SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Άνεση:

1)Kαθίσματα:(8 θέσεις) όλα ανατομικά με προσκέφαλα και υποβραχιόνια.

α)εμπρός:



β)μεσαία: (με την απίθανη 1/3 του αυτοκινήτου συρόμενη οροφή!).



γ)σύνολο:



Ούτε το διδακτορικό σου να είχες κάνει στο συγκεκριμένο μοντέλο :107:

Μπράβο γιατί δεν είναι πολλοί (μάλλον είναι ελάχιστοι) οι οδηγοί που εμβαθύνουν τόσο πολύ στη γνώση των χαρακτηριστικών και της συμπεριφοράς του κάθε τύπου αυτοκινήτου στο οποίο εμπιστεύονται την ασφάλειά τους. Κι αν υπάρχουν σημεία που αμφισβητούνται, από τη συζήτηση πάντα καλό βγαίνει!

Χαίρομαι που μία κυρία παίρνει μέρος στην συζήτησή μας!

Εύχομαι να σου αρέσει το νήμα!

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Το αυτοκίνητο αυτό όποιος το γνωρίσει από κοντά το ερωτεύεται τόσο δυνατά που δεν θέλει ποτέ να το αποχωριστεί! Τό λένε και οι NEW YORK TIMES! (Το διάβασες;)

:107:

Φυσικά τα πίσω καθίσματα πέφτουν και δημιουργούν ένα τεράστιο υπέρδιπλο κρεββάτι!



:107:

Και τα καθίσματα επιπέδου εξοπλισμού carat:



Aλλά και μπροστινά περιστρεφόμενα για ενοποίηση του χώρου.

Κάτι ακόμα στην κατεύθυνση της ενοποίησης, είναι ο διάδρομος που υπάρχει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, ο οποίος επιτρέπει το πέρασμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εσωτερικά!



:107:

2)Ένα ακόμα ζήτημα στο θέμα της άνεσης είναι ο θόρυβος κινητήρα-δρόμου. Εδώ λοιπόν και πέρα από τα εργοστασιακά δεδομένα, συμβαίνει κάτι μοναδικό! Λόγω της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου, (κινητήρας πίσω κάτω από το πάτωμα όπως στα υπεραστικά λεωφορεία), με ελάχιστο κόστος, ο θόρυβος εξαφανίζεται σε τέτοιο βαθμό που πρέπει να κοιτάς τα όργανα του αυτοκινήτου για να καταλάβεις αν λειτουργεί! Δεν θα σας δώσω link για αυτό! Ρωτήστε έναν οποιοδήποτε μάστορα που να ξέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Και αν δεν το κάνει κάνεις αυτό, ακούει απλά ένα γουργουρητό κάπου μακρυά πίσω!

3)Άνεση- υδραυλικό τιμόνι.

Διαθέτει ένα πανάλαφρο υδραυλικό τιμόνι που στο παρκάρισμα σου επιτρέπει, ακόμα και με έξτρα μικρή διάμετρο, να το γυρίζεις με το μικρό σου το δακτυλάκι!

4)Άνεση-διάμετρος στροφής για κυκλοφορία στην πόλη:
To μόνο 4x4 αυτού του μεγέθους που έχει διάμετρο τα 10,9 μ., στρίβοντας εκεί που στρίβουν μικρά επιβατικά, δημιουργώντας περίεργη αίσθηση λόγω όγκου!

5)Άνεση ανάρτησης: Στην Αμερική αναφέρονται σε αυτό λέγοντας ότι έχει : "Riding on air feeling".

Επανέρχομαι για λίγο στο θέμα της ασφάλειας για να σας δείξω πόσο το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ανάμεσα σε VANAGON και VOLVO ήταν εντελώς απρόσμενο και πόσο πολύ δυσκολεύτηκαν κάποιοι να το... χωνέψουν. Είναι από συζήτηση fan της άλλης πλευράς, δηλ. της VOLVO:

Volvo Page Edit

Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)

You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)

Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)

The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)

Δεν μπόρεσαν να το χωνέψουν με τίποτα!

:142:

Kαι μία syncroβιογραφία:

http://www.vwvortex.com/artman/publish/printer_1965.shtml


ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!

:107:

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Η σωστή foto για κλιματισμό με συρόμενη οροφή είναι αυτή:




:107:

Άλλη μία syncroβιογραφία:

http://vanagonsyncroproject-herman.blogspot.com/

KAI OI ΚΑΝΑΔΟΙ!

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ!

http://www.syncro-nutz.com/index2.html

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ!

http://www.busman.be/

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!

http://syncro.club.free.fr/

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ!

http://www.syncro-bernd-jaeger.de/

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΑΦΡΙΚΑΝΟΙ!

http://www.syncrohospital.co.za/default.asp

:107:

ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ!

http://www.syncro.com.au/

:107:

ΑΥΤΟΣ ΕXEI VANAGITIS (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΕΟΣ ΙΟΣ!)

http://stuccohead.tripod.com/

(Και έτσι για πρώτη φορά, "εξ' απαλών ονύχων", σας βάζω στην σύγκριση με το επόμενο μοντέλο το Τ4/Τ5).

:107:

ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ! (ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ)

http://www.syncrosource.com/

:107:

Kαι βέβαια, όπως όλοι το περιμένατε,

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ!

(Ανταπόκριση από "GRECIA")

[youtube]JEvV41sdUXM[/youtube]

:107:
 


Μηνύματα
105
Reaction score
2
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Το Syncro ειναι ερειπιο προσπαθησε να το καταλαβεις

Ειχαμε αυτο το αμαξι χρονια

  1. Μας ειχε φαει η φασαρια απο το ελεεινα θορυβωδες μοτερ που ειχε!!!
  2. Εβγαζε συνεχως διαφορετικα μηχανικα προβληματα
  3. Το A/C ηταν μονιμος χαλασμενο
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

η αληθεια ειναι οτι αν και μικρος θυμαμαι που ειχε ενας θειος μου ενα οχι 4χ4 απλο και
εκανε τρομερη φασαρια η μηχανη του και ολο γκρινιαζε οτι χαλαη.
η αναρτηση ητανε για κλαματα μπροστα πιο μαλακη απο βαρκα στο κυμα και πισω
χοροπηδαγε σαν κατσικι.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11

Φίλε Giovanni σεβόμενος ότι είσαι ειδικός σε θέματα αυτοκινήτου αναρωτιέμαι: δεν ξέρεις ότι ένα τρακάρισμα σε έγνωστες μη ελεγχόμενες συνθήκες μπορεί να δίνει αυτές τις εικόνες για οποιοδήποτε αυτοκίνητο;

Δεν ξέρεις ότι πρέπει να γνωρίζουμε για να κάνουμε εκτιμήσεις:

1)ταχύτητα την στιγμή της επαφής, φορτίο του οχήματος και ένα σωρό άλλα όταν έχουμε μόνο το ένα όχημα μπροστά μας;

2)την εικόνα της καταστροφής που υπέστη και το άλλο όχημα;

Δεν ξέρεις ότι τέτοιες εικόνες υπάρχουν διαθέσιμες για ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ;

Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι τα στοιχεία που έχω παραθέσει είναι επίσημα ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ;

:111:

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΦΡΙΚΗ

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΑ CRASH TEST;

1)



2)



3)

Το θωρακισμένο MERCEDES της πριγκήπισσας DIANAS:

 

Μηνύματα
105
Reaction score
2
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Μουφες ειναι αυτα τα αυτοκινητα οπως ξερεις και εσυ αυτα τα παλια Αμερικανικα αυτοκινητα δεν εχουν και πολυ καλο ονομα για τα Crash Test τους...
 









Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Σύγκρουση μετωπική offset VANAGON με ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ MPV CHRYSLER VOYAGER με αερόσακους! Ταχύτητα σύγκρουσης:70 χλμ. το κάθε όχημα!

VANAGON: με εξοπλισμό CAMPER WESTFALIA που με τα διάφορα έξτρα ζυγίζει γύρω στον ένα τόνο με αποτέλεσμα την πολύ σημαντική μείωση των όρων της σύγκρουσης σε βάρος του VANAGON!

Αποτέλεσμα: O οδηγός του VANAGON, (2 wd, κατώτερο του 4x4 SYNCRO στις συγκρούσεις, φεύγει βαδίζοντας! Στο άλλο όχημα: τραυματισμοί!).

Ιδού:

I was in a offset head on collision last fall and walked away un-injured...unlike the passengers of the other van. Both cars were traveling 45 mph. I'm a true believer now in German Engineering! The frame has considerable reinforcement and diagonal bracing that absorbs impact pretty well and dissapates it properly. You can see the entire cab bent upward.

Φωτό:



Έγινα αντιληπτός;


:126:
αληθεια τωρα σε αυτη τη φωτο πιστευης οτι επαθαν κατι οι επιβατες του αμερικανικου που δεν φημιζονται για την ασφαλεια
τους και οι επιβατες του vw δεν επαθαν τιποτα;
δες τι χαλια εχει η καμπινα του vw ενω του αλλου δεν εχει τιποτα.
συγκρινε τις δυο πορτες.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Τώρα σε περίπτωση που κάποιοι κυκλοφορούν λέει σε περιοχές με ελάφια, μπορεί να εφαρμοστεί και αυτό:



η για κάτι λιγότερο extreme, αυτό:



Kαι για αστικές περιοχές, με ελάχιστο κόστος, μπορεί να τοποθετηθεί ο CRUNCHER
δηλαδή ο διπλασιαστής του "deformation element":




:107:

Το "deformation element" επεξηγείται ακριβώς στο crash test video της VW # 2 και στο post # 54.


:107:

@ τους φίλους back & gabagoubaC0D:

συμφωνούμε σε όλα!


:446:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Ειδικά ο "cruncher'', post # 194, αποσιωπείται επιμελώς, για ευνόητους λόγους, από τους κύκλους των απανταχού syncroναυτών... Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται δημοσίως στον κόσμο!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ AVSITE!!!

:107:
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

βαλε καλυτερα μπετο θα βαρυνη λιγο αλλα δε πειραζη.:116:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
βαλε καλυτερα μπετο θα βαρυνη λιγο αλλα δε πειραζη.:116:

Θα του το πώ!


:135::143::135:

Κάστρο.......



































Φιντέλ κάστρο :126:







Aλλά επειδή φίλε Giovanni, με τόση άνεση δίνεις τέτοιες φωτογραφίες χωρίς καθόλου να ξέρεις τις συνθήκες, και επειδή σε βλέπω στην υπογραφή σου και έχεις ένα κομψότατο ALFA ROMEO, τι θα έλεγες να ρίξουμε μιά ματιά πως γίνεται όταν τρακάρει; Εγώ βέβαια για να είμαι δίκαιος θα σε ενημερώσω και για τις συνθήκες!

Για πες λοιπόν, βλέποντας αυτή την φωτό χωρίς καμμία άλλη αναφορά, θα μπορούσες να πεις με σιγουριά πόσο γερό είναι αυτό το αυτοκίνητο;






:111:

Αλλά μιά και σου είναι τόσο ευχάριστο αυτό το θέαμα για δες και εδώ την συνέχεια:

http://www.dailytelegraph.com.au/news/gallery/gallery-e6frewxi-1225705749168?page=1

:108:
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.560
Μηνύματα
2.864.427
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top