώ στην ρυμούλκηση Αμερικάνικου θηρίου στην λάσπη!



:107:

Και μένει το τελευταίο ερώτημα: γιατί η VW δεν χάρισε τα ίδια όπλα στα κατοπινά Τ4/Τ5;

:111:




:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

@ k. Giovanni

Ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ καλύτερα έτσι! (Να δω πως θα τα καταφέρω και γω).

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αν χρειάζεσαι κάποια αλλαγή (σε κείμενα κλπ), ένα πμ ή μια ενημέρωση εδώ είναι αρκετή. Και θα γίνει το ταχύτερο δυνατό.
Να οργανωθούν για ακόμα καλύτερη εμφάνιση.
Θέλει λίγο χρόνο (εχθές πχ έκανα πάνω από ώρα για την οργάνωση γιατί έκανα ενοποίηση όπου μπορούσε να γίνει, και έπρεπε να τα ξαναδιαβάσω)

(και σε παρακαλώ, ένα «Γιάννη» είναι αρκετό. Ούτε κύριε, ούτε πληθυντικούς κοκ)

Καλή σου μέρα!! :107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αν χρειάζεσαι κάποια αλλαγή (σε κείμενα κλπ), ένα πμ ή μια ενημέρωση εδώ και θα γίνει.
Να οργανωθούν για ακόμα καλύτερη εμφάνιση.

(και σε παρακαλώ, ένα «Γιάννη» είναι αρκετό. Ούτε κύριε, ούτε πληθυντικούς κοκ)

Καλή σου μέρα!! :107:

Kαλημέρα, καλό μήνα και τα λέμε!


:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Xαραχτηριστική άρνηση ενός Τ4:


[YOUTUBE]fmvzp0qC-WM[/YOUTUBE]


Kαι ενός Τ5 στον... κατήφορο! (Προσέξτε ότι το Τ5 έχει κλειδώσει το ΠΙΣΩ διαφορικό αλλά, μη έχοντας και μπροστινό locker, αυτό δεν είναι αρκετό! Γι' αυτό μην ακούτε όσους λένε ότι εμπρός δεν "χρειάζεται" μπλοκέ η locker!).


[YOUTUBE]Izl_eFArr0w[/YOUTUBE]


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Eπαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα: ξέρει κανείς, η μπορεί τουλάχιστον να υποθέσει, γιατί τα Τ4/Τ5 δεν "προικίστηκαν" με τα εκτός δρόμου προσόντα του Τ3;

:111:
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Γιατί είναι πολύ βαριά σαν καρότσα ???
και τα βαριά οχήματα δεν κάνουν για Offroad !
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.537
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top