SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Πραγματι , για γελια!

Στάσου γιατί τώρα με μπέρδεψες! (Νόμιζα πράγματι ότι έκανες χιούμορ!).

Όπως έχω εξηγήσει στον κ. Τσαρουχά, όταν ρωτήθηκα σχετικά, (και πίστευα ότι έχει λυθεί το θέμα), σε όλα τα φόρα που είμαι γραμμένος είμαι σαν "hellenic vanagon".

Ας εξηγήσω λοιπόν, (πάλι), ότι όταν προσπάθησα να εγγραφώ έτσι στο AVSITE, για κάποιο άγνωστο λόγο έγινε εμπλοκή! Με δεύτερη προσπάθεια σαν "hellenic vanagon 1" το σύστημα και πάλι δεν λειτούργησε και τότε χρησιμοποίησα το "caravelle" το οποίο και το δέχτηκε κανονικά! Όμως ουδέποτε έκανα χρήση των άλλων nickname, (θεωρώντας άλλωστε ότι δεν λειτουργούν), ούτε είχα ποτέ πρόθεση κοροϊδίας κάποιου! Με μόνη σημείωση, ότι πριν μπλοκάρει το αρχικό nick είχε δεχτεί μία καταχώρηση!

Άλλωστε νομίζω ότι ο έλεγχος των λεγομένων μου είναι ευχερής και παρακαλώ προς τούτο!

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Όπως και επί Ραφτόπουλου, (πρωταθλητή Ελλάδας 4Χ4 το 1993 με SYNCRO), έτσι και εδώ τα διάφορα τζιποειδή κυνηγάνε αλλά δεν φτάνουνε τον KULLELUCK!:

[youtube]csiQ4pOOjWE&feature=related[/youtube]

:107:

Και μιά και αναφέρθηκα στον Έλληνα πρωταθλητή, πάρτε ένα βιντεάκι της εποχής, (πρέπει να δείχνει και τον ίδιο), δυστυχώς με πολύ κακή ποιότητα, αλλά είναι το μόνο διαθέσιμο:

[youtube]KOQ-WPWk-8c[/youtube]

:107:

Nα και ένα VANAGON SYNCRO, (Aμερικάνικη έκδοση), WESTFALIA TURBO!

[youtube]1kqiF6-kNBo&feature=related[/youtube]

:107:

Kαι εδώ μέσα σε πολύ-πολύ χιόνι:

[youtube]GcJi5QE_cZA&feature=related[/youtube]

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Βέβαια, με τους τοίχους έχει μαλώσει προ καιρού...... :116:










[YOUTUBE]TPpU5azjCB8[/YOUTUBE]






αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από αυτούς που παίζουν off road έχουν βάλει ενισχύσεις
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Βέβαια, με τους τοίχους έχει μαλώσει προ καιρού...... :116:

αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από αυτούς που παίζουν off road έχουν βάλει ενισχύσεις

Mου αρέσει που με πας σε ποιο βαθιά θέματα...

Το λοιπόν! Αυτό είναι ένα video που προκάλεσε σοκ στην διεθνή κοινότητα των syncroναυτών! Και ο λόγος είναι ένας! Πρόκειται για ένα βίντεο που προκαλεί εντελώς λανθασμένες εντυπώσεις! ΓΙΑΤΊ; Διότι απλούστατα δεν πρόκειται για crash test αλλά για δοκιμή της νέας εγκατάστασης για crash test! Έτσι λοιπόν έχουν φορτώσει 1 η 1,5 τόνους στην καρότσα και το κοπανάνε με περίπου 100 χλμ/ώρα!

Το t3 γενικότερα, 2WD & 4WD, έχει δοκιμαστεί σκληρά σε καθημερινές συνθήκες ΚΑΙ σε συνθήκες crash test με άριστα αποτελέσματα! (Μιλάω και από προσωπική εμπειρία, όπου επέδειξε απίστευτη μη αναμενόμενη εξαιρετική συμπεριφορά!).

Ας δούμε λοιπόν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία, αν και αρκεί και μία ερώτηση σε ένα τοπικό φαναρτζή που έτυχε να δει μέταλλο και δεσίματα για να πεισθούμε!

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Υπάρχει κάποιο επίσημο link που να αναφέρει πως η VW έκανε τέτοιες δοκιμές?
Γιατί κανονικά, η VW θα πρέπει να έχει βγάλει ένα δελτίο τύπου που να εξηγεί το πως και γιατί.
Αν δεν το έχει κάνει τότε μάλλον η στεναχώρια που έπεσε στα club ήταν κατανοητή.

Βέβαια, μην ξεχνάμε πως στο συγκεκριμένο όχημα υπάρχει το πλεονέκτημα της μη ύπαρξης μοτέρ εμπρός που θα έμπαινε στον χώρο επιβατών, αλλά από την άλλη είναι πραγματικά ψυχολογικός πόλεμος στο μυαλό του επιβάτη που νιώθει τα δάκτυλα των ποδιών του να βρίσκονται μισή ανάσα πίσω από τον προφυλακτήρα.......
Πχ ένας σκαραβαίος (στα παλιά), ένα παλιό skoda 110L ή στα νέα μια 911 ή ένα κεντρομήχανο έχουν σαφές πλεονέκτημα στα crash tests. Αλλά έχουν και ενισχύσης 1 μέτρο εμπρός από τα πόδια των επιβατών :126:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Ένα πρώτο video της "μαμάς" λίγο "περιποιημένο" από ένα fun και εμπορευόμενο γιατί φλυαρούσε πολύ:


[youtube]qO_AfCFQR2M[/youtube]


:107:

Kαι ένα δεύτερο: (Bάζει μέσα και το LT και αυτό γιατί έχει παρόμοια δομή)

[youtube]YGKlWqSadlQ[/youtube]


:107:

...

Υπάρχει κάποιο επίσημο link που να αναφέρει πως η VW έκανε τέτοιες δοκιμές?
Γιατί κανονικά, η VW θα πρέπει να έχει βγάλει ένα δελτίο τύπου που να εξηγεί το πως και γιατί.
Αν δεν το έχει κάνει τότε μάλλον η στεναχώρια που έπεσε στα club ήταν κατανοητή.

Βέβαια, μην ξεχνάμε πως στο συγκεκριμένο όχημα υπάρχει το πλεονέκτημα της μη ύπαρξης μοτέρ εμπρός που θα έμπαινε στον χώρο επιβατών, αλλά από την άλλη είναι πραγματικά ψυχολογικός πόλεμος στο μυαλό του επιβάτη που νιώθει τα δάκτυλα των ποδιών του να βρίσκονται μισή ανάσα πίσω από τον προφυλακτήρα.......
Πχ ένας σκαραβαίος (στα παλιά), ένα παλιό skoda 110L ή στα νέα μια 911 ή ένα κεντρομήχανο έχουν σαφές πλεονέκτημα στα crash tests. Αλλά έχουν και ενισχύσης 1 μέτρο εμπρός από τα πόδια των επιβατών :126:
Τώρα θα στα πω όλα! Μη βιάζεσαι γιατί έχουμε και το πρόβλημα με την καθυστέρηση στην εμφάνιση και γίνεται χαμός!

Θα σου δείξω επίσημα στοιχεία αλλά και ανεπίσημα που αποδεικνύουν πόσο φοβερή κατασκευή για τις συγκρούσεις έχει γίνει σε αυτό το αυτοκίνητο! Μπροστά είναι σχεδόν θωρακισμένο! Η VW έκανε πραγματικά πρωτοπορειακή δουλειά και στον τομέα αυτό όταν το κατασκεύασε!

:107:

Εδώ λοιπόν βλέπεις το πρώτο βίντεο ,(φλύαρο δυστυχώς), της σειράς τριών που φαίνεται ότι είναι της ίδιας της VW!


[youtube]pityxv0DW7M[/youtube]

:107:

Και εδώ το δεύτερο χωρίς τις συντομεύσεις του busman!:

[youtube]Iwa9vdq8dvw&feature=related[/youtube]

:107:

Μαρτυρία:

Car crash

We T-Boned a 4-door Toyota on the way home from Gabriel's tonight, but the Picketts are all okay (aside from "seat belt bruises"). They pulled out onto the highway without yielding. We must have been going about 50 when we hit them.

The windshield popped out of the Vanagon and landed 15 feet in front of us, and the radiator was leaking all over the ground but as far as I could tell we could have driven it away if we'd had to (like, if we were being chased by Godzilla or something). The horn was stuck on which I found amusing after I'd determined the other driver still had her head attached to her body. I wouldn't trust the chassis of the Vanagon anymore though, it went from 50 to 0 in an awful hurry. I'm amazed my feet weren't broken.

We took a good 2 feet of interior space away from their car. The lady driving lost consciousness but later regained. As they took her to the ambulance she sat up and asked to get her purse, so I'm hoping she'll pull through. The passenger was acting delerious but was walking around. They will both probably have some pretty serious spinal problems, from having been laterally accelerated from 0 to nearly 50 then back to 0 in under a second.

We (Picketts) all had our seat belts on. The Vanagon doesn't have air bags, and in this one particular crash that probably kept us from getting any further injuries. Our next car will have a full suite of air bags though.

At the hospital we discovered Amy has an extra rib at the top of her rib cage! So that's neat.

On the way out to eat I was thinking to myself that if we didn't have a car at all we'd be riding our bikes more and would be saving lots of money on gas, and we would think going to Gabriel's was a big deal.

The really big irony is that on the way home we were continuing our earlier discussion about whether or not we should try to sell the Vanagon and get a smaller car.

This is just the beginning of the story, I'm sure. We still don't know if the other driver was drunk, for instance. I'm a little concerned that nobody tested me for blood alcohol but I guess the officer decided I was acting pretty sober. We don't know if the other driver was insured, either.

Our insurance paperwork was expired by a couple weeks so we got a citation. We have to go to Santa Fe Magistrate court and show that yes, indeed, we were insured then. The officer said 9 times out of 10 they'll just let us go, maybe with an admonishment which I'm sure will be well-heeded. When he (the officer) asked me what happened, I told him, and his reply was a reassuring "yeah, that was my guess as soon as I saw it." So as far as liability goes I'm not going to lose any sleep.

We got home about 11:15. Ginnie fell asleep instantly. I'm going to bed now, Amy's got the TV on but I'll try to convince her to come with me. We're all going to be sore as hell tomorrow morning.

Thanks Vanagon, you did a great job!

:107:

Αποτελέσματα σύγκρουσης VANAGON-VOLVO:

http://www.vanagonparts.com/crashtest.html

:107:

Υπάρχει που λέτε στην Σουηδία, ένας ασφαλιστικός οργανισμός, o FOLKSAN, o οποίος κρατάει στατιστικά στοιχεία για τις συγκρούσεις και τα αποτελέσματά τους στην πράξη! Αυτός είναι που πραγματοποίησε και την παραπάνω σύγκρουση ανάμεσα σε VANAGON και VOVLO. Δείτε λοιπόν πως βαθμολογεί, (ανώτατη διάκριση + 40 % πάνω από τον μέσο όρο,στήλη CARAVELLE 80-91), το Τ3, δηλαδή το 2WD & SYNCRO συγκριτικά με πολλά άλλα αυτοκίνητα (μετρήσεις 2001):




:107:

Θα σας δώσω πολλά ακόμα για να έχετε το μέτρο σύγκρισης:

2

http://i361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/Howsafeisyourcar3.jpg?t=1258679227

3

http://i361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/Howsafeisyourcar4.jpg?t=1258679561

4

http://i361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/Howsafeisyourcar5.jpg?t=1258679761

5

http://i361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/Howsafeisyourcar6.jpg?t=1258680026

6



:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Eδώ λοιπόν φαίνεται το γιατί το αυτοκίνητο αυτό προσφέρει αυτή την πολύ καλή προστασία στις συγκρούσεις. Ιδού ένα μέρος του εξωτερικού ... θώρακα (γιατί υπάρχει και εσωτερικός):




:107:

Kαι εδώ μέρος του εσωτερικού (θώρακα):



:107:

Kαι δύο ακόμα όψεις του, (ίδιου), νομίσματος:






:107:

Eδώ μία ακόμα δοκιμή ασφαλείας με άλλο αντικείμενο βέβαια. Συμπεριφορά στεγανότητας στην ανατροπή:



:107:

Eδώ τώρα σας δείχνω την περιφερειακή "αρματωσιά" που φροντίζει, όχι μόνο για τις μετωπικές, αλλά για όλων των ειδών τις συγκρούσεις!





:107:

Α! και μην ξεχάσω κάτι ακόμα πολύ σημαντικό! Η μπάρες αλλά και οι απλές λαμαρίνες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, είναι από πολύ σκληρό κράμα, τόσο μεγάλης αντοχής, που αν επιχειρήσεις να το τρυπήσης με δράπανο, πολλές φορές καίγεται η σπάει το τρυπάνι! Αυτό αυτομάτως αυξάνει τις διατομές των δοκαριών!

:107:

Και "seethrough":




:107:

SYNCRO: THE DRIVE TRAIN:



:107:

MEΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ! (1):



:107:

ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ! (2):



:107:

ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ! (3):



:107:

Mία σημαντική λεπτομέρεια για τους πίνακες FOLKSAN!

Βλέπουμε ότι τόσο το CARAVELLE/TRANSPORTER/VANAGON 80-91 όσο και το VOLVO σειρά 700 είναι στο + 40%. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στην μεταξύ τους σύγκρουση είναι ισοδύναμα! Το VANAGON, όπως φάνηκε στην σχετική δοκιμή, σχεδόν διαλύει το VOLVO! Γιατί; Διότι δεν υπάρχει μεταξύ τους συμβατότητα, δηλαδή η ζώνες άμυνας του VW βρισκόμενες ψηλότερα, συμπιέζουν το VOLVO σε σημεία μαλακά, εκτός σχεδιασμού άμυνας! Σημειωτέον ότι η δοκιμή έγινε με το 2WD! Με το SYNCRO η διαφορά ύψους είναι ακόμα μεγαλύτερη! Έτσι λοιπόν, άλλο πράγμα είναι οι τυποποιημένες δοκιμές σε σταθερά εμπόδια και άλλο οι συνθήκες των δρόμων! Να σημειώσουμε εδώ πως μεγάλο ρόλο πάίζει και η διαφορά βάρους που είναι πάντα υπέρ του βαρύτερου οχήματος, το οποίο οφείλει να αντέχει το βάρος του στις τυποποιημένες συγκρούσεις, έτσι όμως στον δρόμο βγαίνει πολύ πιο ενισχυμένο από ένα άλλο ελαφρύτερο όχημα, που έφερε ίσοδύναμα αποτελέσματα στις τυποποιημένες συγκρούσεις, στον δρόμο όμως υστερεί σημαντικά έναντι του βαρύτερου!

Με δυό λόγια, το SYNCRO, ειδικά αν είναι και "σηκωμένο", πράγμα που πολύ συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, υπερέχει τρομερά έναντι του 95% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν! Γιατί; Μα γιατί ο "θώρακάς" του βρίσκεται στο ύψος των "μαλακών μορίων" των υπολοίπων αυτοκινήτων!

:107:

Για δείτε εδώ ένα "σηκωμένο":




:107:

Άλλη μία φωτό του ίδιου: (για δείτε πόσο δυσκολεύεται η κυρία να ανέβει!)



:107:

Μην σκεφθείτε ποτέ να τρακάρετε με κάτι τέτοιο!

:107:

Kαι to διπλοκάμπινο, (doka), το ίδιο έπαθε! :



:107:

Kαι σηκώματα γενικότερα!



:107:

Τς! Τς! Τς! Τρομερή κατάσταση!



:107:

Πώ! πώ!



:107:

Λίγη σοβαρότης παρακαλώ!



:107:

Σαββατοκύριακο! Ώρα για weekend στο βουνό με mountain bike!



:107:

H μήπως προτιμάτε ένα "απλό" offroad camping;



:107:

Mήπως αυτό το Σαββατοκύριακο θα θέλατε να "χαθείτε" στην άκρη του τίποτα;



:107:

Η μήπως προτιμάτε ένα κρατήρα άμμου στην Αφρική;



:107:

Αλλά και Σκαφάτος εαν είστε...



:107:
 

Μηνύματα
4.854
Reaction score
3
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Πςς...!!... αμάξι για "πλούσιους" :611:.., ποιο να πάρεις απόλα.....!



Αυτός..., που πάει ρε....:137:

 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Αλλά και Σκαφάτος εαν είστε...

Kαι να μην είστε όμως ΝΟ PROBLEM!





:107:

Ίσως βέβαια να προτιμάτε το χιόνι! Μπορείτε να το επισκεφθείτε, (εννοείται χωρίς αλυσίδες), για να κάνετε την βόλτα σας...




:107:

... η για να πραγματοποιήσετε ένα παιδικό σας όνειρο: να το εκχιονίσετε!



:107:

Εάν τίποτε από όλα αυτά δεν σας συγκινεί σε ένα 4x4, αλλά θέλετε απλά να την "σπάσετε" στον αυθάδη τον γειτονά σας, ίσως με αυτό...



:107:

Βέβαια ορισμένοι δεν "μασάνε" ούτε έτσι! Ε! σε αυτούς το αίμα τους τραβάει ερπύστρια!



:107:

Mέρα γιορτής!



:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Kαι δύο ακόμα όψεις του, (ίδιου), νομίσματος:


Ειλικρινά πιστεύεις αυτά που γράφεις?
Θες να μου πεις πως οι Γερμανοί σε έχουν πείσει τόσο πολύ?
Με φωτογραφιούλες σαν την παραπάνω?
ΠΟΥ είναι το «υπερενισχυμένο» πλαίσιο?
ΠΟΥ είναι οι απίστευτης αντοχής επιφάνειες και δοκάρια?
Αυτά που μας δείχνει η φωτογραφία μόνο για γέλια είναι.
Ιδιαίτερα αν σκεφθείς πως τα πόδια του οδηγού είναι στους 20 πόντους από τα μούτρα του απέναντι αυτοκινήτου!!!!!!!!

Δες την κυριούλα που έβαλαν οι Γερμανοί να μας δουλέψει κανονικότατα......
Θες να μου πεις πως η κυρία τάπερ-γούμαν με ύψος στο 1.50 (το πολύ) μπορεί να οδηγήσει έτσι?
Με τα χέρια τεντωμένα στη θέση 9 παρά τέταρτο και τα πόδια μαζεμένα πίσω λες και οδηγεί τον Κιττ????
Γιατί η κυριούλα δεν τεντώνει τα πόδια της για να φανεί η θέση των πεντάλ? Και να γελάσει ο κάθε πικραμένος?
Εκτός και αν οι Γερμανοί είχαν βγάλει κάποια έκδοση του οχήματος που ο οδηγός μπορούσε να κάθεται (και να οδηγεί) σαν μουσουλμάνος εν ώρα προσευχής......:137:






Α! και μην ξεχάσω κάτι ακόμα πολύ σημαντικό! Η μπάρες αλλά και οι απλές λαμαρίνες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, είναι από πολύ σκληρό κράμα, τόσο μεγάλης αντοχής, που αν επιχειρήσεις να το τρυπήσης με δράπανο, πολλές φορές καίγεται η σπάει το τρυπάνι! Αυτό αυτομάτως αυξάνει τις διατομές των δοκαριών!

Η διαδικασία με το τρυπάνι μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε λαμαρίνα, σε οποιοδήποτε όχημα. Δεν είναι επιχείρημα για τον «έντιμο βίο» του συγκεκριμένου οχήματος......


Και μπορεί εκτός δρόμου να καταφέρνει πράγματα που δείχνουν εντυπωσιακά (πράγματα που μπορεί εύκολα να κάνει οποιοδήποτε νορμάλ Jimny πχ με λάστιχα εκτός δρόμου) αλλά εντελώς τυχαία πρέπει να ξεχάσουμε το πως συμπεριφέρεται ο VW σε πλευρικούς ανέμους, να ξεχάσουμε το τιμόνι με αίσθηση λαγουδέρας κοκ......
Και δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως η λάθος βάση της VW αναγκαστικά κάποια στιγμή σταμάτησε να παράγεται γιατί ο ανταγωνισμός ήταν πολλά χιλιόμετρα μπροστά.....
Και ελπίζω να μην προσπαθήσεις να μας πείσεις πως το VW ήταν (ή είναι) καλύτερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις των Ford Transit!!!!
Και όχι.....Μην αρχίσεις να εξειδικεύεις τα μοντέλα.
Και αρχίσεις να μας λες για τα (εγκληματικά) υπερυψωμένα Syncro.........




Και ακόμα περιμένω την επίσημη ανακοίνωση της VW που αναφέρει πως είχε φορτώσει με 1.5 τόννο σίδερο την καρότσα του VW για να δοκιμάσει το κέντρο δοκιμών της.....Αλήθεια, τι ακριβώς ήθελε η VW να δοκιμάσει? Την αντοχή του τοίχου? Τα συρματόσκοινα προώθησης? (που πολύ αμφιβάλλω ότι τότε μπορούσαν να τραβήξουν 2.5 και βάλε τόννους όχημα, πόσο μάλλον να το σπρώξουν με 100km/h!!!!)

Πάντως, στην καρότσα, δεν βλέπω τίποτα. Άδεια μου φάινεται!!
Πρόσεξε στο 8ο sec.....

[youtube]Ukq-UUQAcZs[/youtube]

Με το SYNCRO η διαφορά ύψους είναι ακόμα μεγαλύτερη! Έτσι λοιπόν, άλλο πράγμα είναι οι τυποποιημένες δοκιμές σε σταθερά εμπόδια και άλλο οι συνθήκες των δρόμων! Να σημειώσουμε εδώ πως μεγάλο ρόλο πάίζει και η διαφορά βάρους που είναι πάντα υπέρ του βαρύτερου οχήματος, το οποίο οφείλει να αντέχει το βάρος του στις τυποποιημένες συγκρούσεις, έτσι όμως στον δρόμο βγαίνει πολύ πιο ενισχυμένο από ένα άλλο ελαφρύτερο όχημα, που έφερε ίσοδύναμα αποτελέσματα στις τυποποιημένες συγκρούσεις, στον δρόμο όμως υστερεί σημαντικά έναντι του βαρύτερου!

Με δυό λόγια, το SYNCRO, ειδικά αν είναι και "σηκωμένο", πράγμα που πολύ συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, υπερέχει τρομερά έναντι του 95% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν! Γιατί; Μα γιατί ο "θώρακάς" του βρίσκεται στο ύψος των "μαλακών μορίων" των υπολοίπων αυτοκινήτων!
Για δείτε εδώ ένα "σηκωμένο":

Άλλη μία φωτό του ίδιου: (για δείτε πόσο δυσκολεύεται η κυρία να ανέβει!)

Μην σκεφθείτε ποτέ να τρακάρετε με κάτι τέτοιο!
Με λίγα λόγια.....
Δολοφόνοι εκ πεποιθήσεως!!!!!!!! :111:


Τα υπερυψωμένα είναι (ΙΜΗΟ) καθαρά για συγκεκριμένη χρήση εκτός δρόμου. Και δεν ξέρω αν στο εξωτερικό απαγορεύεται η κυκλοφορία στον δρόμο (δεν ξέρω τι έγκριση τύπου TUV παίρνουν μετά από τέτοιες τροποποιήσεις).


Με την λογική σου συνφορουμίτη caravelle, από αύριο το πρωί να κυκλοφορώ στην πόλη με ένα τέτοιο:





και όποιον πάρει ο χάρος!!!!!!
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

καταρχην δεν σε νοιαζη αν σκοτωθη ο αλλος και δευτερον σε συγκρουσεις με ταχυτητες

μεγαλυτερες των 50km/h ακομα και αν αντεξη το αμαξωμα (που δεν θα αντεξη)οι

επιβατες θα τραυματιστουν απο την βιαιη επιβραδυνση της ζωνης ασφαλειας.

δεν υπαρχουν καθολου οι λεγομενες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Φίλε μου εάν δεις με λίγο καλύτερη διάθεση τα στοιχεία που έχω παραθέσει, (3 video επίσημα της VW΄& άλλα διάφορα), θα δεις ότι υπάρχουν οι απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς!

:107:

καταρχην δεν σε νοιαζη αν σκοτωθη ο αλλος και δευτερον σε συγκρουσεις με ταχυτητες

μεγαλυτερες των 50km/h ακομα και αν αντεξη το αμαξωμα (που δεν θα αντεξη)οι

επιβατες θα τραυματιστουν απο την βιαιη επιβραδυνση της ζωνης ασφαλειας.

δεν υπαρχουν καθολου οι λεγομενες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης.
Φίλε μου ρίξε μια ματιά στα video να δεις ότι όλα όσα λες έχουν μελετηθεί και υπάρχουν!


:107:

Ψυχραιμία κύριοι! Γιατί δεν προσέχετε λίγο όσα σας παράθεσα;

Στοιχεία από VW, FOLKSAN, ιδιώτες!

Μπορούμε αν θέλετε να πάμε και με βήματα ένα προς ένα! Αλλά ενημερωθείτε λίγο! Τόσο υλικό, (και υπάρχει ακόμα πολύ), τσάμπα το παράθεσα;

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Φίλε μου εάν δεις με λίγο καλύτερη διάθεση τα στοιχεία που έχω παραθέσει, (3 video επίσημα της VW΄& άλλα διάφορα), θα δεις ότι υπάρχουν οι απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς!
Φίλε μου ρίξε μια ματιά στα video να δεις ότι όλα όσα λες έχουν μελετηθεί και υπάρχουν!
Ψυχραιμία κύριοι! Γιατί δεν προσέχετε λίγο όσα σας παράθεσα;

Στοιχεία από VW, FOLKSAN, ιδιώτες!

Μπορούμε αν θέλετε να πάμε και με βήματα ένα προς ένα! Αλλά ενημερωθείτε λίγο! Τόσο υλικό, (και υπάρχει ακόμα πολύ), τσάμπα το παράθεσα;


Σαφέστατα διάβασα τα παραπάνω.
Και είναι προφανές πως τα διάβασα με ψυχραιμία.
Και νομίζω πως καταλαβαίνεις πως και διαβασμένος είμαι και ψάχνομαι στον τομέα.....
Αλλά δε νομίζω πως πρέπει να παραπληροφορούμε τον κόσμο.

Οι ερωτήσεις μου ήταν σαφείς και ακόμα δεν έλαβα απαντήσεις:
  • Το επίσημο link/κείμενο (με link) της VW πως στην κατάρρευση του οχήματος έκαναν δοκιμές του χώρου δοκιμών, που είναι? :121:
  • Για ποιες ζώνες θωράκισης μιλάς?
  • Η κυριούλα κάθεται σωστά στην θέση οδήγησης?
  • Όταν τα πόδια των επιβατών βρίσκονται στους 20 πόντους από τον προφυλακτήρα, τι προστασία λαμβάνει ο επιβάτης?
  • Έχουν έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο όλα αυτά τα (υπερβολικά) υπερυψωμένα (όχι από το εργοστάσιο) οχήματα?
Αλήθεια, μπορείς να μας δώσεις ένα link για να δούμε εν τέλει, τι είναι και ποια είναι η FOLKSAN? :121:

Πάντως, κανένας επίσημος φορέας δεν έχει κάνει σοβαρό crash test του οχήματος.....
 

Μηνύματα
4.854
Reaction score
3
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Ρε σεις, μάλλον δεν λαμβάνετε υπόψιν την εποχή κατασκευής..
Τα σημερινά δεν είναι έτσι....:126:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Ρε σεις, μάλλον δεν λαμβάνετε υπόψιν την εποχή κατασκευής..
Τα σημερινά δεν είναι έτσι....:126:

Είναι σαφές πως λαμβάνω υπόψιν την εποχή κατασκευής! :126:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Σαφέστατα διάβασα τα παραπάνω.
Και είναι προφανές πως τα διάβασα με ψυχραιμία.
Και νομίζω πως καταλαβαίνεις πως και διαβασμένος είμαι και ψάχνομαι στον τομέα.....
Αλλά δε νομίζω πως πρέπει να παραπληροφορούμε τον κόσμο.

Οι ερωτήσεις μου ήταν σαφείς και ακόμα δεν έλαβα απαντήσεις:
  • Το επίσημο link/κείμενο (με link) της VW πως στην κατάρρευση του οχήματος έκαναν δοκιμές του χώρου δοκιμών, που είναι? :121:
  • Για ποιες ζώνες θωράκισης μιλάς?
  • Η κυριούλα κάθεται σωστά στην θέση οδήγησης?
  • Όταν τα πόδια των επιβατών βρίσκονται στους 20 πόντους από τον προφυλακτήρα, τι προστασία λαμβάνει ο επιβάτης?
  • Έχουν έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο όλα αυτά τα (υπερβολικά) υπερυψωμένα (όχι από το εργοστάσιο) οχήματα?
Φίλε μου θέλεις να με στρώσεις στην δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο και σήμερα είναι μέρα γιορτής, (γιορτάζει η γυναίκα μου), και έχω πρόβλημα χρόνου!

Πάντως το γάντι θα το σηκώσω! Αλλά δώσε μου λίγο χρόνο!

Από την άλλη παρατηρώ ότι μιλάς σαν υποψήφιος αγοραστής, πράγμα άτοπο, γιατί:

1)Δεν υπάρχει τίποτα να αγοράσεις!
2)Δεν προτείνεται το αυτοκίνητο αυτό σε κανένα γιατί απλούστατα είναι ουσιαστικά απαγορευμένο στην Ελλάδα!

Σαν διασκέδαση λοιπόν τώρα, αφού αποβάλαμε το άγχος, νομίζω ότι μπορούμε να το απολαύσουμε! Άλλωστε το αρχείο μου είναι τεράστιο και ακόμα πολύ πολύ πολύ μεγαλύτερο είναι το διεθνές!
(Βλέπεις στο εξωτερικό λένε: "God is a Syncro" και ασχολούνται μαζί του με πάθος!)

Έτσι ας το απολαύσουμε ήσυχα! Έπονται πολλά εφ' όσον οι σεβαστοί συμφορουμίτες που μας παρακολουθούν το θελήσουν!

:107:
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Φίλε μου ρίξε μια ματιά στα video να δεις ότι όλα όσα λες έχουν μελετηθεί και υπάρχουν!


:107:
εγω τα ειδα τα βιντεο εσυ που τα βλεπεις να υπαρχουν;

ποση αποσταση εχει η μουρη του αυτοκινητου απο τις μπαρες

θωρακισης της καμπινας επιβατων;

εγω βλεπω μηδενικη.

την εποχη που βγηκε το μοντελο οπως ειπε ενα μελος δεν

απασχολουσαν τετοια θεματα.

σημερα δεν θα περνουσε κανενα crash test.

υ.γ.χρονια πολλα στη γυναικα σου.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Hρεμήστε και αναμείνατε!

Ευχαριστώ πολύ για τα χρόνια πολλά φίλε back!

Aν μη τι άλλο θα είναι ένα ενδιαφέρον ταξείδι! Απολαύστε το!

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Φίλε μου θέλεις να με στρώσεις στην δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο και σήμερα είναι μέρα γιορτής, (γιορτάζει η γυναίκα μου), και έχω πρόβλημα χρόνου!
Αρχικά, να χαίρεσαι την σύζυγο.
Να μεταφέρεις τις ευχές μας και καλά να περάσετε :107:



Πάντως το γάντι θα το σηκώσω! Αλλά δώσε μου λίγο χρόνο!
Έχεις όσο χρόνο χρειάζεσαι.
Δεν βιαζόμαστε. Εδώ θα είμαστε.... :126:





Από την άλλη παρατηρώ ότι μιλάς σαν υποψήφιος αγοραστής, πράγμα άτοπο, γιατί:

1)Δεν υπάρχει τίποτα να αγοράσεις!
Λάθος παρατήρησες. Σαφέστατα δεν ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα transporter. Η κουβέντα γίνεται εξαιτίας του μεγάλου σου πάθους για το αυτοκίνητο που σε ωθεί (ΙΜΗΟ) να γράψεις πράγματα τραβηγμένα. Περιμένω απλά να τα τεκμηριώσεις αγαπητέ :126:



2)Δεν προτείνεται το αυτοκίνητο αυτό σε κανένα γιατί απλούστατα είναι ουσιαστικά απαγορευμένο στην Ελλάδα!
Γιατί είναι απαγορευμένο?
Επαναλαμβάνω πως ούτε με ενδιέφερε ποτέ, ούτε με ενδιαφέρει και πιθανότατα δεν πρόκειται ποτέ να με ενδιαφέρει, όχι λόγω της κουβέντας αλλά γιατί είναι εκτός τεχνικών και αισθητικών προδιαγραφών που έχω για τα αυτοκίνητα.



Σαν διασκέδαση λοιπόν τώρα, αφού αποβάλαμε το άγχος, νομίζω ότι μπορούμε να το απολαύσουμε! Άλλωστε το αρχείο μου είναι τεράστιο και ακόμα πολύ πολύ πολύ μεγαλύτερο είναι το διεθνές!
(Βλέπεις στο εξωτερικό λένε: "God is a Syncro" και ασχολούνται μαζί του με πάθος!)
Άγχος? Μπααα.....
Κουβέντα κάνουμε. Όπως και σε ένα κάρο άλλα θέματα.
Εμπειρίες και απόψεις καταθέτουμε, χωρίς άγχος ή πίεση.

Το ότι αρέσει σε πολλούς ή λίγους δεν με απασχολεί.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.....
Σε τελική ανάλυση το τι αρέσει στον καθένα μπορεί να ξεκινά από προσέγγιση προτύπων επιλογής μέχρι και βίτσιο. :121:



Έτσι ας το απολαύσουμε ήσυχα! Έπονται πολλά εφ' όσον οι σεβαστοί συμφορουμίτες που μας παρακολουθούν το θελήσουν!

Απολαμβάνω την συζήτηση, ανεξάρτητα του αν μου αρέσει το όχημα ή όχι.......
Όλα γίνονται για την συζήτηση
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.575
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top