SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

To ίδιο απόβαρο έχουν, (περίπου), Τ3/Τ4/Τ5! Λίγη περισσότερη δημιουργική φαντασία παρακαλώ!

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Κινητήρας πίσω.
Καλύτερη πρόσφυση σε ανηφορικά εκτός δρόμου λόγω «ανορθόδοξης» τοποθέτησης του μοτέρ πίσω (βάρος πίσω)
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Κινητήρας πίσω.
Καλύτερη πρόσφυση σε ανηφορικά εκτός δρόμου λόγω «ανορθόδοξης» τοποθέτησης του μοτέρ πίσω (βάρος πίσω)

Kαλή η προσπάθεια αλλά δεν είναι αυτό!

Λοιπόν θα βοηθήσω! Έχει να κάνει με το marketing κυρίως!

Η VW δεν ήθελε να έχει εσωτερικό ανταγωνισμό γιατί σχεδίαζε.... τι;

:111:
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

μη μας πης το cayenne η το audi all road γιατι εχουν αλλο κοινο.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
μη μας πης το cayenne η το audi all road γιατι εχουν αλλο κοινο.

Φίλε back έχεις απόλυτο δίκιο! Το Cayenne αγγίζει το κοινό της PORSCHE και το Αllroad το κοινό της AUDI!

To T4 όμως και το Τ5 αγγίζουν το κοινό της VW! Το κοινό δηλαδή που η VW θα το ήθελε για το ΔΙΚΟ της μελλοντικό τζιποειδές!
Μιλάμε για τους πελάτες του TOUAREG!

:107:

To υπέροχο το TOUAREG λοιπόν, για την παρουσίαση του οποίου υπήρξε προετοιμασία πολλών ετών!




AΠΟΒΑΡΟ: Aνάλογα με την έκδοση από 2.200 - 2.500 Kgr. (περίπου)
ΜΠΛΟΚΕ: Hλεκτρονικό μπρος-πίσω-κέντρο (ΕDL).
IΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: Aπό 174 hp - 450 hp.(Aνάλογα με την έκδοση).
ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: Ναι.


Τώρα ξέρω, εσείς θέλετε να με βάλετε να μιλήσω για να μου κόψει στο τέλος τα ανταλλακτικά η VW!

Σας έχω δώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία! Να το βρείτε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ποιό είναι ικανότερο OFFROADER!

SYNCRO T3 H TOUAREG!



:107:

H ανακοίνωση για τα 25 χρόνια και στα Ελληνικά!

http://www.syncro25years.eu/Gr/index.htm


:107:

SYNCROS' WANTED DIED OR ALIVE!!!

http://www.syncrospares.co.uk/syncros wanted.htm


:427:
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.260
Reaction score
8.158
τι διαφορικα εχει το syncro? (εμπρος πισω κεντρικο..)
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
τι διαφορικα εχει το syncro? (εμπρος πισω κεντρικο..)

1)Eμπρός-πίσω: "ανοικτού" τύπου με locker (μπλοκέ 100% η κάρο). Το σύστημα λειτουργεί με αέρα.
Σε πολλά που δεν έχουν εμπρος η πίσω η και τα δύο, είναι πολύ απλή η (εργοστασιακού τύπου) τοποθέτηση.
Σαν έξτρα από κάποιους οίκους, προσφέρεται διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για πίσω που λειτουργεί παράλληλα με το locker.


2)Κέντρο: επικυκλικό, σιλικόνης αυτόματης εμπλοκής σε κακκό οδόστρωμα και πάντα σε στροφές με οποιοδήποτε οδόστρωμα.
Μετάδοση κίνησης μόνιμα 5% εμπρός εως 95%, ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς όμως ποτέ να διακόπτεται η βασική μετάδοση που γίνεται πίσω.
Παρέχεται και εδώ εργοστασιακό locker για retrofit τοποθέτηση.

:107:

To ...καρδιογράφημα ενός syncroναύτη:




:442:

Ένα βραβευμένο "BIG YELLAR" "SUNNY" SYNCRO:



ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ:

1)Προφυλακτήρες PROJEKT TWO με έγκριση TUV.
2)Kαλύμματα προβολέων για προστασία από εκτινασσόμενες πέτρες.
3)ΕΞΗ (!) υπέροχες κόκκινες κόρνες VW με το χαραχτηριστικό και αγαπητό κλασσικό ΜΠΙΠ!

Δείτε εδώ το πως και το γιατί:

http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/

:107:

Στην φωτό αυτή κυρίως σας δείχνω την, (εργοστασιακή), ζάντα φετίχ με το νικελένιο τάσι, που ανήκει στον κατάλογο των προαιρετικών, και είναι 6x14 αντί του κανονικού 5 1/2 x14, με λάστιχο 205/14. Η πλέον κλασσική εμφάνιση του αυτοκινήτου που συνδυάζεται με διχρωμία.




:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Bus Changed My Life Tonight


by Jennifer Sarantites

Based on Someone Saved My Life Tonight, with music by Elton John and original lyrics by Bernie Taupin. Available on the album Love Songs (MCA, 1996). See the original lyricsthis link leaves vanagon.com.



When I think of those highway miles,
Long, calm whiles,
Falling asleep in the poptop room "upstairs",
VW lovers, oh, you really should have been there,
Looking at the heavens perched up high in the perfect chair.

And it's great out here,
There's no city lights anymore.
The comet's so bright lately,
Perfect night for dreaming
Of VWs and stars.

refrain
And my bus changed my life tonight,
Way out here.
I almost fell to the big city,
It's better here.
Cities always make me so tired,
Commuting, hypnotized.
Sweet freedom whispered in my ear
I'm a Bus lover
And in my Bus I'm going to drive,
Drive away, far away, bye bye.

I've had to spend those many dollars,
Tune up for hours,
Visions of that perfect Bus in my dreams.
I've got the engine dressed up nice and clean
But I've not yet fixed the rust in the seams.
I'm up till four in the morning -
Again!
But I'm doing good,
I've fixed the wiper speed tonight
Just in time, thank god my Bus is still alive.

(refrain)

Yes, I know I've plunged headlong
Into the restoration river,
Clinging to Hoover and Muir,
But I feel I could do this forever.
I'm leaving in the morning,
With my Bus to take me home
(refrain)

My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight

So spend your cash
And in your Bus you're not alone

(refrain)

[email protected]


:107:

Vanagons Anonymous



by Robert Rountree

Hello.

Yes, you. You, looking at this screen for hours on end, online. You, bleary eyed. You, a Vanagon Internet addict. Have you looked in the mirror lately? Been outside? Know what day of the week it is? Been out from under your Van lately? Know the chapters in your Bentley so well, you mumble to yourself........ No Cooling #19... not Water Tanks #76?

Your name was given to us by a spouse or family member who is concerned about your Vanagon internet addiction. At Vanagons Anonymous, we can help.

We're a non-profit society of recovering addicts like yourself that provides support and counseling through weekly meetings designed to help you cope with your problem.

We feature a twelve step recovery program and in extreme cases, interventions. Although it is our firm belief that you are never "cured," you most certainly can recover.

We have designed a brief checklist to determine if you are a Vanagon addict. Do you:

1. Have twitches of the head when you walk by your Vanagon?

2. Check Your Vanagon.com e-mail more than 3 times a day?

3. Spend more time reading/replying to e-mail than eating or sleeping?

4. Surf aimlessly looking for Vanagon related topics?

5. Leave your name and information at countless sites if only to hope you'll receive a reply one day from a company about some new shock, spring rate, trailer hitch or battery?

6. Log on before important personal habits, such as meal preparation, hygiene or bodily functions?

7. Have red, swollen eyes that hang halfway out of your head?

8. Spend hours online on a holiday from work, where you'd usually be griping about your carpal tunnel syndrome?

9. Keep imagining you see a coolant drop on your garage floor, or think you feel a slight hesitation under power, Keep asking yourself...... did I have to shift into 3rd last last time I came up this hill?... is that smell antifreeze?

10. All of the above?

If you answered yes to four or more questions (or chose #10), you have a problem. Please call us at Vanagon Anonymous at:

1-800-LOGOFFNOWFORPETE'SSAKE

We're here, we're free, and we're confidential. The first step to recovery is admission that you have a problem.

Call us today.
(If you can power off to free up your phone line,that is.)

[email protected]
Copyright © 1997-2001, Ron Lussier. All rights reserved.

:107:

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CAR

VW Caravelle Syncro
CAR, December 1989

We were surprised by the depth of the off-road capability of this
4x4 minibus.

But whether a luxury spec is a good idea for this kind
of application is for the buyer to decide ...

Judging by the number of four-wheel drive bakkies and big, imported
station wagons one sees around the suburbs these days, the role of the
typical 4x4 vehicle has broadened considerably. It now serves for quick
trips to the local cafe in between weekend jaunts to the bundu or the
beach. Imagine, therefore, the appeal of a vehicle that combines true
off-road capability with the people-moving flexibility of a minibus.

It's not a new idea - we remember seeing 4x4 versions of the popular
Mitsubishi L300 minibus in Japan some years ago - but now that
Volkswagen South Africa has added Syncro 4x4 variations to its Microbus/
Caravelle minibus line-up, such a versatile vehicle is within the reach
of (well heeled) local motorists.

The Syncro four-wheel drive system combined advanced design with
functional simplicity. Drive to the front wheels is distributed by a
front-mounted differential/viscous coupling unit which is driven from
the transmission via a propshaft.

This arrangement leaves the time-honed rear-engined layout essentially
unchanged and provides "on demand" four-wheel drive without the driver
having to take his hands off the steering wheel.

It is difficult to tell to what extent all four wheels are being driven,
except of course during rough off-road going, as the viscous coupling
constantly varies the drive being fed through to the front wheels
according to requirements. In practice, Syncro is virtually a full-time
4x4 system as even the slightest variation between front and rear axle
slip - even the minimum amount that occurs in ordinary driving - will
result in some drive going through to the front wheels.

Thus in wet or slippery conditions on a conventional tarred surface,
you can sometimes feel the front wheels pulling the vehicle through
what might conceivably have become a skid. Indeed, the Syncro handles
better than the standard Caravelle thanks to this subtle extra grip,
which balances it nicely when cornering and gets the power down more
smoothly.

Conversely, even off-road the rear wheels do most of the work most of
the time, since more often than you'd imagine, that's all that's
required. For the driver, it's certainly a "foolproof" system involving
none of the inconvenience and decision making usually required to get
out and lock front hubs, then stopping to select four-wheel drive in
various permutations. Even the relative complexity of "low" and "high"
ranges has been eliminated and instead, there's just the conventional
VW four-speed gearbox with an extra-low donkey ratio (known as the G
or Gelande gear) added for stringent off-road work.

The front "axle" is the most changed aspect of the Syncro, compared to
a conventional two-wheel drive VW minibus, and a separate subframe
carries the modified upper and lower wishbone independent suspension as
well as the diff/viscous coupling unit. The latter is only marginally
larger than a conventional independent axle final drive unit and is
rigidly mounted in the same manner.

It's a remarkably neat concept with tidy installation and the only
visual give-away is the slightly higher stance of the Syncro models.
The engine and rear suspension are unchanged except for revised ride
heights and slightly stiffer dampers and other mechanicals remain the
same. Pneumatically operated differential locks are provided front and
rear, while protection plates or rails guard the front diff/viscous
coupling unit, the gearbox/engine and the propshaft against off-road
damage.

If we ignored the extra 17mm of ground clearance and the 205 SR 14
General RV180 commercial radial tyres, the Caravelle Syncro test vehicle
was a dead ringer for the standard version of VW's luxury 'bus.
"No doubt that will change as soon as we drive off," we thought. "After
all, that heavy duty 4x4 hardware must make some sort of difference."
It usually does: the steering is often heavy and there are the extra
centrifugal loads, noise and vibration generated by another set of drive
shafts and two gearboxes, to say nothing of an invariably harder ride.

DRAWBACKS MISSING

But the Syncro doesn't subscribe to conventional 4x4 wisdom in its
concepts and is free from the usual drawbacks.

We were surprised to
discover that, if anything, the ride was an IMPROVEMENT on that of the
conventional Caravelle, one of the most comfortable minibuses on the
market. The longer suspension travel provides extra suppleness off-road
or on paved surfaces, while completely avoiding the "oil tanker at sea"
mushiness display by a Range Rover.

The impression holds good for other control aspects too: the gearshift
is easy and relatively light; the clutch is smooth, progressive and
well weighted; the brakes require no more effort than usual and the
power-assisted steering is finger-twirling easy. In fact, you can jump
into a Caravelle Syncro and drive it just as you would your standard
model. A woman driver who usually avoids 4x4s was quite happy with this
one.

Although gearing is substantially altered, overall it works out at
27,07 km/h per 1000 r/min and the Syncro is quite relaxed cruising at
120 km/h, a gait it will keep up all day. The four conventional forward
gears are easier to use than the awkward five speed fitted to the normal
Caravelle and in normal driving the only obvious reminder of the
vehicle's 4x4 capability was the way the viscous coupling stiffens up
when reversing, almost as if it isn't happy running in the opposite
direction to normal. Interestingly, the reverse ratio is an extremely
low 6,030:1 - the same as the donkey gear - which led us to surmise that
it might employ the same gear cluster in order to retain all the same
ratios within the standard gearbox casing.

CAPABLE OFF-ROAD
Off-road, the Syncro display real ability - it's not the image-honed
appliance with limited, occasional capability that its appearance might
suggest. On our 4x4 test circuit it actually surprised us, although it
soon became obvious that its outright ability was limited by a lack of
clearance under the axles and that imposed by the long front overhang.

The Caravelle Syncro's flexible spoiler had to bulldoze its way through
sand and other material when the nose lifted after descending a steep
slope, and for fear of hanging up on the chassis siderails we avoided
tackling the really deep dongas that have beaten even specialists 4x4s
in the past. But this is serious stuff we're talking about, the kind of
obstacles that even experienced off-roaders in Land-Rover 110s would get
out and mull over before tackling. The Syncro will breeze through usual
beach or veld terrain.

Its sand capability - even without the tyres deflated - is excellent,
although in contrast to conventional 4x4 practice, you usually use first
gear. The 2,1i flat-four engine is passingly powerful but not that
torquey in these conditions and you can't afford to let the revs drop
off too far or you'll simply stop, especially on a slope.

However, one of the advantages of the viscous coupling is the smoothly
progressive application of power to the front wheels, ensuring that they
don't spin easily. This allows you to extricate the vehicle for another
try.

On harder surfaces, the diff locks ensure outright traction comparable
to the best 4x4s, while the donkey gear allows the Syncro to "walk"
slowly over rocks and really rough terrain with limitations imposed only
by its lack of sheer power and ground clearance. Once the Syncro
characteristics have been sussed out, the vehicle can cope with the
huge Namib dunes conquered by macho 4x4s with massive tyres.

ARMCHAIRS AND VELOUR
The luxury features include comfortable armchairs for all seven
occupants, deep velour trim, central locking, electric windows in front,
electrically adjustable rear-view mirrors, power steering and an
impressive integrated air-conditioning system. This uses a roof-mounted
console that extends the full length of the vehicle and across above the
windscreen, providing eight adjustable vents.

The quality of its mouldings and installation matches that of the top-
notch interior and perhaps the only disadvantage is that it robs the
load area of a little space where it extends down the D-pillars to floor
level. Fears that the console would limit headroom or the view proved
ill-founded and the cooling capacity appeared abundant. It cooled the
large interior airspace in a couple of minutes.

The two simple twist controls that operate the system are placed on the
facia within easy reach of front seat occupants and we were pleased to
discover that the air-con does not override the vehicle's normal fresh
air ventilation system which remains intact. This air-conditioning
system is now standard in Caravelles and optional in the 2,1i Microbus
range, removing a long-standing criticism.

The Syncro gets the full Caravelle treatment on the exterior, including
those handsome alloy wheels, twin rectangular headlights and rear window
wash/wipe. But the observant will notice that the fuel tank filler has
been moved from just behind the driver's door to the right rear, to
fascillitate the relocation of the fuel tank astride the transaxle
instead of its usual position between the front wheels.

With the luxurious Caravelle models one should bear in mind that their
interior layout sacrifices some of the Microbus' flexibility in the
interests of comfort. Particularly relevant in the Syncro version is
that the second row of seats is fixed, while the back row cuts luggage/
utility space to 736/1656 cubic dm, compared to the Microbus' 968/2320
cubic dm. However, if the optional rear seat design is specified it
folds flat and with the luggage area upholstered by the folding
"mattress" provided, creates a double bed.

TEST SUMMARY
There is little to criticise in the way the Syncro drives, both off-road
and on. It's a truly practical people-mover that is just as much at
home ferrying the kids to school during the week as it is scrambling
to your favourite mountain fishing stream at weekends. Like any vehicle
with multifarious roles, it's a compromise, but the most successful that
we've yet encountered in this field. For most potential buyers, the only
problem (as always) is likely to be the price, but then a similarly
capable and more capacious Microbus Syncro is avilable for R11450 less.

SPECIFICATIONS
ENGINE ENGINE OUTPUT
Cylinders .......... four, Max power ISO (kW) ..... 82
horizontally Power peak (r/min) ..... 4800
opposed Max usable (r/min) ..... 5400
Fuel Supply ........ Digijet fuel Max torque (N.m) ....... 174
injection Torque peak (r/min) .... 2800
Bore/Stroke ........ 94 / 76 mm
Cubic capacity ..... 2109 cc
Compression ratio .. 10,5 to 1 STEERING
Valve gear ......... ohv Type ............ power assisted
Ignition ........... electronic rack and pinion
Main bearings ...... three Lock to lock .... 3,75 turns
Fuel requirement ... 97-octane Coast Turning circle .. 10,9 metres
93-octane Reef
Cooling ............ water

TRANSMISSION WHEELS AND TYRES
Forward speeds ...... five Road wheels .... alloy
Gearshift ........... floor Rim width ...... 6J x 14
Cross-country gear .. 6,030 to 1 Tyre make ...... General RV 180
1st gear ............ 3,780 to 1 Tyre size ...... 205 SR 14
2nd gear ............ 2,060 to 1 Tyre pressures
3rd gear ............ 1,225 to 1 front ........ 205 to 230 kPa
Top gear ............ 0,850 to 1 rear ......... 230 to 250 kPa
Reverse gear ........ 6,030 to 1
Final drive ......... 5,430 to 1
Drive wheels ........ rear or all four

BRAKES SUSPENSION
Front ............... discs Front ......... independent
Rear ................ drums Type .......... upper & lower
Hydraulics .......... dual circuit wishbones, coils,
Boosting ............ vacuum anti-roll bar
Handbrake position... floor Rear .......... independent
Type .......... diagonal trailing
arms, coils

MEASUREMENTS CAPACITIES
Length overall ...... 4605 mm Seating ...... 7
Width overall ....... 1845 mm Fuel tank .... 70 litres
Height overall ...... 1990 mm Luggage trunk .. 736 cubic dm
Wheelbase ........... 2460 mm Utility space .. 1656 cubic dm
Front track ......... 1568 mm
Rear track .......... 1560 mm WARRANTY:
Ground clearance .... 207 mm 12 months irrespective of distance,
Licensing mass ...... 1600 kg 3 year corrosion warranty
Mass as tested ...... 1780 kg TEST CAR FROM: Volkswagen South Africa

KEY FIGURES:
Maximum speed ......... 140 km/h National list price ... R 82 770
1 km sprint ........... 39,50 secs
Fuel tank capacity .... 70 litres
Litres/100 km at 100 .. 11,52
Estimated fuel range .. 607 km
*Fuel index ........... 16,13
Engine revs per km .... 2216
Odometer error ........ 10,7 per cent
under
(* Consumption at 100 plus 40%)

TEST RESULTS: VW CARAVELLE SYNCRO
MAXIMUM SPEED (km/h): ACCELERATION (seconds):
True speed ............ 140 0 - 60 ................ 6,64
Speedometer reading ... 150 0 - 80 ................ 11,88
(Average of runs both ways 0 - 100 ............... 18,60
on a level road) 0 - 120 ............... 33,36
Calibration: .. 60 80 100 120 1 km sprint ........... 39,50
True speed: ... 56 76 95 115 Terminal speed ........ 125,4 km/h

FUEL CONSUMPTION: OVERTAKING ACCELERATION:
60 ................... 8,35 3rd 4th
80 ................... 9,63 40 - 60 .... 4,70 8,29
100 .................. 11,52 60 - 80 .... 5,03 8,00
120 .................. 16,25 80 - 100 ... 6,94 9,84
100 - 120 .. - 15,10
BRAKING TEST:
From 100 km/h INTERIOR NOISE LEVELS:
Best stop ............ 3,9 Mech Wind Road
Worst stop ........... 4,6 Idling .... 53 - -
Average .............. 4,2 60 62 - -
(Measured in seconds with stops 80 65 68 70
from true speeds at 30-second 100 68 72 72
intervals on a good
bitumenised surface) (Measured in decibels, "A" weighting,
averaging runs both ways on a level
road: "mechanical with car closed;
"road" on a coarse road surface.)

GRADIENTS IN GEARS: GEARED SPEEDS (km/h):
"G" gear ........... N/A "G" gear ....... 18* 20
Low gear ........... 1 in 2,7 Low gear ....... 29* 33
2nd gear ........... 1 in 3,6 2nd gear ....... 54* 60
3rd gear ........... 1 in 7,1 3rd gear ....... 90* 101
Top gear ........... 1 in 12,5 Top gear ...... 130* 146
(Tabulated from Tapley (x gravity) (Calculated at engine power peak*
readings, car carrying test crew - 4800 r/min and at max. usable
of two and standard test r/min - 5400 r/min.)
equipment)

GRADIENT ABILITY BRAKING DISTANCES
1st gear ........... 20 per cent (10 stops from 100 km/h - individual
2nd gear ........... 16 per cent stopping times given in seconds)
3rd gear ........... 8 per cent 4,5 .... 65 m 4,2 .... 61 m
Top gear ........... 5 per cent 4,2 .... 58 m 4,1 .... 59 m
4,2 .... 60 m 4,0 .... 58 m
4,5 .... 65 m 3,9 .... 56 m
4,6 .... 67 m 3,9 .... 56 m
Average ........ 4,2 .... 61 m

PERFORMANCE FACTORS TEST CONDITIONS
Power/mass (W/kg) net ...... 51,25 Altitude ...... at sea level
Frontal area (sq m.) ....... 3,67 Weather ....... sunny, light breeze
km/h per 1000 r/min (top) .. 27,07 Fuel used ..... 97 octane
(Calculated on licensing mass, Test car's odometer .. 1109
gross frontal area, gearing and
I.S.O. power output.)

ACCELERATION
km/h secs
"G" gear ....... 20 1,5
1st gear ....... 34 3,0
2nd gear ....... 60 7,0
3rd gear ....... 101 19,0
Top gear ....... 118 30,0
Max. speed: 140 km/h
(at 5171 r/min in top)

:107:

Mέχρι τώρα σας έχω παρουσιάσει 3 "ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΔΩ!

Τα συνοψίζω:

1)O "cruncher"!
2)Παθητική τετραδιεύθυνση!
3)Βοηθητική ροή βαλβολίνης στο διαφορικό με την μεγαλύτερη ανάγκη! (Με επιφύλαξη!).


Πάμε και για το πλέον απρόοπτο, το # 4, που δεν έχει περάσει ούτε από την πλέον τολμηρή φαντασία;

:107:

ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΔΩ! # 4

Αυτή που βλέπετε στην παρακάτω φωτό, είναι η επιφάνεια του παρμπριζ με την επιφάνεια της μετώπης:



Σύνολο εμβαδού: 1,68 m2 ! (Tεράστια ενιαία επιφάνεια!).


Αυτό που βλέπετε παρακάτω είναι ένα στατικό αυτοκίνητο και πως είναι κατανεμημένο το βάρος του αμαξώματος. Όπως και παραπάνω έχει αναφερθεί σε σχετική φωτό, αγγίζει το τέλειο, όντας 50-50 εμπρός-πίσω:




Στο επόμενο σχέδιο, βλέπετε την δύναμη του ανέμου που, όταν το αυτοκίνητο κινείτα, επενεργεί σην τεράστια επιφάνεια των 1,68 m2, που λειτουργεί σαν αεροδυναμικό βοήθημα, πιέζοντας το αυτοκίνητο προς τα κάτω.;Eστω ότι η δύναμη αυτή είναι η Β:




Tότε λοιπόν συμβαίνει το εξής:




Δηλαδή όσο περισσότερο τρέχει το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο πιέζεται το εμπρός μέρος προς τα κάτω
άρα τόσο καλύτερη αίσθηση αποκτάει το τιμόνι! (Για την ακρίβεια απλά δεν χάνει σε αίσθηση σε ταχύτητες έως τα 140 χλμ./ώρα, που είναι η τελική με τον κινητήρα 2.1L.).

Aπό εκεί και πάνω όμως, και λόγω της, (νομίζω), λογαριθμικής αύξησης της πίεσης, η οποία αξίζει να σημειωθεί πως προστίθεται σε αναλογία μεγαλύτερη του 1:1 στους εμπρός τροχούς λόγω της σχετικής θέσης μετώπης-μπροστινού άξονα που παράγει μοχλικές δυνάμεις, (λειτουργεί σαν μοχλός), από κει και πάνω λοιπόν, στον προσεκτικό παρατηρητή, γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του μπροστινού μέρους, και μία αύξηση της αίσθησης του τιμονιού!

Με άλλα λόγια, φαντασθείτε στο αυτοκίνητό σας να βάζατε ενα τεράστιο αεροδυναμικό βοήθημα με εμβαδόν 1,6 m2,εμπρός από τους μπροστινούς τροχούς! Δεν θα βλέπατε βέβαια να οδηγήσετε, αλλά η βελτίωση στο τιμόνι βελτίωση!

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Eδώ βλέπουμε μία προσομείωση της ροής του αέρα, για να γίνουν ευκολότερα κατανοητά τα παραπάνω:


[youtube]iaRdX-i2xIA[/youtube]


:107:

Tώρα θα μου πείτε, αν είναι έτσι τα πράγματα γιατί τα επόμενα, (αποτυχημένα IMHO), T4 & T5 δεν είναι όπως το Τ3;

Υπάρχει η απάντηση! Και η VW .... άνθρωπος είναι και κάνει λάθη!

Και που το ξέρω εγώ;

Ποιός είμαι δια να ομιλώ;

Δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ;

Μα το λένε ειδικοί σχεδιαστές VW!!! Για δείτε το Τ6: (Ακολουθεί τον δρόμο που χάραξε το Τ3, αυτό το μεγαλοφυές σχέδιο της VW!!!).

[youtube]18JszKBSSJI[/youtube]



Με την ευκαιρία, δείτε πως λειτουργεί και εδώ η πίεση του ανέμου στο παρμπρίζ-μετώπη, φορτίζοντας, στις μεγάλες ταχύτητες, τους κατευθυντήριους τροχούς! (Και τα πίσω κολωνάκια με την ... υποψία από γρύλιες εισαγωγής αέρα, μία κατ' ευθείαν αναφορά σε αγαπητή λεπτομέρεια των προγόνων Τ1-Τ3!).

Μιά σχεδιαστική πρόταση είναι βέβαια, αλλά με το ειδικό της βάρος!

:107:

Kαι μετά την κουραστική για πολλούς θεωρία, λίγη δράση σε χειμερινό τοπίο, που θα θέλαμε και μεις να έχουμε! Είναι V6 και το δείχνει! (Πρόταση: Δείτε το σε HQ και σε πλήρη οθόνη!).

[youtube]7b5o_SFt0Dk&NR=1[/youtube]


:107:

Eδώ θα δείτε δέκα βιντεάκια! Πως ένα παληό και απαξιωμένο αυτοκίνητο ξεκινάει σαν... ακατέργαστο υλικό και που καταλήγει....

http://www.vw-bulli.de/de/technik-design/t3-tuning.html

:107:
 

Μηνύματα
105
Reaction score
2
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Kαι μετά την κουραστική για πολλούς θεωρία, λίγη δράση σε χειμερινό τοπίο, που θα θέλαμε και μεις να έχουμε! Είναι V6 και το δείχνει! (Πρόταση: Δείτε το σε HQ και σε πλήρη οθόνη!).

[YOUTUBE]7b5o_SFt0Dk&NR=1[/YOUTUBE]


:107:

Κοιτα αυτος το εχει καλυτερα




[YOUTUBE]ryg_whiI-iY[/YOUTUBE](δειτε το σε HQ)
Φετες το παει
 

nkx

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

1. Οι δυνάμεις δεν μεταφέρονται σε παραλληλους φορεις χωρισ την εφαρμογη προσθετησ ροπησ.(θεωρημα varignon).
2. Η ροή του αέρα υφίσταται και κατω απο τα οχήματα παράγοντασ άνωση που τείνει να ανασηκώσει το όχημα δημιουργώντασ αίσθηση "ελαφρώματοσ". Για το λόγο αυτο χρησιμοποιούνται αεροδιαχύτεσ στο εμπροσθιο τμήμα των οχημάτων.
3. Στη μελέτη στερεού σώματοσ σημειώνουμε πάντα όλεσ τισ δυνάμεισ και όχι αυτέσ που διευκολύνουν την απόδειξη τησ αρχικήσ υπόθεσησ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
1. Οι δυνάμεις δεν μεταφέρονται σε παραλληλους φορεις χωρισ την εφαρμογη προσθετησ ροπησ.(θεωρημα varignon).
2. Η ροή του αέρα υφίσταται και κατω απο τα οχήματα παράγοντασ άνωση που τείνει να ανασηκώσει το όχημα δημιουργώντασ αίσθηση "ελαφρώματοσ". Για το λόγο αυτο χρησιμοποιούνται αεροδιαχύτεσ στο εμπροσθιο τμήμα των οχημάτων.
3. Στη μελέτη στερεού σώματοσ σημειώνουμε πάντα όλεσ τισ δυνάμεισ και όχι αυτέσ που διευκολύνουν την απόδειξη τησ αρχικήσ υπόθεσησ.
Φίλε μου σωστή η τοποθέτησή σου αλλά καθαρά θεωρητική!

Και επειδή εδώ αναφερόμαστε σε κάτι πολύ συγκεκριμένο, θα σου πω πως η απάντηση σε όσα λες λέγεται:

PORSCHE B 32.

Tι είναι αυτό; Ένα MADE IN PORSCHE T3, TRANSPORTER/VANAGON/CARAVELLE/BUS !!!!

Νάτο:




Kαι σε γκριζάκι:




Mε αυτό το...παιδάκι μέσα:




Kαι με αυτά τα specs:


Modell Porsche Carrera Bus Motor Luftgekühlter 6-Zylinder-Boxer
des Porsche Carrera 2 Hubraum 3597 ccm Leistung 220 KW
300 PS bei 6100 U/Min
374 Nm bei 5170 U/Min Kraftübertragung Porsche Tiptronic 4-Stufen-Automat
mit manueller Schaltgasse
Tiptronic-Schalter am Lenkrad Fahrwerk Einzelrad-Aufhängung vorne und hinten
Schraubenfedern 2 Rohr-Gasdruckdämpfer
Kurvenstabilisator vorne und hinten Bremsen 4 belüftete Scheibenbremsen des
Porsche Turbo - Bremsleistung 2000 PS ABS ABS VW T4 Bosch 5.3 Bremsverstärker ATE T50 10'' Räder Vorne: 8 x 18 mit 235/40 x 18 ZR
Hinten: 9.5 x 18 mit 265/35 x 18 ZR Carosserie Selbsttragende Stahlkonstruktion
7 Plätze, CW-Wert: 0,34
Länge: 457 cm, Breite: 185 cm
Höhe: 190 cm, Radstand: 246 cm
Spur vorne: 162 cm, Spur hinten: 164 cm
85 Liter-Tank
Leergewicht: 1830 kg / Gesamtgewicht: 2510 kg
Anhängelast: 2000 kg Fahrleistung 0 - 100 km/h in 7,5 Sek.
Leistungsgewicht: 6,38 kg/PS
Höchstgeschwindigkeit: 215 km/h


Σημείο ιδιαίτερης προσοχής εδώ: Η ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 215 ΚΜ/Η !!!


Στο test λοιπόν που γίνεται σε αυτό το αυτοκίνητο εδώ:





:107:

(Για moderator: ο χρόνος του post έληξε και έτσι αναγκάζομαι να ανοίξω νέο).

Ήθελα λοιπόν να πω ότι στο παραπάνω test του εξαιρετικά σπάνιου PORSCHE B32, (υπάρχουν αναφορές για παραγωγή το πολύ έως 80 τέτοιων αυτοκινήτων), γίνεται αναφορά ως προς την σταθερότητά του στις υψηλές ταχύτητες, (τελική 215 km/h !!!).

Eκεί λοιπόν αναφέρονται τα εξής μαγικά:



Kαι επειδή το σκανάρισμα της πηγής μου είναι πολύ κακκό, αλλά και επειδή δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να είναι Αγγλομαθείς, ξαναγράφω μεταφρασμένα:

"Το PORSCHE 911, (και αναφέρεται σε αυτό ο συγγραφέας του άρθρου γιατί από αυτό το μοντέλλο έχει πάρει τον κινητήρα η PORSCHE στην κατασκευή του Β 32), είναι, κατά έναν απρόσμενο τρόπο, μάλλον λιγότερο σταθερό στους πλάγιους ανέμους...." !!!

Δηλαδή ένα αυτοκίνητο με πολύ μικρότερη πλευρική επιφάνεια, πάνω από τους κατευθυντήριους τροχούς, από το Τ3, και με την ίδια αρχιτεκτονική,είναι λιγότερο σταθερό στους πλάγιους ανέμους!

Αυτή είναι φίλε nkx η # 1 απόδειξη της λειτουργίας του φαινομένου που περιγράφω στο post # 213, (ελπίζω να μην αλλάξει ο αριθμός).

Υπάρχει όμως και η απόδειξη # 2 και αυτή είναι η άμεση παρατήρηση που έχω κάνει διαπιστώνοντας το φαινόμενο παρμπριζ+μετώπη= 1,6m2 αεροδυναμικό βοήθημα.



:107:

Kαι μία παρουσίαση του PORSCHE B 32 για τους Γερμανομαθείς μας:



λεπτομέρεια:



:107:

Βέβαια αρκετοί ακόμα κατασκευαστές κινητήρων ασχολήθηκαν με το Τ3.

'Αλλοι στο παρελθόν κατασκευάζοντας ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ όπως ο γνωστός βελτιωτής, αλλά εδώ κατασκευαστής, OETTINGER:




με τα τρομερά flat six μοτέρ του σε 3.200 cc & 3.700 cc:

l

Να μία διαφημιστική του μπροσούρα:





:107:
 

nkx

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

[
Αυτή είναι φίλε nkx η # 1 απόδειξη της λειτουργίας του φαινομένου που περιγράφω στο post # 213, (ελπίζω να μην αλλάξει ο αριθμός).

Υπάρχει όμως και η απόδειξη # 2 και αυτή είναι η άμεση παρατήρηση που έχω κάνει διαπιστώνοντας το φαινόμενο παρμπριζ+μετώπη= 1,6m2 αεροδυναμικό βοήθημα.


1. Δεν αναφερθηκα, οπωσ και εσυ στο ημιτελεσ σχεδιο ελευθερου σωματοσ με τισ ασκούμενεσ δυνάμεισ, σε πλευρικούσ ανέμουσ.
2, Πιστεψε με οτι οι σψεδιαστέσ περνάνε πολλέσ ώρεσ με τα "θεωρητικά"
3, Χαιρομαι που εισαι φανατικόσ.Αλλα μη γενικεύεισ τα συμπερασματα σου για όλα τα οχήματα.
 

Μηνύματα
2.769
Reaction score
1.191
Re: Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Eδώ βλέπουμε μία προσομείωση της ροής του αέρα, για να γίνουν ευκολότερα κατανοητά τα παραπάνω:


[YOUTUBE]iaRdX-i2xIA[/YOUTUBE]


:107:

Απο ότι βλέπω υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ πίσω δύνη του αέρα που Φρενάρει το όχημα ... Απο όσο βλέπω είναι ίση με το μισό του οχήματος !
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
[
Αυτή είναι φίλε nkx η # 1 απόδειξη της λειτουργίας του φαινομένου που περιγράφω στο post # 213, (ελπίζω να μην αλλάξει ο αριθμός).

Υπάρχει όμως και η απόδειξη # 2 και αυτή είναι η άμεση παρατήρηση που έχω κάνει διαπιστώνοντας το φαινόμενο παρμπριζ+μετώπη= 1,6m2 αεροδυναμικό βοήθημα.


1. Δεν αναφερθηκα, οπωσ και εσυ στο ημιτελεσ σχεδιο ελευθερου σωματοσ με τισ ασκούμενεσ δυνάμεισ, σε πλευρικούσ ανέμουσ.
2, Πιστεψε με οτι οι σψεδιαστέσ περνάνε πολλέσ ώρεσ με τα "θεωρητικά"
3, Χαιρομαι που εισαι φανατικόσ.Αλλα μη γενικεύεισ τα συμπερασματα σου για όλα τα οχήματα.

O.k. φίλε μου. Μην παρεξηγηθώ: η θεωρητική σου προσέγγιση είναι υψηλού επιπέδου και χαίρομαι για την κατάθεσή σου!


:107:

Απο ότι βλέπω υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ πίσω δύνη του αέρα που Φρενάρει το όχημα ... Απο όσο βλέπω είναι ίση με το μισό του οχήματος !

Είναι ένα αναγκαίο κακκό λόγω όγκου! Ωστόσο η ροή αυτή εξομαλύνεται σημαντικά με την αεροτομή οροφής που φαίνεται στο post # 179 του οίκου projeckt two.

O αεροδυναμικός συντελεστής (cw στα Γερμανικά), από 0,46 που είναι ο εργοστασιακός, κατεβαίνει στο 0,425 με τα δύο βοηθήματα του projeckt two:

1)αεροτομή οροφής (post # 179)
2)spoiler (post # 220)

To 0,46 βέβαια μπορεί να μην δείχνει καλό, αλλά είναι καλύτερο από αυτοκίνητα παρόμοιυ όγκου που παράγονται ακόμα και σήμερα! Π.χ. cw JEEP WRANGLER=0,50. (τουλάχιστον το αμέσως προηγούμενο μοντέλλο).

:107:
 

Μηνύματα
318
Reaction score
17
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Τις δυναμεις που ασκούνται σε πραγματικές συνθήκες δυσκολα τις προσομοιώνεις με τις τυποποιημένες μετρησεις.
Μια προσεγγιση κάνουν μονο σε συγκεκριμένες συνθήκες.
Θεωρητικά μπορείς να βρεις αρκετά πραματα αλλά για το συγκεκριμένο οχημα μπορώ να σου πώ ενα χοντρικά:
Δεν ειναι να πηγαίνεις με πάνω από 120km/h με αυτό το οχημα αδειος
Πάνω από τα 120 ο αερας παιζει σημαντικό ρολο καθώς η δυναμη που ασκει στο οχημα εξαρτάται και από το τετραγωνο της ταχύτητας
φανταζεσαι να κατεβαινεις Αττική οδο προς Ελευσινα και να εχεις ενα 6-7 βορια????
με 60 σε βλέπω και δεξιά
και ασε τη τετρακινηση για αλλα
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Τις δυναμεις που ασκούνται σε πραγματικές συνθήκες δυσκολα τις προσομοιώνεις με τις τυποποιημένες μετρησεις.
Μια προσεγγιση κάνουν μονο σε συγκεκριμένες συνθήκες.
Θεωρητικά μπορείς να βρεις αρκετά πραματα αλλά για το συγκεκριμένο οχημα μπορώ να σου πώ ενα χοντρικά:
Δεν ειναι να πηγαίνεις με πάνω από 120km/h με αυτό το οχημα αδειος
Πάνω από τα 120 ο αερας παιζει σημαντικό ρολο καθώς η δυναμη που ασκει στο οχημα εξαρτάται και από το τετραγωνο της ταχύτητας
φανταζεσαι να κατεβαινεις Αττική οδο προς Ελευσινα και να εχεις ενα 6-7 βορια????
με 60 σε βλέπω και δεξιά
και ασε τη τετρακινηση για αλλα

Kατ' αρχήν σε όσα λες έχεις συνεκτιμήσει τα γραφόμενα στο ποστ # 213;

Τώρα να πω ότι έχεις δίκιο!

Εμπειρία:

Mε 8-9 μποφώρ άνεμο μετρημένο και έντελώς αλλά εντελώς όμως κάθετο ως προς τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, σε σημείο ένα φορτηγό ψηλό 4 μέτρα περίπου, με "αερόσουστες", (και έτσι επιρεπές στο "παλαντζάρισμα"), να πηγαινοέρχεται στο ψηλότερο σημείο του γύρω στους 15 πόντους η και παραπάνω, δίνοντας την εντύπωση ότι θα ανατραπεί, σε αυτές λοιπόν τις συνθήκες πήγαινα με δυσκολία 80 χλμ., και αν ήθελα απόλυτη ασφάλεια, όπως λες πολύ σωστά, θα έπρεπε να πηγαίνω με 60 !

Γενικά το αυτοκίνητο, όπως γράφω και αλλού, θέλει μεγάλη προσοχή στον πλάγιο άνεμο!

Όμως εδώ αξίζει να σημειωθεί το εξής: όσο φαρδύτερα λάστιχα φοράει, (με έμφαση στον μπροστινό άξονα), τόσο μικρότερη γίνεται η ευαισθησία αυτή!

Π.χ. με λάστιχο 255/60/15, είναι περίπου στο 50 % μειωμένη σε σχέση με το εργοστασιακό 185/80/14 ! Και πάλι όμως έτσι, για να το θέσω πρακτικά, είναι 50 % μεγαλύτερη από ότι σε ένα συνηθισμένο επιβατικό αυτοκίνητο. Φυσικά αυτά τα + - 50 % καταλαβαίνετε όλοι ότι είναι εκτιμήσεις με, τουλάχιστον, + - 50 % περιθώριο διακύμανσης! :142:

Μήπως ήρθε η ώρα να πούμε για μεγέθη ελαστικών και ζαντών που μπορεί να "φορέσει";

:107:

PANZER SYNCRO!!!

http://panzer.dk/?p=4

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΑΝΟΙ!!!

:107:

Άλλος ένας ανυποψίαστος:



Eάν μπορούσε θα έλεγε: KYRIE ELEHSON!!!


ΕΙΝΑΙ ΤRELLΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ SYNCROΝAFΤΕΣ!!!


:142:

Στο post # 193, σας έλεγα σχετικά με την κλίση που αντέχει το αυτοκίνητο πριν τουμπάρει, και εκεί είδαμε τα επίσημα στοιχεία του BUSMAN αλλά και το ότι στην διεθνή βιβλιογραφία μιλάνε για 45 μοίρες + (!!!), δηλαδή όσο ελάχιστα αυτοκίνητα 4x4 αντέχουν!
Εδώ λοιπόν σας δίνω κάτι που ανακάλυψα μόλις τώρα, δηλαδή μία θεαματική επιβεβαίωση των στοιχείων αυτών!

Δείτε το:

http://www.gowesty.com/library_article.php?id=859


(Σημειωτέον ότι η δοκιμή έγινε με το camper που έχει επιπλέον βάρος στην οροφή).


:107:

Eδώ είναι στις 45,1 μοίρες κλιση και δεν... Ζαλιστήκατε;




(Τα 140 kgr έρματος, που σας έχω δείξει στο σχετικό post, φαίνεται πως κάνουν δουλειά !!!).


:107:

Aναφέρομαι σε αυτό το τεχνικό ντοκουμέντο της VW:

.

To βάρος των 140 kgr., βρίσκεται τόσο χαμηλά, που λειτουργεί και σαν "έρμα", αυξάνοντας εντυπωσιακά την αντοχή στις κλίσεις!

:107:



:107:

Αυτή είναι φίλε nkx η # 1 απόδειξη της λειτουργίας του φαινομένου που περιγράφω στο post # 213, (ελπίζω να μην αλλάξει ο αριθμός)


1)Ο αριθμός του post και πάλι άλλαξε και έγινε # 209.


2)Επίσης στο post # 216 μιλώντας περί spoiler, παραπέμπω στο post # 220. Kαι αυτό άλλαξε και το spoiler θα το βρείτε στο post # 213

3)Στο post # 218 παραπέμπω στο post # 213. Η παραπομπή άλλαξε και έγινε post # 209.

Σας ζητάω συγνώμη αλλά δεν εξαρτάται από εμένα.



Έτσι λοιπόν, ξέροντας ότι υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν οι αριθμοί των παραπομπών, θα σας ΞΑΝΑπαραθέτω τα θέματα όταν αναφέρομαι ξανά σε κάτι.


:117:


ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!




:107:

Aνάμεσα στα "άλλα"... (και με πλήρη εξοπλισμό camper Westfalia που αγγίζει τον τόνο...)



[youtube]DPSLRjFK3GQ[/youtube]





Eδώ ο ίδιος τρελλός με το SYNCRO του ...άει! (Περνάει). Δείτε ορισμένα DISCOVERY που άμα μεγαλώσουν θέλουν να γίνουν ... SYNCRO... :142:


[youtube]fO4-FHCrttU[/youtube]



Eδώ ένα άλλο SYNCRO που περνάει με την πρώτη εκεί που τα DISCO ....


[youtube]jXRirZo7S7U&feature=PlayList&p=BB7BE00589A812B0&playnext=1&playnext_from=PL&index[/youtube]







Έτσι ξεκίνησε το project για το ένα από τα παραπάνω SYNCRO:

http://www.brick-yard.co.uk/forum/limey-the-syncro-16-25tdi-westy-330mm-brakes_topic8602_page1.html



 



Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.649
Μηνύματα
2.870.686
Members
37.928
Νεότερο μέλος
Spirand
Top